Tisztelt Ügyfelünk! Tisztelt Érdeklődőnk!

Alábbi problémáinak megoldásában gyorsan, soron kívül segítünk:

Elmaradt bevallások, NAV tartozások, részletfizetés, házipénztár problémák Gyors és legális megoldása azoknak is, akiknek a jelenlegi könyvelője nem tudja vagy nem akarja megoldani. Czene Virág   Telefon:06-20-924-0590

Azonnali cégalapítás garanciával 1-3 munkanap alatt, azoknak is, akiknek máshol elnyújtották, elrontották! Kárpátaljai és erdélyi magyarok részére állandó lakcím és adókártya ügyintézésében segítünk. Ardai Bálint   Telefon:06-20-476-6105 Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Feleslegessé vált cégek közvetítése, azonnali átvétele garanciával Pl. éves ÁFA-bevalló cégek gyors eladása végelszámolás helyett Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069

Adóellenőrzések menedzselése Felkészítés nyilatkozattételre, gyors önrevízió, észrevétel, fellebbezés, stb. Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069


Cégalapítás részletre



LIGHT BUSINESS START PROGRAM – CÉGALAPÍTÁS, VÁLLALKOZÁSINDÍTÁS RÉSZLETRE

 

Azt akarja, hogy biztosan rendben legyenek cégügyei?

Ne válasszon pontatlan, gyenge szolgáltatókat csak azért, mert jelenleg kevés készpénzzel rendelkezik!

 

Kérjük tanulmányozza árlélektan című írásunkat, melyből megismerheti a gyanúsan olcsó szolgáltatók kockázatait és azt, hogy Önnek milyen árszintű irodát célszerű választania!

 

A LIGHT BUSINESS START PROGRAM CÉLJA

A LIGHT BUSINESS START PROGRAM célja, hogy az induló vállalkozásokat készpénz kímélő megoldásokkal segítsük! A konstrukciók lényege, hogy igénybevételük esetén a vállalkozás indulásakor – relatíve kevés készpénzből – megoldható legyen nem csak a cégalapítás, hanem viszonylag hosszabb távra a könyvelés és a székhelyszolgáltatás is, valamint (a marketing tevékenység részeként) a weboldalkészítés, továbbá a vállalkozás finanszírozása. A program keretében ajánlott egyedi konstrukciók relatíve alacsony készpénzigényű konstrukciók, így az induló vállalkozás a szűkös erőforrásait másra is tudja fordítani.

 

Milyen vállalkozásindítási problémák megoldásában segít a LIGHT BUSINESS START PROGRAM?

– Cégalapítás, cégmódosítás – Saját vagy a Céghmester által ajánlott ügyvéddel

– Könyvelés – Saját könyvelőjével vagy a Céghmester könyvelőirodájával

– Székhelyszolgáltatás – A Céghmester 10 budapesti székhelyszolgáltató irodájában

– Weboldal készítés – Saját vagy a Céghmester által ajánlott szolgáltatón keresztül

– Finanszírozás – Üzleti angyal-, hitel-, és pályázati-finanszírozási konstrukciók előkészítése

 

 RAGASZKODIK SAJÁT ÜGYVÉDJÉHEZ?

A Céghmesterrel megkötendő székhelyszolgáltatási és/vagy könyvelési szerződését, valamint a részlefizetési megállapodást saját ügyvédje előtt is aláírhatja és az első részletet nála kifizetheti! (Nem kell időt, pénzt és energiát pazarolnia az utazásra, sőt az ügyvédje által végzett plusz munka ügyvédi díját is mi fizetjük, az ügyvéddel történő megegyezésünk alapján.)

 

 

A LIGHT BUSINESS START PROGRAM igénybevételének feltételei:

– Megállapodás a cégalapítást/cégmódosítást végző ügyvéddel a cégalapítás/cégmódosítás ügyvédi díjáról; az eljáró ügyvéd hozzájárulása ahhoz, hogy az ügyvédi díjat és az eljárási költségeket a megbízást adó ügyfél a Céghmesteren keresztül fizethesse meg részére.

