Tisztelt Ügyfelünk! Tisztelt Érdeklődőnk!

Alábbi problémáinak megoldásában gyorsan, soron kívül segítünk:

Azonnali cégalapítás garanciával 1-3 munkanap alatt, azoknak is, akiknek máshol elnyújtották, elrontották! Ardai Bálint   Telefon:06-20-476-6105 Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Elmaradt adóbevallások, NAV tartozások, részletfizetés, házipénztár problémák Gyors és legális megoldása azoknak is, akiknek a jelenlegi könyvelője nem tudja vagy nem akarja megoldani. Czene Virág   Telefon:06-20-924-0590

Adóellenőrzések menedzselése Felkészítés nyilatkozattételre, gyors önrevízió, észrevétel, fellebbezés, stb. Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069

EXIT support - kiszállás támogatás Pl. feleslegessé vált cégek azonnali átvétele garanciával, akár végelszámolás helyett Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069


Adóellenőrzések menedzselése



Adóellenőrzések eredményes menedzselése a Céghmester szakmai csapatával

„Életre-halálra” kiállunk Megbízóink érdekeiért, nem ijedünk meg sem a NAV-tól, sem más hatóságtól

Miben segít a Céghmester adóellenőrzés, illetve hatósági ellenőrzés esetén?

  • Elmaradt könyvelés, bevallások utólagos, soron kívüli pótlása
  • Jogkövetési vizsgálat esetén önrevízió soron kívüli elkészítése és benyújtása
    • Írásbeli / szóbeli nyilatkozattétel esetén:
      Megvizsgáljuk, hogy a kérdések nem jogszabálysértőek-e
      Segítünk a kérdések értelmezésében és megválaszolásában
      Felkészítjük a szóbeli nyilatkozattétel nehézségeire
    • Észrevételek / fellebbezések, egyéb jogorvoslati eljárások:
      A megállapítások jogi értelmezése – Baj van vagy nincs baj
      A JOGI teendők, illetve stratégia összeállítása
      Teljes körű ügyvédi-jogi képviselet biztosítása
      Beadványok határidőre történő elkészítése és beadása
    • Rosszul sikerült, máshol elrontott adóellenőrzések ügyintézése eredménykötelem nélkül

    Fentiekben, illetve fentiek koordinálásában segítünk szakmai csapatunkkal, mely több hozzáértő ügyvédet, könyvelőt, könyvvizsgálót, adószakértőt tömörít. Mindannyiunkra jellemző, hogy maximálisan kiállunk Ügyfeleink érdekeiért, nem félünk sem a NAV-tól, sem más hatóságtól.

    MELYEK A LEGNAGYOBB, LEGGYAKORIBB HIBÁK, MELYEKET A VÁLLALKOZÓK (ÉS SAJNOS A KÖNYVELŐIK IS) LEGGYAKRABBAN ELKÖVETNEK A JOGKÖVETÉSI VIZSGÁLATOK, ILLETVE ADÓELLENŐRZÉSEK KAPCSÁN?

    Top hiba 1#: Mind a jogkövetési vizsgálatot, mind a (tételes) adóellenőrzést az ügyfél (és sajnos legtöbb könyvelő – tévesen) számviteli kérdésnek tekinti, nem pedig jogi kérdésnek, melynek igen komoly tétje van, ezért rábízzák a könyvelőre, értsd: csak a könyvelőre! A legsúlyosabb hiba, amit vállalkozó jogkövetési vizsgálatnál és / vagy adóellenőrzésnél elkövethet, ha nem bíz meg a folyamat elején hozzáértő ügyvédet is, aki ismeri az eljárás jogi menetét, aki ismeri a NAV ellenőrzési rutinját és jogilag vezényli, leköveti az ellenőrzés teljes folyamatát.

