Útravaló



ÚTRAVALÓ A CÉGHMESTERTŐL

 

Ha szeretné nem csak sikeresen megalapítani cégét, hanem nyereségessé tenni és elért eredményeit megvédeni, vegyen részt képzéseinken.

Megalakult a cég, bejegyezték, stb., elvégezték a kötelező adminisztratív és jogi feladatokat. Most jön a neheze! Sikeressé kell tenni a céget, a vállalkozást! Ez nem könnyű feladat, ennek megvalósítását igyekszünk megkönnyíteni jelen menüpontunkkal.

Mindenekelőtt bemutatjuk azt a 7 kulcs alapelvet, amelyek alkalmazása nélkül egyetlen vállalkozás sem számíthat átütő sikerre. Íme:

  1. Az empátia alkalmazásának alapelve, melynek segítségével pontosan érezzük és tudjuk, hogy ügyfelünknek/vásárlónknak mire van igénye (szüksége), milyen problémára keres megoldást; és azt elégítjük ki, illetve azt oldjuk meg a lehető legjobb minőségben, a lehető legjobb kiszolgálással, nem pedig eladunk/erőltetünk “valamit” (esetleg nagyon olcsón).

 

  1. Az ügyfél/vásárló pontosan azt kapja, amit ígértünk. Ez a termék/szolgáltatás minőségét garantáló alapelv.

 

  1. Az ügyfél/vásárló pontosan úgy kapja a terméket/szolgáltatást, ahogyan ígértük. Ez a kiszolgálás színvonalát és minőségét garantáló alapelv.

 

  1. Az ügyfél/vásárló pontosan annyiért kapja meg a terméket/szolgáltatást, amennyiért ígértük. Ez a pénzügyi megbízhatóságot garantáló alapelv.

 

  1. Vállaljunk pénz visszafizetési garanciát arra az esetre, ha nem azt és nem úgy nyújtjuk, ahogyan azt ígértük. Ez az alapelv a vállalkozás szakmai és erkölcsi megbízhatóságát hitelesíti.

 

  1. Korrekt árszínvonal alkalmazásának alapelve, amely igazodik az ügyfél/vásárló realitás érzékéhez és igazságérzetéhez. A jó ár akár a teljes vállalkozás hitelességének kulcsa lehet. A jó ár eléri, hogy az ügyfelek/vásárlók komoly, felelősségteljes partnerként tekintsenek vállalkozásunkra.

 

  1. Az ármegvédés alapelve, mely a gazdaságosságot és a nyereségességet biztosítja vállalkozásunk részére. Ha nem tudjuk konzekvensen megvédeni és tartani árainkat, azaz olcsóvá válunk, akkor a vállalkozásunk lehet, hogy valahogyan megél, illetve fennmarad, de fejlődésre, átütő sikerre soha nem lesz képes.

 

Ismerj meg néhány fontos gondolatot és praktikát, amelyek gyakorlati alkalmazása nélkülözhetetlen korunk vállalkozója számára:

  • A VÁLLALKOZÓRÓL
  • A VEZETÉSRőL
  • A MARKETING ÉS A REKLÁM
  • A XXI. SZÁZAD VÁLLALKOZÁSAINAK SZERVEZETE
  • HOGYAN KEZELJÜK A STRESSZT
  • NAPI 20 PERC ÖNMENEDZSELÉS AHIBÁTLAN MUNKÁÉRT
  • A SIKERES VÁLLALKOZÁS “TITKA”

 

A VÁLLALKOZÓRÓL:

Vállalkozónak lenni egy “szentháromság”, azaz 3 léleknek kell megfelelő arányban funkcionálni:

1. Az üzletembernek, aki az új ötletek, az alkotás és az ebből eredő sikerek megszállottja. Jövőképpel, víziókkal rendelkezik, olykor kicsit “meg van kattanva”.
2. A menedzsernek, aki koordinálja és irányítja a teendőket, működésben tartja és ellenőrzi a vállalkozás egészét vagy részét.
3. A szakembernek, aki a konkrét terméket megcsinálja vagy megcsináltatja, lehetőleg kiválóan, hiba nélkül.

Jó tanács: Tarts egyensúlyt a szentháromságban! Mindig tudd, hogy melyik minőségedben jársz el. Figyelem! A legnagyobb veszély a “szakemberre” leselkedik. Sokan hiszik vagy hitetik el velük, hogy egy szakma kiváló ismerete garantálja a sikert! Ez nincs így! (Bukott vagyonok, tönkrement kapcsolatok bizonyítják az ellenkezőjét.)

A VEZETÉSRőL:

Vezetőnek lenni is egy szentháromság! A vezető:

1. Munkát, feladatokat kiad és készen visszakap.
2. Rendszereket, folyamatokat hoz létre és irányít.
3. Segíti, motiválja és ellenőrzi beosztottjait.

Jó tanács: Légy eredmény és termék centrikus. Csak konkrét, értékelhető és értékteremtő produktumot fogadj el.

A jó vezető bátor!
“A bátorság olyan félelem, amely már elmondta imáit.” A fenti idézet egy Karl Barth nevű teológustól származik. Azt jelenti, hogy a bátor vezető hajlandó az ésszerűnél nagyobb kockázatot vállalni. Időben szembenéz a problémákkal és cselekszik. Jutalma általában siker és követői is lesznek. Néha nem sikerül, de pont ez a lényeg, hogy meg kellett próbálni. (Gondolj arra, aki először átrepülte az Atlanti-óceánt.)

Jó tanács: A bátorság önmagában kevés, a jó vezető ezen kívül számos készséggel rendelkezik. (Vezetői alkat és jellem, realitás érzék, tanulékonyság, önfegyelem, stb.)

