Cégadásvétel, cégeladás, cégvásárlás, cégközvetítés
Hogyan segíti a Céghmester a cégeladókat, illetve a cégvásárlókat
Az eladó cégek tulajdonosait, kínálóit az alábbi módon segítjük a cégeladás, illetve a cégadásvétel sikeressé tételében:
Teljeskörű, felelős közvetítés keretében segítünk eladni a céget, illetve az üzletrészt. Ez azt jelenti, hogy a cégeladás folyamatát megfelelő szakemberek bevonásával (ügyvéd, könyvelő, stb.) az elejétől a végéig intézzük üzletileg, jogilag, számvitelileg egyaránt; biztosítjuk, hogy sem a cégeladás folyamata során, sem a cégeladás után, illetve a változásbejegyzést követően komoly probléma ne merülhessen fel.
Segítünk: Ardai Attila Cégközvetítési tanácsadó 06-20-949-2069
Cégkeresők, cégvásárlók részére felelős cégközvetítés keretében az alábbi segítséget nyújtjuk:
– átvilágítjuk a cégvásárlásra kiszemelt céget, üzletileg, számszakilag, könyvelésileg
– segítünk egyeztetni, megállapodni a cégeladó és a cégvásárló között a vételárban és az egyéb feltételekben, ráirányítjuk a figyelmet a cégadásvétel lehetséges problémáira, segítünk ugyanezen problémák megoldásában
– végigvezényeljük a cégeladás, illetve a cégvétel üzleti, jogi, számviteli folyamatát, ideértve az átadás-átvételi jegyzőkönyv elkészítésének levezénylését is
– biztosítjuk, hogy sem a cégeladás folyamata során, sem a cégvásárlást, sem a változásbejegyzést követően ne merülhessenek fel komoly, megoldhatatlan problémák
– szükség esetén könyvelésben, székhelyszolgáltatásban segítséget nyújtunk
Segítünk: Ardai Attila Cégközvetítési tanácsadó 06-20-949-2069
Cégközvetítés típusai, feltételei
– feleslegessé vált, nem működő cégek közvetítése:
Kiknek ajánlott feleslegessé vált céget eladni:
Azoknak, akiknek nem működik a cégük, azaz nincs árbevételük, csak költségük (pl. könyvelő, bérköltség)
Végelszámolás helyett kifejezetten ajánljuk a cégeladást, mert a végelszámolásnak költsége és jelentős időigénye van, szemben a cégeladással, melyből a cégtulajdonosnak bevétele származik és az időigénye is kevesebb, mint a végelszámolásnak. (Pl. ha a végelszámolásért az ügyvéd elkér 80.000 Ft-ot, és az eladásért pedig kap az eladó 200.000 Ft-ot, akkor a különbség 280.000 Ft plusz, amellett, hogy az eladás még kevesebb időt is vesz igénybe, mint amennyi a végelszámolás ideje lenne.)
Különösen azoknak célszerű eladni feleslegessé vált cégüket, akik idősek és belefáradtak a feleslegessé vált cég fenntartásába, költségeinek viselésébe; akik külföldi munkalehetőség miatt külföldre költöznek; illetve akiknek jogi összeférhetetlenség miatt nem lehet cégben tulajdonuk, illetve nem lehetnek cégben vezető tisztségviselők, ilyenek pl. bizonyos közalkalmazottak, rendőr, stb.
Extra szolgáltatás: azoknak, akiknek külföldi munka miatt és/vagy jogi összeférhetetlenség miatt sürgősen kell megválni cégüktől, azonnali cégátvételt biztosítunk!
Feltétel: rendezett könyvelés, ne legyen tartozás, törzstőke befizetése rendben legyen!
Kiknek ajánlott feleslegessé vált céget vásárolni:
Azoknak, akiknek partneri, piaci szempontok, hatósági elvárás miatt nem jó megoldás az új cég alapítása. Pl. megbízható adózó státusz előbb elérhető egy korábban bejegyzett céggel, főleg ha az szerepel a köztartozásmentes adózók nyilvántartásában (KOMA). EKÁER bejelentés, illetve regisztráció esetén előny a régebbi, megbízható adózó státusz, ebben az esetben elkerülhető a jelentős összegű EKÁER biztosíték letétbe helyezése, illetve megfizetése. Szintén előny a több éves régi cég azoknak, akik a későbbiekben hitel- és pályázati forrás igénylésében gondolkoznak.
