Tisztelt Ügyfelünk! Tisztelt Érdeklődőnk!

Alábbi problémáinak megoldásában gyorsan, soron kívül segítünk:

Vállalkozásindítás azonnali cégalapítással
1-3 munkanap alatt, azoknak is, akiknek máshol elnyújtották, elrontották!
Ardai Bálint   Telefon: 06-20-476-6105

       Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Vállalkozás indítás cégvásárlással
azoknak, akiknek nem jó az új cég! Elsősorban éves és negyedéves ÁFA-bevalló, kizárólag átvilágított, rendezett könyvelésű, tartozásoktól- és fiktív számláktól mentes cégeket kínálunk eladásra, melyek rövid időn belül hitel- és pályázatképessé tehetők!
Marosvölgyi Diána   Telefon: 06-20-296-2613

Székhelyszolgáltatás 4 budapesti irodában a IX., XIII. és XV. kerületekben!
Tamás Mária   Telefon: 06-20-589-0900

Könyvelés, bérszámfejtés újonnan alapított és megvásárolt cégek részére is!  
Czene Virág   Telefon:06-20-924-0590

 Munkánkért jogi és pénzügyi felelősséget vállalunk!


Bemutatkozás



Cégnevünkről, küldetésünkről

A Céghmester a mai cég és a középkori céh kifejezések összevonásából jött létre.
Azt jelenti, hogy egyedi igényekre szabva, precízen, jó minőségben végezzük a munkánkat, úgy, ahogy a középkorban a hírneves céhek illetve az ezekben dolgozó mesteremberek tették.
A Céghmester küldetése a vállalkozók segítése, ezen belül különösen a mikro- és kisvállalkozások sikeres elindításának és fennmaradásának elősegítése.
A mai 20-30 éves friss generációs vállalkozók nem is tudják, hogy a múlt század 60-as, 70-es éveiben Magyarországon alig lehetett vállalkozni. A szabad vállalkozások jogi lehetősége a rendszerváltás éveiben, konkrétan 1989-ben adatott meg, ettől kezdve bármely magyar és külföldi természetes és jogi személy alapíthatott céget Magyarországon.
A Céghmester 1995 óta foglalkozik vállalkozássegítő tevékenységgel – Business Support – már ekkor látható volt, hogy ezen a piacon csak bizonyos alapértékek következetes és hosszú távú betartása mellett lehet teret nyerni és megmaradni. A Céghmester a kezdetektől fogva a mai napig legfontosabb – és önmagára nézve kötelező – alapértéknek tekinti az etikusságot; a pontosságot; a gyorsaságot és a rugalmasságot; a törvényességet; és a felelősségvállalást. MIndezek természetes velejárója, hogy a Céghmester maximálisan elutasítja az olcsóságot és a gagyiságot.

Cégtörténet

A Céghmester legelső, még mindössze két fővel üzemelő formája 1995 év elején jött létre.

A Céghmester cégalapítást és cégmódosítást segítő/szervező tevékenységet 1995 óta végez.

A Céghmester székhelyszolgáltatási tevékenységet 1998 óta végez; a “feltalálása” is a Céghmester nevéhez fűződik; 1998-tól az irodák száma több év alatt 12 székhelyszolgáltató irodára bővült, jelenleg 4 székhelyszolgáltató irodában működik.

A Céghmester cégközvetítési tevékenységet 1998 óta végez, kizárólag tartozásmentes és rendezett könyvelésű cégek közvetítésével foglalkoztunk és foglalkozunk.

A Céghmester könyvelési és bérszámfejtési tevékenységet 2004 óta végzett, a könyvelőiroda 2021-ben önálló vállalkozásként kivált a Céghmester cégcsoportból, de azóta is együttműködünk.

A Céghmester adóellenőrzések menedzselésére irányuló tevékenységet 2009 óta végez, 3 ügyvéddel és több könyvelőirodával együttműködve.

A Céghmester 2022-ben kezdett el foglalkozni tartozásmentes és rendezett könyvelésű, feleslegessé vált cégek azonnali átvételével.

A Céghmester 2024 óta foglalkozik magas eszközállománnyal rendelkező (pl. “magas házipénztár”) cégek; negatív saját tőkével rendelkező cégek; magas tagi kölcsön állománnyal rendelkező cégek és egyéb cégproblémákkal küzdő cégek cégügyeinek menedzselésével.

A Céghmesternek az elmúlt 30 évben kb. 15-16.000 ügyfele volt.

Szponzorálás

A Céghmester lehetőségei keretein belül évek óta támogat gyermekeket gyógyító-nevelő egyesületeket és intézményeket. 2006 óta cégünk a FORTUNA KSE karate egyesületet is támogatja, mely alapvetően az utánpótlás nevelésre összepontosít. (Az egyesület legfiatalabb versenyzői 6-7 éves korú gyermekek.) Ugyancsak 2006-ban rendeztük meg először a Céghmester Kupa utánpótlás karate versenyt, melyen közel ötszáz versenyző indult.


Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.

Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.

Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!