Tisztelt Ügyfelünk! Tisztelt Érdeklődőnk!

Alábbi problémáinak megoldásában gyorsan, soron kívül segítünk:

Azonnali cégalapítás garanciával 1-3 munkanap alatt, azoknak is, akiknek máshol elnyújtották, elrontották! Ardai Bálint   Telefon:06-20-476-6105 Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Elmaradt adóbevallások, NAV tartozások, részletfizetés, házipénztár problémák Gyors és legális megoldása azoknak is, akiknek a jelenlegi könyvelője nem tudja vagy nem akarja megoldani. Czene Virág   Telefon:06-20-924-0590

Adóellenőrzések menedzselése Felkészítés nyilatkozattételre, gyors önrevízió, észrevétel, fellebbezés, stb. Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069

EXIT support - kiszállás támogatás Pl. feleslegessé vált cégek azonnali átvétele garanciával, akár végelszámolás helyett Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069


Cégmódosítás



 

Cégmódosítás, cégmódosítás módjai, cégmódosítás menete

A cégmódosítás a már bejegyzett cégek főleg kft.-k, zrt.-k, bt./kkt.-k adataiban történt változások cégjegyzékbe történő bejegyeztetését jelenti, a cégalapítás során irányadó szabályok és törvények alapján.

A leggyakrabban változó adatok: cégnév, székhely, telephely, fióktelephely, tulajdonosok, képviselők és tevékenységi kör, de előfordulhat olyan is, hogy az alapadatok nem változnak, csak a társasági szerződés jogi szövege.

Ha azonnali cégmódosítás, gyors cégmódosítás, illetve lassú cégmódosítás ügyében ügyvédi segítségre szorul ajánlunk Önnek megfelelő ügyvédeket.

Ha ügyvezetőváltás is történik a cégmódosítás során, akkor segítünk szakszerűen elkészíteni az iratok és az ügyvezetői “hivatal” zökkenőmentes átadás-átvételével összefüggő okiratot (“átadás-átvételi jegyzőkönyv”). A dokumentum elkészítése elvben nem kötelező, ugyanakkor erősen ajánlott a későbbi félreértések és jogviták megelőzése céljából, illetve ellenőrzés esetén a NAV is meg kíván győződni arról, hogy milyen dokumentumok és hogyan kerültek átadás-átvételre. Bővebb információ, segítségnyújtás: Ardai Attila 06-20-949-2069

Cégmódosítás módjai

Az azonnali cégmódosítás azt jelenti, hogy a cégmódosítás folyamatát az eljáró ügyvéd néhány óra alatt (de mindenképpen az adott napon) végigviszi, az adatfelvételtől kezdve, az okiratok aláírásán keresztül, egészen az aláírt cégiratok beküldéséig.

Az azonnali cégmódosítás relatíve drágább szolgáltatás (gyorsaság miatt) és feltételezi az eljárási illetékek és közzétételi díjak rendelkezésre tartását, ezért kevés ügyvéd tudja végig vinni.

Az azonnali cégmódosítás munkadíja a Céghmester előkészítésével és szervezésével bruttó 60-70.000 Ft között várható. Az illeték általában 15.000 Ft, közzététel 3.000 Ft (kivétel befolyásszerzés, tőkeváltozás). Székhely, telephely, fióktelep bejegyzéséhez szükséges hiteles tulajdoni lap lehívásának díja 3.600 Ft/ingatlan, nem hiteles tulajdoni lap lehívásának díja 1.000 Ft/ingatlan.

Az azonnali cégmódosítás ajánlott: költségsemleges ügyfelek részére, amikor nagyon sürgős a cégmódosítás

 

A gyors cégmódosítás azt jelenti, hogy a cégmódosítás folyamatát az eljáró ügyvéd az adatfelvételtől számított 2 munkanap alatt végigviszi, az adatfelvételtől kezdve, az okiratok aláírásán keresztül, egészen az aláírt cégiratok beküldéséig.

A gyors cégmódosítás általában középáras szolgáltatás. Gyors cégmódosítás esetén előny, ha van előre lekért eljárási illeték és közzététel, ugyanis, ha bármilyen oknál fogva nem jön meg az adatfelvételt követően megrendelt eljárási illeték és közzététel, akkor csúszhat a 2 munkanapon belüli cégbírósági iratbenyújtás.

A gyors cégmódosítás munkadíja a Céghmester előkészítésével és szervezésével bruttó 35-45.000 Ft között várható. Az illeték általában 15.000 Ft, közzététel 3.000 Ft (kivétel befolyásszerzés, tőkeváltozás). Székhely, telephely, fióktelep bejegyzéséhez szükséges hiteles tulajdoni lap lehívásának díja 3.600 Ft/ingatlan, nem hiteles tulajdoni lap lehívásának díja 1.000 Ft/ingatlan.

