Könyvelés



Könyvelés, "nyugodt álom" könyvelés

 

Könyvelő választás, túlkontrollált-biztonságos könyvelés

 

Könyvelőt úgy kell választani, mint orvost és ügyvédet: Általában legyen közel, legyen elérhető amikor fontos, értse a szakmáját, legyen megfelelően kontrollálható, legyen megfelelő az emberi kapcsolat is.

A Céghmester könyvelőirodája az alábbi struktúra és szakmai irányelv szerint működik:

A céghmester "nyugodt álom" könyvelőirodája úgynevezett "túlkontrollált" struktúrában működik, mely biztosítja a hibátlan könyvelést, a megfelelő adattartalommal és határidőre elkészült bevallások benyújtását, a fizetendő adók kontrollálását, legális optimalizálását. A túlkontrollálás koncepcióját különösen azok az érdeklődők és ügyfelek díjazhatják, akik a könyvelőiroda hibájából már kerültek olyan helyzetbe, hogy utólag több-százezer vagy, akár több-millió forint adóhiánnyal, bírsággal, stb. szembesültek.

Amennyiben szimpatikus Önnek a túlkontrollálás szakmai koncepciója, azaz nem szeretne pórul járni a "laza" könyvelők miatt, bízza ránk könyvelését!

 

Elmaradt, elhanyagolt, elrontott könyvelés visszamenőleges rendbetételét is vállaljuk!

 

Íme a "túlkontrollált" könyvelés szakmai koncepciója:

 I. Alvó/minimális forgalmú cégek könyvelése (kb. évi 5 millió Ft-ig)

1 fő könyvelő és 1 fő bérszámfejtő végzi a tevékenységet, munkájukat 1 személy (főkönyvelő) kontrollálja és megfelelő felelősségbiztosítással rendelkezünk. Alapdíja: első hónap 17.000 Ft+ÁFA, további hónapok 8.500 Ft+ÁFA/hó

II. Kis forgalmú cégek könyvelése (kb. évi 6-15 millió Ft-ig)

1 fő könyvelő és 1 fő bérszámfejtő végzi a tevékenységet, munkájukat 2 személy (főkönyvelő, könyvvizsgáló) kontrollálja és megfelelő felelősségbiztosítással rendelkezünk. Alapdíja: 17.000.-Ft+ÁFA/hó

III. Közepes forgalmú cégek könyvelése (kb. 16-120 millió Ft-ig)

1 fő könyvelő és 1 fő bérszámfejtő végzi a tevékenységet, munkájukat 3 személy (főkönyvelő, könyvvizsgáló, adótanácsadó) kontrollálja és megfelelő felelősségbiztosítással rendelkezünk. Alapdíja: 33.000.-Ft+ÁFA/hó

IV. Nagyobb forgalmú/kiemelt cégek könyvelése (120 millió Ft feletti forgalom és/vagy sok bizonylat és/vagy bonyolult adózás esetén)

1 fő könyvelő és 1 fő bérszámfejtő végzi a tevékenységet, oly módon, hogy a könyvelő munkatárs maximum 3 kiemelt cég könyvelését végzi, munkájukat 4 személy (főkönyvelő, könyvvizsgáló, adótanácsadó, szakmai igazgató) kontrollálja és megfelelő felelősségbiztosítással rendelkezünk.
Alapdíja: megegyezés szerint, de minimum: 60.000.-Ft+ÁFA

Fenti túlkontrollált koncepció a kontrollálást végző személyek nagy száma miatt nem lehet olcsó, viszont szinte teljesen hibátlan és biztonságos szakmai munkát eredményez. Mi a Céghmesternél persze azt is tudjuk, hogy a legnagyobb gondosság mellett is történhetnek hibák, ilyen esetekre felelősségbiztosítással rendelkezünk és abból kártalanítjuk az esetlegesen kárt szenvedett ügyfelünket. A túlkontrollálás koncepciója a Céghmesternél 2014-ben került bevezetésre, azóta egyetlenegy alkalommal sem kellett a felelősségbiztosítást igénybe venni.

 

Extra gondos munkavégzés+túlkontrollálás+felelősségbiztosítás=teljes biztonság!

