Tisztelt Ügyfelünk! Tisztelt Érdeklődőnk!

Alábbi problémáinak megoldásában gyorsan, soron kívül segítünk:

Azonnali cégalapítás garanciával
1-3 munkanap alatt, azoknak is, akiknek máshol elnyújtották, elrontották!
Ardai Bálint   Telefon:06-20-476-6105
Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Elmaradt adóbevallások, NAV tartozások, részletfizetés, házipénztár problémák
Gyors és legális megoldása azoknak is, akiknek a jelenlegi könyvelője nem tudja vagy nem akarja megoldani.
Czene Virág   Telefon:06-20-924-0590

Adóellenőrzések menedzselése
Felkészítés nyilatkozattételre, gyors önrevízió, észrevétel, fellebbezés, stb.
Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069

EXIT support - kiszállás támogatás
Pl. feleslegessé vált cégek azonnali átvétele garanciával, akár végelszámolás helyett
Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069


Útravaló



ÚTRAVALÓ A CÉGHMESTERTŐL

Megalakult a cég, bejegyezték, stb., elvégezték a kötelező adminisztratív és jogi feladatokat. Most jön a neheze! Sikeressé kell tenni a céget, a vállalkozást! Ez nem könnyű feladat, ennek megvalósítását igyekszünk megkönnyíteni jelen menüpontunkkal.

Mindenekelőtt bemutatjuk azt a 7 kulcs alapelvet, amelyek alkalmazása nélkül egyetlen vállalkozás sem számíthat átütő sikerre. Íme:

  1. Az empátia alkalmazásának alapelve, melynek segítségével pontosan érezzük és tudjuk, hogy ügyfelünknek/vásárlónknak mire van igénye (szüksége), milyen problémára keres megoldást; és azt elégítjük ki, illetve azt oldjuk meg a lehető legjobb minőségben, a lehető legjobb kiszolgálással, nem pedig eladunk/erőltetünk “valamit” (esetleg nagyon olcsón).

 

  1. Az ügyfél/vásárló pontosan azt kapja, amit ígértünk. Ez a termék/szolgáltatás minőségét garantáló alapelv.

 

  1. Az ügyfél/vásárló pontosan úgy kapja a terméket/szolgáltatást, ahogyan ígértük. Ez a kiszolgálás színvonalát és minőségét garantáló alapelv.

 

  1. Az ügyfél/vásárló pontosan annyiért kapja meg a terméket/szolgáltatást, amennyiért ígértük. Ez a pénzügyi megbízhatóságot garantáló alapelv.

 

  1. Vállaljunk pénz visszafizetési garanciát arra az esetre, ha nem azt és nem úgy nyújtjuk, ahogyan azt ígértük. Ez az alapelv a vállalkozás szakmai és erkölcsi megbízhatóságát hitelesíti.

 

  1. Korrekt árszínvonal alkalmazásának alapelve, amely igazodik az ügyfél/vásárló realitás érzékéhez és igazságérzetéhez. A jó ár akár a teljes vállalkozás hitelességének kulcsa lehet. A jó ár eléri, hogy az ügyfelek/vásárlók komoly, felelősségteljes partnerként tekintsenek vállalkozásunkra.

 

  1. Az ármegvédés alapelve, mely a gazdaságosságot és a nyereségességet biztosítja vállalkozásunk részére. Ha nem tudjuk konzekvensen megvédeni és tartani árainkat, azaz olcsóvá válunk, akkor a vállalkozásunk lehet, hogy valahogyan megél, illetve fennmarad, de fejlődésre, átütő sikerre soha nem lesz képes.

 

Ismerj meg néhány fontos gondolatot és praktikát, amelyek gyakorlati alkalmazása nélkülözhetetlen korunk vállalkozója számára:

  • A VÁLLALKOZÓRÓL
  • A VEZETÉSRőL
  • A MARKETING ÉS A REKLÁM
  • A XXI. SZÁZAD VÁLLALKOZÁSAINAK SZERVEZETE
  • HOGYAN KEZELJÜK A STRESSZT
  • NAPI 20 PERC ÖNMENEDZSELÉS AHIBÁTLAN MUNKÁÉRT
  • A SIKERES VÁLLALKOZÁS “TITKA”

 

A VÁLLALKOZÓRÓL:

Vállalkozónak lenni egy “szentháromság”, azaz 3 léleknek kell megfelelő arányban funkcionálni:

1. Az üzletembernek, aki az új ötletek, az alkotás és az ebből eredő sikerek megszállottja. Jövőképpel, víziókkal rendelkezik, olykor kicsit “meg van kattanva”.
2. A menedzsernek, aki koordinálja és irányítja a teendőket, működésben tartja és ellenőrzi a vállalkozás egészét vagy részét.
3. A szakembernek, aki a konkrét terméket megcsinálja vagy megcsináltatja, lehetőleg kiválóan, hiba nélkül.

