Céghmester hatályos díjjegyzék – Érvényes: 2024. július 1-től
Díjmottónk: nem az a lényeg, hogy “mennyi?”, hanem az, hogy “MI MENNYI?”! (Hofi Géza nyomán)
Tanácsadási és “rezsi” óradíjak:
Ardai Attila cégcsoport- és szakmai igazgató: 90.000 Ft/óra
Céghmester-rel együttműködő ügyvédek: 60-90.000 Ft/óra (az adott ügyvéd díjszabásától függően)
Előre nem vagy nehezen kalkulálható esetekben díjazásunk: 60.000 Ft/óra
Kft., Bt., Kkt. alapítás megszervezése:
“Azonnali” cégalapítás (iratkészítés adatfelvételt követően 3-36 óra) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával, egyszerűsített eljárásban: egyszemélyes Kft br. 58.000.- Ft.; kétszemélyes Kft, Bt, Kkt br. 64.000.- Ft; három vagy több személyes Kft, Bt vagy Kkt br. 70.000.- Ft.
“Azonnali” cégalapítás (iratkészítés adatfelvételt követően 3-36 óra) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével: 80.000-100.000 Ft (bruttó)
“Gyors” cégalapítás (iratkészítés adatfelvételt követően 2-3 munkanap) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával, egyszerűsített eljárásban: egyszemélyes Kft br. 48.000.- Ft.; kétszemélyes Kft, Bt, Kkt br. 54.000.- Ft; három vagy több személyes Kft, Bt vagy Kkt br. 60.000.- Ft.
“Gyors” cégalapítás (iratkészítés adatfelvételt követően 2-3 munkanap) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével: 70.000-90.000 Ft (bruttó)
“Lassú” cégalapítás (iratkészítés adatfelvételt követően 3 munkanapon túl) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával, egyszerűsített eljárásban: egyszemélyes Kft br. 38.000.- Ft.; kétszemélyes Kft, Bt, Kkt br. 44.000.- Ft; három vagy több személyes Kft, Bt vagy Kkt br. 50.000.- Ft.
“Lassú” cégalapítás (iratkészítés adatfelvételt követően 3 munkanapon túl) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével: 60.000-80.000 Ft (bruttó)
Távollévő ügyfél-azonosítás és aláíratás ügyvédi pótdíja: távollévő személyenként br. 50.000 Ft (skype / facetime / webkamera alkalmazás szükséges a távollévő részéről)
Angol nyelvű iratkészítés pótdíja: br. 20.000 – 100.000 Ft / ügy
Illeték (Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazása esetén): nincs, Közzététel: nincs
Illeték (egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével): Kft alapítás: 100.000 Ft, Bt alapítás: 100.000 Ft, Közzététel: nincs
Szükség esetén hiteles tulajdoni lap (székhely, telephely, fióktelep bejegyeztetése esetén): 3.600 Ft/ingatlan, nem hiteles tulajdoni lap: 1.000 Ft/ingatlan
Aláírási időpont Megbízó általi elmulasztásának pótdíja: 20.000 Ft/alkalom
Székhelyszolgáltatás díjai (listaárak):
Classic szolgáltatáscsomag: 20.000Ft (+ÁFA)/hó, min. 3 max 6 havi díj előre fizetendő.
(Küldemény, levélkezelés szempontjából a lényeg: értesítés küldemény érkezéséről; tartalmáról e-mailben és az eredeti küldemény postázása.)
Alap szolgáltatáscsomag: 15.000Ft (+ÁFA)/hó, min. 3 max 6 havi díj előre fizetendő.
(Küldemény, levélkezelés szempontjából a lényeg: értesítés küldemény érkezéséről és tartalmáról e-mailben.)
Mini szolgáltatáscsomag: 10.000Ft (+ÁFA)/hó, min. 6 havi díj előre fizetendő.(Küldemény, levélkezelés szempontjából a lényeg: értesítés küldemény érkezésének tényéről SMS-ben vagy e-mailben.)
