Tisztelt Ügyfelünk! Tisztelt Érdeklődőnk!

Alábbi problémáinak megoldásában gyorsan, soron kívül segítünk:

Vállalkozásindítás azonnali cégalapítással
1-3 munkanap alatt, azoknak is, akiknek máshol elnyújtották, elrontották!
Ardai Bálint   Telefon:06-20-476-6105
Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Vállalkozás indítás cégvásárlással
azoknak, akiknek nem jó az új cég!
Marosvölgyi Diána   Telefon: 06-20-296-2613

Székhelyszolgáltatás 4 budapesti irodában; bankszámlanyitásnál is elfogadott székhelymegoldások
Tamás Mária   Telefon: 06-20-589-0900

Cégmódosítás-változásbejegyzés azonnali ügyintézése
Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Könyvelés, bérszámfejtés, elmaradt adóbevallások pótlása, magas tagi kölcsön, negatív saját tőke, "magas házipénztár" problémák megoldása 
Czene Virág   Telefon:06-20-924-0590

EXIT support - kiszállás támogatás
feleslegessé vált Kft-k, Bt-k azonnali átvétele, akár végelszámolás helyett, magas tagi kölcsön, negatív saját tőke, "magas házipénztár" problémákkal is!
Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069

Használja ki, hogy 30 évesek lettünk!
https://ceghmester.hu/dijjegyzek.html


EXIT Support – rendszerező infók



Tisztelt Érdeklődőnk, Tisztelt Ügyfelünk!

Ezt a menüpontot azért hoztuk létre, hogy rendszer szinten át tudja tekinteni a feleslegessé vált cégéből történő kiszállás – törvényes és személyre szabott – lehetőségeit. Ha ezzel kapcsolatban minket kíván megbízni és kérdése van, hívja a szakterületért felelős munkatársaink valamelyikét:

Czene Virág 06-20-924-0590
Leskó Veronika 06-20-571-5710
Ardai Attila 06-20-949-2069

Kérjük, hogy a gyorsabb és hatékonyabb szakmai együttműködés érdekében tanulmányozza az alábbi információkat:

Feleslegessé vált, nem működő, gazdasági tevékenységet nem végző cégek, illetve azok tulajdonosai, ügyvezetői részére 

Amint az szolgáltatásaink jellegéből bizonyára észlelhető, a Céghmester a vállalkozás, illetve a vállalkozó minden életciklusára kínál problémamegoldásokat. Jelen menüpontban a feleslegessé vált vállalkozás átadására vagy befejezésére, illetve a vállalkozást megtestesítő/domináló személy kiszállására kínálunk választási lehetőségeket, illetve megoldásokat, minden esetben a Megbízó/Ügyfél érdekeinek elsődlegessége alapján.

A feleslegessé vált cégből azért célszerű minél hamarabb kiszállni, hogy ne vigyen el még több pénzt könyvelési díj, bérköltség, adóelőleg, stb. formájában. A 3 lentebb vázolt kiszállási lehetőség közül, etikus vállalkozássegítő-, illetve cégközvetítő irodaként – a vállalkozás gazdálkodási adatainak és a tulajdonos(ok)/ügyvezető(k) személyi körülményeinek ismeretében – javaslatot teszünk az adott helyzetben legkedvezőbb kiszállási lehetőségre és – javaslatunk elfogadása esetén – azt Megbízónkkal történő megegyezés alapján, vele szorosan együttműködve végre is hajtjuk. Javaslattételünk kiterjed a magas eszközállomány (a pénzeszköz is az), magas tagi kölcsön és a negatív saját tőke problémáinak valós, legális és költségcsökkentő megoldására is, tekintettel arra, hogy ezt jogi ismeretek hiányában legtöbb esetben a könyvelők nem tudják megoldani. Bővebb információ az EXIT Support szolgáltatáscsoport több menüpontjában.

Feleslegessé vált cégek részére az első kiszállási lehetőség a végelszámolás, ebben mind a Bt-knek, mind a Kkt-knek, mind a Kft-knek, mind pedig a Zrt-knek tudunk segíteni, az erről szóló ajánlat a Könyvelés-bérszámfejtés menüpontban tanulmányozható.

