Tisztelt Ügyfelünk! Tisztelt Érdeklődőnk!

Alábbi problémáinak megoldásában gyorsan, soron kívül segítünk:

Azonnali cégalapítás garanciával 1-3 munkanap alatt, azoknak is, akiknek máshol elnyújtották, elrontották! Ardai Bálint   Telefon:06-20-476-6105 Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Elmaradt adóbevallások, NAV tartozások, részletfizetés, házipénztár problémák Gyors és legális megoldása azoknak is, akiknek a jelenlegi könyvelője nem tudja vagy nem akarja megoldani. Czene Virág   Telefon:06-20-924-0590

Adóellenőrzések menedzselése Felkészítés nyilatkozattételre, gyors önrevízió, észrevétel, fellebbezés, stb. Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069

EXIT support - kiszállás támogatás Pl. feleslegessé vált cégek azonnali átvétele garanciával, akár végelszámolás helyett Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069


Eladó működő cégek



Működő cégek cégeladási, illetve cégközvetítési feltételei a Céghmester cégközvetítési rendszerében:
A cégeladásra felkínált cég tartozásmentes és köztartozásmentes legyen.
A cégeladásra felkínált cég könyvelése rendezett legyen.
A cégeladásra felkínált cég kínálati ára reális legyen.
A cégeladásra felkínált cég jegyzett tőkéjének befizetése rendben legyen.
A cégeladásra szánt cég tulajdonosa(i) legyenek együttműködők, rugalmasak és számvitelileg, jogilag pontosak, korrektek.
Jelmagyarázat:
Hirdetés azonosító: a cégeladásra, cégközvetítésre kínált cég hirdetésének beazonosítására és a cégközvetítés ügymenetének követésére szolgáló ügyszám.
“MŰK” a hirdetés azonosítóban: a cég folyamatos és nyereséges, prosperáló működésére utal.
“HPK” a hirdetés azonosítóban: rövid időn belül (6-12 hónap) hitel- és pályázatképessé tehető céget jelöl; ritkábban azonnal hitel- és pályázatképes eladó céget jelöl.

AKTUÁLIS ELADÓ CÉG KÍNÁLATUNK

* * * 

Hirdetés azonosító: KIN22/023/MŰK/HPK

A Céghmester cégadásvétel közvetítő rendszerén keresztül eladásra kínáljuk az alábbi céget:

2009-ben alapított, elsősorban Pest megyében és Nógrád megyében működő, nyílászáró cserékkel foglalkozó Kft, vevőkörrel, eszköz és készletállomány nélkül, visszavonulás miatt eladó. Irányár: 2,2M Ft. A cég negyedéves ÁFA bevalló, az éves árbevétele 2020-ban 66M Ft, 2021-ben 75M Ft, gazdálkodása mindkét évben nyereséges volt. A cég tartozásmentes, könyvelése rendben. A cég jelenleg 3 fős állományi létszámmal működik: tulajdonos + 2fő alkalmazott. A tulajdonos igénytől függően 3-6 havi betanítási periódust vállal. A cég forgalma és nyeresége miatt – tevékenységtől függetlenül – kisebb hitel és pályázati forrás elnyerésére önmagában alkalmas. Fenti vállalkozás megvétele különösen ajánlott építőiparral, ezen belül nyílászárókkal foglalkozó azon cégeknek, akik bővülni, növekedni akarnak; de akár stabil megélhetésre vágyó, fiatal vállalkozó szellemű családok részére is optimális lehet. Tevékenységtől függetlenül a cég kisebb hitel és pályázati források elnyerésére fókuszáló vállalkozók számára is alkalmas lehet megvételre.

Közvetítő az átadás-átvétel teljeskörű, kockázatmentes, zökkenőmentes és törvényes lebonyolításáért felelősséget vállal.

Érdeklődni: 0620-949-2069 Ardai Attila

* * *

Hirdetés azonosító: KIN22/018/MŰK.

A Céghmester cégadásvétel közvetítő rendszerén keresztül eladásra kínáljuk az alábbi céget:

1998-ban alapított, országosan működő orvosi műszereket, eszközöket, kellékanyagokat forgalmazó kereskedelmi és szolgáltató cég stabil vevőkörrel visszavonulás miatt eladó. Jelenleg jelentős eszköz- és készletállománnyal valamint egy 170 m2-es kereskedelmi ingatlannal rendelkezik. Irányár: 52M Ft + az ingatlan kialkudott vételára. A cég éves árbevétele 2020-ban nettó 161M Ft, eredménye: 11M Ft, 2021-ben nettó 147M Ft, eredménye: 9,3M Ft működési létszáma 3-4 fő. A cég tartozás mentes, minden évben jelentős nyereséget termel. Az alkalmazottak és a beszállítók a tulajdonosváltozást követően marad(hat)nak. A jelenlegi tulajdonos és ügyvezető igény esetén 1 éves betanítási periódust vállal. A jelenlegi tulajdonos – megfelelő garanciák mellett – nyitott arra, hogy a társaságot 2 lépcsős fizetési ütemezésben adja át.