Cégalapítás/cégmódosítás igénybevétele esetén az illeték és a közzététel lekérés feltételeinek tisztázása.

Megállapodás a könyvelést végző szolgáltatóval a könyvelés díjáról; a szolgáltató hozzájárulása ahhoz, hogy a szolgáltatási díjat a megbízást adó ügyfél a Céghmesteren keresztül fizethesse meg részére.

Könyvelési szolgáltatás igénybevétele esetén min. fél éves időtartamra kell szerződést kötni (a munkabérszámfejtés díjaira a részletfizetési ajánlat nem vonatkozik, azokat a szerződés szerint a munkabérszámfejtést követő hónapban kell megfizetni).

– A székhelyszolgáltató iroda kiválasztása és a pontos szolgáltatás-tartalom meghatározása.

Székhelyszolgáltatás igénybevétele esetén min. egy éves időtartamra kell szerződést kötni.

– A weboldal készítést végző szolgáltató kiválasztása; a szolgáltató hozzájárulása ahhoz, hogy a szolgáltatási díjat a megbízást adó ügyfél a Céghmesteren keresztül fizethesse meg részére.

Weboldalkészítés igénybevétele esetén a domain regisztrációról és a tárhelyről a Céghmester gondoskodik.

– A finanszírozási igények, illetve lehetőségek feltérképezése közös konzultáció keretében. (Az első konzultáció ingyenes!)

Finanszírozás előkészítés és szervezés igénybevétele esetén a feltételek pontos rögzítése.

– az 1. részlet megfizetését követően nem maradhat fenn bruttó 200.000 Ft-nál nagyobb tartozás, illetve ha fenn marad, akkor a Céghmester további biztosítékokat kérhet (kezes, tárgyi biztosíték).

– megbízás adáskor/szerződéskötéskor min. a fizetendő díj 40%-át kell megfizetni, mely foglalónak minősül

az alap – 3 vagy 4 részletből álló konstrukciók kamatmentesek. Az esetlegesen hosszabb futamidejű konstrukciók kizárólag kamatra és biztosíték (fedezet) nyújtása mellett vehetők igénybe.

– Alapesetben kétféle részletfizetési ütemezés választható:

a) 3 részletből álló:

1. részlet: a szerződéskötéskor a bruttó díj 40%-a fizetendő, mely egyben foglalónak minősül

2. részlet: a szerződéskötéstől számított 30 napon belül a bruttó díj 30%-a fizetendő

3. részlet: a szerződéskötéstől számított 90 napon belül a bruttó díj 30%-a fizetendő

 

b) 4 részletből álló:

1. részlet: a szerződéskötéskor a bruttó díj 40%-a fizetendő, mely egyben foglalónak minősül

2. részlet: a szerződéskötéstől számított 30 napon belül a bruttó díj 20%-a fizetendő

3. részlet: a szerződéskötéstől számított 60 napon belül a bruttó díj 20%-a fizetendő

4. részlet: a szerződéskötéstől számított 90 napon belül a bruttó díj 20 %-a fizetendő

 

– a Céghmester fenntartja a jogot, hogy a fenti konstrukciót egyedi mérlegelés alapján bárkitől megtagadja; illetve, hogy egyedi mérlegelése alapján a hátralékok megfizetésére biztosítékot kérjen

külföldi érdekeltségű cégek (külföldi lakcímmel rendelkező tulajdonos / vezető tisztségviselő, vagy külföldi székhelyű cég) a fenti részletfizetési konstrukciókat nem vehetik igénybe

 

Íme néhány példa a lehetséges részletfizetéses konstrukciókra:

Példa 1#:

Lassú cégalapítás munkadíja:                 35.000 Ft

Illeték (pl. Kft alapítás iratmintával):         50.000 Ft

Ügyfélazonosítás díja (2 fő):                    3.340 Ft

Tulajdoni lap ajándék:                             0 Ft

"Normál" könyvelés 6 hónapra:                6×17.000 Ft+ÁFA

Mindösszesen:                                     217.880 Ft

Részletfizetési lehetőségek:

a) 3 részletből álló konstrukció:

Első részlet: cégalapításkor/szerződéskötéskor fizetendő (cca. 40%) 87.880 Ft, mely foglalónak és első részletnek minősül.

