Tisztelt Ügyfelünk! Tisztelt Érdeklődőnk!

Alábbi problémáinak megoldásában gyorsan, soron kívül segítünk:

Azonnali cégalapítás garanciával 1-3 munkanap alatt, azoknak is, akiknek máshol elnyújtották, elrontották! Ardai Bálint   Telefon:06-20-476-6105 Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Elmaradt adóbevallások, NAV tartozások, részletfizetés, házipénztár problémák Gyors és legális megoldása azoknak is, akiknek a jelenlegi könyvelője nem tudja vagy nem akarja megoldani. Czene Virág   Telefon:06-20-924-0590

Adóellenőrzések menedzselése Felkészítés nyilatkozattételre, gyors önrevízió, észrevétel, fellebbezés, stb. Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069

EXIT support - kiszállás támogatás Pl. feleslegessé vált cégek azonnali átvétele garanciával, akár végelszámolás helyett Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069


Cégátvétel-cégátadás, cégeladás-cégvásárlás



Etikus vállalkozássegítő irodaként elengedhetetlennek tartjuk, hogy a fenti fogalmakat minden Érdeklődőnk/Ügyfelünk pontosan megértse annak érdekében, hogy saját maga számára a legoptimálisabb jogi, pénzügyi és személyes döntést hozhassa meg. Munkánk/küldetésünk része, hogy ezen döntés meghozatalában – cca. 25 év munkája során szerzett tapasztalataink birtokában – maximális segítséget nyújtsunk; illetve a meghozott döntést a Megbízónkkal történő megegyezés alapján, vele szoros együttműködésben végre is hajtsuk.

Cégátvétel-cégátadás, cégeladás-cégvásárlás

Cégátvétel-cégátadás esetén a céget átadó tulajdonosok fizetnek a céget átvevő személynek vagy cégnek.

Cégeladás-cégvásárlás esetén a vevő fizet az eladónak.

Cégátvétel-cégátadás
Azonnali cégátvétel szolgáltatásunkat azoknak ajánljuk, akik feleslegessé vált cégükből azonnal ki akarnak szállni, akik még a végelszámolás 4-6 hónapos átfutási idejét sem akarják megvárni. A szolgáltatási díj minimum 180.000 Ft, a pontos összegre a cég főkönyvének ismeretében teszünk ajánlatot. A szolgáltatási díjról számlát állítunk ki, melyet akár átutalással, akár készpénzben fizethetsz. A szolgáltatás igénybevételéhez kérd könyvelőd, ügyvéded segítségét, akivel maximálisan együtt fogunk működni. Fontos tudnod, hogy sem a cégátadás, sem a cégeladás könyvelő nélkül nem működik. Ha nincs könyvelőd, ebben is segítünk. Az azonnali cégátadás lényege, illetve előnye az átadó(k) szempontjából, hogy – szolgáltatási díj megfizetése ellenében – azonnal mentesül(nek) a céggel összefüggő problémák ügyintézésének teendői, az ezzel összefüggő költségek viselése; és az ezekkel járó jogi felelősség alól. Az azonnali cégvételben Kft-knek, Zrt-knek biztosan tudunk segíteni. Betéti társaságok azonnali cégátvételét – a felelősségi szabályok miatt – korlátozottan vállaljuk. Részletek a https://ceghmester.hu/cegkozvetites/feleslegesse-valt-cegek-azonnali-atvetele.html menüpontban.

Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket, hogy jelentős tartozást felhalmozott cégeket nem veszünk át, azokkal nem foglalkozunk. Annyit segítünk, hogy tanácsadás keretében megmondjuk MIT NE tegyen, tekintettel az adójogi és büntetőjogi kockázatokkal teli ajánlatokra, melyektől hemzseg az internet.

Segítünk: Ardai Attila 06-20-949-2069

Cégadásvétel, cégeladás, cégvásárlás, cégközvetítés

Hogyan segíti a Céghmester a cégeladókat, illetve a cégvásárlókat

Az eladó cégek tulajdonosait, kínálóit az alábbi módon segítjük a cégeladás, illetve a cégadásvétel sikeressé tételében:

Teljeskörű, felelős közvetítés keretében segítünk eladni a céget, illetve az üzletrészt. Ez azt jelenti, hogy a cégeladás folyamatát megfelelő szakemberek bevonásával (ügyvéd, könyvelő, stb.) az elejétől a végéig intézzük üzletileg, jogilag, számvitelileg egyaránt; biztosítjuk, hogy sem a cégeladás folyamata során, sem a cégeladás után, illetve a változásbejegyzést követően komoly probléma ne merülhessen fel.