 

Hívjon, ha baj van! Kertész Mária könyvelési üzletágvezető: 06-20-442-8466

 

Tudja Ön, hogy mi a kezdő vállalkozók legnagyobb tévedése?

A legtöbb kezdő vállalkozó abban a tévhitben él, hogy a könyveléssel, az adó és járulék fizetéssel csak a cégbejegyzést követően vagy még később kell foglalkoznia. Az így gondolkozó vállalkozások már a cégalapítás során elbuknak havi több százezer forint, évi több millió forint, egyébként megtakarítható adót és járulékot! Ön ne kövesse el ezt a hibát, tanulja meg, hogy:

 

A könyvelés nem a cégalapítást-cégbejegyzést követően kezdődik!

 

Az adó és járulék szempontból is átgondolt cégalapítás és az adó és járulék szempontokat figyelmen kívül hagyó átgondolatlan, elkapkodott cégalapítás között a különbség

TÖBB MILLIÓ FORINT IS LEHET!

Jó, ha tudja, hogy az újonnan alakult vállalkozások 80 %-a az alakulást követő egy éven belül tönkremegy, ellehetetlenül. Ennek az egyik oka, hogy a vállalkozás kezdő szakaszában a normál adó és járulékterhelés olyan mértékű, amelyet a kezdő vállalkozás nem tud kitermelni, ezért a túlélés érdekében a kezdő vállalkozásnak minden legális adó és járulék csökkentési lehetőséget ki kell használnia. A Céghmester könyvelőirodája olyan könyvelőiroda, amely ezen szempontok előtérbe helyezése mellett végzi tevékenységét, kiemelt figyelmet fordítva az adott vállalkozás adó és járulék csökkentési lehetőségeire.

 

A Céghmester álláspontja szerint már a cégalapítás előtt célszerű előre megtervezni az adózás legfontosabb kérdéseit, várhatóan legnagyobb tételeit (Áfa, Társasági adó, járulékok stb.). Igen! Sokan nem tudják, de az adók és járulékok jelentős része előre tervezhető!!! Egy okos – gondos – felelős vállalkozó addig nem indítja meg a kft alapítás adminisztratív/jogi menetének teendőit, amíg a vállalkozása lehetőségeihez kapcsolódó legális adó és járulék megtakarítási lehetőségeket nem tárta fel!

 
Kérje ki tanácsunkat és tudja meg, hogyan spórolhat meg évente kb. 1,2 M Ft. adót és kb. 900.e Ft. járulékot! Kérje ki tanácsunkat és tudja meg, hogy miért lehet fontos az alaptőke összege adózási szempontból! Kérje ki tanácsunkat és tudja meg, hogy az Ön esetében elegendő -e a cégtörvény szerinti iratmintával elkészíteni a társasági szerződést vagy egyedi-testreszabott társasági szerződésre van szükség!  Kérje ki tanácsunkat és tudja meg, hogyan takaríthat meg járulékokat a cég munkatársainak kiválasztásával! Spórolja meg, nyerje vissza a kft alapítás költségeinek 20-30 szorosát! A legális adó és járulék megtakarítás szempontjainak megismeréséhez kattintson ide: http://cegproblemak.hu/ado-es-jarulektervezes

 

Fenti kérdések/témakörök tisztázására kérje tanácsadásunkat, melynek díja 20.000 Ft+Áfa/óra! Amennyiben ránk bízza a könyvelését, bérszámfejtését úgy a tanácsadás ingyenes!

 

Jó, ha tudja!

2015-től az egyik legfontosabb adójogi-könyvelési változás, hogy az újonnan alakult cégek a cégalapítás évében és a cégalapítást követő évben havi gyakoriságú ÁFA-bevallásra kötelezettek. Saját érdekében tanácsoljuk, hogy kérdezzen rá (leendő) könyvelőjénél, hogy értesült-e erről a fontos változásról!

ÁFA- bevallás tételes összesítő jelentés értékhatára: 2015-től már az 1 millió Ft ÁFA- tartalmat elérő számláról is tételes összesítő jelentést kell az ÁFA- bevallásban adni a belföldön nyilvántartott adózóknak, tehát az ilyen számlákon is szerepeltetni kell a vevő adószámát.

