Azonnali cégalapítás / gyors cégalapítás / lassú cégalapítás
1. Azonnali cégalapítás – cégalapítás azonnal
Kiknek ajánljuk: költség semleges ügyfelek részére, akiknek nagyon sürgős a cégalapítás, vagy akiknek valahol máshol elrontották, elnyújtották a cégalapítását
Ügyintéző iroda (helyszín): Céghmester Damjanich
Ügyintézési napok: Hétfő, Kedd, Szerda, Csütörtök, Péntek
Szerdán hosszított nyitvatartás a központi irodában azoknak, akik napközben dolgoznak, illetve nem tudnak eljönni munkahelyükről!
Adategyeztetés módjai és időpontjai: személyes, helyszíni adategyeztetés vagy online adategyeztetés (e-mailben)
Személyes adategyeztetés: előzetesen egyeztetett időpontban, lehetőleg délelőtt 9:00-11:00 óra között, így még akár aznap megtörténhet az okiratok ügyvéd előtti aláírása és cégbírósági beküldése
Online adategyeztetés: e-mailben a megadott ügyintézési napokon, az általunk megküldött adatlap hiánytalan, pontos kitöltésével és visszaküldésével
Az adategyeztetés tartalmazza a nem megfelelő cégnév és az esetlegesen eltiltott és/vagy problémás személyek (vezető tisztségviselő, tag) kiszűrését is!
Ügyvéd előtti aláírás várható időpontjai: az adatfelvétel napján vagy másnapján, szerdai napokon 12-18 óra között, hétfői, keddi és csütörtöki napokon 12-15 óra között
Cégbírósági iratbeküldés: az aláírás napján
Bejegyzés jogi határideje: adóregisztráció maximum 8 nap, cégbírósági bejegyzés 1 nap, összesen a beküldéstől számított 9 munkanap
Bejegyzés reálisan várható ideje (tapasztalataink alapján): adóregisztráció 1-2 nap, cégbírósági bejegyzés 1 nap, összesen a beküldéstől számított kb 2-3 munkanap
Bejegyzési garancia: amennyiben az eljáró ügyvéd és/vagy a Céghmester hibájából a cégbejegyzés nem történik meg a benyújtástól számított 3 munkanapon belül, úgy a Céghmester az azonnali cégalapítás munkadíjából 20.000 Ft összeget visszatérít Megbízója részére.
Amennyiben az eljáró ügyvéd és/vagy a Céghmester hibájából a cégbejegyzés nem történik meg, úgy a Céghmester az azonnali cégalapítás teljes munkadíját visszatéríti Megbízója részére.
Bejegyzett cég iratainak átadása: az ügyintéző irodában, nyitvatartási időben, előzetes időpont egyeztetés nem szükséges
E-akta átküldése bankszámla nyitáshoz: irodai órák alatt bármikor, de célszerű a bankszámlanyitást megelőző napon átküldetni, így a bank a számlanyitáshoz elő tud készülni.
Azonnali cégalapítás díjazása: egyszemélyes Kft br. 58.000.- Ft.; kétszemélyes Kft, Bt, Kkt br. 64.000.- Ft; három vagy több személyes Kft, Bt vagy Kkt br. 70.000.- Ft.
Azonnali cégalapítás díjfizetése: az adategyeztetés befejezéséig 20.000 Ft foglaló megfizetése készpénzben vagy az általunk e-mailben megadott bankszámlaszámra; az ügyvéd előtti aláírás befejezéséig a különbözet megfizetése készpénzben vagy az általunk e-mailben megadott bankszámlaszámra.
Összefoglalva: Az azonnali cégalapítás azt jelenti, hogy az egyszerűsített cégalapítás folyamatát az eljáró ügyvéd 3-36 óra alatt végigviszi, az adatfelvételtől kezdve, az okiratok aláíratásán keresztül, egészen az aláírt cégiratok elektronikus cégbírósági benyújtásáig.
