Tisztelt Ügyfelünk! Tisztelt Érdeklődőnk!

Legyen gyors és használja ki, hogy 30 évesek lettünk!

Alábbi problémáinak megoldásában gyorsan, soron kívül segítünk:

Vállalkozásindítás azonnali cégalapítással
1-3 munkanap alatt, azoknak is, akiknek máshol elnyújtották, elrontották!
Ardai Bálint   Telefon:06-20-476-6105
Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Vállalkozás indítás cégvásárlással
azoknak, akiknek nem jó az új cég!
Marosvölgyi Diána   Telefon: 06-20-296-2613

Székhelyszolgáltatás 4 budapesti irodában
Tamás Mária   Telefon: 06-20-589-0900

Cégmódosítás-változásbejegyzés azonnali ügyintézése
Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Könyvelés, bérszámfejtés, elmaradt adóbevallások pótlása, adóellenőrzések menedzselése
Czene Virág   Telefon:06-20-924-0590

EXIT support - kiszállás támogatás
feleslegessé vált Kft-k, Bt-k azonnali átvétele, akár végelszámolás helyett, magas tagi kölcsön és házipénztár állománnyal is!
Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069

Legyen gyors és használja ki, hogy 30 évesek lettünk, ünnepeljen velünk! Egyes szolgáltatásainkra 30.000 Ft-os fix díjak és/vagy 30%-os kedvezmények 2025. január 6-tól egész évben!
Részletek: https://ceghmester.hu/dijjegyzek.html


Cégalapítás, azonnali cégalapítás



Azonnali cégalapítás / gyors cégalapítás / lassú cégalapítás – általános információk

1. Azonnali cégalapítás – cégalapítás azonnal

Kiknek ajánljuk: költség semleges ügyfelek részére, akiknek nagyon sürgős a cégalapítás, vagy akiknek valahol máshol elrontották, elnyújtották a cégalapítását

Ügyintéző iroda (helyszín): Céghmester Damjanich

Ügyintézési napok: Hétfő, Kedd, Szerda, Csütörtök, Péntek

Adategyeztetés módjai és időpontjai: személyes, helyszíni adategyeztetés vagy online adategyeztetés (e-mailben). Az adózással összefüggő kérdések eldöntése érdekében szívesen konzultálunk saját könyvelőjével.

Személyes adategyeztetés: előzetesen egyeztetett időpontban, lehetőleg délelőtt 9:00-11:00 óra között, így még akár aznap megtörténhet az okiratok ügyvéd előtti aláírása és cégbírósági beküldése
Online adategyeztetés: e-mailben a megadott ügyintézési napokon, az általunk megküldött adatlap hiánytalan, pontos kitöltésével és visszaküldésével

Az adategyeztetés tartalmazza a nem megfelelő cégnév és az esetlegesen eltiltott és/vagy problémás személyek (vezető tisztségviselő, tag) kiszűrését is!

Ügyvéd előtti aláírás várható időpontjai:  az adatfelvétel napján vagy másnapján, hétfői, keddi, szerdai és csütörtöki napokon 12-15 óra között

Cégbírósági iratbeküldés: az aláírás napján

Bejegyzés jogi határideje: adóregisztráció maximum 8 nap, cégbírósági bejegyzés 1 nap, összesen a beküldéstől számított  9 munkanap

Bejegyzés reálisan várható ideje (tapasztalataink alapján): adóregisztráció 1-2 nap, cégbírósági bejegyzés 1 nap, összesen a beküldéstől számított kb 2-3 munkanap

Bejegyzési garancia: amennyiben az eljáró ügyvéd és/vagy a Céghmester hibájából a cégbejegyzés nem történik meg a benyújtástól számított 3 munkanapon belül, úgy a Céghmester az azonnali cégalapítás munkadíjából 20.000 Ft összeget visszatérít Megbízója részére.
Amennyiben az eljáró ügyvéd és/vagy a Céghmester hibájából a cégbejegyzés nem történik meg, úgy a Céghmester az azonnali cégalapítás teljes munkadíját visszatéríti Megbízója részére.

Bejegyzett cég iratainak átadása: az ügyintéző irodában, nyitvatartási időben, előzetes időpont egyeztetés nem szükséges

E-akta átküldése bankszámla nyitáshoz: irodai órák alatt bármikor, de célszerű a bankszámlanyitást megelőző napon átküldetni, így a bank a számlanyitáshoz elő tud készülni.