A MARKETING ÉS A REKLÁM:

A marketing az eladók és vevők érintkezésének illetve értékcseréjének megteremtésére és hatékonyabbá tételére irányuló tudomány és gyakorlat.
Szűkebb értelemben arról szól, hogyan előzzük meg versenytársainkat, illetve hogyan védjük meg megszerzett piacainkat.
A marketing egy folyamatos háború, az nyer, aki jobb pozíciót épít ki a vevőjelölt koponyájában.
Ennek leghatékonyabb eszköze a pozícionálás, azaz bejuttatni egy gondolatot a vevők fejébe, ami rólunk szól, csak ránk jellemző és rámutat versenyelőnyünkre.
A pozícionálandó gondolathordozó eszközei a kommunikációs csatornák, ezek közül a legelterjedtebb a reklám.(pl. újságban, interneten, Tv-ben, saját kiadványokban, stb.)
A reklám akkor jó, ha a pozícionálandó gondolatokat hitelessé és vonzóvá formálja.
A mai gazdaságban a marketing és annak kommunikálása kulcskérdés, ezért annak stratégiai döntéseit a vezetés nem kerülheti meg, és nem adhatja külső kézbe.

A XXI. SZÁZAD VÁLLALKOZÁSÁNAK SZERVEZETE:

Korunk vállalkozásait célszerű az alábbi 4 fő szervezeti funkcióba tömöríteni:

  • Szakmai tevékenység
  • Működtetés, üzemeltetés
  • Marketing, reklám, értékesítés
  • Adminisztráció, egyéb

Az egyes területek fontossága és tartalma vállalatonként eltérő lehet, lényeg, hogy a szervezet “lapos” legyen, azaz kevés vezetői szintet tartalmazzon.
Induló vállalkozásnál akár az összes funkciót elláthatja 1 vagy néhány ember, a lényeg, hogy mindig tudják ki mikor és melyiket látja el.
Ahogy a vállalkozás növekszik az egyes funkciókat egyre többen látják el, egy idő után azok is tovább osztódnak.

Jó tanács: soha ne hagyjuk felbomlani a funkciókat és a rendet.

HOGYAN KEZELJÜK A STRESSZT?

Tudod mi a stressz?
A stressz olyan mennyiségű elintézetlen dolog illetve nyitott folyamat, amely meghaladja egyéni tűrőképességedet.

Jó tanács: Igyekezz dolgaidat mielőbb elvégezni, ne legyen sok nyitott folyamat. Ha a dolog eleve elhúzódó, akkor annak részfolyamataira alkalmazd a fenti szabályt.

NAPI 20 PERC ÖNMENEDZSELÉS A HIBÁTLAN MUNKÁÉRT:

Készíts napi, heti vagy akár hosszabb távlatú ellenőrző listát feladataidról, illetve kötelezettségeidről. Szánj rá reggel és este kb. 10-10 percet, hogy ellenőrizd és aktualizáld. Ennek segítségével sokkal sikeresebb és pontosabb leszel. Következetes alkalmazásával elkerülöd az igazán nagy hibákat. Az éjszakai stressz is jelentősen csökkenthető, nem kell gondolkodnod, hogy mit szúrtál vagy felejtettél el. Ehhez “csak” a listát kell jól megírnod.

Jó tanács: A listán belül különítsd el a fontost a kevésbé fontostól, a sürgőset a kevésbé sürgőstől, jelöld meg a határidőket! Ajánlott formája a füzet, így biztosan minden infó meg lesz jó ideig.

A SIKERES VÁLLALKOZÁS “TITKA”:

1. Legyen a vállalatodnak küldetése, jó célja, amivel szolgálja szűkebb és tágabb környezetét. (Csak pénzt látni egy vállalkozásban biztos bukás.)
2. Vállalkozásodban mindenki találja meg a számítását, azok közül, aki hozzájárul sikeréhez. (Partnerek és munkatársak is, ne csak a tulajdonosok és a vezetők.)
3. Tedd tanuló szervezetté vállalatodat (Ne csak az egyes személyek tanuljanak, hanem maga a “cég” is.)

 

SEGÍTÜNK:

06-20-949-2069

 

Cégalapítás – Extra bónusz a Céghmestertől

Extra bónusz a Céghmestertől Ha szeretné nem csak sikeresen megalapítani cégét, hanem nyereségessé tenni és elért eredményeit megvédeni, vegyen részt képzéseinken.

Kétféle képzést biztosítunk a Céghmester ügyfélköre részére:

1. Üzleti képzés, mely a “Tanuld meg az üzletet, hogy ne keljen adót csalnod” címet viseli. Az üzleti képzés célja, hogy megtanítsuk hogyan kell nyereségessé tenni a kisvállalkozásokat kiemelten az induló kisvállalkozásokat.

2.  A jogi képzés a “A JOG TRÜKKÖS OLDALA – MILLIÓKAT ÉRŐ JOGI PRAKTIKÁK A SIKERES VÁLLALKOZÓI LÉTEZÉSHEZ” címet viseli. A jogi képzés célja, hogy a kisvállalkozások meg tudják védeni elért eredményeiket és érdekeiket akár a hatóságokkal szemben is.

 

Jelentkezés:
Dunda Andrea tel.:06-20-585-6605

Még több infó a képzésről (hely, időpontok, vendéghozás, stb.):
– Üzleti képzés: http://vallalkozasinditas.net/meghivo-uzleti-kepzeseinkre

– Jogi képzés: http://vallalkozasinditas.net/meghivo-jogi-kepzeseinkre