Segítünk:
Hétköznap hívható munkatársaink:
Ardai Bálint 06-20-476-6105
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
Cégiroda központi száma: 06-1-410-7997
(H-Cs: 9-15.30 óra P: 9-13 óra)
Azonnali cégalapítás vagy egyéb sürgős esetben hétvégén is hívható telefonszámunk: Ardai Attila 06-20-949-2069
2. Gyors cégalapítás – cégalapítás gyorsan
Kiknek ajánljuk: költség semleges ügyfelek részére, akiknek közepesen sürgős a cégalapítás, vagy akiknek valahol máshol elrontották a cégalapítását
Ügyintéző irodáink(helyszínek): Céghmester Városliget, Céghmester Damjanich
Ügyintézési napok: Hétfő, Kedd, Szerda, Csütörtök, Péntek
Szerdán hosszított nyitvatartás a központi irodában azoknak, akik napközben dolgoznak, illetve nem tudnak eljönni munkahelyükről!
Adategyeztetés módjai és időpontjai: személyes, helyszíni adategyeztetés vagy online adategyeztetés (e-mailben)
Személyes adategyeztetés: előzetesen egyeztetett időpontban, az ügyintézési napokon, szerda: 9:00-18:00 óra között; hétfő, kedd, csütörtök 9:00-15:00 óra között; pénteken 9:00-13:00 óra között
Online adategyeztetés: e-mailben a megadott ügyintézési napokon, az általunk megküldött adatlap hiánytalan, pontos kitöltésével és visszaküldésével
Az adategyeztetés tartalmazza a nem megfelelő cégnév és az esetlegesen eltiltott és/vagy problémás személyek (vezető tisztségviselő, tag) kiszűrését is!
Ügyvéd előtti aláírás várható időpontjai: az adatfelvételtől számított 2-3 munkanapon belül, jellemzően szerdai napokon 10:00-18:00 óra között; hétfői, keddi, csütörtöki napokon 10:00-15:00 óra között
Cégbírósági iratbeküldés: az aláírás napján
Bejegyzés jogi határideje: adóregisztráció maximum 8 nap, cégbírósági bejegyzés 1 nap, összesen a beküldéstől számított 9 munkanap
Bejegyzés reálisan várható ideje (tapasztalataink alapján): adóregisztráció 1-2 nap, cégbírósági bejegyzés 1 nap, összesen a beküldéstől számított kb 2-3 munkanap
Bejegyzési garancia: amennyiben az eljáró ügyvéd és/vagy a Céghmester hibájából a cégbejegyzés nem történik meg a benyújtástól számított 3 munkanapon belül, úgy a Céghmester a gyors cégalapítás munkadíjából 10.000 Ft összeget visszatérít Megbízója részére.
Amennyiben az eljáró ügyvéd és/vagy a Céghmester hibájából a cégbejegyzés nem történik meg, úgy a Céghmester a gyors cégalapítás teljes munkadíját visszatéríti Megbízója részére.
Bejegyzett cég iratainak átadása: az ügyintéző irodában, nyitvatartási időben, előzetes időpont egyeztetés nem szükséges
E-akta átküldése bankszámla nyitáshoz: irodai órák alatt bármikor, de célszerű a bankszámlanyitást megelőző napon átküldetni, így a bank a számlanyitáshoz elő tud készülni.
Gyors cégalapítás díjazása: egyszemélyes Kft br. 48.000.- Ft.; kétszemélyes Kft, Bt, Kkt br. 54.000.- Ft; három vagy több személyes Kft, Bt vagy Kkt br. 60.000.- Ft.
Gyors cégalapítás díjfizetése: az adategyeztetés befejezéséig 20.000 Ft foglaló megfizetése készpénzben vagy az általunk e-mailben megadott bankszámlaszámra; az ügyvéd előtti aláírás befejezéséig a különbözet megfizetése készpénzben vagy az általunk e-mailben megadott bankszámlaszámra.
