Díjmottónk: nem az a lényeg, hogy “mennyi?”, hanem az, hogy “MI MENNYI?”! (Hofi Géza nyomán)
30 éves ünnepi kedvezmény-bombáink:
Cégalapítás
2025. január 6-tól hétfőnként az első 3 – megrendelt és megfizetett – cégalapítás díja csak FIX 30.000 Ft (bruttó) – kivéve azonnali cégalapítás
2025. január 6-tól keddenként az első 3 – megrendelt és megfizetett – cégalapítás díjából 30% kedvezmény a hatályos díjainkból
Cégmódosítás
2025. január 6-tól hétfőnként az első 3 – megrendelt és megfizetett – cégmódosítás díja csak FIX 30.000 Ft (bruttó) – kivéve azonnali cégmódosítás és tagváltozást is érintő módosítások
2025. január 6-tól keddenként az első 3 – megrendelt és megfizetett – cégmódosítás díjából 30% kedvezmény a hatályos díjainkból
Székhelyszolgáltatás:
2025. január 6-tól hétfőnként az első 3 – megrendelt és megfizetett – 3 havi székhelyszolgáltatás díja csak FIX 30.000 Ft+ÁFA – kivéve classic székhelyszolgáltatás csomag
A hét többi napján bármely – megrendelt és megfizetett – székhelyszolgáltatás csomagra 30% kedvezmény a hatályos díjainkból
Cégvásárlás:
2025. január 6-tól hétfőnként az első 3 – kiválasztott és lefoglalt – cégre 30% kedvezmény a közvetítési díjból és a cégmódosítás munkadíjából.
A hét többi napján bármely – kiválasztott és lefoglalt – cégre 30% kedvezmény a közvetítési díjból.
A 30 éves jubileumi kedvezmények szabályait, információit külön menüpontban tanulmányozhatja itt: https://ceghmester.hu/30-eves-jubileumi-kedvezmenyek-szabalyai-informacioi.html
2024. július 1-től hatályos díjjegyzék
Tanácsadási és “rezsi” óradíjak:
Ardai Attila cégcsoport- és szakmai igazgató: 90.000 Ft/óra
Céghmester-rel együttműködő ügyvédek: 60-90.000 Ft/óra (az adott ügyvéd díjszabásától függően)
Előre nem vagy nehezen kalkulálható esetekben díjazásunk: 60.000 Ft/óra
Kft., Bt., Kkt. alapítás megszervezése:
“Azonnali” cégalapítás (iratkészítés adatfelvételt követően 3-36 óra) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával, egyszerűsített eljárásban: egyszemélyes Kft br. 58.000.- Ft.; kétszemélyes Kft, Bt, Kkt br. 64.000.- Ft; három vagy több személyes Kft, Bt vagy Kkt br. 70.000.- Ft.
“Azonnali” cégalapítás (iratkészítés adatfelvételt követően 3-36 óra) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével: 80.000-100.000 Ft (bruttó)
“Gyors” cégalapítás (iratkészítés adatfelvételt követően 2-3 munkanap) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával, egyszerűsített eljárásban: egyszemélyes Kft br. 48.000.- Ft.; kétszemélyes Kft, Bt, Kkt br. 54.000.- Ft; három vagy több személyes Kft, Bt vagy Kkt br. 60.000.- Ft.
“Gyors” cégalapítás (iratkészítés adatfelvételt követően 2-3 munkanap) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével: 70.000-90.000 Ft (bruttó)
“Lassú” cégalapítás (iratkészítés adatfelvételt követően 3 munkanapon túl) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával, egyszerűsített eljárásban: egyszemélyes Kft br. 38.000.- Ft.; kétszemélyes Kft, Bt, Kkt br. 44.000.- Ft; három vagy több személyes Kft, Bt vagy Kkt br. 50.000.- Ft.