 

Könyvelés – szerződéskötés a Lurdyban, a Városligeti irodában és a Központi irodában is

 

MIÉRT ALHATNAK NYUGODTABBAN A CÉGHMESTER ÜGYFELEI?

 

A Céghmester könyvelőirodájának kettős küldetése miatt:

1. A legális adó és járulék megtakarítási lehetőségek maximális kihasználása!

2. A cégnek, illetve tagjainak, vezetőinek, azok családjainak jogi megvédése! (A Céghmester más könyvelőirodákkal szemben a könyvelést és a cégproblémákat nem kizárólag számviteli, hanem jogi kérdésnek is tekinti, melynek megoldása során a társaság, de még inkább tagjainak, vezető tisztségviselőinek jogi felelőssége a fő kérdés, illetve ezen személyek és családjaik (nyugalmának, vagyonának stb.) megvédése az elsődleges cél!)

A Céghmester kb. 300 cégnek látja el számviteli-könyvelési teendőit, a bizalom alapja a fenti kettős küldetés sikeres gyakorlati megvalósítása!

 

 

 

Nagy-forgalmú cégek könyvelése már 33.000 Ft+Áfa/hó-tól

 

 

Amint egy cég/vállalkozás megalakul, szinte azonnal adatbejelentési és adóbevallási kötelezettségei keletkeznek. A jelentési és bevallási kötelezettségek, az adó és járulékfajták és ezek mértékei, a fizetési határidők oly sokfélék, hogy ezekben eligazodni hozzáértő könyvelő nélkül szinte lehetetlen.

Nem könnyű találni olyan könyvelőt, aki a bonyolult és összetett adózási jogszabályokat jól (esetleg kiválóan) összehangolja az adott vállalkozás – fejlődésével fokozatosan kialakuló – speciális számviteli igényeivel. Ehhez idő kell, a bejelentési és az adatszolgáltatási kötelezettségek viszont az alakulást követő 5-15 napon belül kötelezőek.

A Céghmester extra gondos könyvelés azt jelenti, hogy fokozottan odafigyelünk a kötelező adatbejelentésekre, a KOCKERD kérdőívre, az alapítást / módosítást követő operatív ellenőrzésekre, a több cégben érintett vezető tisztségviselők kötelező adatszolgáltatására, a tagi kölcsönre, a házipénztárra, stb. és mindent megteszünk a könyveléssel kapcsolatos buktatók kiküszöbölése érdekében. 
 

Ha úgy érzi, hogy jelenlegi könyvelője, ügyvédje bizonytalan vonjon be minket is problémája megoldásába! Összefogva több esély van érdekeinek érvényesítésére!

Szükség esetén komplett szakmai csapattal (ügyvéd, könyvelő, adószakértő, könyvvizsgáló, stb.) állunk rendelkezésére.

 

Vállalkozásának méretére, egyéb adottságaira szabott ajánlataink:

 

I.                    NORMÁL SZOLGÁLTATÁSCSOMAG:

 

Ajánlott:Újonnan alakuló társas vállalkozások, havi ÁFA- bevallók, negyedéves ÁFA- bevallók, EVÁ-sok, max. 1 pénztárgéppel rendelkező, 1-3 főt foglalkoztató, max. 2 céges gépjárművet üzemeltető, többségében belföldi üzleti tranzakciókat bonyolító, partnereinek bankkártyás fizetési lehetőséget nem biztosító vállalkozások részére cca. nettó 15 millió Ft/év árbevételig, max. 60 db/hó bizonylatszámig

Alapdíjak:

          könyvelés: 17.000 Ft+ÁFA/hó, szerződéskötéskor min. 3 havi díj előre fizetendő

         munkabérszámfejtés: 2.200 Ft+ÁFA/fő/hó, a társaság vezető tisztségviselőinek és tagjainak 1.700 Ft+ÁFA/fő/hó

          alkalmi munkavállalók munkabérszámfejtése: 1.500 Ft+ÁFA/fő/alkalom

          több gazdasági társaságban érintett vezető tisztségviselők kötelező adatszolgáltatása: 700 Ft+ÁFA/fő/hó 