Összefoglalva: A gyors cégalapítás azt jelenti, hogy az egyszerűsített cégalapítás folyamatát az eljáró ügyvéd az adatfelvételtől számított 3 munkanapon belül végigviszi, egészen az aláírt cégiratok elektronikus cégbírósági benyújtásáig.
Segítünk:
Hétköznap hívható munkatársaink:
Ardai Bálint 06-20-476-6105
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
Leskó Veronika 06-20-571-5710
Cégiroda központi száma: 06-1-410-7997
(H-Cs: 9-15.30 óra P: 9-13 óra)
Azonnali cégalapítás vagy egyéb sürgős esetben hétvégén is hívható telefonszámunk: Ardai Attila 06-20-949-2069
3. Lassú cégalapítás
Kiknek ajánljuk: költségérzékeny ügyfelek részére, akiknek egyáltalán nem sürgős a cégalapítás
Ügyintéző irodáink(helyszínek): Céghmester Városliget, Céghmester Damjanich
Ügyintézési napok: Hétfő, Kedd, Szerda, Csütörtök, Péntek
Szerdán hosszított nyitvatartás a központi irodában azoknak, akik napközben dolgoznak, illetve nem tudnak eljönni munkahelyükről!
Adategyeztetés módjai és időpontjai: személyes, helyszíni adategyeztetés vagy online adategyeztetés (e-mailben)
Személyes adategyeztetés: előzetesen egyeztetett időpontban, az ügyintézési napokon, szerda: 9:00-18:00 óra között; hétfő, kedd, csütörtök 9:00-15:00 óra között; pénteken 9:00-13:00 óra között
Online adategyeztetés: e-mailben a megadott ügyintézési napokon, az általunk megküldött adatlap hiánytalan, pontos kitöltésével és visszaküldésével
Az adategyeztetés tartalmazza a nem megfelelő cégnév és az esetlegesen eltiltott és/vagy problémás személyek (vezető tisztségviselő, tag) kiszűrését is!
Ügyvéd előtti aláírás várható időpontjai: az adatfelvételtől számított 3 munkanapon túl, jellemzően szerdai napokon 10:00-18:00 óra között; hétfői, keddi, csütörtöki napokon 10:00-15:00 óra között
Cégbírósági iratbeküldés: az aláírás napján
Bejegyzés jogi határideje: adóregisztráció maximum 8 nap, cégbírósági bejegyzés 1 nap, összesen a beküldéstől számított 9 munkanap
Bejegyzés reálisan várható ideje (tapasztalataink alapján): adóregisztráció 1-2 nap, cégbírósági bejegyzés 1 nap, összesen a beküldéstől számított kb 2-3 munkanap
Bejegyzési garancia: amennyiben az eljáró ügyvéd és/vagy a Céghmester hibájából a cégbejegyzés nem történik meg, úgy a Céghmester a lassú cégalapítás teljes munkadíját visszatéríti Megbízója részére.
Bejegyzett cég iratainak átadása: az ügyintéző irodában, nyitvatartási időben, előzetes időpont egyeztetés nem szükséges
E-akta átküldése bankszámla nyitáshoz: irodai órák alatt bármikor, de célszerű a bankszámlanyitást megelőző napon átküldetni, így a bank a számlanyitáshoz elő tud készülni.
Lassú cégalapítás díjazása: egyszemélyes Kft br. 38.000.- Ft.; kétszemélyes Kft, Bt, Kkt br. 44.000.- Ft; három vagy több személyes Kft, Bt vagy Kkt br. 50.000.- Ft.
Lassú cégalapítás díjfizetése: az adategyeztetés befejezéséig 20.000 Ft foglaló megfizetése készpénzben vagy az általunk e-mailben megadott bankszámlaszámra; az ügyvéd előtti aláírás befejezéséig a különbözet megfizetése készpénzben vagy az általunk e-mailben megadott bankszámlaszámra.