Azonnali cégalapítás díjazása: egyszemélyes Kft br. 58.000.- Ft.; kétszemélyes Kft, Bt, Kkt br. 64.000.- Ft; három vagy több személyes Kft, Bt vagy Kkt br. 70.000.- Ft.

Azonnali cégalapítás díjfizetése: az adategyeztetés befejezéséig 20.000 Ft foglaló megfizetése készpénzben vagy az általunk e-mailben megadott bankszámlaszámra; az ügyvéd előtti aláírás befejezéséig a különbözet megfizetése készpénzben vagy az általunk e-mailben megadott bankszámlaszámra.

Referenciák
A Céghmester utolsó 5 leggyorsabb azonnali cégalapítása
5. leggyorsabb cégalapítás
Megbízás tárgya: Kft alapítás; adatfelvétel módja, időpontja: online, szeptember 20.; ügyvéd előtti aláírás időpontja: szeptember 21. 10 óra 30 perc; cégbejegyzés időpontja: október 22. 11 óra 56 perc; cégnév/cégjegyzékszám: Zenfoods Kft, Cg. 01-09-421285
4. leggyorsabb cégalapítás
Megbízás tárgya: Kft alapítás; adatfelvétel módja, időpontja: online, október 4.; ügyvéd előtti aláírás időpontja: október 5. 10 óra; cégbejegyzés időpontja: október 6. 13 óra 15 perc; cégnév/cégjegyzékszám: BTCSB Shoes Kft, Cg. 01-09-421875
3. leggyorsabb cégalapítás
Megbízás tárgya: Kft alapítás; adatfelvétel módja, időpontja: online, október 9.; ügyvéd előtti aláírás időpontja: október 10. 13 óra 30 perc; cégbejegyzés időpontja: október 11. 12 óra 41 perc; cégnév/cégjegyzékszám: Guess Facility Kft, Cg. 01-09-422051
2. leggyorsabb cégalapítás
Megbízás tárgya: Kft alapítás; adatfelvétel módja, időpontja: online, október 25.; ügyvéd előtti aláírás időpontja: október 26. 11 óra 30 perc; cégbejegyzés időpontja: október 27. 10 óra 50 perc; cégnév/cégjegyzékszám: Meddi Working Kft, Cg. 01-09-422717
1. leggyorsabb cégalapítás
Megbízás tárgya: Kft alapítás; adatfelvétel módja, időpontja: online, október 24.; ügyvéd előtti aláírás időpontja: október 26. 13 óra; cégbejegyzés időpontja: október 27. 9 óra 33 perc; cégnév/cégjegyzékszám: Special-Épület-Tető-Mester Kft, Cg. 01-09-422719

Összefoglalva: Az azonnali cégalapítás azt jelenti, hogy az egyszerűsített cégalapítás folyamatát az eljáró ügyvéd 3-36 óra alatt végigviszi, az adatfelvételtől kezdve, az okiratok aláíratásán keresztül, egészen az aláírt cégiratok elektronikus cégbírósági benyújtásáig.

Kérje közvetlen, személyes segítségünket:

 Hétköznap hívható munkatársaink:
Ardai Bálint 06-20-476-6105
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
Cégiroda központi száma: 06-1-410-7997
(H-Cs: 9-15.30 óra    P: 9-13 óra)

Azonnali cégalapítás vagy egyéb sürgős esetben hétvégén is hívható telefonszámunk: Ardai Attila 06-20-949-2069

2. Gyors cégalapítás – cégalapítás gyorsan

Kiknek ajánljuk: költség semleges ügyfelek részére, akiknek közepesen sürgős a cégalapítás, vagy akiknek valahol máshol elrontották a cégalapítását

Ügyintéző irodáink(helyszínek): Céghmester Damjanich

Ügyintézési napok: HétfőKedd, Szerda, Csütörtök, Péntek

Adategyeztetés módjai és időpontjai: személyes, helyszíni adategyeztetés vagy online adategyeztetés (e-mailben). Az adózással összefüggő kérdések eldöntése érdekében szívesen konzultálunk saját könyvelőjével.

Személyes adategyeztetés: előzetesen egyeztetett időpontban, az ügyintézési napokon, hétfő, kedd,szerda, csütörtök 9:00-15:00 óra között; pénteken 9:00-13:00 óra között
Online adategyeztetés: e-mailben a megadott ügyintézési napokon, az általunk megküldött adatlap hiánytalan, pontos kitöltésével és visszaküldésével

Az adategyeztetés tartalmazza a nem megfelelő cégnév és az esetlegesen eltiltott és/vagy problémás személyek (vezető tisztségviselő, tag) kiszűrését is!

Ügyvéd előtti aláírás várható időpontjai:  az adatfelvételtől számított 2-3 munkanapon belül, hétfői, keddi, szerdai, csütörtöki napokon 10:00-15:00 óra között

Cégbírósági iratbeküldés: az aláírás napján

Bejegyzés jogi határideje: adóregisztráció maximum 8 nap, cégbírósági bejegyzés 1 nap, összesen a beküldéstől számított 9 munkanap

Bejegyzés reálisan várható ideje (tapasztalataink alapján): adóregisztráció 1-2 nap, cégbírósági bejegyzés 1 nap, összesen a beküldéstől számított kb 2-3 munkanap

Bejegyzési garancia: amennyiben az eljáró ügyvéd és/vagy a Céghmester hibájából a cégbejegyzés nem történik meg a benyújtástól számított 3 munkanapon belül, úgy a Céghmester a gyors cégalapítás munkadíjából 10.000 Ft összeget visszatérít Megbízója részére.
Amennyiben az eljáró ügyvéd és/vagy a Céghmester hibájából a cégbejegyzés nem történik meg, úgy a Céghmester a gyors cégalapítás teljes munkadíját visszatéríti Megbízója részére.

Bejegyzett cég iratainak átadása: az ügyintéző irodában, nyitvatartási időben, előzetes időpont egyeztetés nem szükséges

E-akta átküldése bankszámla nyitáshoz: irodai órák alatt bármikor, de célszerű a bankszámlanyitást megelőző napon átküldetni, így a bank a számlanyitáshoz elő tud készülni.

Gyors cégalapítás díjazása: egyszemélyes Kft br. 48.000.- Ft.; kétszemélyes Kft, Bt, Kkt br. 54.000.- Ft; három vagy több személyes Kft, Bt vagy Kkt br. 60.000.- Ft.

Gyors cégalapítás díjfizetése: az adategyeztetés befejezéséig 20.000 Ft foglaló megfizetése készpénzben vagy az általunk e-mailben megadott bankszámlaszámra; az ügyvéd előtti aláírás befejezéséig a különbözet megfizetése készpénzben vagy az általunk e-mailben megadott bankszámlaszámra.

Összefoglalva: A gyors cégalapítás azt jelenti, hogy az egyszerűsített cégalapítás folyamatát az eljáró ügyvéd az adatfelvételtől számított 3 munkanapon belül végigviszi, egészen az aláírt cégiratok elektronikus cégbírósági benyújtásáig.

Kérje közvetlen, személyes segítségünket: 

Hétköznap hívható munkatársaink:
Ardai Bálint 06-20-476-6105
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
Leskó Veronika 06-20-571-5710
Cégiroda központi száma: 06-1-410-7997
(H-Cs: 9-15.30 óra    P: 9-13 óra)

Azonnali cégalapítás vagy egyéb sürgős esetben hétvégén is hívható telefonszámunk: Ardai Attila 06-20-949-2069

 

3. Lassú cégalapítás

Kiknek ajánljuk: költségérzékeny ügyfelek részére, akiknek egyáltalán nem sürgős a cégalapítás

Ügyintéző irodáink(helyszínek): Céghmester Damjanich

Ügyintézési napok: HétfőKedd, Szerda, Csütörtök, Péntek

Adategyeztetés módjai és időpontjai: személyes, helyszíni adategyeztetés vagy online adategyeztetés (e-mailben). Az adózással összefüggő kérdések eldöntése érdekében szívesen konzultálunk saját könyvelőjével.

Személyes adategyeztetés: előzetesen egyeztetett időpontban, az ügyintézési napokon, hétfő, kedd, szerda, csütörtök 9:00-15:00 óra között; pénteken 9:00-13:00 óra között
Online adategyeztetés: e-mailben a megadott ügyintézési napokon, az általunk megküldött adatlap hiánytalan, pontos kitöltésével és visszaküldésével

Az adategyeztetés tartalmazza a nem megfelelő cégnév és az esetlegesen eltiltott és/vagy problémás személyek (vezető tisztségviselő, tag) kiszűrését is!

