Tisztelt Ügyfelünk! Tisztelt Érdeklődőnk!

Alábbi problémáinak megoldásában gyorsan, soron kívül segítünk:
Szerdánként hosszított nyitvatartás a központi irodában azoknak, akik napközben dolgoznak!

Azonnali cégalapítás garanciával 1-3 munkanap alatt, azoknak is, akiknek máshol elnyújtották, elrontották! Kárpátaljai és erdélyi magyarok részére állandó lakcím és adókártya ügyintézésében segítünk. Ardai Bálint   Telefon:06-20-476-6105 Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Adóellenőrzések menedzselése Felkészítés nyilatkozattételre, gyors önrevízió, észrevétel, fellebbezés, stb. Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069

Elmaradt bevallások, elmaradt könyvelés pótlása Pl. adóellenőrzés, kényszertörlés, felszámolás, cégeladás esetén Katából kiesett vállalkozások könyvelése 20.000 Ft+áfa fix díjért, mely 1 fő bérszámfejtését is tartalmazza. Czene Virág   Telefon:06-20-924-0590

Feleslegessé vált cégek gyors közvetítése garanciával Pl. éves ÁFA-bevalló cégek gyors eladása végelszámolás helyett Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069


Hatályos díjjegyzék



Céghmester hatályos díjjegyzék – Érvényes: 2022. szeptember 5-től

Díjmottónk: nem az a lényeg, hogy “mennyi?”, hanem az, hogy “MI MENNYI?”! (Hofi Géza nyomán)

Kft., Bt., Kkt. alapítás megszervezése:

“Azonnali” cégalapítás (iratkészítés adatfelvételt követően 3-36 óra) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával, egyszerűsített eljárásban: egyszemélyes Kft br. 58.000.- Ft.; kétszemélyes Kft, Bt, Kkt br. 64.000.- Ft; három vagy több személyes Kft, Bt vagy Kkt br. 70.000.- Ft.

“Azonnali” cégalapítás (iratkészítés adatfelvételt követően 3-36 óra) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével: 80.000-100.000 Ft (bruttó)

“Gyors” cégalapítás (iratkészítés adatfelvételt követően 2-3 munkanap) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával, egyszerűsített eljárásban: egyszemélyes Kft br. 48.000.- Ft.; kétszemélyes Kft, Bt, Kkt br. 54.000.- Ft; három vagy több személyes Kft, Bt vagy Kkt br. 60.000.- Ft.

“Gyors” cégalapítás (iratkészítés adatfelvételt követően 2-3 munkanap) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével: 70.000-90.000 Ft (bruttó)

“Lassú” cégalapítás (iratkészítés adatfelvételt követően 3 munkanapon túl) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával, egyszerűsített eljárásban: egyszemélyes Kft br. 38.000.- Ft.; kétszemélyes Kft, Bt, Kkt br. 44.000.- Ft; három vagy több személyes Kft, Bt vagy Kkt br. 50.000.- Ft.

“Lassú” cégalapítás (iratkészítés adatfelvételt követően 3 munkanapon túl) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével: 60.000-80.000 Ft (bruttó)

Távollévő ügyfél-azonosítás és aláíratás ügyvédi pótdíja: távollévő személyenként br. 50.000 Ft (skype / facetime / webkamera alkalmazás szükséges a távollévő részéről)

Angol nyelvű iratkészítés pótdíja: br. 20.000 – 100.000 Ft / ügy

Illeték (Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazása esetén): nincs, Közzététel: nincs

Illeték (egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével): Kft alapítás: 100.000 Ft, Bt alapítás: 100.000 Ft, Közzététel: nincs

Szükség esetén hiteles tulajdoni lap (székhely, telephely, fióktelep bejegyeztetése esetén): 3.600 Ft/ingatlan, nem hiteles tulajdoni lap: 1.000 Ft/ingatlan

Kedvezmények:
Apostol kedvezmény: Új megbízással visszatérő partnerek és az ő általuk ajánlott ügyfelek vehetik igénybe a cégcsoport igazgató által jóváhagyott, max. 20% mértékben.

Bankszámlanyitás megszervezése, segítése személyi kísérővel (csak Budapesten):

  1. óra ajándék, a továbbiakban minden megkezdett óra 15.000 Ft+ÁFA/óra


Székhelyszolgáltatás díjai (listaárak)
:

Classic szolgáltatáscsomag: 20.000Ft (+ÁFA)/hó, min. 3 max 6 havi díj előre fizetendő.

(Küldemény, levélkezelés szempontjából a lényeg: értesítés küldemény érkezéséről; tartalmáról e-mailben és az eredeti küldemény postázása.)

Alap szolgáltatáscsomag: 15.000Ft (+ÁFA)/hó, min. 3 max 6 havi díj előre fizetendő.

(Küldemény, levélkezelés szempontjából a lényeg: értesítés küldemény érkezéséről és tartalmáról e-mailben.)

