Tisztelt Érdeklődőnk, Tisztelt Ügyfelünk!
Ezt a menüpontot azért hoztuk létre, hogy rendszer szinten át tudja tekinteni cége jogi és számviteli rendben tartásának, illetve rendbehozásának feladatait és kihívásait. Ha ezzel kapcsolatban minket kíván megbízni és kérdése van, hívja a szakterületért felelős munkatársaink valamelyikét:
Leskó Veronika 06-20-571-5710
Czene Virág 06-20-924-0590
Ardai Attila 06-20-949-2069
Kérjük, hogy a gyorsabb és hatékonyabb szakmai együttműködés érdekében tanulmányozza az alábbi információkat:
Nem könnyű dolog az üzleti ötlet megvalósítása, az ehhez kapcsolódó feltételek megteremtése, ideértve a cégalapítás vagy a cégvásárlás teendőit; ezzel együtt az igazi próbatételekkel az igazi nehézségekkel – hogy egyáltalán sikeres lesz-e az üzlet – a vállalkozás működő szakaszában kerül szembe a bátor vállalkozó.
Ezen – legfontosabb – vállalkozói életszakasz sikeréhez a Céghmester Business Support csapata cégjogi, könyvelési-bérszámfejtési és adójogi problémák szakszerű és eredményes megoldásával tud hozzájárulni.
Ilyen segítség lehet a változásbejegyzés, népszerű nevén a cégmódosítás megszervezésének ügyintézése, mely a cég alapadatainak megváltoztatásakor [cégnév, székhely, tag(ok), ügyvezető(k), tevékenységi kör, email cím] kerül előtérbe, de olyan eset is lehetséges, hogy az adatok nem változnak, csak a létesítő okirat (legtöbbször: “társasági szerződés”) szövege változik.
Kiemelt figyelmet fordítunk az olyan cégmódosításokra, amelyek ügyvezetőváltással (is) járnak, tekintettel arra, hogy ennek igen nagy tétje van. Nemcsak a cégjogi iratokat kell elkészíttetni és ügyvéd előtt aláírni, hanem a könyvelési anyag átadás-átvételéről; a cég ügyviteléről, vagyoni helyzetéről, tartozásairól, stb. is szót kell ejteni a törvényes és biztonságos ügyvezetőváltás érdekében. Kérjük, saját érdekében felelősen tanulmányozza az Ügyvezetőváltás menedzselése menüpontunkat is.
Szintén ilyen segítség a könyvelés-bérszámfejtés, stb. Nagyon fontos a könyvelő személye, a könyvelővel való jó emberi-szakmai és bizalmi kapcsolat. Sokszor derül ki utólag, hogy a cég az indulás lendületében nem megfelelő könyvelőt választott. Mi ilyen esetekben akár a könyvelés visszamenőleges rendbetételét, önrevízióját, az elmaradt bevallások pótlását is vállaljuk. Szintén vállaljuk a cégek tulajdonosainak, ügyvezetőinek az SZJA bevallás elkészítését, beküldését. Szintén vállaljuk NAV részletfizetési kérelemnek, méltányossági kérelemnek elkészítését – ezek bizonyos pénzügyi helyzetekben életmentők lehetnek a cég működése, illetve fennmaradása szempontjából.
Ügyvédeinkkel együttműködve életre-halálra kiállunk Ügyfeleink érdekében NAV ellenőrzés esetén – mely lehet jogkövetési vizsgálat vagy adóellenőrzés – továbbá munkaügyi ellenőrzés vagy egyéb hatósági ellenőrzés esetén.
Segítünk továbbá NAV ellenőrzéshez kapcsolódó nyilatkozattétel esetén, függetlenül attól, hogy az ellenőrzés saját cég vagy partner cég vonatkozásában történik.
Ugyancsak segítünk tagi kölcsönnel, negatív saját tőkével, “magas házipénztárral”, stb. rendelkező cégek problémáinak megoldásában. Kérjük, tanulmányozza a Tagi kölcsön kisokos és a Negatív saját tőke kisokos menüpontjainkat is.
Önnek miben segíthetünk cége, vállalkozása sikeres működésében és fenntartásában?
Cégmódosítás
Könyvelés, bérszámfejtés
Adóellenőrzés
Kérje közvetlen, személyes segítségünket:
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
Leskó Veronika 06-20-571-5710
Ardai Attila 06-20-949-2069
Czene Virág 06-20-924-0590
OPERATION Support - részletes és kiegészítő információk
Cégmódosítás kisokos | Könyvelés-bérszámfejtés alapfogalmak |
Adóellenőrzés alapfogalmak | Tagi kölcsön kisokos |
Negatív saját tőke kisokos | "Magas házipénztár" és társai kisokos |
Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.
Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.
Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.
Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!