Tisztelt Ügyfelünk! Tisztelt Érdeklődőnk!

Legyen gyors és használja ki, hogy 30 évesek lettünk!

Alábbi problémáinak megoldásában gyorsan, soron kívül segítünk:

Vállalkozásindítás azonnali cégalapítással
1-3 munkanap alatt, azoknak is, akiknek máshol elnyújtották, elrontották!
Ardai Bálint   Telefon:06-20-476-6105
Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Vállalkozás indítás cégvásárlással
azoknak, akiknek nem jó az új cég!
Marosvölgyi Diána   Telefon: 06-20-296-2613

Székhelyszolgáltatás 4 budapesti irodában
Tamás Mária   Telefon: 06-20-589-0900

Cégmódosítás-változásbejegyzés azonnali ügyintézése
Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Könyvelés, bérszámfejtés, elmaradt adóbevallások pótlása, adóellenőrzések menedzselése
Czene Virág   Telefon:06-20-924-0590

EXIT support - kiszállás támogatás
feleslegessé vált Kft-k, Bt-k azonnali átvétele, akár végelszámolás helyett, magas tagi kölcsön és házipénztár állománnyal is!
Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069

Legyen gyors és használja ki, hogy 30 évesek lettünk, ünnepeljen velünk! Egyes szolgáltatásainkra 30.000 Ft-os fix díjak és/vagy 30%-os kedvezmények 2025. január 6-tól egész évben!
Részletek: https://ceghmester.hu/dijjegyzek.html


Elérhetőségek



Központi elérhetőségek:

Központi telefonszám: (1) 410-7997     Hétfőtől-péntekig: 10-20-ig, szombaton: 10-16-ig hívható

Központi e-mail cím: ceghmester@ceghmester.hu, ceghmester@gmail.com

Cégcsoport igazgató: Ardai Attila 06-20-949-2069

Ügyfélszolgálati irodáink:

Céghmester Damjanich
Teljeskörű ügyintézés: cégügyek, cégközvetítés, könyvelés, adóellenőrzések, cégprobléma kezelés, székhelyszolgáltatás, kézbesítési megbízás, díjhátralékok, elszámolási problémák
1154 Budapest, Damjanich János utca 2.
Elhelyezkedés: a Pólus Centertől 3 percre
Megközelítés: használja a google és / vagy a waze útvonaltervezőt, kérjük, hogy a címet és a kerületet pontosan adja meg!
Parkolás: a Damjanich János utcában és a Céghmester saját parkolójában (Ingyenes!)
Tel: (1) 410-7997, Fax: (1) 410-7996

Nyitvatartás: hétfő, kedd, szerda, csütörtök 9-15.30-ig; péntek: 9-13-ig; szombat, vasárnap: ZÁRVA

Üzletágankénti elérhetőségek:

Cégügyi (cégalapítás, cégmódosítás), cégközvetítési üzletág elérhetőségei

Telefonszám: (1) 410-7997     E-mail cím: ceghmester@ceghmester.hu, ceghmester@gmail.com

Cégügyi, cégközvetítési üzletág ügyfélkapcsolati munkatársai:

Dánielné Kormány Mónika Cégügyi és cégközvetítési tanácsadó 06-20-803-1133
Marosvölgyi Diána Cégügyi és cégközvetítési tanácsadó 06-20-296-2613

Ardai Bálint Cégügyi tanácsadó 06-20-476-6105
Ardai Attila Cégközvetítési tanácsadó 06-20-949-2069

Cégügyi, cégközvetítési üzletág irodája:

Céghmester Damjanich
1154 Budapest, Damjanich János utca 2.
Tel: (1) 410-7997, Fax: (1) 410-7996
Nyitvatartás: hétfő, kedd, szerda, csütörtök 9-15.30-ig; péntek: 9-13-ig; szombat, vasárnap: ZÁRVA

Könyvelési, adóellenőrzési, cégprobléma kezelési üzletág elérhetőségei

E-mail cím: konyveles@ceghmester.hu

Könyvelési, adóellenőrzési üzletág ügyfélkapcsolati munkatársa:

Czene Virág Könyvelési üzletág vezető 06-20-924-0590

Könyvelő iroda:

1154 Budapest, Damjanich János utca 2.
Nyitva: hétfő-csütörtök: 9-15.30-ig, pénteken: 9-13-ig
Teljeskörű ügyintézés

Székhelyszolgáltató üzletág elérhetőségei

Telefonszám: (1) 284-3509     E-mail cím: szekhelyszolgalat@ceghmester.hu

Székhelyszolgáltató üzletág ügyfélkapcsolati munkatársai:

Tamás Mária Székhelyszolgáltató üzletág vezető 06-20-589-0900

 

Székhelyszolgáltató irodáink:

1154 Budapest, Damjanich János utca 2. (Teljeskörű ügyintézés)
Elhelyezkedés: a Pólus Centertől 3 percre
Megközelítés: használja a google és / vagy a waze útvonaltervezőt, kérjük, hogy a címet és a kerületet pontosan adja meg!
Parkolás: a Damjanich János utcában és a Céghmester saját parkolójában (Ingyenes!)
Tel: (1) 284-3509, Fax: (1) 410-7996, Mobil: 06-20-589-0900

E-mail: szekhelyszolgalat@ceghmester.hu
Nyitvatartás: hétfő, kedd, szerda, csütörtök 9-15.30-ig;péntek: 9-13-ig; szombat, vasárnap: ZÁRVA


Szolgáltató: Business Support Office Kft
Díjfizetés: a szolgáltató, OTP banknál vezetett 11715007-21541588-00000000 számú számlájára

1139 Budapest, Béke tér 7. fszt. 2.
Elhelyezkedés: a Bp. XIII. kerületi Polgármesteri hivataltól 1 percre
Megközelítés: használja a google és / vagy a waze útvonaltervezőt, kérjük, hogy a címet és a kerületet pontosan adja meg!
Parkolás: a Béke tér / Szegedi út vonzáskörzetében, napközben FIZETŐS!
Tel: (1) 320-8199, Fax: (1) 320-6637, Mobil: 06-20-589-0999
E-mail: beke@ceghmester.hu
Nyitva: hétfő-csütörtök 9-15.30-ig, péntek: 9-13-ig
Postai ügyintézés miatt az iroda minden héten csütörtökön 13-14 óra között zárva tart.
Az iroda minden hónap első péntekjén zárva tart!


Szolgáltató: Céghmester Béke Bt
Díjfizetés: a szolgáltató, OTP banknál vezetett 11715007-21514254-00000000 számú számlájára

1154 Budapest, Szerencs utca 172.
Elhelyezkedés: a Pólus Centertől 3 percre
Megközelítés: használja a google és / vagy a waze útvonaltervezőt, kérjük, hogy a címet és a kerületet pontosan adja meg!

Parkolás: a Szerencs utca  / Csorvás utca vonzáskörzetében, INGYENES!
Tel./fax: (1) 414-0169, Mobil: 06-20-589-0377
E-mail: szerencs@ceghmester.hu
Nyitva: hétfő-csütörtök 9-15.30-ig, péntek: 9-13-ig
Postai ügyintézés miatt az iroda minden héten csütörtökön 13-14 óra között zárva tart.
Az iroda minden hónap harmadik péntekjén zárva tart!


Szolgáltató: Céghmester Szerencs Bt
Díjfizetés: a szolgáltató, OTP banknál vezetett 11715007-21514230-00000000 számú számlájára

1096 Budapest, Sobieski János utca 36. alagsor 1.
Elhelyezkedés: a Nagyvárad tértől 3-4 percre
Megközelítés: használja a google és / vagy a waze útvonaltervezőt, kérjük, hogy a címet és a kerületet pontosan adja meg!
Parkolás: a Sobieski János utca / Tűzoltó utca vonzáskörzetében, napközben FIZETŐS!
Tel: (1) —, Fax: (1) —, Mobil: 06-20-294-6774

E-mail: sobieski@ceghmester.hu
Nyitvatartás: hétfő-csütörtök 9-15.30-ig, péntek: 9-13-ig
Postai ügyintézés miatt az iroda minden héten csütörtökön 13-14 óra között zárva tart.
Az iroda minden hónap második péntekjén zárva tart!


Szolgáltató: Céghmester Sobi Bt

Díjfizetés: a szolgáltató, OTP banknál vezetett 11715007-21513662-00000000 számú számlájára

 

Cégcsoportunk szellemiségéből, küldetéséből következik, hogy Ügyfeleink, Megbízóink választott ügyvédjét, saját könyvelőjét nem riválisként/konkurensként kezeljük. Sokkal inkább együttműködő partnerként gondolunk-számítunk rájuk, annak érdekében, hogy Ügyfele/Ügyfelünk problémájának megoldása érdekében – a közös munka eredményeképpen – minél jobb megoldás születhessen. Az együttműködéshez mindössze az szükséges, hogy az Ügyfele érdekében eljáró ügyvéd, könyvelő felvegye velünk a kapcsolatot.

Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.

Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.

Weboldalunkon történő hatékony eligazodás érdekében az oldal struktúráját úgy alakítottuk ki, hogy az információk hármas – a vállalkozások életciklusához igazodó – szakmai tagozódásban (START Support, OPERATION Support, EXIT Support) és háromszintű információ megosztási struktúrában (rendszerező információk; általános információk; részletes és kiegészítő információk) kerüljenek bemutatásra.
A rendszerező és általános információk a „menüből” közvetlenül, a részletes és kiegészítő információk pedig a főoldalról és/vagy az általános információkat ismertető oldalakról közvetlenül érhetők el.

Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!