A 30 éves jubileumi kedvezmények igénybevételének szabályai, információi
Az azonnali cégalapításra a 30.000 Ft-os munkadíj nem vonatkozik, de a 30%-os kedvezmény igen.
Üzletrész átruházást is érintő cégmódosításra a 30.000 Ft-os munkadíj kedvezmény nem vonatkozik, de a 30%-os kedvezmény igen.
Cégalapítás, cégmódosítás, székhelyszolgáltatás esetén a kedvezmények a megrendeléssel és a munkadíj(ak)/szolgáltatási díj(ak) aznapi megfizetésével vehetők igénybe (készpénz vagy utalás). Ha a munkadíj/szolgáltatási díj az eljáró kollégánkkal egyeztetett határidőig nem érkezik meg irodánk részére, akkor a kedvezmény nem érvényesíthető.
Cégvásárlási kedvezmények a cégközvetítési díj (kaució)/cégmódosítási munkadíj aznapi megfizetésével vehetők igénybe (készpénz vagy utalás), illetve rendelhetők meg. Ha a cégközvetítési díj/munkadíj az eljáró kollégánkkal egyeztetett határidőig nem érkezik meg irodánk részére, akkor a kedvezmény nem érvényesíthető.
A megadott %-os kedvezményeket 1.000 Ft-ra kerekítve adjuk meg a kerekítés matematikai szabályai szerint.
A heti kedvezményesen befogadható megbízások kereteit nem tudjuk túllépni – ezért ezekre érdemes minél előbb jelentkezni és egyidejűleg a kedvezményes díjat befizetni/átutalni, legcélszerűbb hétfőn délelőtt, illetve kedden. Azoknak, akik lemaradtak a kedvezményes megbízásról, a befizetett összeget a befizetett módon visszaadjuk. Az esélyegyenlőség biztosítása érdekében előzetes befizetést nem fogadunk el.
Régi ügyfeleinknek a székhelyszolgáltatás 1/2 éves díjának előre megfizetése esetén 15% kedvezményt; 1 éves díj előre megfizetése esetén 30% kedvezményt adunk.
Azon ügyfeleinknek, akiknek Cégcsoportunk bármelyik cége felé tartozása áll fenn – a tartozás megfizetéséig – semmilyen kedvezményt nem biztosítunk.
Céghmester Business Support Csoport fenntartja azon jogát, hogy a 30 éves kedvezményrendszert cégalapítás, cégmódosítás, cégvásárlás vonatkozásában – amennyiben a megbízások megnövekvő mennyisége a minőségi teljesítést veszélyezteti – átmenetileg szüneteltesse. Ugyancsak fenntartjuk azon jogunkat, hogy a szabályokat megszegő, illetve a korrektség és méltányosság íratlan szabályait be nem tartó Érdeklődőket, Ügyfeleket a 30 éves évfordulós kedvezményrendszerből kizárjuk.
Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket, hogy a Céghmester Business Support Csoport 1154 Budapest, Damjanich János utca 2. szám alatti központi irodájának udvarán egy mindössze 9 állásos parkoló található, emiatt előfordulhat, hogy a hozzánk érkezőknek az általában zsúfolt Damjanich János utcában kell parkolóhelyet keresni. A kellemetlenségért előre is elnézésüket kérjük! Ezúton is kérjük a hozzánk autóval érkezőket, hogy a kapubeállót még rövid időre se állják el! Köszönjük!
Megértésüket előre is megköszönve!
Tisztelettel
Céghmester Business Support Csoport
Cégcsoportunk szellemiségéből, küldetéséből következik, hogy Ügyfeleink, Megbízóink választott ügyvédjét, saját könyvelőjét nem riválisként/konkurensként kezeljük. Sokkal inkább együttműködő partnerként gondolunk-számítunk rájuk, annak érdekében, hogy Ügyfele/Ügyfelünk problémájának megoldása érdekében – a közös munka eredményeképpen – minél jobb megoldás születhessen. Az együttműködéshez mindössze az szükséges, hogy az Ügyfele érdekében eljáró ügyvéd, könyvelő felvegye velünk a kapcsolatot.
Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.
Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.
Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.
Weboldalunkon történő hatékony eligazodás érdekében az oldal struktúráját úgy alakítottuk ki, hogy az információk hármas – a vállalkozások életciklusához igazodó – szakmai tagozódásban (START Support, OPERATION Support, EXIT Support) és háromszintű információ megosztási struktúrában (rendszerező információk; általános információk; részletes és kiegészítő információk) kerüljenek bemutatásra.
A rendszerező és általános információk a „menüből” közvetlenül, a részletes és kiegészítő információk pedig a főoldalról és/vagy az általános információkat ismertető oldalakról közvetlenül érhetők el.
Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!