Mini szolgáltatáscsomag: 10.000Ft (+ÁFA)/hó, min. 6 havi díj előre fizetendő.(Küldemény, levélkezelés szempontjából a lényeg: értesítés küldemény érkezésének tényéről SMS-ben vagy e-mailben.)
Figyelem! A mini szolgáltatáscsomag a COVID 19 időtartama alatt megegyezik az Alap szolgáltatáscsomag tartalmával.

A “(+ÁFA)” megjelölés azt jelenti, hogy amennyiben a Céghmester csoporton belül az adott szolgáltató ÁFA körös, vagy időközben alanyi adómentesből ÁFA körössé válik, úgy az ÁFA tv. értelmében ÁFÁ-t is kell fizetni.

Székhelyszolgáltatás esetén igénybe vehető kedvezmények:

Cégalapítás/Cégmódosítás megszervezésének igénybevétele esetén:

– 6hónapon keresztül – 15% kedvezmény a székhelyszolgáltatás díjából.

– Számviteli szolgáltatás igénybevétele esetén – annak fennálltáig – 30% kedvezmény a székhelyszolgáltatás díjából.

– Céghmester csoporton belüli székhely átkötés esetén – pl iroda bezárása miatt – 6 havi díj előre megfizetése esetén ingyenes a cégmódosítás, kizárólag a székhely cím változásbejegyzési eljárásra vonatkozóan.  (Ha egyidejűleg több adat módosul, akkor a díjakat és a költségeket arányosítjuk).

FONTOS: egy cég – szolgáltatásonként – egyféle kedvezmény igénybevételére jogosult, amennyiben a kedvezményezettnek a Céghmester bármelyik szolgáltatására vonatkozóan díjhátraléka keletkezik, úgy a kedvezményt azonnali hatállyal elveszíti!

FIGYELEM!

A Céghmesterrel megkötendő  székhelyszolgáltatási szerződését saját ügyvédje előtt is aláírhatja és a szolgáltatás díjait nála kifizetheti! (Nem kell időt, pénzt és energiát pazarolnia az utazásra, sőt az ügyvédje által végzett plusz munka ügyvédi díját is mi fizetjük, az ügyvéddel történő megegyezésünk alapján.)

Könyvelés díjai (listaárak):

KATA szolgáltatáscsomag: 7.000 Ft + ÁFA/hó – min. 3 havidíj előre fizetendő.

(Javasolt: KATA-s, illetve átalányadót választó alanyi ÁFA mentes vállalkozók részére.)

Mikro szolgáltatáscsomag: első hónap 25.000 Ft + ÁFA, további hónapok 18.000 Ft + ÁFA/hó, szerződéskötéskor min. 3 havidíj előre fizetendő.
(Javasolt: KATÁból kiesett vállalkozások, újonnan alakult vállalkozások, havi, negyedéves és éves ÁFA bevalló vállalkozások. Alanyi és tágyi adómentes vállalkozások részére évi 12 M Ft árbevételig.)

Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 20.000 Ft + ÁFA/hó

Start szolgáltatáscsomag: 36.000 Ft + ÁFA/hómin. 3 havidíj előre fizetendő.
(Javasolt: újonnan alakuló társas vállalkozások, havi ÁFA-bevallók, negyedéves ÁFA-bevallók évi 30 M Ft árbevételig)

Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 20.000 Ft + ÁFA/hó

Normál szolgáltatáscsomag: 80.000 Ft + ÁFA/hómin. 3 havidíj előre fizetendő.
(Javasolt: elsősorban havi ÁFA-bevallók, valamint kifejezetten nagy forgalmú vállalkozások részére, évi 100 M Ft árbevételig)

Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 30.000 Ft + ÁFA/hó

Extra I. szolgáltatáscsomag: 150.000 Ft + ÁFA/hómin. 3 havidíj előre fizetendő.

Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 30.000 Ft + ÁFA/hó

Extra II. szolgáltatáscsomag: 250.000 Ft + ÁFA/hómin. 3 havidíj előre fizetendő.

Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 30.000 Ft + ÁFA/hó

Top extra szolgáltatáscsomag: megegyezés szerint, de min. 500.000 Ft + ÁFA-tólmin. 3 havidíj előre fizetendő.

Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 30.000 Ft + ÁFA/hó

Kedvezmények:
Apostol kedvezmény: Új megbízással visszatérő partnerek és az ő általuk ajánlott ügyfelek vehetik igénybe a cégcsoport igazgató által jóváhagyott, max. 20% mértékben.

FONTOS: egy cég – szolgáltatásonként – egyféle kedvezmény igénybevételére jogosult, amennyiben a kedvezményezettnek a Céghmester bármelyik szolgáltatására vonatkozóan díjhátraléka keletkezik, úgy a kedvezményt azonnali hatállyal elveszíti!

