Tisztelt Ügyfelünk! Tisztelt Érdeklődőnk!

Legyen gyors és használja ki, hogy 30 évesek lettünk!

Alábbi problémáinak megoldásában gyorsan, soron kívül segítünk:

Vállalkozásindítás azonnali cégalapítással
1-3 munkanap alatt, azoknak is, akiknek máshol elnyújtották, elrontották!
Ardai Bálint   Telefon:06-20-476-6105
Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Vállalkozás indítás cégvásárlással
azoknak, akiknek nem jó az új cég!
Marosvölgyi Diána   Telefon: 06-20-296-2613

Székhelyszolgáltatás 4 budapesti irodában
Tamás Mária   Telefon: 06-20-589-0900

Cégmódosítás-változásbejegyzés azonnali ügyintézése
Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Könyvelés, bérszámfejtés, elmaradt adóbevallások pótlása, adóellenőrzések menedzselése
Czene Virág   Telefon:06-20-924-0590

EXIT support - kiszállás támogatás
feleslegessé vált Kft-k, Bt-k azonnali átvétele, akár végelszámolás helyett, magas tagi kölcsön és házipénztár állománnyal is!
Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069

Legyen gyors és használja ki, hogy 30 évesek lettünk, ünnepeljen velünk! Egyes szolgáltatásainkra 30.000 Ft-os fix díjak és/vagy 30%-os kedvezmények 2025. január 6-tól egész évben!
Részletek: https://ceghmester.hu/dijjegyzek.html


Bemutatkozás



Cégnevünkről, küldetésünkről

A Céghmester a mai cég és a középkori céh kifejezések összevonásából jött létre.
Azt jelenti, hogy egyedi igényekre szabva, precízen, jó minõségben végezzük a munkánkat, úgy, ahogy a középkorban a hírneves céhek illetve az ezekben dolgozó mesteremberek tették.
A Céghmester küldetése a vállalkozók segítése, ezen belül különösen a mikro- és kisvállalkozások sikeres elindításának és fennmaradásának elõsegítése.

Cégtörténet

Vállalkozásunk 1996 õszén alakult kereskedelmi és szolgáltató vegyes profillal. 1997-98-tól tevékenységünk fokozatosan a vállalkozások segítésével és kidolgozásával kapcsolatos tevékenységekre irányult, látva ennek a szegmensnek piaci lefedetlenségét, illetve érzékelve a területen mûködõ vállalkozások olykor gyenge teljesítményét, professzionális “vállalkozássegítõ” termékcsoport kialakítását határoztuk el, melyet 1999. év végéig meg is valósítottunk.Elsõ ilyen szolgáltatásunk a cégalapítások és cégmódosítások szervezése, illetve folyamatának teljes körû koordinálása lett, melybe az adatfelvételtõl az adózással és bejelentési kötelezettségekkel kapcsolatos tájékoztatásokon és ügyintézéseken keresztül rengeteg minden beletartozik. A cégalapítás folyamatának minden olyan elemét illetve tevékenységét, amelyet a törvény szerint kizárólag jogi képviselõ végezhet, irodánk szerzõdött ügyvédei végzik.Második ilyen szolgáltatásunk a cégek (fõleg Kft.-k) adásvételének közvetítése lett, mely fõleg a hitel felvételre alkalmas, nagyobb forgalmú cégekre irányul.Harmadik vállalkozássegítõ szolgáltatásunk a székhelyszolgáltatás, mely külföldi és belföldi, kisebb forgalmú, jelentõs irodai hátteret nem igénylõ céges vállalkozások körében lett nagyon népszerû. A nagy létszámú ügyfélkör pozitív visszajelzései, sõt konkrét igényei alapján került sor 2004-tõl folyamatosan a könyvelési és számviteli szolgáltatások kiépítésére.

Az utóbbi idõkben a fenti – már klasszikusnak számító – tevékenységeket újabbakkal bõvítettük, illetve bõvítjük. Ezek a kisvállalkozások tipikus problémáinak megoldására (lásd. www.cegproblemak.hu oldal), valamint azok eredményesebb és hatékonyabb felépítésére, illetve megfelelõ vevõkör és üzleti kapcsolatok kiépítésének a  segítésére fókuszálnak (lásd. www.businessturbo.hu oldal).

A 2012-ben létrejövõ Cégmester a jövõ sikeres vállalkozóiért Szövetség a vállalkozó szellemû fiatalok segítését és üzleti nevelését célozza már akár általános iskolás kortól.
Közel másfél évtizedes mûködésünk során úgy tapasztaltuk, hogy szolgáltatásaink és üzleti elveink nagyban hozzájárultak több mint 12000 ügyfelünk sikeréhez.

Szponzorálás

A Céghmester – lehetõségei keretein belül – évek óta támogat gyermekeket gyógyító-nevelõ egyesületeket és intézményeket. 2006 óta cégünk a FORTUNA KSE karate egyesületet is támogatja, mely alapvetõen az utánpótlás nevelésre összepontosít. (Az egyesület legfiatalabb versenyzõi 6-7 éves korú gyermekek.) Ugyancsak 2006-ban rendeztük meg elõször a Céghmester Kupa utánpótlás karate versenyt, melyen közel ötszáz versenyzõ indult.

Cégcsoportunk szellemiségéből, küldetéséből következik, hogy Ügyfeleink, Megbízóink választott ügyvédjét, saját könyvelőjét nem riválisként/konkurensként kezeljük. Sokkal inkább együttműködő partnerként gondolunk-számítunk rájuk, annak érdekében, hogy Ügyfele/Ügyfelünk problémájának megoldása érdekében – a közös munka eredményeképpen – minél jobb megoldás születhessen. Az együttműködéshez mindössze az szükséges, hogy az Ügyfele érdekében eljáró ügyvéd, könyvelő felvegye velünk a kapcsolatot.

Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.

Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.

Weboldalunkon történő hatékony eligazodás érdekében az oldal struktúráját úgy alakítottuk ki, hogy az információk hármas – a vállalkozások életciklusához igazodó – szakmai tagozódásban (START Support, OPERATION Support, EXIT Support) és háromszintű információ megosztási struktúrában (rendszerező információk; általános információk; részletes és kiegészítő információk) kerüljenek bemutatásra.
A rendszerező és általános információk a „menüből” közvetlenül, a részletes és kiegészítő információk pedig a főoldalról és/vagy az általános információkat ismertető oldalakról közvetlenül érhetők el.

Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!