A gyors cégmódosítás ajánlott: költségsemleges ügyfelek részére, amikor nem túl sürgős a cégmódosítás

A lassú cégmódosítás az ügyvédeknél azt jelenti, hogy az iratok elkészítését általában az adatfelvételt követő 3-6 munkanap közötti határidőre vállalják.

A lassú cégmódosítás előnye, hogy ügyvédi munkadíja relatíve olcsó és van idő megrendelni a szükséges eljárási illetéket és közzétételi díjakat is.

A lassú cégmódosítás munkadíja a Céghmester előkészítésével és szervezésével bruttó 25-35.000 Ft között várható. Az illeték általában  15.000 Ft, közzététel 3.000 Ft (kivétel befolyásszerzés, tőkeváltozás). Székhely, telephely, fióktelep bejegyzéséhez szükséges hiteles tulajdoni lap lehívásának díja 3.600 Ft/ingatlan, nem hiteles tulajdoni lap lehívásának díja 1.000 Ft/ingatlan.

A lassú cégmódosítás ajánlott: költségérzékeny ügyfelek részére, amikor “ráérõs” a cégmódosítás

 

Kérje egyedi ajánlat kidolgozását munkatársainktól!

A cégmódosítás a bejegyzéssel nem ér véget. A módosult adatokról a NAV részére a 201/T jelű nyomtatványon adatokat kell szolgáltatni.

Segítünk:

 Hétköznap hívható munkatársaink:

Ardai Bálint 06-20-476-6105
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133

Cégiroda központi száma: 06-1-410-7997
(H-Cs: 9-15.30 óra    P: 9-13 óra)

Azonnali cégalapítás vagy egyéb sürgős esetben hétvégén is hívható telefonszámunk: Ardai Attila 06-20-949-2069

HÁNYAN ÉS MIÉRT BÍZNAK A 20 éves múltú CÉGHMESTERBEN?

A Céghmester évente kb. 1200 cégalapítás és cégmódosítás ügyintézésében közreműködik. (Kivéve ügyvédi/jogi teendők!) A bizalom alapja az ügyfeleink valós érdekeit előtérbe helyező, gyors, extra gondos ügyintézés!

A Céghmester kb. 1500 cégnek látja el a székhelyszolgáltatás felelősségteljes teendőit. A bizalom alapja az extra gondos-megbízható ügykezelés és a diszkréció!

A Céghmester kb. 300 cégnek látja el számviteli-könyvelési teendőit. A bizalom alapja az adó és járulék megtakarítás előtérbe helyezése, illetve az ügyfeleink jogi megvédésére irányuló szemlélet sikeres gyakorlati megvalósítása!

Szándékaink szerint a Céghmester a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, ésszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com, illetve cehmester.hu oldalakhoz és azok üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Ugyancsak elhatárolódunk az ehhez hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.

Bónusz a sikeredhez – kerülj be a kiváltságos kisebbségbe

Tudtad, hogy az induló vállalkozások 80%-a 1 éven belül ellehetetlenül, azaz tönkre megy vagy be sem indul?!

Csak 20% éli túl az első évet és ezeknek is csak a 20%-a éli túl az első 5 évet!

Ha szeretnél a sikeres 20%-ba vagy még inkább a kiváltságos 4%-ba tartozni, jelentkezz személyes, kis csoportos üzletépítési konzultációnkra, ahol ráállítjuk az agyadat a sikeres üzleti gondolkodásra, illetve a leggyakoribb buktatók felismerésére és elkerülésére!

Részvételi feltétel: nettó 150.000 Ft értékű szolgáltatási díj megfizetése fél éven belül

Konzultáció időtartama: 60-90 perc

Konzultáció helye: cégünk központi irodája, 1154 Budapest, Damjanich János utca 2.

Részvételi létszám: 1 vállalkozástól maximum 3 fő

Lemondási kaució: 20.000 Ft / fő

Konzultáció tematikája
– üzleti struktúra/szervezet felépítése
– vezetési alapok
– marketing, értékesítés, árazás
– adminisztrációtól az adózásig
– ne dőlj be a “lehúzás”-nak, inkább tanulj meg néhány jogi trükköt
– a sikeres ügyvitel titkai – ne hagyd, hogy bedaráljon a mókuskerék
– könyvek, amelyeket el kell olvasnod

Ha nem csak mi akarjuk, hogy a kiváltságos 4%-ba tartozz, hanem Te is és ezért hajlandó vagy tenni is (azaz nem csak ábrándozol a sikerről), akkor jelentkezz és gyere el!

Jelentkezés: Leskó Veronika, 06-20-571-5710