A “(+ÁFA)” megjelölés azt jelenti, hogy amennyiben a Céghmester csoporton belül az adott szolgáltató ÁFA körös, vagy időközben alanyi adómentesből ÁFA körössé válik, úgy az ÁFA tv. értelmében ÁFÁ-t is kell fizetni.
FIGYELEM!
A Céghmesterrel megkötendő székhelyszolgáltatási szerződését saját ügyvédje előtt is aláírhatja és a szolgáltatás díjait nála kifizetheti! (Nem kell időt, pénzt és energiát pazarolnia az utazásra, sőt az ügyvédje által végzett plusz munka ügyvédi díját is mi fizetjük, az ügyvéddel történő megegyezésünk alapján.)
Könyvelés díjai (listaárak):
KATA szolgáltatáscsomag: 7.000 Ft + ÁFA/hó – min. 3 havidíj előre fizetendő.
(Javasolt: KATA-s, illetve átalányadót választó alanyi ÁFA mentes vállalkozók részére.)
Mikro szolgáltatáscsomag: első hónap 25.000 Ft + ÁFA, további hónapok 18.000 Ft + ÁFA/hó, szerződéskötéskor min. 3 havidíj előre fizetendő.
(Javasolt: KATÁból kiesett vállalkozások, újonnan alakult vállalkozások, havi, negyedéves és éves ÁFA bevalló vállalkozások. Alanyi és tágyi adómentes vállalkozások részére évi 12 M Ft árbevételig.)
Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 20.000 Ft + ÁFA/hó
Start szolgáltatáscsomag: 36.000 Ft + ÁFA/hó – min. 3 havidíj előre fizetendő.
(Javasolt: újonnan alakuló társas vállalkozások, havi ÁFA-bevallók, negyedéves ÁFA-bevallók évi 30 M Ft árbevételig)
Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 20.000 Ft + ÁFA/hó
Normál szolgáltatáscsomag: 80.000 Ft + ÁFA/hó – min. 3 havidíj előre fizetendő.
(Javasolt: elsősorban havi ÁFA-bevallók, valamint kifejezetten nagy forgalmú vállalkozások részére, évi 100 M Ft árbevételig)
Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 30.000 Ft + ÁFA/hó
Extra I. szolgáltatáscsomag: 150.000 Ft + ÁFA/hó – min. 3 havidíj előre fizetendő.
Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 30.000 Ft + ÁFA/hó
Extra II. szolgáltatáscsomag: 250.000 Ft + ÁFA/hó – min. 3 havidíj előre fizetendő.
Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 30.000 Ft + ÁFA/hó
Top extra szolgáltatáscsomag: megegyezés szerint, de min. 500.000 Ft + ÁFA-tól – min. 3 havidíj előre fizetendő.
Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 30.000 Ft + ÁFA/hó
Kft/Bt egyszerűsített végelszámolás díja: 120.000 Ft + ÁFA
Munkabérszámfejtés díjai (listaárak):
Ügyvezetők, cégtulajdonosok részére: 2.000 Ft + ÁFA/hó/fő
Normál munkavállalók részére: 2.700 Ft + ÁFA/hó/fő
Alkalmi munkavállalók részére: első bejelentés: 1.600 Ft + ÁFA/hó/fő, további bejelentés: 1.000 Ft+ÁFA/hó/fő
Kiegészítő adatszolgáltatás, máshol már foglalkoztatási jogviszonnyal rendelkező vezető tisztségviselők után: 1.000 Ft + ÁFA/hó/fő
|
Kft., Bt., Kkt. módosítás megszervezése:
“Gyors” cégmódosítás (iratkészítés: kb. 1-3 munkanap) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen): 40-50.000 Ft (bruttó)
“Lassú” cégmódosítás (iratkészítés: 3 munkanapon túl) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen): 30-40.000 Ft (bruttó)
Tulajdonos változást is érintő módosítás munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen): 60-100.000.- Ft. (bruttó) munkától függően
Irat- és ügyvitel átadás-átvételi jegyzőkönyv elkészítése (ügyvezetőváltás és teljes tulajdonosváltás esetén): 40.000-500.000 Ft (bruttó) munkától függően, (ha nem a Céghmester a közvetítő)
Távollévő ügyfél-azonosítás és aláíratás ügyvédi pótdíja: távollévő személyenként br. 50.000 Ft (skype / facetime / webkamera alkalmazás szükséges a távollévő részéről)
Angol nyelvű iratkészítés pótdíja: br. 20.000 – 100.000 Ft / ügy
Illeték és közzététel: 15.000 Ft + 3.000 Ft
Tőkeváltozást is érintő módosítás munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) minimum: Kft esetén: 60.000 Ft (bruttó), Bt., Kkt. esetén: 50.000 Ft (bruttó).
