EXIT Support – kiszállás támogatás
Feleslegessé vált, nem működő, gazdasági tevékenységet nem végző cégek, illetve azok tulajdonosai, ügyvezetői részére
Amint az szolgáltatásaink jellegéből bizonyára észlelhető, a Céghmester a vállalkozás, illetve a vállalkozó minden életciklusára kínál problémamegoldásokat. Jelen menüpontban a feleslegessé vált vállalkozás átadására vagy befejezésére, illetve a vállalkozást megtestesítő/domináló személy kiszállására kínálunk választási lehetőségeket, illetve megoldásokat, minden esetben a Megbízó/Ügyfél érdekeinek elsődlegessége alapján.
A feleslegessé vált cégből azért célszerű minél hamarabb kiszállni, hogy ne vigyen el még több pénzt könyvelési díj, bérköltség, adóelőleg, stb. formájában. A 3 lentebb vázolt kiszállási lehetőség közül, etikus vállalkozássegítő-, illetve cégközvetítő irodaként – a vállalkozás gazdálkodási adatainak és a tulajdonos(ok)/ügyvezető(k) személyi körülményeinek ismeretében – javaslatot teszünk az adott helyzetben legkedvezőbb kiszállási lehetőségre és – javaslatunk elfogadása esetén – azt Megbízónkkal történő megegyezés alapján, vele szorosan együttműködve végre is hajtjuk. Javaslattételünk kiterjed magas házipénztár vagy magas tagi kölcsön problémáinak valós, legális és költségcsökkentő megoldására is, tekintettel arra, hogy ezt jogi ismeretek hiányában sok esetben még a könyvelők sem tudják megoldani. Bővebb információ a Végelszámolás menüpontban.
Feleslegessé vált cégek részére az első kiszállási lehetőség a végelszámolás, ebben mind a Bt-knek, mind a Kkt-knek, mind a Kft-knek, mind pedig a Zrt-knek tudunk segíteni, az erről szóló ajánlat a Könyvelés-bérszámfejtés menüpontban tanulmányozható.
Feleslegessé vált cégek részére a második kiszállási lehetőség a cégeladás. Cégeladás esetén az eladót vételár, a Céghmestert, mint cégközvetítő irodát közvetítési díj illeti meg. A cégeladás időbeni átfutása nehezen jósolható, akár több hónap is lehet (éves ÁFA-bevalló és negyedéves ÁFA-bevalló cégek), de az is előfordulhat, hogy senki nem veszi meg a feleslegessé vált céget (havi ÁFA-bevalló cégek, alany adómentes cégek).
Feleslegessé vált cégek részére a harmadik kiszállási lehetőség az azonnali cégátadás, mely azt jelenti, hogy a Céghmester a céget azonnali cégátvétel keretében, megegyezés szerinti szolgáltatási díj megfizetése ellenében azonnal átveszi. Az azonnali cégátvételben Kft-knek és Bt-knek tudunk segíteni; Kft-k átvételének minimális szolgáltatási díja: 220.000 Ft, Bt-k átvételének minimális szolgáltatási díja: 350.000 Ft; pénzeszköz, illetve tagi kölcsön állomány nem feltétlenül akadály. Az azonnali cégátvétel szolgáltatás valós díjáról számlát állítunk ki, mely fizethető átutalással és készpénzben is. Nagyon fontos a könyvelő közreműködése, ha nincs könyvelőd, akkor ebben is segítünk. Könyvelő nélkül törvényes cégátadás-cégátvétel nem lehetséges. A szolgáltatás lényege és előnye, hogy az átadó azonnal mentesül a további ügyintézések-problémák teendőitől; ezek költségeitől; és az ezekkel járó felelősség alól. Ez a szolgáltatás, illetve segítség különösen jól jöhet pl. házipénztár és tagi kölcsön problémákkal küszködő cégek tulajdonosainak és ügyvezetőinek; de azoknak is, akiknek feleslegessé vált cégük van és tartósan külföldre költöznének. Az erről szóló tájékoztatás és ajánlat az Azonnali cégátvétel menüpontban olvasható.
Felmerül a kérdés, hogy az adott cég esetében melyik kiszállási lehetőséget célszerű választani?! Ebben személyes konzultáció keretében tudunk tanácsot adni.
Rendező elvként előzetesen annyit, hogy akinek sürgős a kiszállás, annak azonnali cégátadás irányában érdemes gondolkodni; akinél semmilyen probléma nincs és a végelszámolásnak sincs jogi akadálya és nem is sürgős, annak végelszámolásban érdemes gondolkodnia; akinek a cége teljesen rendben van és éves ÁFA-bevalló vagy negyedéves ÁFA-bevalló, annak cégeladásban érdemes gondolkodnia, kivéve Betéti Társaság (Bt) eladása. A Bt eladás problematikájáról részletesen a Cégadásvétel fontos infók menüpontban tájékozódhat (Cégeladás, cégvásárlás hasznos infó 4#).
Kérjük tanulmányozza a közzétett információkat és válassza az Ön cégének, illetve személyének/családjának legkedvezőbb kiszállási stratégiát!
Végelszámolás
Cégeladás
Azonnali cégátadás
Kérje közvetlen, személyes segítségünket:
Ardai Attila 06-20-949-2069
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
Leskó Veronika 06-20-571-5710
Cégcsoportunk szellemiségéből, küldetéséből következik, hogy Ügyfeleink, Megbízóink választott ügyvédjét, saját könyvelőjét nem riválisként/konkurensként kezeljük. Sokkal inkább együttműködő partnerként gondolunk-számítunk rájuk, annak érdekében, hogy Ügyfele/Ügyfelünk problémájának megoldása érdekében – a közös munka eredményeképpen – minél jobb megoldás születhessen. Az együttműködéshez mindössze az szükséges, hogy az Ügyfele érdekében eljáró ügyvéd, könyvelő felvegye velünk a kapcsolatot.
Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.
Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.
Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.
Weboldalunkon történő hatékony eligazodás érdekében az oldal struktúráját úgy alakítottuk ki, hogy az információk hármas – a vállalkozások életciklusához igazodó – szakmai tagozódásban (START Support, OPERATION Support, EXIT Support) és háromszintű információ megosztási struktúrában (rendszerező információk; általános információk; részletes és kiegészítő információk) kerüljenek bemutatásra.
A rendszerező és általános információk a „menüből” közvetlenül, a részletes és kiegészítő információk pedig a főoldalról és/vagy az általános információkat ismertető oldalakról közvetlenül érhetők el.
Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!