Összefoglalva: A lassú cégalapítás azt jelenti, hogy az egyszerűsített cégalapítás folyamatát az eljáró ügyvéd a cégiratok aláírásának függvényében tudja befejezni, az iratok cégbírósági beküldése mindenképpen az aláírás napján történik.
Segítünk:
Hétköznap hívható munkatársaink:
Ardai Bálint 06-20-476-6105
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
Leskó Veronika 06-20-571-5710
Cégiroda központi száma: 06-1-410-7997
(H-Cs: 9-15.30 óra P: 9-13 óra)
Azonnali cégalapítás vagy egyéb sürgős esetben hétvégén is hívható telefonszámunk: Ardai Attila 06-20-949-2069
Saját érdekében kérjük, tanulmányozza az alábbi információkat, hasznos tanácsokat is!
Cégalapítás azonnal – Tájékoztató információ – Hogyan célszerű készülni, ha a Céghmestert kívánja megbízni cégalapítás / cégmódosítás megszervezésével
Cégalapítás azonnal – Problémamegoldás – Kiknek és milyen esetekben célszerű azonnali cégalapítást kérni a Céghmestertől?
Cégalapítás azonnal – Hasznos tanács – Sokba kerülhet a felelőtlenül elkapkodott cégalapítás
Cégalapítás azonnal – Fontos információ 1#: #fontos1Árlélektan, avagy kinek milyen árszintű irodát célszerű választania és miért?
Cégalapítás azonnal – Fontos információ 2#: Ígéret és valóság
Cégalapítás azonnal – Kedvezmény infók: Használja ki kedvezményeinket
További fontos információk, hasznos tanácsok igényes és körültekintő ügyfeleink, érdeklődőink részére az azonnali cégalapításról:
Cégalapítás azonnal – Tájékoztató információ
Hogyan célszerű készülni, ha a Céghmestert kívánja megbízni cégalapítás / cégmódosítás megszervezésével
Hogyan célszerű készülni, ha a Céghmestert kívánja megbízni?
- Telefonon történő időpont egyeztetéskor adja meg nevét és telefonszámát és azt, hogy mivel kíván minket megbízni.
- A cégadatok ügyvéd részére történő leadásához készüljön fel cégnévvel, székhely (telephely, fióktelep) címével és helyrajzi-számával, személyi adatokkal stb.
- Gondoskodjon róla, hogy a foglalót, illetve a díjakat és költségeket ki tudja fizetni.
- Kérjük, hogy személyes konzultációkra, szerződéskötésekre, ügyvéd előtti aláírásra pontosan érkezzen, esetleges akadályoztatását, késését stb. jelezze mind az ügyvédi iroda, mind a Céghmester felé.
Cégalapítás azonnal – Problémamegoldás
Kiknek és milyen esetekben célszerű azonnali cégalapítást kérni a Céghmestertől?
Azoknak érdemes hozzánk fordulni, akiknek nagyon sürgős a cégbejegyzés, akik biztosak akarnak lenni benne, hogy a cégbejegyzés gyorsan és biztosan megtörténik és akik a gyorsaságért és a biztonságért hajlandóak az átlagosnál kicsivel többet fizetni.
Általában 2 féle esetben fordulnak hozzánk azonnali cégalapítással:
Első eset: Ha valaki késve indította/indítja meg a cégalapítás folyamatát, de nagyon sürgős a bejegyzés és biztos akar lenni abban, hogy a cégbejegyzés tényleg gyorsan megtörténik!
Második eset: Időben megindította ugyan a cégalapítás folyamatát, de esetleges adathiány, adóregisztrációs probléma, vagy az ügyvédi iroda lassúsága, hibája miatt a cégbejegyzés nem történt meg és szeretné (legalább részben) enyhíteni az ebből eredő kárait, illetve “utolérni magát”.
