Tisztelt Ügyfelünk! Tisztelt Érdeklődőnk!

Alábbi problémáinak megoldásában gyorsan, soron kívül segítünk:

Vállalkozásindítás azonnali cégalapítással
1-3 munkanap alatt, azoknak is, akiknek máshol elnyújtották, elrontották!
Ardai Bálint   Telefon: 06-20-476-6105

       Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Vállalkozás indítás cégvásárlással
azoknak, akiknek nem jó az új cég! Elsősorban éves és negyedéves ÁFA-bevalló, kizárólag átvilágított, rendezett könyvelésű, tartozásoktól- és fiktív számláktól mentes cégeket kínálunk eladásra, melyek rövid időn belül hitel- és pályázatképessé tehetők!
Marosvölgyi Diána   Telefon: 06-20-296-2613

Székhelyszolgáltatás 4 budapesti irodában a IX., XIII. és XV. kerületekben!
Tamás Mária   Telefon: 06-20-589-0900

Könyvelés, bérszámfejtés újonnan alapított és megvásárolt cégek részére is!  
Czene Virág   Telefon:06-20-924-0590

 Munkánkért jogi és pénzügyi felelősséget vállalunk!


30 éves jubileumi kedvezmények szabályai, információi



A 30 éves jubileumi kedvezmények igénybevételének szabályai, információi

A 30 éves jubileumi kedvezmények Tisztelt Érdeklődőink/Ügyfeleink erre irányuló kifejezett szóbeli kérése alapján vehetők igénybe! A Céghmester Cégcsoport 30 éves fennállásának 30%-os ünnepi kedvezményei egy könnyed kvízjátékban való részvételt követően realizálhatók. A kedvezményre igényt tartó Érdeklődőknek/Ügyfeleknek az alábbi kérdések valamelyikére kell helyesen válaszolnia:

  • Melyik rendszerváltó évben nyílt meg a jogi lehetőség arra, hogy Magyarországon bárki céget alapíthasson?
  • Melyek azok az alapértékek, melyeket a Céghmester – önmagára nézve kötelezően – fennállása óta kiemelten fontosnak tart?
  • Mikor (hány éve) jött létre a Céghmester legelső, még kezdetleges formája?
  • Mióta (hány éve) végez a Céghmester cégalapítást segítő/szervező tevékenységet?
  • Mióta (hány éve) végez a Céghmester cégmódosítást segítő/szervező tevékenységet?
  • Mióta (hány éve) végez a Céghmester székhelyszolgáltatási tevékenységet; hány székhelyszolgáltató irodában működött székhelyszolgáltatás és hányban működik jelenleg?
  • Mióta (hány éve) végez a Céghmester cégközvetítési tevékenységet?
  • Mióta, hány éve nyújt a Céghmester azonnali cégátvétel szolgáltatást azoknak, akik gyorsan szeretnének megválni feleslegessé vált cégüktől?
  • Melyik évben kezdett a Céghmester különféle cégproblémák (pl. “magas házipénztár”) aktív menedzselésével foglalkozni?
  • Kb. hány ügyfele volt összesen a Céghmesternek az elmúlt 30 évben?

További feltétel még, hogy a kedvezmény igénybe vevője – feltéve, hogy meg van/volt elégedve az általunk végzett munkával – továbbajánlja a Céghmestert vállalkozó ismerőseinek!

A kérdések megválaszolásához segítség a Bemutatkozás menüpontban található!

https://ceghmester.hu/bemutatkozas.html

1 cég 1 alkalommal egyidejűleg maximum 2 kedvezményt vehet igénybe!

A kedvezményből kizárjuk azt az Ügyfelet, aki az előre egyeztetett ügyintézést/konzultációt az ügyintézés/konzultáció napján módosítja vagy azon nem jelenik meg, illetve ha okmányai nem megfelelőek és ezek által a Céghmesternek és/vagy az ügyvédnek többlet munka- és időráfordítást okoz.

A megadott %-os kedvezményeket 1.000 Ft-ra kerekítve adjuk meg a kerekítés matematikai szabályai szerint.

Régi ügyfeleinknek a székhelyszolgáltatás 1/2 éves díjának előre megfizetése esetén 15% kedvezményt; 1 éves díj előre megfizetése esetén 30% kedvezményt adunk.

Azon ügyfeleinknek, akiknek Cégcsoportunk bármelyik cége felé tartozása áll fenn – a tartozás megfizetéséig – semmilyen kedvezményt nem biztosítunk.

Céghmester Business Support Csoport fenntartja azon jogát, hogy a 30 éves kedvezményrendszert cégalapítás, cégmódosítás, cégvásárlás vonatkozásában – amennyiben a megbízások megnövekvő mennyisége a minőségi teljesítést veszélyezteti – átmenetileg szüneteltesse. Ugyancsak fenntartjuk azon jogunkat, hogy a szabályokat megszegő, illetve a korrektség és méltányosság íratlan szabályait be nem tartó Érdeklődőket, Ügyfeleket a 30 éves évfordulós kedvezményrendszerből kizárjuk.

Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket, hogy a Céghmester Business Support Csoport 1154 Budapest, Damjanich János utca 2. szám alatti központi irodájának udvarán egy mindössze 9 állásos parkoló található, emiatt előfordulhat, hogy a hozzánk érkezőknek az általában zsúfolt Damjanich János utcában kell parkolóhelyet keresni. A kellemetlenségért előre is elnézésüket kérjük! Ezúton is kérjük a hozzánk autóval érkezőket, hogy a kapubeállót még rövid időre se állják el! Köszönjük!

Megértésüket előre is megköszönve!

Tisztelettel

Céghmester Business Support Csoport


Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.

Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.

Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!