Munkabérszámfejtés díjai (listaárak):

Ügyvezetők, cégtulajdonosok részére: 2.000 Ft + ÁFA/hó/fő

Normál munkavállalók részére: 2.700 Ft + ÁFA/hó/fő

Alkalmi munkavállalók részére: első bejelentés: 1.600 Ft + ÁFA/hó/fő, további bejelentés: 1.000 Ft+ÁFA/hó/fő

Kiegészítő adatszolgáltatás, máshol már foglalkoztatási jogviszonnyal rendelkező vezető tisztségviselők után: 1.000 Ft + ÁFA/hó/fő

Kedvezmények:

Mennyiségi kedvezmények:

10 fő normál munkavállaló felett 10% kedvezmény,

50 fő normál munkavállaló feletett 20% kedvezmény,

Apostol kedvezmény: Új megbízással visszatérő partnerek és az ő általuk ajánlott ügyfelek vehetik igénybe a cégcsoport igazgató által jóváhagyott, max. 20% mértékben.

FONTOS: egy cég – szolgáltatásonként – egyféle kedvezmény igénybevételére jogosult, amennyiben a kedvezményezettnek a Céghmester bármelyik szolgáltatására vonatkozóan díjhátraléka keletkezik, úgy a kedvezményt azonnali hatállyal elveszíti!

Céghmester könyvelés 2022.09.05-től hatályos díjszabása

Csomag neve Árbevétel / év Bizonylatszám /év Díj /hó Bérszámfejtett létszám árban Konzultációs kötelezettség min./év
KATA 12 M Ft-ig 240 db/év (20 db/hó) 7.000 ft +áfa 0 fő 20 perc
MIKRO 12 M Ft-ig 240 db/év (20 db/hó) 18.000 ft +áfa 1 fő üv 30 perc
START 30 M Ft-ig 720 db/év (60 db/hó) 36.000 ft +áfa 1 fő üv+ 1 alk. 1 óra
NORMÁL 100 M Ft-ig 1000 db/év (83-84 db/hó) 80.000 ft +áfa 1 fő üv+ 1 alk. 2 óra
EXTRA I. 500 M Ft-ig 5000 db/év (416-417 db/hó) 150.000 ft +áfa 1 fő üv+ 3 alk. 4 óra
EXTRA II. 1 Milliárd Ft-ig nincs limit 250.000 ft +áfa 1 fő üv+ 3 alk. 5 óra
TOP EXTRA 1 Milliárd fölött megegyezés szerint, de MIN. 400.000 Ft+áfától 1 fő üv + 3  alk. 6 óra
Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: min. 10.000 Ft + ÁFA/hó

max. 30.000 Ft+ÁFA/hó

Bérszámfejtés

Főállású ügyvezető (nálunk számfejtett) 2.000 ft+áfa/hó/fő
Munkavállaló 2.700 ft+áfa /hó/fő
Alkalmi munkavállaló 1. bejelentése 1.600 ft+áfa/alkalom/fő
további bejelentés 1.000 ft+áfa/alkalom/fő
Munkaviszonyos ügyvezető 1.000 ft/hó/fő


Kft., Bt., Kkt. módosítás megszervezése
:

“Gyors” cégmódosítás (iratkészítés: kb. 1-3 munkanap) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen): 40-50.000 Ft (bruttó)

“Lassú” cégmódosítás (iratkészítés: 3 munkanapon túl) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen): 30-40.000 Ft (bruttó)

Tulajdonos változást is érintő módosítás munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen): 60-100.000.- Ft. (bruttó) munkától függően

Irat- és ügyvitel átadás-átvételi jegyzőkönyv elkészítése (ügyvezetőváltás és teljes tulajdonosváltás esetén): 40.000-500.000 Ft (bruttó) munkától függően, (ha nem a Céghmester a közvetítő)

Távollévő ügyfél-azonosítás és aláíratás ügyvédi pótdíja: távollévő személyenként br. 50.000 Ft (skype / facetime / webkamera alkalmazás szükséges a távollévő részéről)

Angol nyelvű iratkészítés pótdíja: br. 20.000 – 100.000 Ft / ügy

Illeték és közzététel: 15.000 Ft + 3.000 Ft

Tőkeváltozást is érintő módosítás munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) minimum: Kft esetén: 60.000 Ft (bruttó), Bt., Kkt. esetén: 50.000 Ft (bruttó).

Illeték: Kft. esetén: 15.000 Ft, Bt./Kkt. esetén: 15.000 Ft

Közzététel tőkeemelés esetén: Kft., Bt., Kkt. esetén: 3.000 Ft

Közzététel tőke leszállítás esetén: Kft., Bt., Kkt. esetén: 3.000 Ft

+ Kft-nél Cégközlöny közzététel: 2×15.000 Ft

+ Bt-nél Cégközlöny közzététel: 2×15.000 Ft

Befolyásszerzés illetéke: 50.000 Ft (csak Kft. esetén)

Szükség esetén hiteles tulajdoni lap (székhely, telephely, fióktelep bejegyeztetése esetén): 3.600 Ft/ingatlan, nem hiteles tulajdoni lap: 1.000 Ft/ingatlan

Kedvezmények:
Apostol kedvezmény: Új megbízással visszatérő partnerek és az ő általuk ajánlott ügyfelek vehetik igénybe a cégcsoport igazgató által jóváhagyott, max. 20% mértékben.

