Tisztelt Érdeklődőnk, Tisztelt Ügyfelünk!
Vállalkozásának születő-induló életciklusában az alábbi szempontok figyelembevételével tudjuk segíteni, támogatni.
Magyarországon alapvetően kétféle vállalkozási forma indítható:
I. Egyéni vállalkozás
II. Társas vállalkozás
Egyéni vállalkozás elindításához, illetve a “vállalkozói igazolvány” kiváltásához nincs szükség sem ránk, sem más vállalkozássegítő irodára, sem pedig ügyvédre, az a székhely szerint illetékes Önkormányzatnál intézhető akár személyesen, akár ügyfélkapun keresztül.
A döntéshez – egyéni vállalkozás vagy társas vállalkozás – segítő szándékkal annyit jegyzünk meg, hogy az egyéni vállalkozó felelőssége korlátlan; fontos továbbá, hogy az egyéni vállalkozás vagyona nem különül el az egyéni vállalkozást létrehozó személy vagyonától, így az egyéni vállalkozói formát jelentős vagyonnal (pl. ingatlan, autó, stb.) rendelkező személyeknek nem ajánljuk.
Amennyiben a társas vállalkozási forma mellett születik döntés, akkor cégre lesz szüksége. Cégre (pl. Kft-re) kétféle módon lehet szert tenni.
I. Cégalapítás, például Kft alapítás útján
II. Cégvásárlás, azaz meglévő cég például Kft üzletrészeinek teljes (100%-os) megvásárlása útján
A két lehetőség közötti döntéshez – cégalapítás vagy cégvásárlás – az alábbi segítő szándékú tájékoztatást adjuk.
A cégalapítás egyszerűbb, gyorsabb és olcsóbb, mint a cégvásárlás. A Céghmester Business Support cégcsoportnál pl. 2-3 munkanap. (Azon ritka esetek egyike, amikor a gyorsabb olcsóbb!!!)
A cégvásárlás azoknak célszerű és ajánlott, akik későbbiekben hitel- és pályázati forrás alapú – jelentős tőkeigényű projektekben gondolkoznak. Így egy évet még akkor is nyernek, ha a megvásárolt cég közvetlenül még nem hitel- és pályázatképes, de rövid idő alatt azzá tehető.
Másik eset, amikor a cégvásárlás kifejezetten célszerű és ajánlott, ha a vállalkozás partneri (főleg megrendelői) környezete kiköti, illetve elvárja (“melegen ajánlja”), hogy leendő partnere-üzletfele “régebbi-megbízható” cég legyen.
Az eladó cégek listája a Cégvásárlás-eladó cégek menüpontban található – “Aktuális eladó cég kínálatunk”.
Cégvásárlás esetén igyekszünk mindenben segíteni akkor is, ha a Céghmesteren, mint közvetítőn keresztül vásárolják a céget és akkor is, ha nem rajtunk keresztül. Cégvásárlás esetén kiemelkedően fontos, hogy az iratok úgy legyenek elkészítve, hogy a cégeladásból, illetve cégvásárlásból eredően később sem az eladónak, sem a vevőnek ne lehessenek problémái. A Céghmester Business Support egyik fontos küldetése, hogy a cégeladás-cégvásárlás ügyleteket garantáltan problémamentesen oldja meg.
Fontos információ lehet, hogy a cégeladással foglalkozó cégek közül a Céghmester azon kevesek közé tartozik, amelyek nem foglalkoznak eladósodott cégek közvetítésével, átvételével, eladásával. A Céghmesternél az eladó cégek listája garantáltan mentes a gagyi, eladósodott cégektől. A cégközvetítéssel, cégeladással foglalkozó cégek közül azon kevesek közé tartozunk, akik precízen átvilágítják az eladásra kínált cégeket és csak azokat teszik fel az eladó cégek listájára, amelyek rendezettek és tartozás mentesek.
Akár cégalapítás, akár cégvásárlás útján sikerült cégre szert tenni, annak mindenképpen szükséges lesz székhelyre.
A cég székhelye bármilyen ingatlanban lehet, feltéve, hogy az ingatlan alkalmas erre és a tulajdonos(ok) a székhelyhasználathoz és a székhely bejegyzéséhez írásban hozzájárult(ak).
Székhelyhasználati jogosultság 3 féle konstrukcióban jöhet létre:
I. Szívességi használat – pl. rokonok, barátok, ismerősök között
II. Bérleti konstrukció – pl. irodaházak, irodának alkalmas helyiségek esetén
III. Székhelyszolgáltatás formájában – egy ingatlanba akár több száz cégnek/vállalkozásnak van bejelentve a székhelye
Fenti megoldások közül a Céghmester Business Support cégcsoport székhelyszolgáltatásban tud segíteni, jelenleg az alábbi 4 budapesti székhelyszolgáltató irodában:
1154 Budapest, Damjanich János utca 2.
1154 Budapest, Szerencs utca 172.
1139 Budapest, Béke tér 7. fszt. 2.
1096 Budapest, Sobieski János utca 36. alagsor 1.
Fontos tudni, hogy minden cégnek indulástól kezdve ajánlott, sőt inkább kötelező a könyvelő. Tekintettel arra, hogy a könyvelés-bérszámfejtés a cég operatív működése során válik kiemelt fontosságúvá, így a könyvelési információkat az OPERATION Support szolgáltatások között ismertetjük.
Önnek miben segíthetünk cége, vállalkozása sikeres elindításában?
Cégalapítás
Cégvásárlás
Székhelyszolgáltatás
Könyvelés
Kérje közvetlen, személyes segítségünket:
Hétköznap hívható munkatársaink:
Ardai Bálint 06-20-476-6105
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
Cégiroda központi száma: 06-1-410-7997
(H-Cs: 9-15.30 óra P: 9-13 óra)
Azonnali cégalapítás vagy egyéb sürgős esetben hétvégén is hívható telefonszámunk: Ardai Attila 06-20-949-2069
Cégcsoportunk szellemiségéből, küldetéséből következik, hogy Ügyfeleink, Megbízóink választott ügyvédjét, saját könyvelőjét nem riválisként/konkurensként kezeljük. Sokkal inkább együttműködő partnerként gondolunk-számítunk rájuk, annak érdekében, hogy Ügyfele/Ügyfelünk problémájának megoldása érdekében – a közös munka eredményeképpen – minél jobb megoldás születhessen. Az együttműködéshez mindössze az szükséges, hogy az Ügyfele érdekében eljáró ügyvéd, könyvelő felvegye velünk a kapcsolatot.
Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.
Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.
Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.
Weboldalunkon történő hatékony eligazodás érdekében az oldal struktúráját úgy alakítottuk ki, hogy az információk hármas – a vállalkozások életciklusához igazodó – szakmai tagozódásban (START Support, OPERATION Support, EXIT Support) és háromszintű információ megosztási struktúrában (rendszerező információk; általános információk; részletes és kiegészítő információk) kerüljenek bemutatásra.
A rendszerező és általános információk a „menüből” közvetlenül, a részletes és kiegészítő információk pedig a főoldalról és/vagy az általános információkat ismertető oldalakról közvetlenül érhetők el.
Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!