2007 óta – amióta az azonnali cégalapítás egyáltalán kivitelezhető – a Céghmester kb. 2000 cégnek szervezett azonnali cégalapítást, ezen ügyfeleink kb. fele késve indíttatta meg a cégalapítási eljárást, másik fele viszont időben megindította, de legtöbb esetben a szervező/ügyvédi iroda hibája miatt a cégbejegyzés elhúzódott, vagy meg sem történt.
A Céghmester azonnali cégalapítás szolgáltatása országos, Magyarország bármely megyéjében vállaljuk a gyors (1-3 napos) cégbejegyzés előkészítését és megszervezését bejegyzési garanciával.
Cégalapítás azonnal – Hasznos tanács
Sokba kerülhet a felelőtlenül elkapkodott cégalapítás
Bármennyire sürgős Önnek a cégalapítás, ne indítsa el annak ügyvédi/jogi teendőit, amíg nem tisztázta a cégalapítás több millió forintot jelentő preventív témaköreit!
A.) Cégalapítás adóregisztrációs és összeférhetetlenségi problémái
B.) Adó és járulék tervezés/megtakarítás milliókat jelentő szempontjai
C.) Üzleti tervezés kérdései
Fenti kérdések/témakörök tisztázására kérje tanácsadásunkat!
Fenti preventív kérdések figyelmen kívül hagyása, illetve helyes vagy helytelen megválaszolása között a különbség:
TÖBB MILLIÓ FORINT LEHET!!!
Cégalapítás azonnal – Fontos információ 1##fontos1
Árlélektan, avagy kinek milyen árszintű irodát célszerű választania és miért?
Mi a Céghmesternél tudjuk, hogy nem könnyű meghozni azt a döntést, hogy kire bízzuk cégügyeinket. Azt is tudjuk, hogy a legtöbb vállalkozó hajlamos kizárólag az árak alapján dönteni. Ez a felfogás utóbb nem mindig bizonyul helyesnek, a Céghmester azt javasolja (leendő) ügyfeleinek, hogy az árak összehasonlításakor, illetve döntésük meghozatala előtt vegyék figyelembe az adott ajánlathoz szervesen kapcsolódó egyéb körülményeket és paramétereket is! (pl.: biztonság, gyorsaság, garanciák-felelősségvállalás, szolgáltatás nyújtás környezete, stb.) Alábbi írásainkkal Tisztelt Érdeklődőink és Ügyfeleink választását, illetve döntését szeretnénk megkönnyíteni. Minden Érdeklődőnknek, Ügyfelünknek javasoljuk, hogy gondolja át mélységében Hofi Géza örökbecsű mondását miszerint: nem az a lényeg, hogy “MENNYI?”, hanem az, hogy “MI MENNYI?”
A “gyanúsan olcsó” díjak kockázata
A gyanúsan olcsó díjakat alkalmazó irodákkal az a legfőbb gond, hogy ők a minél több bevétel megszerzésére koncentrálnak és nem a szolgáltatás minőségi, pontos teljesítésére. Az ilyen irodák szolgáltatásainak minősége hullámzó, esetleges, nincs minőségbiztosítás, azaz nincs folyamatosan megbízható, kiszámítható, elfogadható minőségű szolgáltatás. Ebből következik, hogy akiknek nem szúrták el a dolgaikat, azok elégedettek (mindaddig, amíg nincs probléma), akiknek viszont elszúrtak, elrontottak valamit, azok már hanyatt-homlok menekülnek. Az ilyen szolgáltatókra jellemző, hogy hibáikat, mulasztásaikat titkolják, tagadják! Ha kiderül mulasztásuk, károkozásuk mentségeket, magyarázatokat keresnek (és találnak), főleg azért, hogy – az általában jogos – felelősségre vonást és kártérítést elkerüljék! Ez nem szimplán etikai kérdés: az irreálisan alacsony díjakból nem jut keret felelősségbiztosításra, garanciavállalásra, az ilyen vállalkozások nem tudják megtenni, hogy elegánsan beismerjék hibájukat és gálánsan, nagyvonalúan kártalanítsák ügyfelüket.