FONTOS: egy cég – szolgáltatásonként – egyféle kedvezmény igénybevételére jogosult, amennyiben a kedvezményezettnek a Céghmester bármelyik szolgáltatására vonatkozóan díjhátraléka keletkezik, úgy a kedvezményt azonnali hatállyal elveszíti!

Bankszámlanyitás megszervezése, segítése személyi kísérővel (csak Budapesten):

  1. óra ajándék, a továbbiakban minden megkezdett óra 15.000 Ft+ÁFA/óra

 

Adóellenőrzés, cégprobléma menedzselés díjai:

Általános tanácsadás/konzultáció díja:

50.000 Ft + ÁFA/óra

További jogi-ügyvédi segítségnyújtás díja: feladattól függően megegyezés szerint

Adóellenőrzésre, cégprobléma kezelésre felkészítő tanácsadás:

50.000 Ft – 150.000 Ft + ÁFA feladattól, időtartamtól függően (Készpénzben fizetendő a konzultációval egyidejűleg)

NAV-os nyilatkozattételre felkészítés:

50.000 Ft – 2.000.000 Ft + ÁFA feladattól, időtartamtól függően (Készpénzben fizetendő a konzultációval egyidejűleg)

Jogkövetési vizsgálat teljeskörű menedzselése, ügyvéd, adószakértő, stb. aktív bevonásával:

150.000 Ft – 3.000.000 Ft + ÁFA bonyolultságtól, ügyértéktől, időtartamtól függően (fizetési mód és ütemezés megegyezéstől függően)

Adóellenőrzés teljeskörű menedzselése ügyvéd, adószakértő, stb. aktív bevonásával:

400.000 Ft – 10.000.000 Ft + ÁFA bonyolultságtól, ügyértéktől, időtartamtól függően sikerdíjas alapon is (fizetési mód és ütemezés, letétbe helyezés megegyezéstől függően)

FIGYELEM! Előre nem vagy nehezen kalkulálható esetekben díjazásunk: 50.000 Ft+ÁFA/óra/tanácsadó

Cégközvetítés díjai:

– feleslegessé vált, nem működő cégek közvetítése:

A közvetítési díj: a vételár 10%-a, de min. 150.000 Ft + ÁFA, melyet az eladónak és a vevőnek sikeres közvetítés esetén együttesen kell megfizetni.
(az ilyen cégeket hirdetéseink azonosítójában “F”-el jelöljük)
A hitel- és pályázatképes cégek közvetítési díja: a vételár 10%-a, de min. 500e Ft+ÁFA, melyet sikeres közvetítés esetén kell megfizetnie az eladónak.
(az ilyen cégeket hirdetéseink azonosítójában “F-HPK”-val jelöljük)
Foglalás mindkét esetben: 75.000 – 200.000 Ft közötti kaucióval, mely az eladó miatti meghiúsulás esetén a befizetőnek visszajár

– működő (know-how-val, eszközökkel, vagyonnal rendelkező) cégek közvetítése:

A közvetítési díj: a vételár 4-8%-a, de min. 500.000 Ft + ÁFA, melyet az eladónak kell megfizetni sikeres közvetítés esetén.
(az ilyen cégeket hirdetéseink azonosítójában “MŰK”-kel jelöljük)
Foglalás: 200.000 Ft kaucióval, mely az eladó miatti meghiúsulás esetén a befizetőnek visszajár

Átadás-átvételi aktus és átadás-átvételi jegyzőkönyv elkészítésének segítése (ha nem a Céghmester a közvetítő): 40.000-500.000 Ft + ÁFA, munkától, feladattól függően

Kedvezmények:
Apostol kedvezmény:Új megbízással visszatérő partnerek és az ő általuk ajánlott ügyfelek vehetik igénybe a cégcsoport igazgató által jóváhagyott, max. 20% mértékben.

FONTOS: egy cég – szolgáltatásonként – egyféle kedvezmény igénybevételére jogosult, amennyiben a kedvezményezettnek a Céghmester bármelyik szolgáltatására vonatkozóan díjhátraléka keletkezik, úgy a kedvezményt azonnali hatállyal elveszíti!

Zárt Rt. alapítás megszervezése:

Munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával: 100-140.000 Ft (bruttó)

Munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével: 120.000 – 150.000 Ft (bruttó)

Illeték (Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával): 50.000 Ft, közzététel: nincs

Illeték (egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével): 100.000 Ft, közzététel: nincs

Zrt. alapítás esetén azonnali ügyvédi iratbeküldés nem lehetséges (alaptőke befizetés miatt)!