“Lassú” cégalapítás (iratkészítés adatfelvételt követően 3 munkanapon túl) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével: 60.000-80.000 Ft (bruttó)
Távollévő ügyfél-azonosítás és aláíratás ügyvédi pótdíja: távollévő személyenként br. 50.000 Ft (skype / facetime / webkamera alkalmazás szükséges a távollévő részéről)
Angol nyelvű iratkészítés pótdíja: br. 20.000 – 100.000 Ft / ügy
Illeték (Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazása esetén): nincs, Közzététel: nincs
Illeték (egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével): Kft alapítás: 100.000 Ft, Bt alapítás: 100.000 Ft, Közzététel: nincs
Szükség esetén hiteles tulajdoni lap (székhely, telephely, fióktelep bejegyeztetése esetén): 3.600 Ft/ingatlan, nem hiteles tulajdoni lap: 1.000 Ft/ingatlan
Aláírási időpont Megbízó általi elmulasztásának pótdíja: 20.000 Ft/alkalom
Székhelyszolgáltatás díjai (listaárak):
Classic szolgáltatáscsomag: 20.000Ft (+ÁFA)/hó, min. 3 max 6 havi díj előre fizetendő.
(Küldemény, levélkezelés szempontjából a lényeg: értesítés küldemény érkezéséről; tartalmáról e-mailben és az eredeti küldemény postázása.)
Alap szolgáltatáscsomag: 15.000Ft (+ÁFA)/hó, min. 3 max 6 havi díj előre fizetendő.
(Küldemény, levélkezelés szempontjából a lényeg: értesítés küldemény érkezéséről és tartalmáról e-mailben.)
Mini szolgáltatáscsomag: 10.000Ft (+ÁFA)/hó, min. 6 havi díj előre fizetendő.(Küldemény, levélkezelés szempontjából a lényeg: értesítés küldemény érkezésének tényéről SMS-ben vagy e-mailben.)
A “(+ÁFA)” megjelölés azt jelenti, hogy amennyiben a Céghmester csoporton belül az adott szolgáltató ÁFA körös, vagy időközben alanyi adómentesből ÁFA körössé válik, úgy az ÁFA tv. értelmében ÁFÁ-t is kell fizetni.
FIGYELEM!
A Céghmesterrel megkötendő székhelyszolgáltatási szerződését saját ügyvédje előtt is aláírhatja és a szolgáltatás díjait nála kifizetheti! (Nem kell időt, pénzt és energiát pazarolnia az utazásra, sőt az ügyvédje által végzett plusz munka ügyvédi díját is mi fizetjük, az ügyvéddel történő megegyezésünk alapján.)
Könyvelés díjai (listaárak):
KATA szolgáltatáscsomag: 9.600 Ft/hó – min. 3 havidíj előre fizetendő.
(Javasolt: alanyi adómentes egyéni vállalkozók részére.)
Mikro szolgáltatáscsomag: 22.000 Ft + ÁFA/hó, szerződéskötéskor min. 3 havidíj előre fizetendő.
(Javasolt: Alanyi és tárgyi adómentes vállalkozások részére évi 18 M Ft árbevételig.)
Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 20.000 Ft + ÁFA/hó
Start szolgáltatáscsomag: 42.000 Ft + ÁFA/hó – min. 3 havidíj előre fizetendő.
(Javasolt: újonnan alakuló társas vállalkozások, havi ÁFA-bevallók, negyedéves ÁFA-bevallók évi 30 M Ft árbevételig)
Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 20.000 Ft + ÁFA/hó
Normál szolgáltatáscsomag: 96.000 Ft + ÁFA/hó – min. 3 havidíj előre fizetendő.
(Javasolt: elsősorban havi ÁFA-bevallók, valamint kifejezetten nagy forgalmú vállalkozások részére, évi 100 M Ft árbevételig)
Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 30.000 Ft + ÁFA/hó
Extra I. szolgáltatáscsomag: 180.000 Ft + ÁFA/hó – min. 3 havidíj előre fizetendő.
Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 30.000 Ft + ÁFA/hó
Extra II. szolgáltatáscsomag: 300.000 Ft + ÁFA/hó – min. 3 havidíj előre fizetendő.
Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 30.000 Ft + ÁFA/hó
Top extra szolgáltatáscsomag: megegyezés szerint, de min. 600.000 Ft + ÁFA-tól – min. 3 havidíj előre fizetendő.
Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 30.000 Ft + ÁFA/hó
Kft/Bt egyszerűsített végelszámolás díja: 120.000 Ft + ÁFA
Munkabérszámfejtés díjai (listaárak):
Ügyvezetők, cégtulajdonosok részére: 3.200 Ft + ÁFA/hó/fő
Normál munkavállalók részére: 3.200 Ft + ÁFA/hó/fő
Alkalmi munkavállalók részére: 3.200 Ft + ÁFA/hó/fő
Kiegészítő adatszolgáltatás, máshol már foglalkoztatási jogviszonnyal rendelkező vezető tisztségviselők után: ingyenes
Kft., Bt., Kkt. módosítás megszervezése:
“Gyors” cégmódosítás (iratkészítés: kb. 1-3 munkanap) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen): 40-50.000 Ft (bruttó)
“Lassú” cégmódosítás (iratkészítés: 3 munkanapon túl) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen): 30-40.000 Ft (bruttó)
Tulajdonos változást is érintő módosítás munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen): 60-100.000.- Ft. (bruttó) munkától függően
Irat- és ügyvitel átadás-átvételi jegyzőkönyv elkészítése (ügyvezetőváltás és teljes tulajdonosváltás esetén): 40.000-500.000 Ft (bruttó) munkától függően, (ha nem a Céghmester a közvetítő)
Távollévő ügyfél-azonosítás és aláíratás ügyvédi pótdíja: távollévő személyenként br. 50.000 Ft (skype / facetime / webkamera alkalmazás szükséges a távollévő részéről)
Angol nyelvű iratkészítés pótdíja: br. 20.000 – 100.000 Ft / ügy
Illeték és közzététel: 15.000 Ft + 3.000 Ft
Tőkeváltozást is érintő módosítás munkadíja tanácsadással (Céghmester+ügyvéd összesen) minimum: 100-130.000 Ft (bruttó) között, feladattól függően
Illeték: Kft. esetén: 15.000 Ft, Bt./Kkt. esetén: 15.000 Ft
Közzététel tőkeemelés esetén: Kft., Bt., Kkt. esetén: 3.000 Ft
Közzététel tőke leszállítás esetén: Kft., Bt., Kkt. esetén: 3.000 Ft
+ Kft-nél Cégközlöny közzététel: 2×15.000 Ft
+ Bt-nél Cégközlöny közzététel: 2×15.000 Ft
Befolyásszerzés illetéke: 50.000 Ft (csak Kft. esetén)
Szükség esetén hiteles tulajdoni lap (székhely, telephely, fióktelep bejegyeztetése esetén): 3.600 Ft/ingatlan, nem hiteles tulajdoni lap: 1.000 Ft/ingatlan
Aláírási időpont Megbízó általi elmulasztásának pótdíja: 20.000 Ft/alkalom
Aláírási időpont Megbízó általi elmulasztásának pótdíja: 30.000 Ft/alkalom (ügyvezetőváltást és/vagy tulajdonos változást is érintő változás esetén)
Adóellenőrzés, cégprobléma menedzselés díjai:
Általános tanácsadás/konzultáció díja:
90.000 Ft/óra
További jogi-ügyvédi segítségnyújtás díja: feladattól függően megegyezés szerint
Adóellenőrzésre, cégprobléma kezelésre felkészítő tanácsadás:
90.000 Ft – 200.000 Ft feladattól, időtartamtól függően (Készpénzben fizetendő a konzultációval egyidejűleg)
NAV-os nyilatkozattételre felkészítés:
50.000 Ft – 2.000.000 Ft feladattól, időtartamtól függően (Készpénzben fizetendő a konzultációval egyidejűleg)
Jogkövetési vizsgálat teljeskörű menedzselése, ügyvéd, adószakértő, stb. aktív bevonásával:
250.000 Ft – 3.000.000 Ft bonyolultságtól, ügyértéktől, időtartamtól függően (fizetési mód és ütemezés megegyezéstől függően)
Adóellenőrzés teljeskörű menedzselése ügyvéd, adószakértő, stb. aktív bevonásával:
400.000 Ft – 10.000.000 Ft bonyolultságtól, ügyértéktől, időtartamtól függően sikerdíjas alapon is (fizetési mód és ütemezés, letétbe helyezés megegyezéstől függően)
Cégközvetítés díjai:
– feleslegessé vált, nem működő cégek közvetítése:
A közvetítési díj: a vételár 10%-a, de min. 220.000 Ft, melyet az eladónak és a vevőnek sikeres közvetítés esetén együttesen kell megfizetni.