    Az, hogy a könyvelők nem rendelkeznek megfelelő jogi szemlélettel és gondolkodással, nem kizárólag az ő hibájuk. A Céghmester egyik kiemelt munkatársa mérlegképes könyvelői képzésre jár. Ő mesélte, hogy a jogot oktató tanár kifejezetten elnagyolta – elkomolytalankodta a jogi tantárgy tanítását azzal, hogy “erre Önöknek úgysem lesz szükségük”. Ennyit a könyvelők jogi képzéséről! Már önmagában emiatt is szükséges ügyvéd.

    Top hiba 2#: Nem venni komolyan a jogkövetési vizsgálatot, elhinni, hogy az egy „semmiség”, ahogy a könyvelők többsége – tévesen és helytelenül – állítja.

    A jogkövetési vizsgálat egy „előszűrés”, egy „elővizsga”! Aki ezen megbukik, az megy (tételes) adóellenőrzésre, ahol súlyos összegekbe kerülhet a jogkövetési vizsgálat félvállról vétele. Fontos tudni, hogy míg a jogkövetési vizsgálat esetén lehetőség van korrekcióra és a hatósággal való együttműködésre, addig az adóellenőrzés során ezekre már csak korlátozottan van jogi lehetőség, az ügyvéd ilyen esetben már keveset tud segíteni.

    (A jogkövetési vizsgálat pont az ellenkezője az egyetemi ZH-knak, ahol az mehet csak vizsgázni, akinek sikeres a ZH-ja. A jogkövetési vizsgálat egy olyan ZH, amelyen az elbukók biztosan mennek „vizsgázni”, azaz tételes adóellenőrzésre.)

    Top hiba 3#: Félvállról venni, slendriánul, elutasítóan kezelni a NAV által előírt nyilatkozattételi kötelezettségeket. Aki félvállról veszi nyilatkozattételi kötelezettségét (legyen az szóbeli vagy írásbeli), nem kellő körültekintéssel, nem megfelelő részletességgel és pontossággal válaszol, az bajba sodorja mind saját cégét, mind partnerei cégeit. Önmagában nyilatkozattétel esetén is célszerű ügyvéd segítségét kérni.

    Top hiba 4#: Későn fordulni hozzáértő ügyvédhez, tanácsadóhoz. Sokan követik el azt a hibát, hogy későn, a jogkövetési vizsgálat vagy az adóellenőrzés lezáró szakaszában – tehát túl későn – bíznak meg ügyvédet, jogi szakértőt. Ekkor az ügyvédnek már erősen korlátozottak a lehetőségei, az adózók és a tanúk nyilatkozatai, valamint a hatóság megállapításai már adottak, nehezen változtathatók. A legjobb, ha már nyilatkozattételi szakaszban van ügyvéd, tanácsadó. A második legjobb, ha az észrevétel megtételi szakaszban van ügyvéd/tanácsadó és ő teszi meg az észrevételeket az ügy részletes és pontos ismeretében. Csak így van esély a NAV ellen.

    Top hiba 5#: Nem megfelelő tudású, szakértelmű ügyvéd/tanácsadó választása

    Jogosan merül fel a kérdés: Hogyan győződjünk meg az ügyvéd/tanácsadó szakértelméről?

    1. Nézzük meg a weboldalát, szóróanyagát, hogy ír-e egyáltalán bármit az adóellenőrzésekkel kapcsolatban.

    2. Első konzultáció alkalmával – még a megbízás megadása előtt – érdeklődjünk referenciáiról, hasonló ügyeiről, hogyan oldja meg az adóellenőrzés problémáit, milyen struktúrában gondolkozik, dolgozik?

    Az ezekre a kérdésekre adott válaszokból, reakciókból – legalább megérzés (intuíció) szintjén – meg lehet állapítani, hogy nekünk megfelelő ügyvédhez / szakemberhez fordultunk-e. Ha nem, akkor tovább kell keresni, amíg megfelelő hozzáállású, szakértelmű ügyvédet / tanácsadót nem találunk.