Illeték: Kft. esetén: 15.000 Ft, Bt./Kkt. esetén: 15.000 Ft
Közzététel tőkeemelés esetén: Kft., Bt., Kkt. esetén: 3.000 Ft
Közzététel tőke leszállítás esetén: Kft., Bt., Kkt. esetén: 3.000 Ft
+ Kft-nél Cégközlöny közzététel: 2×15.000 Ft
+ Bt-nél Cégközlöny közzététel: 2×15.000 Ft
Befolyásszerzés illetéke: 50.000 Ft (csak Kft. esetén)
Szükség esetén hiteles tulajdoni lap (székhely, telephely, fióktelep bejegyeztetése esetén): 3.600 Ft/ingatlan, nem hiteles tulajdoni lap: 1.000 Ft/ingatlan
Aláírási időpont Megbízó általi elmulasztásának pótdíja: 20.000 Ft/alkalom
Aláírási időpont Megbízó általi elmulasztásának pótdíja: 30.000 Ft/alkalom (ügyvezetőváltást és/vagy tulajdonos változást is érintő változás esetén)
Adóellenőrzés, cégprobléma menedzselés díjai:
Általános tanácsadás/konzultáció díja:
90.000 Ft/óra
További jogi-ügyvédi segítségnyújtás díja: feladattól függően megegyezés szerint
Adóellenőrzésre, cégprobléma kezelésre felkészítő tanácsadás:
90.000 Ft – 200.000 Ft feladattól, időtartamtól függően (Készpénzben fizetendő a konzultációval egyidejűleg)
NAV-os nyilatkozattételre felkészítés:
50.000 Ft – 2.000.000 Ft feladattól, időtartamtól függően (Készpénzben fizetendő a konzultációval egyidejűleg)
Jogkövetési vizsgálat teljeskörű menedzselése, ügyvéd, adószakértő, stb. aktív bevonásával:
250.000 Ft – 3.000.000 Ft bonyolultságtól, ügyértéktől, időtartamtól függően (fizetési mód és ütemezés megegyezéstől függően)
Adóellenőrzés teljeskörű menedzselése ügyvéd, adószakértő, stb. aktív bevonásával:
400.000 Ft – 10.000.000 Ft bonyolultságtól, ügyértéktől, időtartamtól függően sikerdíjas alapon is (fizetési mód és ütemezés, letétbe helyezés megegyezéstől függően)
Cégközvetítés díjai:
– feleslegessé vált, nem működő cégek közvetítése:
A közvetítési díj: a vételár 10%-a, de min. 220.000 Ft, melyet az eladónak és a vevőnek sikeres közvetítés esetén együttesen kell megfizetni.
(az ilyen cégeket hirdetéseink azonosítójában “F”-el jelöljük)
A hitel- és pályázatképes cégek közvetítési díja: a vételár 10%-a, de min. 500.000 Ft, melyet sikeres közvetítés esetén kell megfizetnie a feleknek.
(az ilyen cégeket hirdetéseink azonosítójában “F-HPK”-val jelöljük)
Foglalás mindkét esetben: 110.000 – 200.000 Ft közötti kaucióval, mely az eladó miatti meghiúsulás esetén a befizetőnek visszajár; a kaució részletes szabályai a Cégvásárlás fontos infó 7# alatt tanulmányozható.