Segítünk: Ardai Attila Cégközvetítési tanácsadó 06-20-949-2069

Cégkeresők, cégvásárlók részére felelős cégközvetítés keretében az alábbi segítséget nyújtjuk:

– átvilágítjuk a cégvásárlásra kiszemelt céget, üzletileg, számszakilag, könyvelésileg
– segítünk egyeztetni, megállapodni a cégeladó és a cégvásárló között a vételárban és az egyéb feltételekben, ráirányítjuk a figyelmet a cégadásvétel lehetséges problémáira, segítünk ugyanezen problémák megoldásában
– végig vezényeljük a cégeladás, illetve a cégvétel üzleti, jogi, számviteli folyamatát, ideértve az átadás-átvételi jegyzőkönyv elkészítésének levezénylését is
– biztosítjuk, hogy sem a cégeladás folyamata során, sem a cégvásárlást, sem a változásbejegyzést követően ne merülhessenek fel komoly, megoldhatatlan problémák
– szükség esetén könyvelésben, székhelyszolgáltatásban segítséget nyújtunk

Segítünk: Ardai Attila Cégközvetítési tanácsadó 06-20-949-2069

Cégközvetítés típusai, feltételei

feleslegessé vált, nem működő cégek közvetítése:


Kiknek ajánlott feleslegessé vált céget eladni:
Azoknak, akiknek nem működik a cégük, azaz nincs árbevételük, csak költségük (pl. könyvelő, bérköltség)
Végelszámolás helyett kifejezetten ajánljuk a cégeladást abban az esetben, ha a meglévő eladó cég – leggyakrabban eladó Kft. – tartozás nélküli, rendezett könyvelésű, éves ÁFÁ-s vagy negyedéves ÁFÁ-s bevalló. Ha az eladó cég havi ÁFA-bevalló, esetleg egyéb problémája is van (pl. tagi kölcsön), akkor inkább az azonnali cégátadást javasoljuk.
A cégeladás árak (benne a Kft. eladási ára) 200-800.000 Ft között mozognak kereslettől függően.
A cégeladás átfutási ideje nehezen kiszámítható, általában néhány hónap, de az is előfordul, hogy nem veszik meg az eladó céget.
Összefoglalva: akkor van esély a meglévő feleslegessé vált cég eladására, ha az eladó cég tartozás- és köztartozásmentes, rendezett könyvelésű, éves vagy negyedéves ÁFA-bevalló és teljesen problémamentes, lehetőleg Kft., esetleg Zrt. (Feleslegessé vált Bt-k eladása szinte lehetetlen, Bt-kből való kiszállásra más megoldásokat tudunk ajánlani. Három megoldás lehetséges: azonnali cégátvétel; Kft-vé történő átalakulás; meglévő Kft-be való beolvadás.)
Jogi feltétel még a jegyzett tőke (Kft. eladás esetén törzstőke) hiánytalan rendelkezésre bocsátása (“befizetése”).

Kiknek ajánlott feleslegessé vált céget vásárolni: 
Azoknak, akiknek partneri, piaci szempontok, hatósági elvárás miatt nem jó megoldás az új cég alapítása. Pl. megbízható adózó státusz előbb elérhető egy korábban bejegyzett céggel, főleg ha az szerepel a köztartozásmentes adózók nyilvántartásában (KOMA). EKÁER bejelentés, illetve regisztráció esetén előny a régebbi, megbízható adózó státusz, ebben az esetben elkerülhető a jelentős összegű EKÁER biztosíték letétbe helyezése, illetve megfizetése.  Szintén előny a több éves régi cég azoknak, akik a későbbiekben hitel- és pályázati forrás igénylésében gondolkoznak.

Lehet-e hitel- és pályázatképes a feleslegessé vált cég:
Ez az utolsó 2 év gazdálkodásától függ, a feleslegessé vált cégek közvetlenül ritkán alkalmasak, fél-egy év távlatában viszont – az átvevő gazdasági tevékenységétől függően – alkalmas lehet kisebb hitel felvételére, pályázati forrás elnyerésére.

Feleslegessé vált cégek közvetítési díja:
A vételár 10%-a, de min. 180.000 Ft, melyet az eladónak és a vevőnek sikeres közvetítés esetén együttesen kell megfizetni készpénzben vagy a Céghmester Csoport közvetítést végző cégének részére történő befizetéssel/átutalással.
A feleslegessé vált cégeket a hirdetés azonosítóban “F”-el jelöljük.
A hitel- és pályázatképes cégek közvetítési díja a vételár 10%-a, de min. 500.000 Ft, melyet az eladónak és a vevőnek sikeres közvetítés esetén együttesen kell megfizetni készpénzben vagy a Céghmester Csoport közvetítést végző cégének részére történő befizetéssel/átutalással.
A feleslegessé vált és egyben hitel- és pályázatképes cégeket a hirdetés azonosítóban “F-HPK”-val jelöljük.

A feleslegessé vált cégek eladási ára, ügyintézése:
A feleslegessé vált cégek eladási ára jellemzően 200e-800e Ft között van, kivéve, ha az eladó cég az utolsó két lezárt üzleti évének gazdálkodási eredménye alapján hitel- és pályázatképes, ebben az esetben a vételár több millió forint is lehet. A feleslegessé vált cégek jellemzően vagyoni elemek nélkül kerülnek átadásra.
A feleslegessé vált cégek közvetítését szóbeli megállapodás (akár telefonon történő egyeztetés) alapján vállaljuk.
Foglalás: minimum 90.000 Ft kaució befizetésével lehetséges, mely a vételárba beszámításra kerül. Amennyiben az ügylet az eladó hibájából meghiúsul, úgy a befizetett összeg a befizető részére visszajár. A kaució pontos és részletes szabályairól a Cégadásvétel fontos infók menüpontban tájékozódhatsz (Cégeladás cégvásárlás hasznos infó 14#).