 

A szolgáltatáscsomag tartalma

          kötelező bejelentkezési és adatközlési kötelezettségek teljesítése NAV, KSH, Iparűzési adót nyilvántartó Önkormányzatok, kamarák részére

          bizonylatok, számlák, stb. szerződés szerinti feldolgozása

          törvényben előírt bevallási- és adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítése

          munkabér- és járulék bevallási kötelezettségek teljesítése

          negyedévente max. 1 órás konzultáció Szolgáltató számviteli üzletágának szakmai vezetőjével

–        az adott naptári év első negyedévében max. 1 órás adótervezési konzultáció

          a tárgyévi iratok tárgyévet követő év június 30. napjáig történő tárolása.

 

Szükség szerint felmerülő szolgáltatások és azok díjai:

          Megbízó munkavállalói részére éves SZJA bevallások elkészítése: 5.000 Ft+ÁFA/Fő

          KOCKERD kérdőív soron kívüli kitöltése: 8.000 Ft+ÁFA/alkalom

          Egyéb szerződésben rögzített szolgáltatások

A könyvelési díjakat előre kell megfizetni az ÁFA- bevallás hónapjának 10. napjáig, az esetleges pótdíjakat és elmaradásokat pedig legkésőbb a tárgyév dec. 31. napjáig. Szerződéskötéskor minimum 3 havidíj előre fizetendő.

 

II.                  ALVÓ CÉG SZOLGÁLTATÁSCSOMAG:

 

Ajánlott: Újonnan alakuló társas vállalkozások, havi ÁFA- bevallók, negyedéves ÁFA- bevallók, éves ÁFA-bevallók, KATA-sok, pénztárgéppel nem rendelkező, 0-1 főt foglalkoztató, céges gépjárművet nem üzemeltető, jellemzően kis forgalommal, vagy forgalommal nem rendelkező, kizárólag belföldi üzleti tranzakciókat bonyolító, partnereinek bankkártyás fizetési lehetőséget nem biztosító vállalkozások részére cca. nettó 5 millió Ft/év árbevételig, max. 240 db/év bizonylatszámig

 

 Alapdíjak:

          könyvelés: első hónap 17.000 Ft+ÁFA, további hónapok 8.500 Ft+ÁFA/hó, szerződéskötéskor min. 4 havi díj előre fizetendő 

         munkabérszámfejtés: 2.200 Ft+ÁFA/fő/hó, a társaság vezető tisztségviselőinek és tagjainak 1.700 Ft+ÁFA/fő/hó

          alkalmi munkavállalók munkabérszámfejtése: 1.500 Ft+ÁFA/fő/alkalom

          több gazdasági társaságban érintett vezető tisztségviselők kötelező adatszolgáltatása: 700 Ft+ÁFA/fő/hó 

 

A szolgáltatáscsomag tartalma

          kötelező bejelentkezési és adatközlési kötelezettségek teljesítése NAV, KSH, Iparűzési adót nyilvántartó Önkormányzatok, kamarák részére

          bizonylatok, számlák, stb. szerződés szerinti feldolgozása

          törvényben előírt bevallási- és adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítése

          munkabér- és járulék bevallási kötelezettségek teljesítése

          félévente max. 1 órás konzultáció Szolgáltató számviteli üzletágának szakmai vezetőjével

          a tárgyévi iratok tárgyévet követő év június 30. napjáig történő tárolása.

 

Szükség szerint felmerülő szolgáltatások és azok díjai:

          Megbízó munkavállalói részére éves SZJA bevallások elkészítése: 5.000 Ft+ÁFA/Fõ

          KOCKERD kérdőív soron kívüli kitöltése: 10.000 Ft+ÁFA/alkalom

          Egyéb szerződésben rögzített szolgáltatások

 

A könyvelési díjakat előre kell megfizetni az ÁFA- bevallás hónapjának 10. napjáig, az esetleges pótdíjakat és elmaradásokat pedig legkésőbb a tárgyév dec. 31. napjáig. Szerződéskötéskor minimum 4 havidíj előre fizetendő.