– működő (know-how-val, eszközökkel, vagyonnal rendelkező) cégek közvetítése:
A közvetítési díj: a vételár 4-8%-a, de min. 1.000.000 Ft, melyet az eladónak kell megfizetni sikeres közvetítés esetén.
(az ilyen cégeket hirdetéseink azonosítójában “MŰK”-kel jelöljük)
Vételi szándék megerősítés: 200.000 Ft kaucióval, mely az eladó miatti meghiúsulás esetén a befizetőnek visszajár
Foglalás: 1.000.000 Ft foglalóval
Átadás-átvételi aktus és átadás-átvételi jegyzőkönyv elkészítésének segítése (ha nem a Céghmester a közvetítő): 80.000-500.000 Ft, munkától, feladattól függően
Feleslegessé vált tartozásmentes cégek azonnali átvétele
Minimálisan fizetendő szolgáltatási díj: 220.000 Ft-tól
Az aláírási időpont vevőjelölt általi elmulasztásának, módosításának pótdíja:
első alkalommal a befizetett kaució 50%-a
második alkalommal a befizetett kaució 100%-a
Zárt Rt. alapítás megszervezése:
Munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával: 100-140.000 Ft (bruttó)
Munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével: 120.000 – 150.000 Ft (bruttó)
Illeték (Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával): 50.000 Ft, közzététel: nincs
Illeték (egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével): 100.000 Ft, közzététel: nincs
Zrt. alapítás esetén azonnali ügyvédi iratbeküldés nem lehetséges (alaptőke befizetés miatt)!
Szükség esetén hiteles tulajdoni lap (székhely, telephely, fióktelep bejegyeztetése esetén): 3.600 Ft/ingatlan, nem hiteles tulajdoni lap: 1.000 Ft/ingatlan
Kézbesítési megbízotti szolgáltatás díja: 50.000 Ft + ÁFA/fő/év
(több személy, több szolgáltatás igénybevétele esetén kedvezményesen: 40.000 Ft + ÁFA/fő/év)
Külföldi személy adóazonosító jelének ügyintézése: 15.000 Ft + ÁFA/fő (előre fizetendő)
Kérje közvetlen, személyes segítségünket:
Hétköznap hívható munkatársaink:
Ardai Bálint 06-20-476-6105
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
Cégiroda központi száma: 06-1-410-7997
(H-Cs: 9-15.30 óra P: 9-13 óra)
Azonnali cégalapítás vagy egyéb sürgős esetben hétvégén is hívható telefonszámunk: Ardai Attila 06-20-949-2069
Cégcsoportunk szellemiségéből, küldetéséből következik, hogy Ügyfeleink, Megbízóink választott ügyvédjét, saját könyvelőjét nem riválisként/konkurensként kezeljük. Sokkal inkább együttműködő partnerként gondolunk-számítunk rájuk, annak érdekében, hogy Ügyfele/Ügyfelünk problémájának megoldása érdekében – a közös munka eredményeképpen – minél jobb megoldás születhessen. Az együttműködéshez mindössze az szükséges, hogy az Ügyfele érdekében eljáró ügyvéd, könyvelő felvegye velünk a kapcsolatot.
Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.
Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.
Cégnevünket és brandünket fennállásunk közelgő 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Az esetleges üzemzavarokért, pontatlanságokért elnézésüket és türelmüket kérjük.
Weboldalunkon történő hatékony eligazodás érdekében az oldal struktúráját úgy alakítottuk ki, hogy az információk hármas – a vállalkozások életciklusához igazodó – szakmai tagozódásban (START Support, OPERATION Support, EXIT Support) és háromszintű információ megosztási struktúrában (rendszerező információk; általános információk; részletes és kiegészítő információk) kerüljenek bemutatásra.
A rendszerező és általános információk a „menüből” közvetlenül, a részletes és kiegészítő információk pedig a főoldalról és/vagy az általános információkat ismertető oldalakról közvetlenül érhetők el.
Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!