CÉGALAPÍTÁS MENETE – AHOGY A CÉGHMESTER SZERINT HELYES!
A cégalapítás menete viszonylag egyszerű folyamat, mégis sok iroda elrontja. Ne válasszon olyan szolgáltatót, ahol a cégalapítás, Kft alapítás stb. menetének részletes ismertetése helyett cégalapítás, Kft alapítás stb. akciókat és díjcsomagokat kínálnak, ahol futárszolgálat viszi ki aláíratni a Kft alapítás iratait, ahol nem tudja előre, hogy mi, mikor, miért, hogyan történik a cégalapítás menete során.
Fontos tudnia, hogy a Céghmester cégalapítás (cégmódosítás) előkészítésére, megszervezésére szakosodott munkatársai mindent megtesznek, hogy a cégalapítás menete, folyamata minél gyorsabban, egyszerűbben, átláthatóbban, stressz és idegeskedés nélkül elintézésre kerüljön! Ajánlataink, ígéreteink megalapozottak, azokat garanciavállalással is alátámasztjuk! Érdemes odafigyelni az elsőre jelentéktelennek tűnő részletekre is, aki nem így jár el, az sok időt, energiát, pénzt bukhat el a cégalapítás menete, folyamata közben és azután is. Kérjük olvassa el tanmesénket, kívánjuk Önnek, hogy következő tanmesénknek ne Ön legyen a főszereplője!
Ha Önnek sürgős a cégalapítás, kérjen azonnali cégalapítást!
Az extra gondos cégalapítás menete alapvetően három fő szakaszból áll:
I. Előkészítés: a cégalapítás ügyvédi/jogi teendőit megelőző (preventív) kérdéskörök tisztázása
A cégalapítás menete ezen szakaszban 3 részből áll:
A.) A cégalapítás adóregisztrációs és összeférhetetlenségi problémáinak tisztázása
B.) Adó és járulék tervezés/megtakarítás milliókat jelentő szempontjainak feltérképezése
C.) Üzleti tervezés kérdéseinek feltérképezése a kezdeti buktatók elkerülése céljából
Részletek, bővebb információk itt: https://ceghmester.hu/cegalapitas/cegalapitas-elott.html
II. A cégalapítás ügyvédi/jogi menetének sikeres végigvitele, melynek eredménye a bejegyzett cég
A cégalapítás menete ezen szakaszban 6 lépésre osztható:
Cégalapítás menete 1. lépés: Adatfelvétel
Cégalapítás menete 2. lépés: Ügyvéd általi okirat iratkészítés
Cégalapítás menete 3. lépés: Az eljárási költségek szükség szerinti megfizetése
Cégalapítás menete 4. lépés: Az okiratok ügyvéd előtti aláírása
Cégalapítás menete 5. lépés: Az okiratok ügyvéd általi elektronikus beküldése a cégbíróságra
Cégalapítás menete 6. lépés: A bejegyzett kft iratainak átadása ügyfelünk részére
Részletek, bővebb információk: Kft alapítás menete, Bt alapítás menete
III. A cégalapítás bejegyzését követő adatbejelentési és egyéb adminisztratív kötelezettségek teljesítése
A cégalapítás menete ezen záró szakaszban az alábbi feladatokból áll:
1. Kamarai regisztráció
2. Bankszámlanyitás (kft alapítás esetén törzstőke befizetés is)
3. A leendő könyvelő megbízása
4. NAV, KSH, Iparűzés adó hatálya alá történő bejelentkezés
5. Hatósági engedély, működési engedély, egyéb törtvényben előírt bejelentési kötelezettségek teljesítése
Kérjük, tanulmányozza a Kft alapítás menete és a Bt alapítás menete menüpontjainkat, amelyekből kiderül, hogy egy cégalapítás pontosan hogyan történhet.
A cégbejegyzés várható, reális átfutási ideje 2-10 cégbírósági munkanap, az adóregisztrációs eljárás (1-8 munkanap) időtartamától függően. 2012. január 2-a óta már némi tapasztalat is felhalmozódott az új törvények alapján történő cégalapítás területén, elmondható, hogy a legtöbb céget 2-3 cégbírósági munkanap alatt bejegyzik, csak néhány esetben húzódik el ennél tovább a cégalapítás menete.
Tájékoztatjuk, hogy az azonnali cégalapítás menete, gyors cégalapítás menete, lassú cégalapítás menete és azok majdani végeredménye jogilag teljesen megegyezik, ezek csak az iratkészítési határidőkben, a kommunikáció módjaiban és ezekből eredően az ügyvédi munkadíjban térnek el egymástól.
Segítünk:
Hétköznap hívható munkatársaink:
Ardai Bálint 06-20-476-6105
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
Cégiroda központi száma: 06-1-410-7997
(H-Cs: 9-15.30 óra P: 9-13 óra)
Azonnali cégalapítás vagy egyéb sürgős esetben hétvégén is hívható telefonszámunk: Ardai Attila 06-20-949-2069
Szándékaink szerint a Céghmester a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, ésszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat kínálni.
Tájékoztatjuk Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com, illetve cehmester.hu oldalakhoz és azok üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Ugyancsak elhatárolódunk az ehhez hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.
Bónusz a sikeredhez – kerülj be a kiváltságos kisebbségbe
Tudtad, hogy az induló vállalkozások 80%-a 1 éven belül ellehetetlenül, azaz tönkre megy vagy be sem indul?!
Csak 20% éli túl az első évet és ezeknek is csak a 20%-a éli túl az első 5 évet!
Ha szeretnél a sikeres 20%-ba vagy még inkább a kiváltságos 4%-ba tartozni, jelentkezz személyes, kis csoportos üzletépítési konzultációnkra, ahol ráállítjuk az agyadat a sikeres üzleti gondolkodásra, illetve a leggyakoribb buktatók felismerésére és elkerülésére!
Részvételi feltétel: nettó 150.000 Ft értékű szolgáltatási díj megfizetése fél éven belül
Konzultáció időtartama: 60-90 perc
Konzultáció helye: cégünk központi irodája, 1154 Budapest, Damjanich János utca 2.
Részvételi létszám: 1 vállalkozástól maximum 3 fő
Lemondási kaució: 20.000 Ft / fő
Konzultáció tematikája:
– üzleti struktúra/szervezet felépítése
– vezetési alapok
– marketing, értékesítés, árazás
– adminisztrációtól az adózásig
– ne dőlj be a “lehúzás”-nak, inkább tanulj meg néhány jogi trükköt
– a sikeres ügyvitel titkai – ne hagyd, hogy bedaráljon a mókuskerék
– könyvek, amelyeket el kell olvasnod
Ha nem csak mi akarjuk, hogy a kiváltságos 4%-ba tartozz, hanem Te is és ezért hajlandó vagy tenni is (azaz nem csak ábrándozol a sikerről), akkor jelentkezz és gyere el!
Jelentkezés: Leskó Veronika, 06-20-571-5710