    Árulkodó jelek az ügyvéd/tanácsadó adózási szakértelmének/rátermettségének hiányáról:

    • nincs szakosodva, azaz “mindenhez” ért
    • nincs a weboldalán, szóróanyagain adóügyi téma
    • mindenre azt mondja, hogy “megoldjuk”, de azt nem körvonalazza, hogy hogyan oldja meg az adott problémát
    • nem ismeri az Air-t (ami egy viszonylag új jogszabály, de azért annyira nem új, hogy egy adóügyi ügyvéd ne ismerje)
    • azt tanácsolja, hogy “ne tegyünk észrevételt, majd a fellebbezésben fejtünk ki mindent”
    • nem kíván egyeztetni, együttműködni az üzleti partnerek ügyvédeivel, könyvelőivel
    • nem hangolja össze saját munkáját megbízója könyvelőjével, adótanácsadójával
    • viszonylag olcsó díjat alkalmaz, azt viszont teljes egészében előre kéri

    Hallgasson ránk, illetve több mint 20 év alatt felhalmozódott tapasztalatainkra, ne kövesse el a fenti hibákat és azt se hagyja, hogy a könyvelője elkövesse azokat az Ön nevében. Forduljon hozzánk bizalommal, ahol lelkes, szakértő és diszkrét segítségre számíthat a NAV-val, illetve más hatósággal szemben.

    Információ, időpont egyeztetés:

    Ardai Attila               Telefon: +36-20-949-2069

    Díjazásunk fix díjból és / vagy sikerdíjból tevődik össze, a ránk bízott ügy sajátosságainak figyelembevételével kötött írásbeli megállapodás alapján. Részletek a hatályos díjjegyzékben.

    Tájékoztató

    a Céghmester és a vele együttműködő ügyvéd adóellenőrzések menedzselésével, jogi képviseletével összefüggő eljárási – ügyviteli rendjéről, díjazásáról

    Hozzáállás, küldetéstudat

    • Maximálisan, „életre-halálra” kiállunk Megbízóink érdekeiért, ha igazuk van, ha nincs
    • Nem félünk, nem ijedünk sem a NAV-tól, sem más hatóságtól
    • A helyzettől függetlenül igyekszünk a maximumot kihozni az adott ügyből mind anyagi jogi, mind eljárásjogi vonatkozásban
    • Tudjuk, hogy relatíve fontos a cég és annak megmentése, de ami igazán és abszolúte fontos az a cég mögött álló személyek és családtagjaik élete, nyugalma, egészsége, azok jogi és pénzügyi biztonságának megvédése. Ezért az eljáró ügyvéd, valamint irodánk munkatársai – etikusan és körültekintően, több lépéssel előre gondolkozva – elsődlegesen megbízóink komplex és hosszú távú érdekeire koncentrálva – a megbízó egyetértésével és jóváhagyásával – alakítják ki az ügyvédi/ügyviteli stratégiát, hajtják végre annak lépéseit.

    Eljárási – ügyviteli rend

    1. Problémafelmérő-megismerő konzultáció, melynek során a Felek eldöntik, hogy megállapodnak-e a megbízásról. Ennek keretében az ügyvéd megismeri az ügyet, körvonalazza a javasolt megoldást és a Megbízó teendőit; megállapodnak a díjazásról és a fizetési ütemezésről.
    • Meghatalmazások, tényvázlatok, stb. elkészítése, csatolása a hatóságok / hivatalok részére.
    • Érdemi tevékenység: adózói (tanú) nyilatkozatok megtétele, indítványok, észrevételek, fellebbezések, szükség esetén panaszok megtétele a Megbízóval és könyvelőjével szoros együttműködésben, de a jogi képviselő kifejezett irányítása mellett.