Lehet-e hitel- és pályázatképes a feleslegessé vált cég:
Ez az utolsó 2 év gazdálkodásától függ, a feleslegessé vált cégek közvetlenül ritkán alkalmasak, fél-egy év távlatában viszont – az átvevő gazdasági tevékenységétől függően – alkalmas lehet kisebb hitel felvételére, pályázati forrás elnyerésére.
Feleslegessé vált cégek közvetítési díja:
A vételár 10%-a, de min. 120e Ft+ÁFA, melyet az eladónak és a vevőnek sikeres közvetítés esetén együttesen kell megfizetni készpénzben vagy a Céghmester Office Center Kft. 11715007-21508455 számú bankszámlájára történő befizetéssel/átutalással.
A feleslegessé vált cégeket a hirdetés azonosítóban “F”-el jelöljük.
A hitel- és pályázatképes cégek közvetítési díja a vételár 10%-a, de min. 500e Ft+ÁFA, melyet sikeres közvetítés esetén kell megfizetnie az eladónak készpénzben vagy a Céghmester Office Center Kft. 11715007-21508455 számú bankszámlájára történő befizetéssel/átutalással.
A feleslegessé vált és egyben hitel- és pályázatképes cégeket a hirdetés azonosítóban “F-HPK”-val jelöljük.
A feleslegessé vált cégek eladási ára, ügyintézése:
A feleslegessé vált cégek eladási ára jellemzően 200e-800e Ft között van, kivéve, ha az eladó cég az utolsó két lezárt üzleti évének gazdálkodási eredménye alapján hitel- és pályázatképes, ebben az esetben a vételár több millió forint is lehet. A feleslegessé vált cégek jellemzően vagyoni elemek nélkül kerülnek átadásra.
A feleslegessé vált cégek közvetítését szóbeli megállapodás (akár telefonon történő egyeztetés) alapján vállaljuk.
Foglalás: minimum 75.000 Ft kaució befizetésével lehetséges, mely a vételárba beszámításra kerül. Amennyiben az ügylet az eladó hibájából meghiúsul, úgy a befizetett összeg a befizető részére visszajár.
– működő (know-how-val, eszközökkel, vagyonnal rendelkező) cégek közvetítése:
Kiknek ajánlott működő céget eladni:
Azoknak, akik meglévő, jól prosperáló nyereséges üzleteket kiöregedés, családi okok, szakmai váltás, stb. miatt el kívánják adni.
Kiknek nem tudjuk a működő cégét eladni:
Azoknak, akiknek a nyereségük “nem hivatalos”, azaz a főkönyvükben, illetve a beszámolójukban ez nem látszik (sajnos az ilyen cégeket nem tudjuk eladni, mert a vevők jelentős összeget csak tiszta, átlátható üzleti konstrukcióba fektetnek be).
Kiknek ajánlott működő céget vásárolni:
Azoknak, akik egy már felépített, jól működő, nyereséges üzleti konstrukciót szeretnének átvenni és tovább fejleszteni, tovább vinni.
Működő cégek közvetítési díja:
A közvetítési díj: megegyezéstől függően a vételár 4-8%-a, de min. 500e Ft+ÁFA, melyet az eladónak kell megfizetni sikeres közvetítés esetén készpénzben vagy a Céghmester Office Center Kft. 11715007-21508455 számú bankszámlájára történő befizetéssel/átutalással.
A működő cégeket a hirdetés azonosítóban “MŰK”-kel jelöljük.
A működő cégek eladási ára, ügyintézése:
A működő cégek eladási ára jellemzően 10 millió Ft körül kezdődik és akár több száz millió Ft is lehet. A működő cégek eszközökkel, készletekkel, vevőkörrel, beszállítói körrel, személyi állománnyal, teljes know-how-val kerülnek átadásra.
A működő cégek közvetítését kizárólag írásban megkötött megbízási szerződések alapján vállaljuk.
Foglalás: a vételár 10%-ával, de min. 1 millió Ft befizetésével lehetséges, mely a vételárba beszámításra kerül. Amennyiben az ügylet az eladó hibájából meghiúsul, úgy a befizetett összeg a befizető részére visszajár.
Kapcsolódó szolgáltatások
SEGÍTÜNK:
Ardai Attila 06-20-949-2069
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Ardai Bálint 06-20-476-6105
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
ceghmester@gmail.com
Tájékoztatjuk Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com, illetve cehmester.hu oldalakhoz és azok üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk!