Elmaradt könyvelés, aktuális könyvelés, könyvelőváltás, cégmegszüntetés – általános információk
Elmaradt könyvelés, bérszámfejtés, elmaradt adóbevallások pótlása
Könyvelőirodánk vállalja elmaradt könyvelés és adóbevallások soron kívüli pótlását rövid határidővel az alábbi esetekben:
- NAV tartozáshoz, részletfizetéshez kapcsolódóan fontos tudni, hogy részletfizetést csak rendezett könyveléssel, rendezett házipénztárral rendelkező cégnek érdemes kérni, különben a NAV elutasítja. A könyvelés, a házipénztár gyors és legális rendbetételét, a részletfizetési kérelem benyújtását azoknak is vállaljuk, akiknek a jelenlegi könyvelője nem tudja vagy nem akarja ezeket megoldani, elvégezni.
- Adó ellenőrzéshez, jogkövetési vizsgálathoz kapcsolódóan: fontos tudni, hogy a revízió nem folytatható le rendezetlen könyvelési anyaggal, elmaradt adóbevallásokkal, az ilyen esetekben a mulasztó cégeket a NAV jelentős bírsággal szankcionálja, ezért fontos a bevallások és a kötelező adatszolgáltatások mielőbbi pótlása.
- Törölt adószámhoz kapcsolódóan: amennyiben az adószámtörlés okai között a bevallások hiánya, illetve a beszámolók hiánya szerepel, úgy azokat pótolni kell és ezt követően állítható vissza az adószám, illetve a cég törvényes működése.
- Kényszertörléshez kapcsolódóan: ha a cég az adószámtörlést követően sem pótolta elmaradt adóbevallásait, illetve beszámolóit, elrendelik a cég kényszertörlését. Csak abban az esetben állítható helyre a cég működése, illetve fordítható vissza a kényszertörlés, ha a cég pótolja az elmaradásait.
- Felszámoláshoz kapcsolódóan: ha a cég felszámolásra kerül, a könyvelési anyag csak rendezetten, az elmaradt adatszolgáltatások pótlása esetén adható át a felszámolónak. Ha ez nincs rendben, akkor a cég képviselője – tehát nem a cég, aki már fizetésképtelen – 2 millió Ft-ig terjedő bírsággal sújtható.
- Végelszámoláshoz kapcsolódóan: végelszámolás esetén a NAV minden esetben végigellenőrzi a bevallások és egyéb kötelező adatszolgáltatások megtörténtét, ezek hiányában a végelszámolás nem vihető végig, nem fejezhető be.
- Cégeladáshoz kapcsolódóan: az üzletrészek átruházása, illetve az ehhez kapcsolódó ügyvezető váltás esetén is rendezni kell a könyvelést és pótolni az esetleges elmaradásokat, ezek hiányában a “cégeladás” nem tekinthető jogszerűnek.
Fenti problémák megoldásával forduljon hozzánk bizalommal!
Díjazás: feladattól függően, megegyezés szerint
Kérje közvetlen, személyes segítségünket:
Czene Virág 06-20-924-0590
Önrevízió gyors, soron kívüli elkészítése jogkövetési vizsgálathoz kapcsolódóan:
Önrevíziót akkor célszerű végrehajtani, ha a valós adatok és a könyvelési adatok között eltérés mutatkozik, pl. le nem adott bizonylatok, elírás, pontatlanság kapcsán. Különösen fontos elvégezni az önrevíziót jogkövetési vizsgálat esetén, ahol nem pusztán jogi lehetőség, sokkal inkább adóhatósági elvárás a könyvelés pontosítása, rendbetétele, a bevallások pótlása.
Díjazás: feladattól függően, megegyezés szerint
Kérje közvetlen, személyes segítségünket:
Czene Virág 06-20-924-0590
Aktuális könyvelés, bérszámfejtés
Tisztelt Érdeklődőnk, Tisztelt Partnerük!
Amennyiben aktuális könyvelését, bérszámfejtését velünk szeretné végeztetni, kérjük jelentkezzen be személyes konzultációra, melynek során megismerjük problémáit, igényeit; ezt követően személyre szabott ajánlatot adunk Önnek.