Második részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 30 napon belül fizetendő (cca. 30%) 65.000 Ft

Harmadik részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 90 napon belül fizetendő (cca. 30%) 65.000 Ft

b) 4 részletből álló konstrukció:

Első részlet: cégalapításkor/szerződéskötéskor fizetendő (cca. 40%) 87.880 Ft, mely foglalónak és első részletnek minősül.

Második részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 30 napon belül fizetendő (cca. 20%) 44.000 Ft

Harmadik részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 60 napon belül fizetendő (cca. 20%) 43.000 Ft

Negyedik részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 90 napon belül fizetendő (cca. 20%) 43.000 Ft

 

Példa 2#: 

Azonnali cégalapítás munkadíja:            55.000 Ft

Illeték (pl. Kft alapítás iratmintával):        50.000 Ft

Ügyfélazonosítás díja (2 fő):                   3.340 Ft

"Normál" könyvelés 6 hónapra:               6×17.000 Ft+ÁFA

"Mini" székhelyszolgáltatás 1 évre:        12×3.600 Ft+ÁFA

Mindösszesen:                                    292.744 Ft

 

Részletfizetési lehetőségek:

a) 3 részletből álló konstrukció:

Első részlet: cégalapításkor/szerződéskötéskor fizetendő (cca. 40%) 117.744 Ft, mely foglalónak és első részletnek minősül.

Második részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 30 napon belül fizetendő (cca. 30%) 88.000 Ft

Harmadik részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 90 napon belül fizetendő (cca. 30%) 87.000 Ft

b) 4 részletből álló konstrukció:

Első részlet: cégalapításkor/szerződéskötéskor fizetendő (cca. 40%) 117.744 Ft, mely foglalónak és első részletnek minősül.

Második részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 30 napon belül fizetendő (cca. 20%) 59.000 Ft

Harmadik részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 60 napon belül fizetendő (cca. 20%) 58.000 Ft

Negyedik részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 90 napon belül fizetendő (cca. 20%) 58.000 Ft

 

Példa 3#:
 

Normál cégalapítás munkadíja:              45.000 Ft

Illeték (pl. Bt alapítás iratmintával):         25.000 Ft

Ügyfélazonosítás díja (3 fő):                   5.010 Ft

"Mini" székhelyszolgáltatás 1 évre:        12×3.600 Ft+ÁFA

Weboldalkészítés:                                60.000 Ft+ÁFA

Finanszírozási konstrukciók előkészítése: 30.000 Ft+ÁFA

Mindösszesen:                                    244.174 Ft

 

Részletfizetési lehetőségek:

a) 3 részletből álló konstrukció:

Első részlet: cégalapításkor/szerződéskötéskor fizetendő (cca. 40%) 98.174 Ft, mely foglalónak és első részletnek minősül.

Második részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 30 napon belül fizetendő (cca. 30%) 73.000 Ft

Harmadik részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 90 napon belül fizetendő (cca. 30%) 73.000 Ft

b) 4 részletből álló konstrukció:

Első részlet: cégalapításkor/szerződéskötéskor fizetendő (cca. 40%) 98.174 Ft, mely foglalónak és első részletnek minősül.

Második részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 30 napon belül fizetendő (cca. 20%) 48.000 Ft

Harmadik részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 60 napon belül fizetendő (cca. 20%) 48.000 Ft

Negyedik részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 90 napon belül fizetendő (cca. 20%) 50.000 Ft

 

Példa 4#:

 

Azonnali cégmódosítás munkadíja:               50.000 Ft

Illeték + közzététel:                                     18.000 Ft

Ügyfélazonosítás díja (2 fő):                         3.340 Ft

"Alvó" könyvelés 1 évre:                              1×17.000 Ft+ÁFA + 11×6.500 Ft+ÁFA

"Alap" székhelyszolgáltatás 1 évre:             12×6.600 Ft+ÁFA

Mindösszesen:                                         284.319 Ft

 

Részletfizetési lehetőségek:

a) 3 részletből álló konstrukció:

Első részlet: cégalapításkor/szerződéskötéskor fizetendő (cca. 40%) 113.319 Ft, mely foglalónak és első részletnek minősül.