    Ügyféllel – Megbízóval szembeni elvárások

    1. Megbízó biztosítja a szükséges együttműködést, vállalja, hogy a szükséges időt és figyelmet saját ügyére ráfordítja. Megbízó kötelezi magát, hogy pontos adatokat és információkat szolgáltat megbízott részére.
    • Megbízó biztosítja, hogy az ügyben eljáró könyvelője, egyéb megbízottja az ügyvéd irányítása mellett szakszerűen együttműködjön.
    • Megbízó vállalja, hogy a konzultációkra, egyeztetésekre pontosan és felkészülten érkezik, a beadványokhoz szükséges anyagokat, nyilatkozatokat időben (határidőre) biztosítja, illetve csatolja.
    • A beadványokat azok – határidőre történő – beadása előtt figyelmesen tanulmányozza, észrevételezi és jóváhagyja azok tartalmát, tudomásul veszi, hogy az ügyvéd csak az általa jóváhagyott anyagokat adja be („összeolvasó konzultáció”).

    Díjazás mértéke, megfizetési ütemezése

    A megbízási díj mértékéről – mely a Felek megállapodása alapján munkadíjból és sikerdíjból állhat – a Felek az ügy terjedelme, összetettsége és bonyolultsága függvényében állapodnak meg. Ezen megállapodás szóbeli vagy írásbeli rögzítésekor esedékes a megbízási díj első részletének (min. 200.000 Ft max. 1.000.000 Ft) megfizetése is.

    Felek a megbízási díj (nettó) összegét és a megfizetés ütemezését a megbízási szerződésben rögzítik. Megbízó tudomásul veszi, hogy a meghatalmazás(ok) hatóság / hivatal részére történő becsatolásának és az érdemi munka megkezdésének feltétele az első díjrészlet megfizetésének megtörténte.

    Megbízó tudomásul veszi, hogy az első konzultáció díja óránként nettó 60.000 Ft/óra, mely megbízás adás és elfogadás esetén utólag ingyenessé válik, azaz a megbízási díjba beszámít.

    Egyéb díjainkat megtalálja a https://ceghmester.hu/dijjegyzek.html oldalon.

    Köszönjük, hogy figyelmesen elolvasta és értelmezte tájékoztatónkat. Tisztelettel: Céghmester

    Segítünk: Ardai Attila               Telefon: +36-20-949-2069

    Szándékaink szerint a Céghmester a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, ésszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.

    Tájékoztatjuk Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com, illetve cehmester.hu oldalakhoz és azok üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Ugyancsak elhatárolódunk az ehhez hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag – olykor-olykor büntetőjogilag is – aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.

    Bónusz a sikeredhez – kerülj be a kiváltságos kisebbségbe

    Tudtad, hogy az induló vállalkozások 80%-a 1 éven belül ellehetetlenül, azaz tönkre megy vagy be sem indul?!

    Csak 20% éli túl az első évet és ezeknek is csak a 20%-a éli túl az első 5 évet!

    Ha szeretnél a sikeres 20%-ba vagy még inkább a kiváltságos 4%-ba tartozni, jelentkezz személyes, kis csoportos üzletépítési konzultációnkra, ahol ráállítjuk az agyadat a sikeres üzleti gondolkodásra, illetve a leggyakoribb buktatók felismerésére és elkerülésére!

    Részvételi feltétel: nettó 150.000 Ft értékű szolgáltatási díj megfizetése fél éven belül

    Konzultáció időtartama: 60-90 perc

    Konzultáció helye: cégünk központi irodája, 1154 Budapest, Damjanich János utca 2.

    Részvételi létszám: 1 vállalkozástól maximum 3 fő

    Lemondási kaució: 20.000 Ft / fő

    Konzultáció tematikája
    – üzleti struktúra/szervezet felépítése
    – vezetési alapok
    – marketing, értékesítés, árazás
    – adminisztrációtól az adózásig
    – ne dőlj be a “lehúzás”-nak, inkább tanulj meg néhány jogi trükköt
    – a sikeres ügyvitel titkai – ne hagyd, hogy bedaráljon a mókuskerék
    – könyvek, amelyeket el kell olvasnod

    Ha nem csak mi akarjuk, hogy a kiváltságos 4%-ba tartozz, hanem Te is és ezért hajlandó vagy tenni is (azaz nem csak ábrándozol a sikerről), akkor jelentkezz és gyere el!

    Jelentkezés: Leskó Veronika, 06-20-571-5710