Jó tanács: Tarts egyensúlyt a szentháromságban! Mindig tudd, hogy melyik minőségedben jársz el. Figyelem! A legnagyobb veszély a “szakemberre” leselkedik. Sokan hiszik vagy hitetik el velük, hogy egy szakma kiváló ismerete garantálja a sikert! Ez nincs így! (Bukott vagyonok, tönkrement kapcsolatok bizonyítják az ellenkezőjét.)

A VEZETÉSRőL:

Vezetőnek lenni is egy szentháromság! A vezető:

1. Munkát, feladatokat kiad és készen visszakap.
2. Rendszereket, folyamatokat hoz létre és irányít.
3. Segíti, motiválja és ellenőrzi beosztottjait.

Jó tanács: Légy eredmény és termék centrikus. Csak konkrét, értékelhető és értékteremtő produktumot fogadj el.

A jó vezető bátor!
“A bátorság olyan félelem, amely már elmondta imáit.” A fenti idézet egy Karl Barth nevű teológustól származik. Azt jelenti, hogy a bátor vezető hajlandó az ésszerűnél nagyobb kockázatot vállalni. Időben szembenéz a problémákkal és cselekszik. Jutalma általában siker és követői is lesznek. Néha nem sikerül, de pont ez a lényeg, hogy meg kellett próbálni. (Gondolj arra, aki először átrepülte az Atlanti-óceánt.)

Jó tanács: A bátorság önmagában kevés, a jó vezető ezen kívül számos készséggel rendelkezik. (Vezetői alkat és jellem, realitás érzék, tanulékonyság, önfegyelem, stb.)

A MARKETING ÉS A REKLÁM:

A marketing az eladók és vevők érintkezésének illetve értékcseréjének megteremtésére és hatékonyabbá tételére irányuló tudomány és gyakorlat.
Szűkebb értelemben arról szól, hogyan előzzük meg versenytársainkat, illetve hogyan védjük meg megszerzett piacainkat.
A marketing egy folyamatos háború, az nyer, aki jobb pozíciót épít ki a vevőjelölt koponyájában.
Ennek leghatékonyabb eszköze a pozícionálás, azaz bejuttatni egy gondolatot a vevők fejébe, ami rólunk szól, csak ránk jellemző és rámutat versenyelőnyünkre.
A pozícionálandó gondolathordozó eszközei a kommunikációs csatornák, ezek közül a legelterjedtebb a reklám.(pl. újságban, interneten, Tv-ben, saját kiadványokban, stb.)
A reklám akkor jó, ha a pozícionálandó gondolatokat hitelessé és vonzóvá formálja.
A mai gazdaságban a marketing és annak kommunikálása kulcskérdés, ezért annak stratégiai döntéseit a vezetés nem kerülheti meg, és nem adhatja külső kézbe.

A XXI. SZÁZAD VÁLLALKOZÁSÁNAK SZERVEZETE:

Korunk vállalkozásait célszerű az alábbi 4 fő szervezeti funkcióba tömöríteni:

  • Szakmai tevékenység
  • Működtetés, üzemeltetés
  • Marketing, reklám, értékesítés
  • Adminisztráció, egyéb

Az egyes területek fontossága és tartalma vállalatonként eltérő lehet, lényeg, hogy a szervezet “lapos” legyen, azaz kevés vezetői szintet tartalmazzon.
Induló vállalkozásnál akár az összes funkciót elláthatja 1 vagy néhány ember, a lényeg, hogy mindig tudják ki mikor és melyiket látja el.
Ahogy a vállalkozás növekszik az egyes funkciókat egyre többen látják el, egy idő után azok is tovább osztódnak.

Jó tanács: soha ne hagyjuk felbomlani a funkciókat és a rendet.

HOGYAN KEZELJÜK A STRESSZT?

Tudod mi a stressz?
A stressz olyan mennyiségű elintézetlen dolog illetve nyitott folyamat, amely meghaladja egyéni tűrőképességedet.

Jó tanács: Igyekezz dolgaidat mielőbb elvégezni, ne legyen sok nyitott folyamat. Ha a dolog eleve elhúzódó, akkor annak részfolyamataira alkalmazd a fenti szabályt.

