Tisztelt Ügyfelünk! Tisztelt Érdeklődőnk!

Alábbi problémáinak megoldásában gyorsan, soron kívül segítünk:

Vállalkozásindítás azonnali cégalapítással
1-3 munkanap alatt, azoknak is, akiknek máshol elnyújtották, elrontották!
Ardai Bálint   Telefon:06-20-476-6105
Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Vállalkozás indítás cégvásárlással
azoknak, akiknek nem jó az új cég!
Marosvölgyi Diána   Telefon: 06-20-296-2613

Székhelyszolgáltatás 4 budapesti irodában; bankszámlanyitásnál is elfogadott székhelymegoldások
Tamás Mária   Telefon: 06-20-589-0900

Cégmódosítás-változásbejegyzés azonnali ügyintézése
Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Könyvelés, bérszámfejtés, elmaradt adóbevallások pótlása, magas tagi kölcsön, negatív saját tőke, "magas házipénztár" problémák megoldása 
Czene Virág   Telefon:06-20-924-0590

EXIT support - kiszállás támogatás
Haláleset, cégörökölés, betegség, nyugdíj, stb. miatt feleslegessé vált cégek azonnali átvétele, akár végelszámolás helyett, magas tagi kölcsön, negatív saját tőke, "magas házipénztár" problémákkal is!
Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069

Használja ki, hogy 30 évesek lettünk!
https://ceghmester.hu/dijjegyzek.html


Cégmódosítás kisokos



I. Cégmódosítás menete

A cégmódosítás ügyvédi/jogi menetének sikeres végigvitele, melynek eredménye a sikeres változásbejegyzés

Cégmódosításról jogi nyelven változásbejegyzési eljárásról beszélünk, ha a cég alapadatainak bármelyikében változás következik be. Ezek az alapadatok a következők: cégnév; székhely (telephely, fióktelep); tag(ok); ügyvezetés; kézbesítési megbízott; jegyzett tőke; tevékenységi kör; elektronikus kézbesítési cím. Akkor is cégmódosításról, illetve változásbejegyzési eljárásról beszélünk, ha cég alapadataiban nem történik változás, de a cég létesítő okiratának jogi szövege megváltozik.

Fentiek alapján a cégmódosítás/változásbejegyzési eljárás menete az alábbiakból áll:

Cégmódosítás menete 0. lépés: A cég legutolsó létesítő okiratának (legtöbb esetben társasági szerződés) rendelkezésre bocsátása az eljáró iroda/ügyvéd részére

Cégmódosítás menete 1. lépés: Adatfelvétel – adategyeztetés, a megváltoztatni kívánt adatok és/vagy jogi tények megadása az eljáró iroda/ügyvéd részére email-ben vagy személyesen

Cégmódosítás menete 2. lépés: Ügyvéd általi okirat iratkészítés

Cégmódosítás menete 3. lépés: Az eljárási költségek szükség szerinti megfizetése (legtöbbször 15.000 Ft illeték és 3.000 Ft közzétételi díj), ezeknek elektronikus lekérését és elutalását a Céghmester munkatársai intézik

Cégmódosítás menete 4. lépés: Az okiratok ügyvéd előtti aláírása, mely történhet személyes megjelenés útján (mi ezt preferáljuk), de történhet online módon, távoli ügyfél azonosítással is a cégben érintett személyek igényei alapján.

Cégmódosítás menete 5. lépés: Az okiratok ügyvéd általi elektronikus beküldése a cégbíróságra

Cégmódosítás menete 6. lépés: A bejegyzett cég cégiratainak átadása ügyfelünk részére személyesen, illetve az elektronikus akta átküldése a cég email címére.

Kérje közvetlen, személyes segítségünket:

 Hétköznap hívható munkatársaink:
Ardai Bálint 06-20-476-6105
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
Cégiroda központi száma: 06-1-410-7997
(H-Cs: 9-15.30 óra    P: 9-13 óra)

Azonnali cégalapítás vagy egyéb sürgős esetben hétvégén is hívható telefonszámunk:

Ardai Attila 06-20-949-2069

A további tartalom feltöltés alatt! Szíves türelmüket kérjük!
II. Cégmódosítás alapadatai
III. Cégmódosítás csapdák elkerülése

1# Végrehajtás

2# Törölt adószám

3# Jegyzett tőke befizetése

4# Részesedés lefoglalása

5# Eltiltás és adóregisztráció

6# Átadás-átvételi jegyzőkönyv


OPERATION Support - részletes és kiegészítő információk

Cégmódosítás kisokosKönyvelés-bérszámfejtés alapfogalmak
Adóellenőrzés alapfogalmakTagi kölcsön kisokos
Negatív saját tőke kisokos"Magas házipénztár" és társai kisokos

Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.

Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.

Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!