Feleslegessé vált cégek részére a második kiszállási lehetőség a cégeladás. Cégeladás esetén az eladót vételár, a Céghmestert, mint cégközvetítő irodát közvetítési díj illeti meg. A cégeladás időbeni átfutása nehezen jósolható, akár több hónap is lehet (éves ÁFA-bevalló és negyedéves ÁFA-bevalló cégek), de az is előfordulhat, hogy senki nem veszi meg a feleslegessé vált céget (havi ÁFA-bevalló cégek, alany adómentes cégek).

Feleslegessé vált cégek részére a harmadik kiszállási lehetőség az azonnali cégátadás, mely azt jelenti, hogy a Céghmester a céget azonnali cégátvétel keretében, megegyezés szerinti szolgáltatási díj megfizetése ellenében azonnal átveszi. Az azonnali cégátvételben Kft-knek és Bt-knek tudunk segíteni; Kft-k átvételének minimális szolgáltatási díja: 220.000 Ft, Bt-k átvételének minimális szolgáltatási díja: 350.000 Ft. Eszközállomány (pl. pénzeszköz), tagi kölcsön állomány, negatív saját tőke nem akadály. Az azonnali cégátvétel szolgáltatás valós díjáról számlát állítunk ki, mely fizethető átutalással és készpénzben is. Nagyon fontos a könyvelő közreműködése, ha nincs könyvelőd, akkor ebben is segítünk. Könyvelő nélkül törvényes cégátadás-cégátvétel nem lehetséges.  A szolgáltatás lényege és  előnye, hogy az átadó azonnal mentesül a további ügyintézések-problémák teendőitől; ezek költségeitől; és az ezekkel járó felelősség alól. Ez a szolgáltatás, illetve segítség különösen jól jöhet pl. házipénztár, tagi kölcsön és negatív saját tőke problémákkal küszködő cégek tulajdonosainak és ügyvezetőinek; de azoknak is, akiknek feleslegessé vált cégük van és tartósan külföldre költöznének. Az erről szóló tájékoztatás és ajánlat az Azonnali cégátvétel menüpontban olvasható.

Felmerül a kérdés, hogy az adott cég esetében melyik kiszállási lehetőséget célszerű választani?! Ebben személyes konzultáció keretében tudunk tanácsot adni. 
Rendező elvként előzetesen annyit, hogy akinek sürgős a kiszállás, annak azonnali cégátadás irányában érdemes gondolkodni; akinél semmilyen probléma nincs és a végelszámolásnak sincs jogi akadálya és nem is sürgős, annak végelszámolásban érdemes gondolkodnia; akinek a cége teljesen rendben van és éves ÁFA-bevalló vagy negyedéves ÁFA-bevalló, annak cégeladásban érdemes gondolkodnia, kivéve Betéti Társaság (Bt) eladása. A Bt eladás problematikájáról részletesen a Cégeladás kisokos menüpontban tájékozódhat (Cégeladás fontos infó 4#).

Fontos még megjegyezni, hogy azoknak is segítünk cégadásvétel törvényes, biztonságos, megnyugtató rendezésében, akik nem a Céghmester Business Support közvetítésével találtak egymásra. Kérjük tanulmányozza a Cégadásvétel-cégátírás menedzselése menüpontunkat is. Ha a cégátírás után is nyugodt alvást szeretne, bízza ránk a cégadásvétel teljeskörű ügyintézését.

 

Kérjük tanulmányozza a közzétett információkat és válassza az Ön cégének, illetve személyének/családjának legkedvezőbb kiszállási stratégiát!
Végelszámolás
Cégeladás
Azonnali cégátadás

Kérje közvetlen, személyes segítségünket:

Ardai Attila 06-20-949-2069
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
Leskó Veronika 06-20-571-5710

 


EXIT Support - részletes és kiegészítő információk

Kiszállás alapfogalmakVégelszámolás alapfogalmak
Cégeladás kisokosAzonnali cégátvétel kisokos

Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.

Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.

Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!