Szükség esetén hiteles tulajdoni lap (székhely, telephely, fióktelep bejegyeztetése esetén): 3.600 Ft/ingatlan, nem hiteles tulajdoni lap: 1.000 Ft/ingatlan

Kedvezmények:
Apostol kedvezmény: Új megbízással visszatérő partnerek és az ő általuk ajánlott ügyfelek vehetik igénybe a cégcsoport igazgató által jóváhagyott, max. 20% mértékben.

FONTOS: egy cég – szolgáltatásonként – egyféle kedvezmény igénybevételére jogosult, amennyiben a kedvezményezettnek a Céghmester bármelyik szolgáltatására vonatkozóan díjhátraléka keletkezik, úgy a kedvezményt azonnali hatállyal elveszíti!

Bankszámlanyitás megszervezése, segítése személyi kísérővel (csak Budapesten):

1. óra ajándék, a továbbiakban minden megkezdett óra 15.000 Ft+ÁFA/óra


Kézbesítési megbízotti szolgáltatás díja:
50.000 Ft + ÁFA/fő/év
(több személy, több szolgáltatás igénybevétele esetén kedvezményesen: 40.000 Ft + ÁFA/fő/év)

Külföldi személy adóazonosító jelének ügyintézése: 15.000 Ft + ÁFA/fő (előre fizetendő)

 

Segítünk:

Az esti órákban és szombaton is hívható telefonszámunk:

Központi iroda: 06-1-410-7997

Hétköznap hívható telefonszámaink:

Cégügyek, cégközvetítés

Ardai Bálint 06-20-476-6105

Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613

Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133

Ardai Attila 06-20-949-2069

 

Székhelyszolgáltatás

Tamás Mária 06-20-589-0900

Somogyi Angéla 06-20-296-7030

 

Könyvelés, bérszámfejtés

Czene Virág 06-20-924-0590

Cégcsoport igazgató

Ardai Attila   06-20-949-2069

Tisztelt Érdeklődőnk, Tisztelt Ügyfelünk!

Tekintettel a cégalapítás és székhelyszolgáltatás piacon kialakult szélsőségekre, melyek a szolgáltatások színvonalában/minőségében és díjaiban öltenek testet, saját érdekében javasoljuk, hogy tanulmányozza az alábbi tájékoztató információkat!

Tájékoztató információ 1# – Árlélektan, avagy kinek mi olcsó és mi drága?

Tájékoztató információ 2# – Céghmester: drága vagy olcsó?

Tájékoztató információ 3# – Ígéret és valóság

Tájékoztató információ 4# – Hogyan célszerű készülni, ha a Céghmestert kívánja megbízni cégalapítás / cégmódosítás megszervezésével

Tájékoztató információ 5# – Kik azok, akiknek tud segíteni a Céghmester és kik azok, akiknek nem?

 Tájékoztató információk a díjakkal, illetve a díjjegyzékkel kapcsolatban

 

Tájékoztató információ 1#

Árlélektan, avagy kinek mi olcsó és mi drága?

Mi a Céghmesternél tudjuk, hogy nem könnyű meghozni azt a döntést, hogy kire bízzuk cégügyeinket. Azt is tudjuk, hogy a legtöbb vállalkozó hajlamos kizárólag az árak alapján dönteni. Ez a felfogás utóbb nem mindig bizonyul helyesnek, a Céghmester azt javasolja (leendő) ügyfeleinek, hogy az árak összehasonlításakor, illetve döntésük meghozatala előtt vegyék figyelembe az adott ajánlathoz szervesen kapcsolódó egyéb körülményeket és paramétereket is! (pl.: biztonság, gyorsaság, garanciák-felelősségvállalás, szolgáltatás nyújtás környezete, stb.) Alábbi írásainkkal Tisztelt Érdeklődőink és Ügyfeleink választását, illetve döntését szeretnénk megkönnyíteni. Minden Érdeklődőnknek, Ügyfelünknek javasoljuk, hogy gondolja át mélységében Hofi Géza örökbecsű mondását miszerint: nem az a lényeg, hogy “MENNYI?”, hanem az, hogy “MI MENNYI?”

