Adóellenőrzések menedzselése – általános információk
Adóellenőrzések eredményes menedzselése a Céghmester szakmai csapatával
„Életre-halálra” kiállunk Megbízóink érdekeiért, nem ijedünk meg sem a NAV-tól, sem más hatóságtól
Miben segít a Céghmester adóellenőrzés, illetve hatósági ellenőrzés esetén?
- Elmaradt könyvelés, bevallások utólagos, soron kívüli pótlása
- Magas házipénztár és tagi kölcsön problémák megoldása a revízió részére történő iratbenyújtás és adatszolgáltatás előtt
- Jogkövetési vizsgálat esetén önrevízió soron kívüli elkészítése és benyújtása
- Írásbeli / szóbeli nyilatkozattétel esetén:
Megvizsgáljuk, hogy a kérdések nem jogszabálysértőek-e
Segítünk a kérdések értelmezésében és megválaszolásában
Felkészítjük a szóbeli nyilatkozattétel nehézségeire
- Észrevételek / fellebbezések, egyéb jogorvoslati eljárások:
A megállapítások jogi értelmezése – Baj van vagy nincs baj
A JOGI teendők, illetve stratégia összeállítása
Teljes körű ügyvédi-jogi képviselet biztosítása
Beadványok határidőre történő elkészítése és beadása - Rosszul sikerült, máshol elrontott adóellenőrzések ügyintézése eredménykötelem nélkül
Fentiekben, illetve fentiek koordinálásában segítünk szakmai csapatunkkal, mely több hozzáértő ügyvédet, könyvelőt, könyvvizsgálót, adószakértőt tömörít. Mindannyiunkra jellemző, hogy maximálisan kiállunk Ügyfeleink érdekeiért, nem félünk sem a NAV-tól, sem más hatóságtól. Azzal tudunk büszkélkedni, hogy az általunk menedzselt adóellenőrzések, jogkövetési vizsgálatok, illetve NAV végrehajtási eljárások során megoldásainkat a NAV is elfogadta.
NAV-ról, illetve a NAV ellenőrzésről fontos tudni, hogy országosan több ezer NAV revizor dolgozik sokféle ember, sokféle személyiség típus, több generációra tagolódva.
Régebben a revizorok jelentős része, cca. 30-40% keménykedő – agresszív viselkedésű volt – ezeknél tudhatta az adózó, hogy semmi jóra nem számíthat. Tekintettel arra, hogy ez a viselkedés a mára lassan kiöregedő nemzedékre (volt) jellemző, ilyen revizorokat már csak elvétve találunk.
Manapság a revizorok többsége kedves, udvarias, sima modorú, segítőkész vagy segítőkésznek látszó viselkedésű és itt rejlik a csapda! Nagyon nem mindegy, hogy segítőkész vagy csak annak látszó ún. “mosolygós gyilkos”. Ezt a revízió első időszakában érdemes kideríteni – ügyvéd, könyvelő segítsen ebben, ha tud – ha nem sikerül eldönteni a kérdést, akkor úgy kell kezelni, hogy “mosolygós gyilkos”, így biztosan nem “csalódik” az adózó és csapata.
Ténykérdés, hogy a revízió sokat árthat még a legbecsületesebb adózónak is; mégis az a tapasztalatunk, hogy a legtöbb esetben nem a revizorok okozzák az igazi bajt, hanem azt a vállalkozó okozza saját magának. A vállalkozók által elkövetett legnagyobb hibákból az Adóellenőrzés top hibák menüben fejtjük ki álláspontunkat.
Az adóellenőrzések minél sikeresebb menedzselése érdekében maximálisan együttműködünk Ügyfeleink/Megbízóink saját ügyvédjével/könyvelőjével.
Az adóellenőrzésekhez való hozzáállásunkról, rendszerünkről, a Megbízóinkkal szembeni elvárásainkról, stb. az Adóellenőrzések ügyvitele menüben tájékozódhat.
Díjazásunk fix díjból és / vagy sikerdíjból tevődik össze, a ránk bízott ügy sajátosságainak figyelembevételével kötött írásbeli megállapodás alapján. Részletek a hatályos díjjegyzékben.
Kérje közvetlen, személyes segítségünket:
Ardai Attila 06-20-949-2069
Cégcsoportunk szellemiségéből, küldetéséből következik, hogy Ügyfeleink, Megbízóink választott ügyvédjét, saját könyvelőjét nem riválisként/konkurensként kezeljük. Sokkal inkább együttműködő partnerként gondolunk-számítunk rájuk, annak érdekében, hogy Ügyfele/Ügyfelünk problémájának megoldása érdekében – a közös munka eredményeképpen – minél jobb megoldás születhessen. Az együttműködéshez mindössze az szükséges, hogy az Ügyfele érdekében eljáró ügyvéd, könyvelő felvegye velünk a kapcsolatot.
Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.
Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.
Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.
Weboldalunkon történő hatékony eligazodás érdekében az oldal struktúráját úgy alakítottuk ki, hogy az információk hármas – a vállalkozások életciklusához igazodó – szakmai tagozódásban (START Support, OPERATION Support, EXIT Support) és háromszintű információ megosztási struktúrában (rendszerező információk; általános információk; részletes és kiegészítő információk) kerüljenek bemutatásra.
A rendszerező és általános információk a „menüből” közvetlenül, a részletes és kiegészítő információk pedig a főoldalról és/vagy az általános információkat ismertető oldalakról közvetlenül érhetők el.
Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!