Második részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 30 napon belül fizetendő (cca. 30%) 86.000 Ft

Harmadik részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 90 napon belül fizetendő (cca. 30%) 85.000 Ft

b) 4 részletből álló konstrukció:

Első részlet: cégalapításkor/szerződéskötéskor fizetendő (cca. 40%) 113.319 Ft, mely foglalónak és első részletnek minősül.

Második részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 30 napon belül fizetendő (cca. 20%) 57.000 Ft

Harmadik részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 60 napon belül fizetendő (cca. 20%) 57.000 Ft

Negyedik részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 90 napon belül fizetendő (cca. 20%) 57.000 Ft

 

Példa 5#:

Normál cégmódosítás munkadíja:                40.000 Ft

Illeték + közzététel:                                   18.000 Ft

Ügyfélazonosítás díja (3 fő):                        5.010 Ft

Tulajdoni lap ajándék:                                 0 Ft

"Extra" könyvelés 6 hónapra:                      6×33.000 Ft+ÁFA

Mindösszesen:                                         314.470 Ft

 

Részletfizetési lehetőségek:

a) 3 részletből álló konstrukció:

Első részlet: cégalapításkor/szerződéskötéskor fizetendő (cca. 40%) 125.470 Ft, mely foglalónak és első részletnek minősül.

Második részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 30 napon belül fizetendő (cca. 30%) 95.000 Ft

Harmadik részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 90 napon belül fizetendő (cca. 30%) 94.000 Ft

b) 4 részletből álló konstrukció:

Első részlet: cégalapításkor/szerződéskötéskor fizetendő (cca. 40%) 125.470 Ft, mely foglalónak és első részletnek minősül.

Második részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 30 napon belül fizetendő (cca. 20%) 63.000 Ft

Harmadik részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 60 napon belül fizetendő (cca. 20%) 63.000 Ft

Negyedik részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 90 napon belül fizetendő (cca. 20%) 63.000 Ft

 

Példa 6#:

Lassú cégmódosítás munkadíja:                  30.000 Ft

Illeték + közzététel:                                    18.000 Ft

Ügyfélazonosítás díja (3 fő):                         5.010 Ft

"Normál" könyvelés 6 hónapra:                     6×17.000 Ft+ÁFA

"Mini" székhelyszolgáltatás 1 évre:              12×3.600 Ft+ÁFA

Mindösszesen:                                          237.414 Ft

 

Részletfizetési lehetőségek:

a) 3 részletből álló konstrukció:

Első részlet: cégalapításkor/szerződéskötéskor fizetendő (cca. 40%) 94.414 Ft, mely foglalónak és első részletnek minősül.

Második részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 30 napon belül fizetendő (cca. 30%) 72.000 Ft

Harmadik részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 90 napon belül fizetendő (cca. 30%) 71.000 Ft

b) 4 részletből álló konstrukció:

Első részlet: cégalapításkor/szerződéskötéskor fizetendő (cca. 40%) 94.414 Ft, mely foglalónak és első részletnek minősül.

Második részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 30 napon belül fizetendő (cca. 20%) 48.000 Ft

Harmadik részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 60 napon belül fizetendő (cca. 20%) 48,000 Ft

Negyedik részlet: cégalapítástól/szerződéskötéstől számított 90 napon belül fizetendő (cca. 20%) 47.000 Ft

 

A 3-4 részletből álló alap konstrukciók kamatmentesek, számlázás az utolsó részlet beérkezését követően történik! Az ügyvédi díj és az eljárási költségek megfizetése az ügyvéd részére a Céghmester részéről az első részlet megfizetését követően történik.

 

 Amennyiben a LIGHT BUSINESS START PROGRAM felkeltette érdeklődését kérjük hívja Ardai Attilát az alábbi mobilszámon:

06-20-949-2069

 

Előkészített szerződéseit az esti órákban és szombaton is megkötheti a Lurdy házban lévő, a Városligeti és a Központi irodáinkban.