A “gyanúsan olcsó” díjak kockázata

A gyanúsan olcsó díjakat alkalmazó irodákkal az a legfőbb gond, hogy ők a minél több bevétel megszerzésére koncentrálnak és nem a szolgáltatás minőségi, pontos teljesítésére. Az ilyen irodák szolgáltatásainak minősége hullámzó, esetleges, nincs minőségbiztosítás, azaz nincs folyamatosan megbízható, kiszámítható, elfogadható minőségű szolgáltatás. Ebből következik, hogy akiknek nem szúrták el a dolgaikat, azok elégedettek (mindaddig, amíg nincs probléma), akiknek viszont elszúrtak, elrontottak valamit, azok már hanyatt-homlok menekülnek. Az ilyen szolgáltatókra jellemző, hogy hibáikat, mulasztásaikat titkolják, tagadják! Ha kiderül mulasztásuk, károkozásuk mentségeket, magyarázatokat keresnek (és találnak), főleg azért, hogy – az általában jogos – felelősségre vonást és kártérítést elkerüljék! Ez nem szimplán etikai kérdés: az irreálisan alacsony díjakból nem jut keret felelősségbiztosításra, garanciavállalásra, az ilyen vállalkozások nem tudják megtenni, hogy elegánsan beismerjék hibájukat és gálánsan, nagyvonalúan kártalanítsák ügyfelüket.

A gyanúsan olcsó díjakat alkalmazó szolgáltatóknál a legnagyobb kockázatot a kiszámíthatatlanság jelenti. Kiszámíthatatlan, hogy lesz-e valamilyen probléma vagy sem, illetve, ha lesz valamilyen probléma az mikor derül ki és mennyi kár, kellemetlenség származik belőle. (Pl.: egy gyenge székhelyszolgáltató hibájából törölt adószám, lehet, hogy csak hónapok múlva derül ki, az anyagi kár már ilyenkor nagyon jelentős, az erkölcsi kár pedig nem biztos, hogy meghatározható.)

A gyenge, rossz minőséget szolgáltatók, saját maguk is érzik, illetve tudják, hogy az általuk nyújtott szolgáltatásért csak minimális díjat kérhetnek el. Erről szól “A gagyiság belső lélektana” című írásunk.

Nem állítjuk, hogy minden olcsó szolgáltató mindig mindent elront-elhibáz, csak azt, hogy ennek igen nagy a kockázata. Azoknak érdemes a gyenge olcsó irodákhoz fordulni, akiknek belefér, hogy 10-30e Ft. pillanatnyi megtakarítás fejében később esetleg 2-3-500e Ft-ot is elbuknak, magyarul azoknak, akik a reálisnál nagyobb kockázatot (1/20, 1/30 stb.) is bevállalnak. Akik nem jól tűrik a kockázatokat, akik szeretik a biztonságot, a nyugalmat, azoknak normál-középáras irodákat célszerű választaniuk.

A gagyiság belső lélektana

Az olcsó ár minden esetben gyengébb, rosszabb minőséget, kevesebb szolgáltatást és pontatlan, kevésbé gondos ügyintézést takar. Az olcsó ár, az olcsó árat megállapító iroda/ügyvéd önleértékelése/önbevallása arról, hogy maga sem hisz szolgáltatása korrektségében, minőségében! Egy tudásbázisú vállalkozás (pl. ügyvéd, könyvelő) esetében különösen fontos a szolgáltatás korrektsége, pontossága, gondossága. Ha az adott iroda/ügyvéd maga sem hisz saját szolgáltatása minőségi paramétereiben (amit gyanúsan, irreálisan olcsó áraival ki is fejez), hogyan bízhatna benne bárki más? (Kéjük vesse össze a “megnyugtatóan drága” és a “gyanúsan olcsó” kifejezések valódi, mélységi jelentéstartalmát!

Tanulság: Saját érdekében kerülje a gyanúsan olcsó irodákat, ügyvédi irodákat! A gyanúsan olcsó, gyenge iroda miatt meghiúsult cégbejegyzés, adószám törlés,  cégtörlés stb. kárainak elhárítása utólag sokkal több pénzbe, energiába, plusz időbe kerül, mintha egyből megbízható, korrekt szolgáltatót választ.

A kiemelkedően magas díjak hátránya

A kiemelkedően magas extra díjaknak jóval kisebbek a kockázatai. A magas díjakat alkalmazó szolgáltatók általában gondos, precíz munkát végeznek, ritkán fordul elő hiba, mulasztás, ha mégis előfordul általában vállalják a felelősséget és korrektül kezelik az ügyet. Az extra magas díjaknak alapvetően egy hátrányuk van: sokkal többet fizetünk ugyanazért a minőségű-mennyiségű szolgáltatásért, mint amennyit egy normál-középáras szolgáltatónál fizettünk volna. Az összképhez hozzátartozik, hogy az extra magas díjakat alkalmazóknál általában magas színvonalú a szolgáltatás kényelmi környezete, ugyanakkor ettől maga a termék még nem lesz (sok esetben nem is lehet) magasabb színvonalú. Azoknak, akiknek (pl. presztízs okok miatt) fontos a magas színvonalú, extra kényelmi környezet és szolgáltatás – belső-lelki igényeik kielégítése miatt – célszerű ilyen irodákban intézni cégügyeiket.

