Tisztelt Érdeklődőnk, Tisztelt Ügyfelünk!
Ezt a menüpontot azért hoztuk létre, hogy megismerhesse a Céghmester által nyújtott székhelyszolgáltatás legfontosabb információit, illetve bankszámlanyitásnál is elfogadott egyéb székhelymegoldásainkat. Ha ezzel kapcsolatban minket kíván megbízni és kérdése van, hívja a szakterületért felelős munkatársaink valamelyikét:
Tamás Mária 06-20-589-0900
Horváth Judit 06-20-296-7030
Használja ki 30 éves fennállásunk ünnepi kedvezményeit!
Kérjük, hogy a gyorsabb és hatékonyabb szakmai együttműködés érdekében tanulmányozza az alábbi információkat:
Székhelymegoldások – általános információk
Székhelye minden szervezetnek, gazdálkodó szervezetnek, cégnek, stb. kötelező – kell egy hely, ahol fizikálisan és jogilag elérhető.
Tehát akár cégalapítás, akár cégvásárlás útján lett valakinek saját cége, székhelyre a törvény erejénél fogva szükség van.
A székhely bármilyen ingatlanban lehet, amely megfelel a jogi és fizikális feltételeknek, azzal, hogy a székhely használatához és a cégjegyzékben történő bejegyzéshez az ingatlan tulajdonosainak írásban hozzá kell járulniuk, pl. befogadó nyilatkozat vagy egyéb olyan irat, amelyből a hozzájárulás ténye egyértelműen kitűnik.
Székhelyhasználati jogosultság 3 féle jogi konstrukcióban jöhet létre:
I. Szívességi székhelyhasználat – ez leggyakrabban családon belül, baráti körben, ismerősi körben jön létre
II. Bérleti konstrukció – ez bármilyen irodának, ügyintézési helynek alkalmas ingatlan esetén létrejöhet
III. Székhelyszolgáltatás formájában – ezt a konstrukciót a NAV (régebben: APEH) megtűrni sem akarta, (ezért) működését IM rendelet és a PMT. is szabályozza – lényege, hogy egy ingatlanba jellemzően több tucat vagy akár több száz cég, esetleg egyéni vállalkozás van bejegyezve. Emiatt – feltéve, hogy a székhelyszolgáltató jól végzi a dolgát – jó ár-érték arányú, rugalmasan használható, ügyfélbarát és igen elterjedt konstrukció. Kifejezetten dicsekvésből mondjuk el, hogy “feltalálása” és 1998-as indulása az akkori Céghmester munkája és érdeme.
Fenti megoldások közül a Céghmester Business Support cégcsoport elsősorban székhelyszolgáltatásban tud segíteni, jelenleg az alábbi 4 budapesti székhelyszolgáltató irodában:
1154 Budapest, Damjanich János utca 2.
Tel: (1) 284-3509, Mobil: 06-20-589-0900
E-mail: szekhelyszolgalat@ceghmester.hu
1154 Budapest, Szerencs utca 172.
Tel: (1) 414-0169, Mobil: 06-20-589-0377
E-mail: szerencs@ceghmester.hu
1139 Budapest, Béke tér 7. fszt. 2.
Tel: (1) 320-8199, Mobil: 06-20-589-0999
E-mail: beke@ceghmester.hu
1096 Budapest, Sobieski János utca 36. alagsor 1.
Mobil: 06-20-294-6774
E-mail: sobieski@ceghmester.hu
Székhelyszolgáltatási szerződését nem csak a Céghmester központi irodájában, hanem saját ügyvédjénél is megkötheti és kifizetheti.
A Céghmester másodlagosan és korlátozott mértékben, legfeljebb 6 havi időtartamra tud segíteni olyan székhelymegoldásokkal, amelyeket a bankok elfogadnak,tekintettel arra, hogy ezeken a székhelycímeken soha nem volt és soha nem is lesz székhelyszolgáltatás; illetve más jogcímen sincs és nem is lesz jelentős számú cég székhelye bejegyezve. Erről a székhelymegoldásról bővebb tájékoztatás Tamás Máriától kérhető, elérhetősége: 06-20-589-0900
A Céghmester Business Support cégcsoport székhelyszolgáltatási tevékenységéről, illetve egyéb székhelymegoldásairól további részletek – székhelyszolgáltató irodák nyitvatartása, megközelítése, székhelyhasználati szerződés megkötése, székhelyszolgáltatás díjai, stb. – a START Support részletes és kiegészítő információk között találhatók.
Kérje közvetlen, személyes segítségünket:
Hétköznap hívható munkatársaink:
Tamás Mária 06-20-589-0900
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
Horváth Judit 06-20-296-7030
Ardai Bálint 06-20-476-6105
Székhelyszolgáltató irodánk központi telefonszáma:
06-1-284-3509
(H-Cs: 9-15.30 óra P: 9-13 óra)
Azonnali cégalapítás vagy egyéb sürgős esetben hétvégén is hívható telefonszámunk: Ardai Attila 06-20-949-2069
START Support - részletes és kiegészítő információk
Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.
Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.
Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.
Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!