NAPI 20 PERC ÖNMENEDZSELÉS A HIBÁTLAN MUNKÁÉRT:

Készíts napi, heti vagy akár hosszabb távlatú ellenőrző listát feladataidról, illetve kötelezettségeidről. Szánj rá reggel és este kb. 10-10 percet, hogy ellenőrizd és aktualizáld. Ennek segítségével sokkal sikeresebb és pontosabb leszel. Következetes alkalmazásával elkerülöd az igazán nagy hibákat. Az éjszakai stressz is jelentősen csökkenthető, nem kell gondolkodnod, hogy mit szúrtál vagy felejtettél el. Ehhez “csak” a listát kell jól megírnod.

Jó tanács: A listán belül különítsd el a fontost a kevésbé fontostól, a sürgőset a kevésbé sürgőstől, jelöld meg a határidőket! Ajánlott formája a füzet, így biztosan minden infó meg lesz jó ideig.

A SIKERES VÁLLALKOZÁS “TITKA”:

1. Legyen a vállalatodnak küldetése, jó célja, amivel szolgálja szűkebb és tágabb környezetét. (Csak pénzt látni egy vállalkozásban biztos bukás.)
2. Vállalkozásodban mindenki találja meg a számítását, azok közül, aki hozzájárul sikeréhez. (Partnerek és munkatársak is, ne csak a tulajdonosok és a vezetők.)
3. Tedd tanuló szervezetté vállalatodat (Ne csak az egyes személyek tanuljanak, hanem maga a “cég” is.)

 

SEGÍTÜNK:

06-20-949-2069

Szándékaink szerint a Céghmester a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, ésszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com, illetve cehmester.hu oldalakhoz és azok üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Ugyancsak elhatárolódunk az ehhez hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag – olykor-olykor büntetőjogilag is – aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.

Bónusz a sikeredhez – kerülj be a kiváltságos kisebbségbe

Tudtad, hogy az induló vállalkozások 80%-a 1 éven belül ellehetetlenül, azaz tönkre megy vagy be sem indul?!

Csak 20% éli túl az első évet és ezeknek is csak a 20%-a éli túl az első 5 évet!

Ha szeretnél a sikeres 20%-ba vagy még inkább a kiváltságos 4%-ba tartozni, jelentkezz személyes, kis csoportos üzletépítési konzultációnkra, ahol ráállítjuk az agyadat a sikeres üzleti gondolkodásra, illetve a leggyakoribb buktatók felismerésére és elkerülésére!

Részvételi feltétel: nettó 150.000 Ft értékű szolgáltatási díj megfizetése fél éven belül

Konzultáció időtartama: 60-90 perc

Konzultáció helye: cégünk központi irodája, 1154 Budapest, Damjanich János utca 2.

Részvételi létszám: 1 vállalkozástól maximum 3 fő

Lemondási kaució: 20.000 Ft / fő

Konzultáció tematikája
– üzleti struktúra/szervezet felépítése
– vezetési alapok
– marketing, értékesítés, árazás
– adminisztrációtól az adózásig
– ne dőlj be a “lehúzás”-nak, inkább tanulj meg néhány jogi trükköt
– a sikeres ügyvitel titkai – ne hagyd, hogy bedaráljon a mókuskerék
– könyvek, amelyeket el kell olvasnod

Ha nem csak mi akarjuk, hogy a kiváltságos 4%-ba tartozz, hanem Te is és ezért hajlandó vagy tenni is (azaz nem csak ábrándozol a sikerről), akkor jelentkezz és gyere el!

Jelentkezés: Leskó Veronika, 06-20-571-5710

 

Cégcsoportunk szellemiségéből, küldetéséből következik, hogy Ügyfeleink, Megbízóink választott ügyvédjét, saját könyvelőjét nem riválisként/konkurensként kezeljük. Sokkal inkább együttműködő partnerként gondolunk-számítunk rájuk, annak érdekében, hogy Ügyfele/Ügyfelünk problémájának megoldása érdekében – a közös munka eredményeképpen – minél jobb megoldás születhessen. Az együttműködéshez mindössze az szükséges, hogy az Ügyfele érdekében eljáró ügyvéd, könyvelő felvegye velünk a kapcsolatot.

Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.

Cégnevünket és brandünket fennállásunk közelgő 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Az esetleges üzemzavarokért, pontatlanságokért elnézésüket és türelmüket kérjük.  

Weboldalunkon történő hatékony eligazodás érdekében az oldal struktúráját úgy alakítottuk ki, hogy az információk hármas – a vállalkozások életciklusához igazodó – szakmai tagozódásban (START Support, OPERATION Support, EXIT Support) és háromszintű információ megosztási struktúrában (rendszerező információk; általános információk; részletes és kiegészítő információk) kerüljenek bemutatásra.
A rendszerező és általános információk a „menüből” közvetlenül, a részletes és kiegészítő információk pedig a főoldalról és/vagy az általános információkat ismertető oldalakról közvetlenül érhetők el.

Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!