 

III.               EXTRA SZOLGÁLTATÁSCSOMAG:

 

Ajánlott: Már működő társas vállalkozások, havi ÁFA-bevallók, negyedéves ÁFA-bevallók, több pénztárgéppel rendelkező, 3 főnél többet foglalkoztató, több céges gépjárművet üzemeltető, belföldi és külföldi üzleti tranzakciókat is bonyolító, partnereinek bankkártyás fizetési lehetőséget is biztosító vállalkozások részére cca. nettó 120 millió Ft/év árbevételig, max. 100 db/hó bizonylatszámig

Alapdíjak:

          könyvelés: 33.000 Ft+ÁFA/hó, szerződéskötéskor min. 3 havi díj előre fizetendő

          munkabérszámfejtés: 2.200 Ft+ÁFA/fő/hó, a társaság vezető tisztségviselőinek és tagjainak max. 3 főig: 0 Ft (azaz a könyvelési alapdíj tartalmazza)

          alkalmi munkavállalók munkabérszámfejtése: 1.500 Ft+ÁFA/fő/alkalom

         több gazdasági társaságban érintett vezető tisztségviselők kötelező adatszolgáltatása: 0 Ft (azaz a könyvelési alapdíj tartalmazza)

 

A szolgáltatáscsomag tartalma

          kötelező bejelentkezési és adatközlési kötelezettségek teljesítése NAV, KSH, Iparűzési adót nyilvántartó Önkormányzatok, kamarák részére

          bizonylatok, számlák, stb. szerződés szerinti feldolgozása

          törvényben előírt bevallási- és adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítése

          munkabér- és járulék bevallási kötelezettségek teljesítése

          havonta max. 1 órás konzultáció Szolgáltató számviteli üzletágának szakmai vezetőjével

–        az adott naptári év első negyedévében max. 2 órás adótervezési konzultáció

          a tárgyévi iratok tárgyévet követő év június 30. napjáig történő tárolása.

 

Szükség szerint felmerülő szolgáltatások és azok díjai:

          Megbízó munkavállalói részére éves SZJA bevallások elkészítése: max 3 fő részére ingyenes, további munkavállalók részére: 5.000 Ft+ÁFA/Fõ

          KOCKERD kérdőív soron kívüli kitöltése: 0 Ft (azaz a könyvelési alapdíj tartalmazza)

          Egyéb szerződésben rögzített szolgáltatások

 

Az extra szolgáltatáscsomag fizetési és elszámolási feltételei:

A könyvelési díjakat előre kell megfizetni az ÁFA- bevallás hónapjának 10. napjáig, az esetleges pótdíjakat és elmaradásokat pedig legkésőbb a tárgyév dec. 31. napjáig. Szerződéskötéskor minimum 3 havidíj előre fizetendő.

 

Számviteli-könyvelési szerződését akár saját ügyvédje előtt is aláírhatja.

 
Amennyiben szeretné saját ügyvédje előtt megkötni számviteli-könyvelési szerződését, hívja Kertész Mária üzletágvezetőt a 06-20-442-8466 mobilszámon vagy a 06-1-410-7997-es központi számunkat!

 

 Plusz infó – Miért kell nagyon odafigyelni a könyvelésre 2012-től és 2013-tól még inkább


– 2012-tõl új időszámítás a NAV- nál:


o Adóregisztráció

o Korai és szigorú ellenőrzések

o Szigorúbb szankciók, magasabb bírságok

o KOCKERD kérdőív – „előre hozott adóbevallás"


– Szigorúbb felelősségi és eltiltási szabályok:

o Vagyoni felelősség (többségi tulajdonosok, vezető tisztségviselők)

o Eltiltási szabályok: felszámolt, törölt stb. cégek esetén a többségi tulajdonosok, vezető tisztségviselők 5 éves eltiltása.