(az ilyen cégeket hirdetéseink azonosítójában “F”-el jelöljük)
A hitel- és pályázatképes cégek közvetítési díja: a vételár 10%-a, de min. 500.000 Ft, melyet sikeres közvetítés esetén kell megfizetnie a feleknek.
(az ilyen cégeket hirdetéseink azonosítójában “F-HPK”-val jelöljük)
Foglalás mindkét esetben: 110.000 – 200.000 Ft közötti kaucióval, mely az eladó miatti meghiúsulás esetén a befizetőnek visszajár; a kaució részletes szabályai a Cégvásárlás fontos infó 7# alatt tanulmányozható.
– működő (know-how-val, eszközökkel, vagyonnal rendelkező) cégek közvetítése:
A közvetítési díj: a vételár 4-8%-a, de min. 1.000.000 Ft, melyet az eladónak kell megfizetni sikeres közvetítés esetén.
(az ilyen cégeket hirdetéseink azonosítójában “MŰK”-kel jelöljük)
Vételi szándék megerősítés: 200.000 Ft kaucióval, mely az eladó miatti meghiúsulás esetén a befizetőnek visszajár
Foglalás: 1.000.000 Ft foglalóval
Átadás-átvételi aktus és átadás-átvételi jegyzőkönyv elkészítésének segítése (ha nem a Céghmester a közvetítő): 80.000-500.000 Ft, munkától, feladattól függően
Feleslegessé vált tartozásmentes cégek azonnali átvétele
Kft-k esetén fizetendő szolgáltatási díj: 220.000 Ft-tól
Bt-k esetén fizetendő szolgáltatási díj: 350.000 Ft-tól
Az aláírási időpont vevőjelölt általi elmulasztásának, módosításának pótdíja:
első alkalommal a befizetett kaució 50%-a
második alkalommal a befizetett kaució 100%-a
Zárt Rt. alapítás megszervezése:
Munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával: 100-140.000 Ft (bruttó)
Munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével: 120.000 – 150.000 Ft (bruttó)
Illeték (Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával): 50.000 Ft, közzététel: nincs
Illeték (egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével): 100.000 Ft, közzététel: nincs
Zrt. alapítás esetén azonnali ügyvédi iratbeküldés nem lehetséges (alaptőke befizetés miatt)!
Szükség esetén hiteles tulajdoni lap (székhely, telephely, fióktelep bejegyeztetése esetén): 3.600 Ft/ingatlan, nem hiteles tulajdoni lap: 1.000 Ft/ingatlan
Kézbesítési megbízotti szolgáltatás díja: 50.000 Ft + ÁFA/fő/év
(több személy, több szolgáltatás igénybevétele esetén kedvezményesen: 40.000 Ft + ÁFA/fő/év)
Külföldi személy adóazonosító jelének ügyintézése: 15.000 Ft + ÁFA/fő (előre fizetendő)
Kérje közvetlen, személyes segítségünket:
Hétköznap hívható munkatársaink:
Ardai Bálint 06-20-476-6105
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
Cégiroda központi száma: 06-1-410-7997
(H-Cs: 9-15.30 óra P: 9-13 óra)
Azonnali cégalapítás vagy egyéb sürgős esetben hétvégén is hívható telefonszámunk: Ardai Attila 06-20-949-2069
Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.
Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.
Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.
Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!