Összegzés

Reméljük, hogy fenti írásaink minden Érdeklődőnk, Ügyfelünk számára megvilágítják, hogy kinek milyen árszintű irodát célszerű választania. A kockázatokat, az esetleg későbbi jelentős ráfizetéseket/problémákat jól viselőknek olcsó irodát; a kockázatokat rosszul tűrőknek, a biztonságra, stressz-mentességre törekvőknek normál-középáras irodát; az extra, esetleg luxus színvonalú kiszolgálásra-körülményekre vágyóknak kifejezetten drága irodát célszerű választaniuk.

A Céghmester normál-középáras árszintű vállalkozás, minket tehát azoknak célszerű választaniuk, akiknek fontos az extra gondos, biztonságos szolgáltatás, a felelősségvállalás, illetve a garancia.

 

Tájékoztató információ 2#

Céghmester: drága vagy olcsó?

Tudjuk, hogy a Céghmester díjai nem a legolcsóbbak. Díjaink megnyugtatóan magasak ahhoz, hogy a szolgáltatásainkat igénybe vevő Ügyfeleink biztosan tudják: ügyük, problémájuk szakértő, etikus kezekbe került. Mi komolyan vesszük ügyfeleinket, azok problémáit, saját magunkat, bízunk szakértelmünkben. Díjainkból szükség esetén fedezni tudunk előre nem kalkulálható költségeket (pl.: plusz szakértő, tanácsadó bevonása) anélkül, hogy ezeket (piti módon) utólag Megbízónkra hárítanánk. Díjaink, saját és partnereink felellőségbiztosítása fedezetet nyújtanak az esetleges kártalanításra.

A Céghmester tudatosan normál-középáras díjakat alkalmaz, díjaink se nem alacsonyak, se nem magasak, összhangban vannak az általunk végzett munka mennyiségével, minőségével, gyorsaságával.

A Céghmester – tudatosan – azoknak is ajánlja szolgáltatásait, akiknek máshol elrontották cégügyeik ügyintézését.

 

Tájékoztató információ 3#

Ígéret és valóság

Biztos Ön is tapasztalt már olyat, hogy szolgáltatásvásárlás esetén az ígért szolgáltatás és a teljesített szolgáltatás között jelentős eltérés volt, azaz nem azt kapta, amit ígértek, illetve, amire az előzetes marketing és egyéb információk alapján számított.

Ez azért van így, mert amikor szolgáltatást vásárolunk, akkor ígéretet vásárolunk és a „terméket” később kapjuk meg. (Szemben a kereskedelmi termékekkel, ahol a termék – elvben – előzetesen kipróbálható, megismerhető.)

Ez azt jelenti, hogy szolgáltatást vásárolni jóval nagyobb kockázatot jelent. (Gondoljunk a fodrászra, a kőművesre és hasonlókra.)

Székhelyszolgáltatás, könyvelés, cégalapítás esetén is jelentősek a kockázatok, amelyeket alapos előtájékozódással lehet csökkenteni.

Egyrészt meg kell vizsgálni az ajánlat életszerűségét, realitását. Díjak, költségek, szolgáltatásnyújtásban közreműködők tudása, hozzáállása, szolgáltatás nyújtás környezete, egyéb jellemzői. Ha az ajánlat eleve irreális, gyanús, nem szabad megbízást adni.

Ha az ajánlat reális, életszerű (díjak, költségek, szaktudás, környezet, stb.), akkor azt kell vizsgálni, hogy a szolgáltató ígéretének betartása mennyire valószínűsíthető.

Ezek, jól irányzott pontos kérdésekkel eldönthetők, felelősségvállalás, probléma-menedzselés, hasonlók. Az ún. „túlígérő” szolgáltatók – megfelelő odafigyeléssel – általában kiszúrhatók, beazonosíthatók. Pl.: személyes konzultációban a testbeszéd önmagában sokat elárul; ugyancsak sokat elárul, ha az ajánlat határidőit nem merik rögzíteni és csak azt ígérik, hogy igyekeznek; szintén sokat elárul, ha a fizetendő összeget (legalább közelítőleg) nem mondják meg előre; szintén sokat elárul a szolgáltatás tárgyi környezete (Pl.: ha egy ügyvéd nem rendelkezik az ingatlan-nyilvántartás és a céginformációs adatokhoz szükséges előfizetéssel, az biztos, hogy nem lesz gyors.); szintén sokat elárul a weboldal tartalma, szakmaisága (ahol csak díjcsomagok sokasága, valamint „jók vagyunk, bízza ránk magát” típusú mondatok vannak, de ehhez képest a szaktudás mélységében nem nyilvánul meg, ott érdemes fenntartással kezelni az ígéreteket).

Aki veszi a fáradtságot és rászán némi időt az előtájékozódásra, sok bosszúságtól, stressztől, felesleges kiadástól kímélheti meg magát.

Kérjük, olvassa el a „Vizsgáztassa a kiszemelt cégalapító/ügyvédi irodát” című írásunkat is (https://ceghmester.hu/cegalapitas)!