A gyanúsan olcsó díjakat alkalmazó szolgáltatóknál a legnagyobb kockázatot a kiszámíthatatlanság jelenti. Kiszámíthatatlan, hogy lesz-e valamilyen probléma vagy sem, illetve, ha lesz valamilyen probléma az mikor derül ki és mennyi kár, kellemetlenség származik belőle. (Pl.: egy gyenge székhelyszolgáltató hibájából törölt adószám, lehet, hogy csak hónapok múlva derül ki, az anyagi kár már ilyenkor nagyon jelentős, az erkölcsi kár pedig nem biztos, hogy meghatározható.)
A gyenge, rossz minőséget szolgáltatók, saját maguk is érzik, illetve tudják, hogy az általuk nyújtott szolgáltatásért csak minimális díjat kérhetnek el. Erről szól “A gagyiság belső lélektana” című írásunk.
Nem állítjuk, hogy minden olcsó szolgáltató mindig mindent elront-elhibáz, csak azt, hogy ennek igen nagy a kockázata. Azoknak érdemes a gyenge olcsó irodákhoz fordulni, akiknek belefér, hogy 10-30e Ft. pillanatnyi megtakarítás fejében később esetleg 2-3-500e Ft-ot is elbuknak, magyarul azoknak, akik a reálisnál nagyobb kockázatot (1/20, 1/30 stb.) is bevállalnak. Akik nem jól tűrik a kockázatokat, akik szeretik a biztonságot, a nyugalmat, azoknak normál-középáras irodákat célszerű választaniuk.
A gagyiság belső lélektana
Az olcsó ár minden esetben gyengébb, rosszabb minőséget, kevesebb szolgáltatást és pontatlan, kevésbé gondos ügyintézést takar. Az olcsó ár, az olcsó árat megállapító iroda/ügyvéd önleértékelése/önbevallása arról, hogy maga sem hisz szolgáltatása korrektségében, minőségében! Egy tudásbázisú vállalkozás (pl. ügyvéd, könyvelő) esetében különösen fontos a szolgáltatás korrektsége, pontossága, gondossága. Ha az adott iroda/ügyvéd maga sem hisz saját szolgáltatása minőségi paramétereiben (amit gyanúsan, irreálisan olcsó áraival ki is fejez), hogyan bízhatna benne bárki más? (Kéjük vesse össze a “megnyugtatóan drága” és a “gyanúsan olcsó” kifejezések valódi, mélységi jelentéstartalmát!
Tanulság: Saját érdekében kerülje a gyanúsan olcsó irodákat, ügyvédi irodákat! A gyanúsan olcsó, gyenge iroda miatt meghíusult cégbejegyzés, adószám törlés, cégtörlés stb. kárainak elhárítása utólag sokkal több pénzbe, energiába, plusz időbe kerül, mintha egyből megbízható, korrekt szolgáltatót választ.
A kiemelkedően magas díjak hátránya
A kiemelkedően magas extra díjaknak jóval kisebbek a kockázatai. A magas díjakat alkalmazó szolgáltatók általában gondos, precíz munkát végeznek, ritkán fordul elő hiba, mulasztás, ha mégis előfordul általában vállalják a felelősséget és korrektül kezelik az ügyet. Az extra magas díjaknak alapvetően egy hátrányuk van: sokkal többet fizetünk ugyanazért a minőségű-mennyiségű szolgáltatásért, mint amennyit egy normál-középáras szolgáltatónál fizettünk volna. Az összképhez hozzátartozik, hogy az extra magas díjakat alkalmazóknál általában magas színvonalú a szolgáltatás kényelmi környezete, ugyanakkor ettől maga a termék még nem lesz (sok esetben nem is lehet) magasabb színvonalú. Azoknak, akiknek (pl. presztízs okok miatt) fontos a magas színvonalú, extra kényelmi környezet és szolgáltatás – belső-lelki igényeik kielégítése miatt – célszerű ilyen irodákban intézni cégügyeiket.