– működő (know-how-val, eszközökkel, vagyonnal rendelkező) cégek közvetítése:

Kiknek ajánlott működő céget eladni:
Azoknak, akik meglévő, jól prosperáló nyereséges üzleteket kiöregedés, családi okok, szakmai váltás, stb. miatt el kívánják adni.

Kiknek nem tudjuk a működő cégét eladni:
Azoknak, akiknek a nyereségük “nem hivatalos”, azaz a főkönyvükben, illetve a beszámolójukban ez nem látszik (sajnos az ilyen cégeket nem tudjuk eladni, mert a vevők jelentős összeget csak tiszta, átlátható üzleti konstrukcióba fektetnek be).

Kiknek ajánlott működő céget vásárolni:
Azoknak, akik egy már felépített, jól működő, nyereséges üzleti konstrukciót szeretnének átvenni és tovább fejleszteni, tovább vinni.

Működő cégek közvetítési díja:
A közvetítési díj: megegyezéstől függően a vételár 4-8%-a, de min. 1.000.000 Ft, melyet az eladónak kell megfizetni sikeres közvetítés esetén készpénzben vagy a Céghmester Csoport közvetítést végző cégének részére történő befizetéssel/átutalással.
A működő cégeket a hirdetés azonosítóban “MŰK”-kel jelöljük.

A működő cégek eladási ára, ügyintézése:
A működő cégek eladási ára jellemzően 10 millió Ft körül kezdődik és akár több száz millió Ft is lehet. A működő cégek eszközökkel, készletekkel, vevőkörrel, beszállítói körrel, személyi állománnyal, teljes know-how-val kerülnek átadásra.
A működő cégek közvetítését kizárólag írásban megkötött megbízási szerződések alapján vállaljuk.

Vételi szándék megerősítés: 200.000 Ft kaucióval, mely az eladó miatti meghiúsulás esetén a befizetőnek visszajár
Foglalás: a vételár 10%-ával, de min. 1.000.000 Ft befizetésével lehetséges, mely a vételárba beszámításra kerül. Amennyiben az ügylet az eladó hibájából meghiúsul, úgy a befizetett összeg a befizető részére visszajár.

Kapcsolódó szolgáltatások

A cégadásvétel bejegyzéséhez mindenképp szükséges a társasági szerződés módosítása. A Céghmester segít ennek megszervezésében, illetve zökkenőmentes lebonyolításában. A cégadásvétel bejegyzéséhez szükségszerűen kapcsolódhat székhelyszolgáltatás, könyvelés, külföldi tulajdonosok és ügyvezető esetén kézbesítési megbízotti szolgáltatás ezekben a Céghmester teljes körű, felelősségvállalással megerősített segítséget nyújt.

SEGÍTÜNK:

Ardai Attila 06-20-949-2069
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Ardai Bálint 06-20-476-6105
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
ceghmester@gmail.com

Szándékaink szerint a Céghmester a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, ésszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com, illetve cehmester.hu oldalakhoz és azok üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Ugyancsak elhatárolódunk az ehhez hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag – olykor-olykor büntetőjogilag is – aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.

Bónusz a sikeredhez – kerülj be a kiváltságos kisebbségbe

Tudtad, hogy az induló vállalkozások 80%-a 1 éven belül ellehetetlenül, azaz tönkre megy vagy be sem indul?!

Csak 20% éli túl az első évet és ezeknek is csak a 20%-a éli túl az első 5 évet!

Ha szeretnél a sikeres 20%-ba vagy még inkább a kiváltságos 4%-ba tartozni, jelentkezz személyes, kis csoportos üzletépítési konzultációnkra, ahol ráállítjuk az agyadat a sikeres üzleti gondolkodásra, illetve a leggyakoribb buktatók felismerésére és elkerülésére!

Részvételi feltétel: nettó 150.000 Ft értékű szolgáltatási díj megfizetése fél éven belül

Konzultáció időtartama: 60-90 perc

Konzultáció helye: cégünk központi irodája, 1154 Budapest, Damjanich János utca 2.

Részvételi létszám: 1 vállalkozástól maximum 3 fő

Lemondási kaució: 20.000 Ft / fő

Konzultáció tematikája
– üzleti struktúra/szervezet felépítése
– vezetési alapok
– marketing, értékesítés, árazás
– adminisztrációtól az adózásig
– ne dőlj be a “lehúzás”-nak, inkább tanulj meg néhány jogi trükköt
– a sikeres ügyvitel titkai – ne hagyd, hogy bedaráljon a mókuskerék
– könyvek, amelyeket el kell olvasnod

Ha nem csak mi akarjuk, hogy a kiváltságos 4%-ba tartozz, hanem Te is és ezért hajlandó vagy tenni is (azaz nem csak ábrándozol a sikerről), akkor jelentkezz és gyere el!

Jelentkezés: Leskó Veronika, 06-20-571-5710