A fenti vállalkozás megvétele különösen ajánlott orvosi-diagnosztikai eszközök és kellékanyagok kereskedelmében illetve felhasználásában érintett szakmai befektetők részére, de kisbefektetők számára is érdekes lehet. A cégnek 2 konkrét termékre kizárólagos magyarországi forgalmazási joga van. A társaság hitelképes, mely tényt pénzintézeti igérvénnyel és garantiqa szándéklevéllel igazolt.

A fenti vállalkozás értékesítéséhez tapasztalt, célirányos közreműködő közvetítőket is keresünk, az eladási ár 4%-ának megfelelő díjazásért. Szerződéskötés és az ajánlati portfólió átvétele előre egyeztetett időpontban.

Ha Önnek nem csak az számít, hogy mit vesz, hanem az is, hogy kitől, vegye igénybe a Céghmester felelős üzleti-jogi-számviteli közvetítését.

Közvetítő az átadás-átvétel teljeskörű, kockázatmentes, zökkenőmentes és törvényes lebonyolításáért felelősséget vállal.

Érdeklődni: Ardai Attila 0620-949-2069

* * *

Hirdetés azonosító: KIN20/043/MŰK.

A Céghmester cégadásvétel közvetítő rendszerén keresztül eladásra kínáljuk az alábbi céget:

2011 óta ugyanazon tulajdonosokkal és ügyvezetéssel működő Pest megyei székhelyű, Pest megyében működő gépjármű szervizeléssel, vizsgáztatással, eredetiségvizsgálattal foglalkozó vállalkozás, 15 fős átlagos állományi létszámmal, telephelyekkel, eszközökkel, teljes körűen, azonnal eladó.

Irányár: 165 millió Ft. A társaság eszközeinek értéke: 40 millió Ft, utolsó két év forgalma/eredménye: 150 millió Ft/45 millió Ft (2019), 130 millió Ft/34 millió Ft (2018). 2020-ra a 2019-hez hasonló eredmények várhatók. A társaság minden szükséges engedéllyel rendelkezik, folyamatosan, zökkenőmentesen működik, tartósan és folyamatosan nyereségesen.

A társaság kiöregedés, illetve időhiány miatt kerül értékesítésre. A jelenlegi vezetés az új vezetés betanítása és a kapcsolati háló átadása céljából 6 havi továbbközreműködési periódust vállal. Az eladók megfelelő biztosítékok mellett nyitottak arra, hogy a társaság több lépcsőben kerüljön átadásra.

A társaság megvétele gépjárműjavítás, illetve vizsgáztatás területén jártas szakmai befektetőknek, illetve (a kifejezetten magas nyereségességi ráta miatt) pénzügyi befektetőknek egyaránt ajánlott.

A fenti vállalkozás értékesítéséhez illetve partner kereséséhez tapasztalt, célirányos közreműködő közvetítőket keresünk, az eladási ár 4%-ának megfelelő díjazásért. Szerződéskötés és az ajánlati portfólió átvétele előre egyeztetett időpontban.

Ha Önnek nem csak az számít, hogy mit vesz, hanem az is, hogy kitől, vegye igénybe a Céghmester felelős üzleti-jogi-számviteli közvetítését.

Közvetítő az átadás-átvétel teljeskörű, kockázatmentes, zökkenőmentes és törvényes lebonyolításáért felelősséget vállal.

Érdeklődni: Ardai Attila 06-20-949-2069

Szándékaink szerint a Céghmester a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, ésszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat kínálni.

Tájékoztatjuk Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com, illetve cehmester.hu oldalakhoz és azok üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Ugyancsak elhatárolódunk az ehhez hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag – olykor-olykor büntetőjogilag is – aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.

Bónusz a sikeredhez – kerülj be a kiváltságos kisebbségbe

Tudtad, hogy az induló vállalkozások 80%-a 1 éven belül ellehetetlenül, azaz tönkre megy vagy be sem indul?!

Csak 20% éli túl az első évet és ezeknek is csak a 20%-a éli túl az első 5 évet!

Ha szeretnél a sikeres 20%-ba vagy még inkább a kiváltságos 4%-ba tartozni, jelentkezz személyes, kis csoportos üzletépítési konzultációnkra, ahol ráállítjuk az agyadat a sikeres üzleti gondolkodásra, illetve a leggyakoribb buktatók felismerésére és elkerülésére!

Részvételi feltétel: nettó 150.000 Ft értékű szolgáltatási díj megfizetése fél éven belül

Konzultáció időtartama: 60-90 perc

Konzultáció helye: cégünk központi irodája, 1154 Budapest, Damjanich János utca 2.

Részvételi létszám: 1 vállalkozástól maximum 3 fő

Lemondási kaució: 20.000 Ft / fő

Konzultáció tematikája
– üzleti struktúra/szervezet felépítése
– vezetési alapok
– marketing, értékesítés, árazás
– adminisztrációtól az adózásig
– ne dőlj be a “lehúzás”-nak, inkább tanulj meg néhány jogi trükköt
– a sikeres ügyvitel titkai – ne hagyd, hogy bedaráljon a mókuskerék
– könyvek, amelyeket el kell olvasnod

Ha nem csak mi akarjuk, hogy a kiváltságos 4%-ba tartozz, hanem Te is és ezért hajlandó vagy tenni is (azaz nem csak ábrándozol a sikerről), akkor jelentkezz és gyere el!

Jelentkezés: Leskó Veronika, 06-20-571-5710