Céghmester Lurdy: 1097 Bp., Könyves Kálmán körút 12-14. Lurdy földszint 31.2. üzlet (Líra-Móra könyvesbolt mellett). Tel/Fax: 06-1-456-1429, Mobil: 06-20-626-9194

Céghmester Városliget: 1071 Bp., Dembinszky utca 44. fszt. 4. Tel: 06-1-796-7240, Fax: 06-1-786-0964, Mobil: 06-20-395-9950

Központi iroda: 1154 Bp., Damjanich János utca 2. Tel: 06-1-410-7997, Fax: 06-1-410-7996, Mobil: 06-20-803-1133, 06-20-571-5710

 

Árlélektan, avagy kinek milyen árszintű irodát célszerű választania és miért?

 

Mi a Céghmesternél tudjuk, hogy nem könnyű meghozni azt a döntést, hogy kire bízzuk cégügyeinket. Azt is tudjuk, hogy a legtöbb vállalkozó hajlamos kizárólag az árak alapján dönteni. Ez a felfogás utóbb nem mindig bizonyul helyesnek, a Céghmester azt javasolja (leendő) ügyfeleinek, hogy az árak összehasonlításakor, illetve döntésük meghozatala előtt vegyék figyelembe az adott ajánlathoz szervesen kapcsolódó egyéb körülményeket és paramétereket is! (pl.: biztonság, gyorsaság, garanciák-felelősségvállalás, szolgáltatás nyújtás környezete, stb.) Alábbi írásainkkal Tisztelt Érdeklődőink és Ügyfeleink választását, illetve döntését szeretnénk megkönnyíteni. Minden Érdeklődőnknek, Ügyfelünknek javasoljuk, hogy gondolja át mélységében Hofi Géza örökbecsű mondását miszerint: nem az a lényeg, hogy "MENNYI?", hanem az, hogy "MI MENNYI?"

A "gyanúsan olcsó" díjak kockázata

A gyanúsan olcsó díjakat alkalmazó irodákkal az a legfőbb gond, hogy ők a minél több bevétel megszerzésére koncentrálnak és nem a szolgáltatás minőségi, pontos teljesítésére. Az ilyen irodák szolgáltatásainak minősége hullámzó, esetleges, nincs minőségbiztosítás, azaz nincs folyamatosan megbízható, kiszámítható, elfogadható minőségű szolgáltatás. Ebből következik, hogy akiknek nem szúrták el a dolgaikat, azok elégedettek (mindaddig, amíg nincs probléma), akiknek viszont elszúrtak, elrontottak valamit, azok már hanyatt-homlok menekülnek. Az ilyen szolgáltatókra jellemző, hogy hibáikat, mulasztásaikat titkolják, tagadják! Ha kiderül mulasztásuk, károkozásuk mentségeket, magyarázatokat keresnek (és találnak), főleg azért, hogy – az általában jogos – felelősségre vonást és kártérítést elkerüljék! Ez nem szimplán etikai kérdés: az irreálisan alacsony díjakból nem jut keret felelősségbiztosításra, garanciavállalásra, az ilyen vállalkozások nem tudják megtenni, hogy elegánsan beismerjék hibájukat és gálánsan, nagyvonalúan kártalanítsák ügyfelüket.

A gyanúsan olcsó díjakat alkalmazó szolgáltatóknál a legnagyobb kockázatot a kiszámíthatatlanság jelenti. Kiszámíthatatlan, hogy lesz-e valamilyen probléma vagy sem, illetve, ha lesz valamilyen probléma az mikor derül ki és mennyi kár, kellemetlenség származik belőle. (Pl.: egy gyenge székhelyszolgáltató hibájából törölt adószám, lehet, hogy csak hónapok múlva derül ki, az anyagi kár már ilyenkor nagyon jelentős, az erkölcsi kár pedig nem biztos, hogy meghatározható.)