 

Tájékoztató információ 4#

Hogyan célszerű készülni, ha a Céghmestert kívánja megbízni cégalapítás / cégmódosítás megszervezésével

I. Munkadíjak összetétele “(Céghmester+ügyvéd összesen)”:

Ügyvédi munkadíjak: ügyenként bruttó 20.000 Ft-tól, munkától, sürgősségtől függően.

Céghmester díjak (adóregisztrációval, összeférhetetlenséggel, adózással összefüggő preventív tanácsadás, szervezői tevékenység, cégbejegyzést követő bejelentési kötelezettségek teljesítése): bruttó 20.000 Ft/óra, minimum 1 órás díj fizetendő.   

Tájékoztatjuk Érdeklődőinket és Ügyfeleinket, hogy az “ügyvédi munkadíjak” kifejezés a Céghmester által személyesen ajánlott ügyvédek díjait értjük. A Céghmester által személyesen ajánlott ügyvédek díjai a Céghmester tanácsadó és szervező tevékenységének figyelembe vételével kialakított, az átlagosnál kedvezőbb díjak. Fenti díjjegyzékben az ügyvédi díjak és a Céghmester díjak a könnyebb, egyszerűbb kalkulálhatóság miatt lettek együttesen feltüntetve. Az ügyvéd és a Céghmester egyenrangú-mellérendelt viszonyban végzik saját tevékenységüket – természetesen egyeztetve és együttműködve  – a megbízó/ügyfél érdekeinek elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk Érdeklődőinket és Ügyfeleinket, hogy önmagában az ajánlásért sem az ügyvéd, sem a Céghmester díjazást nem kér, illetve nem fogad el senkitől. Munkadíjat mind a Céghmester, mind az ajánlott ügyvéd csak valós tevékenységéért számít fel.

II. Hogyan célszerű készülni, ha a Céghmestert kívánja megbízni?

1. Telefonon történő időpont egyeztetéskor adja meg nevét és telefonszámát és azt, hogy mivel kíván minket megbízni.

2. A cégadatok ügyvéd részére történő leadásához készüljön fel cégnévvel, székhely (telephely, fióktelep) címével és helyrajzi-számával, személyi adatokkal stb.

3. Gondoskodjon róla, hogy a foglalót, illetve a díjakat és költségeket ki tudja fizetni.

4. Kérjük, hogy személyes konzultációkra, szerződéskötésekre, ügyvéd előtti aláírásra pontosan érkezzen, esetleges akadályoztatását, késését stb. jelezze mind az ügyvédi iroda, mind a Céghmester felé.

 

Tájékoztató információ 5#

Kik azok, akiknek tud segíteni a Céghmester és kik azok, akiknek nem?

Kik azok, akiknek biztosan tud segíteni a Céghmester:

Akik szeretik gyorsan, pörgősen (de nem kapkodva, össze-vissza) intézni ügyeiket.
Akik félnek, hogy lemaradnak valamilyen üzletről, gyors lehetőségről
Akik nem szeretnének szégyenkezni amiatt, hogy még egy székhelyszolgáltató, vagy könyvelő irodát sem tudnak jól kiválasztani.
Akik szeretik egy helyen intézni cégükkel, illetve vállalkozásukkal kapcsolatos ügyeiket
Akik cégügyeik ügyintézése során is szeretnek a lényegre koncentrálni, akik röviden, hatékonyan szeretnek kommunikálni.
Akik szeretik a biztonságot, sőt a garantált biztonságot.
Akik döntésükhöz szeretnek minden információt megkapni, jót is, rosszat is.
Akik nem szeretnek tévhitben élni, téves információk alapján dönteni.
Akik szeretik a nyugalmat és a kényelmet.
Akik szeretik, ha meghallgatják szempontjaikat, érveiket, akik szeretik, ha megértik õket.
Akik szeretik, ha döntéseik annyira jók, hogy azokat nem kell megmagyarázni környezetük számára.
Akik szeretik stressz és idegeskedés nélkül intézni ügyeiket.
Akik szeretnekszemélyes kapcsolatokat kiépíteni és fenntartani.
Akik nem szeretik, ha kikerülnek a dolgok az irányításuk és ellenőrzésük alól (például egy hibás döntéssel).
Akik szeretik pontosan, határozottan intézni ügyeiket.
Akik szeretnek üzleti partnereik, barátaik stb. előtt jó ajánlásokkal is kedvező benyomásokat tenni.

Kik azok, akiknek nem biztos, hogy tud segíteni a Céghmester:

Akik a kapkodást, az össze-vissza csapongást összekeverik a gyorsasággal.
Akik kizárólag ár alapján döntenek.
Akik nem hajlandók mélységében átgondolni döntéseiket (amelyektől adott esetben személyük és családjuk jövője, sorsa függ).
Akik csak másoktól várják el a gondosságot, pontosságot, felelősségteljes hozzáállást, de õk maguk pont ellenkezőleg cselekednek, viselkednek.