Kérje közvetlen, személyes segítségünket:
Czene Virág 06-20-924-0590
Ardai Attila 06-20-949-2069
Könyvelőváltás
Miért és hogyan váltson könyvelőt:
- Ha a jelenlegi könyvelő rendszeresen késve adja be az Ön adóbevallásait.
- Ha a jelenlegi könyvelő ehhez képest magas díjat kér.
- Ha a jelenlegi könyvelő fél a NAV-tól.
- Ha a jelenlegi könyvelő fél a felelősségvállalástól.
- Ha a jelenlegi könyvelő kifejezetten megijed az esetleges házipénztár, tagi kölcsön, stb. problémáktól, azaz nem kreatív.
- Ha a jelenlegi könyvelője ritkán vagy egyáltalán nem egyeztet Önnel és Ön emiatt semmit nem tud cége könyveléséről, gazdasági állapotáról.
- Ha eldöntötte, hogy könyvelőt vált, mondja fel a szerződést, fizesse ki az elvégzett munkát, hozza el könyvelési anyagát, ragaszkodjon hozzá, hogy legyen egy aktuális főkönyv az új könyvelő részére.
Kérje közvetlen, személyes segítségünket:
Ardai Attila 06-20-949-2069
Czene Virág 06-20-924-0590
Tagi kölcsön, negatív saját tőke és hasonló problémák megoldása
Ha szeretné megtartani fenti problémákkal küzdő cégét, akkor az elsősorban könyvelési és cégjogi probléma együtt, Czene Virág és Leskó Veronika tud segíteni. Ha szeretné eladni, átadni fenti problémákkal küzdő cégét, akkor az kiszállási és könyvelési feladat együtt, Ardai Attila és Czene Virág tud segíteni.
Kérje közvetlen, személyes segítségünket:
Czene Virág 06-20-924-0590
Leskó Veronika 06-20-571-5710
Ardai Attila 06-20-949-2069
Cégmegszüntetés-végelszámolás
Amennyiben feleslegessé vált cége van, azt segítünk megszüntetni, azaz végelszámolni . A végelszámolás jogi feltétele, hogy a cégnek ne legyen kötelezettsége, azaz tartozása. A végelszámolás, egész pontosan az egyszerűsített végelszámolás díja 120.000 Ft+ÁFA, időbeni lefolyása 4-6 hónap. Ha Ön ennél gyorsabban szeretne kiszállni, megszabadulni cégétől, akkor válassza az azonnali cégátvétel szolgáltatásunkat 180.000 Ft díjazástól. Erről a szolgáltatásról külön menüpontban tájékozódhat.
Ardai Attila 06-20-949-2069
Joggal merül fel a kérdés: mit csináljon az, akinek a feleslegessé vált cége tartozást halmozott fel, és emiatt nem lehet végelszámolni?! Nagyon kell vigyázni, tele van a piac adójogilag kockázatos, a büntetőjog határait átlépő ajánlatokkal. Kérje etikus, biztonságra, kockázatkerülésre irányuló tanácsunkat.
Nem biztos, hogy meg tudjuk mondani mit csináljon; de azt biztosan tudni fogjuk, hogy MIT NE csináljon!!!
Ardai Attila 06-20-949-2069
Cégcsoportunk szellemiségéből, küldetéséből következik, hogy Ügyfeleink, Megbízóink választott ügyvédjét, saját könyvelőjét nem riválisként/konkurensként kezeljük. Sokkal inkább együttműködő partnerként gondolunk-számítunk rájuk, annak érdekében, hogy Ügyfele/Ügyfelünk problémájának megoldása érdekében – a közös munka eredményeképpen – minél jobb megoldás születhessen. Az együttműködéshez mindössze az szükséges, hogy az Ügyfele érdekében eljáró ügyvéd, könyvelő felvegye velünk a kapcsolatot.
Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.
Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.
Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.
Weboldalunkon történő hatékony eligazodás érdekében az oldal struktúráját úgy alakítottuk ki, hogy az információk hármas – a vállalkozások életciklusához igazodó – szakmai tagozódásban (START Support, OPERATION Support, EXIT Support) és háromszintű információ megosztási struktúrában (rendszerező információk; általános információk; részletes és kiegészítő információk) kerüljenek bemutatásra.
A rendszerező és általános információk a „menüből” közvetlenül, a részletes és kiegészítő információk pedig a főoldalról és/vagy az általános információkat ismertető oldalakról közvetlenül érhetők el.
Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!