Ügyvéd előtti aláírás várható időpontjai:  az adatfelvételtől számított 3 munkanapon túl, hétfői, keddi, szerdai, csütörtöki napokon 10:00-15:00 óra között

Cégbírósági iratbeküldés: az aláírás napján

Bejegyzés jogi határideje: adóregisztráció maximum 8 nap, cégbírósági bejegyzés 1 nap, összesen a beküldéstől számított 9 munkanap

Bejegyzés reálisan várható ideje (tapasztalataink alapján): adóregisztráció 1-2 nap, cégbírósági bejegyzés 1 nap, összesen a beküldéstől számított kb 2-3 munkanap

Bejegyzési garancia: amennyiben az eljáró ügyvéd és/vagy a Céghmester hibájából a cégbejegyzés nem történik meg, úgy a Céghmester a lassú cégalapítás teljes munkadíját visszatéríti Megbízója részére.

Bejegyzett cég iratainak átadása: az ügyintéző irodában, nyitvatartási időben, előzetes időpont egyeztetés nem szükséges

E-akta átküldése bankszámla nyitáshoz: irodai órák alatt bármikor, de célszerű a bankszámlanyitást megelőző napon átküldetni, így a bank a számlanyitáshoz elő tud készülni.

Lassú cégalapítás díjazása: egyszemélyes Kft br. 38.000.- Ft.; kétszemélyes Kft, Bt, Kkt br. 44.000.- Ft; három vagy több személyes Kft, Bt vagy Kkt br. 50.000.- Ft.

Lassú cégalapítás díjfizetése: az adategyeztetés befejezéséig 20.000 Ft foglaló megfizetése készpénzben vagy az általunk e-mailben megadott bankszámlaszámra; az ügyvéd előtti aláírás befejezéséig a különbözet megfizetése készpénzben vagy az általunk e-mailben megadott bankszámlaszámra.

Összefoglalva: A lassú cégalapítás azt jelenti, hogy az egyszerűsített cégalapítás folyamatát az eljáró ügyvéd a cégiratok aláírásának függvényében tudja befejezni, az iratok cégbírósági beküldése mindenképpen az aláírás napján történik.

Kérje közvetlen, személyes segítségünket:

Hétköznap hívható munkatársaink:
Ardai Bálint 06-20-476-6105
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
Leskó Veronika 06-20-571-5710
Cégiroda központi száma: 06-1-410-7997
(H-Cs: 9-15.30 óra    P: 9-13 óra)

Azonnali cégalapítás vagy egyéb sürgős esetben hétvégén is hívható telefonszámunk: Ardai Attila 06-20-949-2069

 

Cégcsoportunk szellemiségéből, küldetéséből következik, hogy Ügyfeleink, Megbízóink választott ügyvédjét, saját könyvelőjét nem riválisként/konkurensként kezeljük. Sokkal inkább együttműködő partnerként gondolunk-számítunk rájuk, annak érdekében, hogy Ügyfele/Ügyfelünk problémájának megoldása érdekében – a közös munka eredményeképpen – minél jobb megoldás születhessen. Az együttműködéshez mindössze az szükséges, hogy az Ügyfele érdekében eljáró ügyvéd, könyvelő felvegye velünk a kapcsolatot.

Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.

Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.

Weboldalunkon történő hatékony eligazodás érdekében az oldal struktúráját úgy alakítottuk ki, hogy az információk hármas – a vállalkozások életciklusához igazodó – szakmai tagozódásban (START Support, OPERATION Support, EXIT Support) és háromszintű információ megosztási struktúrában (rendszerező információk; általános információk; részletes és kiegészítő információk) kerüljenek bemutatásra.
A rendszerező és általános információk a „menüből” közvetlenül, a részletes és kiegészítő információk pedig a főoldalról és/vagy az általános információkat ismertető oldalakról közvetlenül érhetők el.

Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!

START Support - részletes és kiegészítő információk

Cégalapítás menete Kft alapítás menete
Cégalapítás csapdák Cégvásárlás menete
Cégvásárlás fontos infók Cégvásárlás buktatói
Székhelyszolgáltató irodák/díjcsomagok Székhelyszerződés megkötése
Székhelyszolgáltatás fontos infók