A gyenge, rossz minőséget szolgáltatók, saját maguk is érzik, illetve tudják, hogy az általuk nyújtott szolgáltatásért csak minimális díjat kérhetnek el. Erről szól "A gagyiság belső lélektana" című írásunk.

Nem állítjuk, hogy minden olcsó szolgáltató mindig mindent elront-elhibáz, csak azt, hogy ennek igen nagy a kockázata. Azoknak érdemes a gyenge olcsó irodákhoz fordulni, akiknek belefér, hogy 10-30e Ft. pillanatnyi megtakarítás fejében később esetleg 2-3-500e Ft-ot is elbuknak, magyarul azoknak, akik a reálisnál nagyobb kockázatot (1/20, 1/30 stb.) is bevállalnak. Akik nem jól tűrik a kockázatokat, akik szeretik a biztonságot, a nyugalmat, azoknak normál-középáras irodákat célszerű választaniuk.

A gagyiság belső lélektana

Az olcsó ár minden esetben gyengébb, rosszabb minőséget, kevesebb szolgáltatást és pontatlan, kevésbé gondos ügyintézést takar. Az olcsó ár, az olcsó árat megállapító iroda/ügyvéd önleértékelése/önbevallása arról, hogy maga sem hisz szolgáltatása korrektségében, minőségében! Egy tudásbázisú vállalkozás (pl. ügyvéd, könyvelő) esetében különösen fontos a szolgáltatás korrektsége, pontossága, gondossága. Ha az adott iroda/ügyvéd maga sem hisz saját szolgáltatása minőségi paramétereiben (amit gyanúsan, irreálisan olcsó áraival ki is fejez), hogyan bízhatna benne bárki más? (Kéjük vesse össze a "megnyugtatóan drága" és a "gyanúsan olcsó" kifejezések valódi, mélységi jelentéstartalmát!

Tanulság: Saját érdekében kerülje a gyanúsan olcsó irodákat, ügyvédi irodákat! A gyanúsan olcsó, gyenge iroda miatt meghiúsult cégbejegyzés, adószám felfüggesztés, adószám törlés,  cégtörlés stb. kárainak elhárítása utólag sokkal több pénzbe, energiába, plusz időbe kerül, mintha egyből megbízható, korrekt szolgáltatót választ.

A kiemelkedően magas díjak hátránya

A kiemelkedően magas extra díjaknak jóval kisebbek a kockázatai. A magas díjakat alkalmazó szolgáltatók általában gondos, precíz munkát végeznek, ritkán fordul elő hiba, mulasztás, ha mégis előfordul általában vállalják a felellősséget és korrektül kezelik az ügyet. Az extra magas díjaknak alapvetően egy hátrányuk van: sokkal többet fizetünk ugyanazért a minőségű-mennyiségű szolgáltatásért, mint amennyit egy normál-középáras szolgáltatónál fizettünk volna. Az összképhez hozzátartozik, hogy az extra magas díjakat alkalmazóknál általában magas színvonalú a szolgáltatás kényelmi környezete, ugyanakkor ettől maga a termék még nem lesz (sok esetben nem is lehet) magasabb színvonalú. Azoknak, akiknek (pl. presztízs okok miatt) fontos a magas színvonalú, extra kényelmi környezet és szolgáltatás – belső-lelki igényeik kielégítése miatt – célszerű ilyen irodákban intézni cégügyeiket.

Összegzés

Reméljük, hogy fenti írásaink minden Érdeklődőnk, Ügyfelünk számára megvilágítják, hogy kinek milyen árszintű irodát célszerű választania. A kockázatokat, az esetleg későbbi jelentős ráfizetéseket/problémákat jól viselőknek olcsó irodát; a kockázatokat rosszul tűrőknek, a biztonságra, stressz-mentességre törekvőknek normál-középáras irodát; az extra, esetleg luxus színvonalú kiszolgálásra-körülményekre vágyóknak kifejezetten drága irodát célszerű választaniuk.

A Céghmester normál-középáras árszintű vállalat, minket tehát azoknak célszerű választaniuk, akiknek fontos az extra gondos, biztonságos szolgáltatás, a felelősségvállalás, illetve a garancia.