 

2013-tól a szigorodás fokozódik:

o ÁFA bevallás 2013-ban – 2M Ft-os ÁFA tartalmú számlák tételes feltüntetése a bevallásokban

o A tagi kölcsönök megadóztatása, illetve illetékfizetés alá vonása

o A készpénzforgalom 1,5M Ft-ban történő maximalizálása

 

2013-tól végre néhány pozitívum is észlelhető a törvényalkotásban:

o Pénzforgalmi ÁFA bevezetése

o Házipénztár korlátok eltörlése

o KOCKERD szabályozás méltányossá tétele és 2012-ben KOCKERD miatt törölt adószámok visszaállítási lehetősége

o Új, kedvezőbb adózási lehetőségek bevezetése (KATA, KIVA)

 

 

 

Bízza ránk nyugodtan könyvelését! A Céghmesternél nem csak egy felelős személy, hanem szükség esetén komplett szakmai csoport foglalkozik az Ön könyvelésével és egyéb kapcsolódó számviteli problémáival!

 

Előzetes tájékoztatást kérhet:

 

 

 

Kertész Mária 06-20-442-8466

Bréda Virág 06-20-924-0590

 

Amit kérünk Ügyfeleinktől:

 

– időben hozza az anyagait és időben jelezze problémáit
– pontos adatokat szolgáltasson, félreérthetetlen módon, tehát írásban
– pontosan fizessen
– szánjon időt a könyvelésre, fokozott gondossággal kezelje adóügyeit

Amit nyújtunk Ügyfeleinknek:

– pontos adatfeldolgozás, könyvelés
– pontos, gondos kommunikáció – írásban
– pontos adatszolgáltatás, bevallás stb. határidőn belül
– extra gondosság (túlkontrollálás), nem kerül bajba, de ha mégis, akkor mindent megteszünk a károk minimalizálásáért
– felelősségvállalás jogi, anyagi értelemben

 

Figyeljen arra, hogy az új cégének 5-15 napon belül kötelező adatszolgáltatási kötelezettségeknek kell eleget tennie, valamint arra, hogy a cégalapítást / cégmódosítást követően kb. 1 éven belül KOCKERD kérdőív, majd operatív ellenőrzés várható a NAV részéről. A határidők elmulasztása súlyos szankciókkal jár!

 

 

 


Ezúton is felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy – a korábbi gyakorlattól eltérően – 2012-tõl a NAV a kötelező szabályzatok meglétét az alakulást / módosulást követő kb. 1 éven belül operatív ellenőrzés keretében vizsgálja, hiányosság esetén bírságot szabhat ki.

 

Könyvelőirodánk a XV. Nyírpalota út 1. fszt.1. alatt található; a szerződést a 1157 Budapest, Nyírpalota út 5. fszt. szám alatti központi irodánkban, a Városligeti irodánkban (1071 Budapest, Dembinszky utca 44. fszt. 4.) és a Lurdy házban lévő irodánkban (1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14. földszint 31.2. üzlet (Líra-Móra könyvesbolt mellett) ) is meg lehet kötni.

 

Segítünk:

 

Az esti órákban és szombaton is hívható telefonszámaink:

Központi iroda: 06-1-410-7997

Lurdy Tel/Fax: 06-1-456-1429, Lurdy mobil: 06-20-626-9194

Hétköznap hívható telefonszámaink:

06-20-803-1133

06-20-395-9950

06-20-422-2975

06-20-571-5710

06-20-295-5984

 

 

 Kintlévősége, likviditási problémája van? Segítünk: www.marconiproject.hu

 

 HÁNYAN ÉS MIÉRT BÍZNAK A 15 éves múltú CÉGHMESTERBEN?

A Céghmester évente kb. 1200 cégalapítás és cégmódosítás ügyintézésében közreműködik. (Kivéve ügyvédi/jogi teendők!) A bizalom alapja az ügyfeleink valós érdekeit előtérbe helyező, gyors, extra gondos ügyintézés!

A Céghmester kb. 1500 cégnek látja el a székhelyszolgáltatás felelősségteljes teendőit. A bizalom alapja az extra gondos-megbízható ügykezelés és a diszkréció!

A Céghmester kb. 300 cégnek látja el számviteli-könyvelési teendőit. A bizalom alapja az adó és járulék megtakarítás előtérbe helyezése, illetve az ügyfeleink jogi megvédésére irányuló szemlélet sikeres gyakorlati megvalósítása!