Összegzés
Reméljük, hogy fenti írásaink minden Érdeklődőnk, Ügyfelünk számára megvilágítják, hogy kinek milyen árszintű irodát célszerű választania. A kockázatokat, az esetleg későbbi jelentős ráfizetéseket/problémákat jól viselőknek olcsó irodát; a kockázatokat rosszul tűrőknek, a biztonságra, stressz-mentességre törekvőknek normál-középáras irodát; az extra, esetleg luxus színvonalú kiszolgálásra-körülményekre vágyóknak kifejezetten drága irodát célszerű választaniuk.
A Céghmester normál-középáras árszintű vállalat, minket tehát azoknak célszerű választaniuk, akiknek fontos az extra gondos, biztonságos szolgáltatás, a felelősségvállalás, illetve a garancia.
Fontos információ 2#
Ígéret és valóság
Biztos Ön is tapasztalt már olyat, hogy szolgáltatásvásárlás esetén az ígért szolgáltatás és a teljesített szolgáltatás között jelentős eltérés volt, azaz nem azt kapta, amit ígértek, illetve, amire az előzetes marketing és egyéb információk alapján számított.
Ez azért van így, mert amikor szolgáltatást vásárolunk, akkor ígéretet vásárolunk és a „terméket” később kapjuk meg. (Szemben a kereskedelmi termékekkel, ahol a termék – elvben – előzetesen kipróbálható, megismerhető.)
Ez azt jelenti, hogy szolgáltatást vásárolni jóval nagyobb kockázatot jelent. (Gondoljunk a fodrászra, a kőművesre és hasonlókra.)
Székhelyszolgáltatás, könyvelés, cégalapítás esetén is jelentősek a kockázatok, amelyeket alapos előtájékozódással lehet csökkenteni.
Egyrészt meg kell vizsgálni az ajánlat életszerűségét, realitását. Díjak, költségek, szolgáltatásnyújtásban közreműködők tudása, hozzáállása, szolgáltatás nyújtás környezete, egyéb jellemzői. Ha az ajánlat eleve irreális, gyanús, nem szabad megbízást adni.
Ha az ajánlat reális, életszerű (díjak, költségek, szaktudás, környezet, stb.), akkor azt kell vizsgálni, hogy a szolgáltató ígéretének betartása mennyire valószínűsíthető.
Ezek, jól irányzott pontos kérdésekkel eldönthetők, felelősségvállalás, probléma-menedzselés, hasonlók. Az ún. „túlígérő” szolgáltatók – megfelelő odafigyeléssel – általában kiszúrhatók, beazonosíthatók. Pl.: személyes konzultációban a testbeszéd önmagában sokat elárul; ugyancsak sokat elárul, ha az ajánlat határidőit nem merik rögzíteni és csak azt ígérik, hogy igyekeznek; szintén sokat elárul, ha a fizetendő összeget (legalább közelítőleg) nem mondják meg előre; szintén sokat elárul a szolgáltatás tárgyi környezete (Pl.: ha egy ügyvéd nem rendelkezik az ingatlan-nyilvántartás és a céginformációs adatokhoz szükséges előfizetéssel, az biztos, hogy nem lesz gyors.); szintén sokat elárul a weboldal tartalma, szakmaisága (ahol csak díjcsomagok sokasága, valamint „jók vagyunk, bízza ránk magát” típusú mondatok vannak, de ehhez képest a szaktudás mélységében nem nyilvánul meg, ott érdemes fenntartással kezelni az ígéreteket).
Aki veszi a fáradtságot és rászán némi időt az előtájékozódásra, sok bosszúságtól, stressztől, felesleges kiadástól kímélheti meg magát.
Kérjük, olvassa el a „Vizsgáztassa a kiszemelt cégalapító/ügyvédi irodát” című írásunkat is (https://ceghmester.hu/cegalapitas)!
Cégalapítás azonnal – Kedvezmény infók