Azonnali cégátvétel – általános információk
Feleslegessé vált tartozásmentes cégek azonnali átvétele
Kiknek/mikor ajánlott az azonnali cégátvétel szolgáltatás igénybevétele
- azoknak, akiknek egyáltalán nincs bevételük, de magasak a bér- és járulék terheik (a kötelező min. 36 órás jogviszony miatt)
- azoknak, akiknek nem jött össze az üzlet, de a cég nyűgként, teherként a nyakukon maradt
- azoknak, akiknek magas tagi kölcsön állomány van a cégükben, de a jogutód nélküli megszüntetés fizetendő adóterhei miatt (SZJA, SZOCHO) nem célszerű vagy nem lehetséges a végelszámolás. A probléma megnyugtató és optimális megoldása érdekében kifejezetten javasoljuk és kérjük, hogy könyvelőjét is vonja be a velünk történő egyeztetési folyamatba.
- azoknak, akiknek magas házipénztár van a cégükben, de a jogutód nélküli megszüntetés fizetendő adóterhei miatt (SZJA, SZOCHO) nem célszerű vagy nem lehetséges a végelszámolás. Ezen probléma megoldása érdekében kössön össze minket saját könyvelőjével. Biztosak vagyunk benne, hogy együttesen megtaláljuk az Önnek legkedvezőbb, legoptimálisabb megoldást.
- azoknak, akiknél jogi összeférhetetlenség merül fel pl. közalkalmazott, stb., akik nem lehetnek gazdasági társaság vezető tisztségviselői, tagjai, tulajdonosai
- azoknak, akik tartósan külföldre mennek és nem akarnak rendezetlen, problémás ügyet (ilyen egy felesleges cég fenntartása) maguk után hagyni
- azoknak, akik nyugdíjba mentek, kiöregedtek és emiatt azonnal ki akarnak szállni
- azoknak, akik súlyos, esetleg gyógyíthatatlan betegségben szenvednek és nem akarják a családjukat üzleti ügyekkel is terhelni
- azoknak, akik hagyatéki eljárásban céget/üzletrészt örököltek, de azt nem akarják, nem tudják működtetni
- azoknak, akiknél cégen belül problémák keletkeztek, megromlottak az emberi kapcsolatok és emiatt gyorsan ki akarnak szállni
Feltételek:
- tartozásmentes, köztartozásmentes legyen a cégátadásra szánt cég
- az átadásra szánt cég ne rendelkezzen jelentős készletekkel és tárgyi eszközökkel
- a cégátadásra szánt cég cégformája lehetőleg Kft vagy Zrt legyen, de szükség esetén Bt-k azonnali cégátvételét is vállaljuk
- a cégátadásra szánt cég rendelkezzen legalább egy lezárt üzleti évvel
- könyvelése legyen rendezett, naprakész, elmaradt bevallási- és adatszolgáltatási kötelezettség lehetőleg ne legyen; ha esetleg van kisebb probléma, akkor segítünk
- érvényes legyen a cég adószáma, ne álljon kényszertörlés és felszámolás, végelszámolás hatálya alatt
Az azonnali cégátadás-cégátvétel szolgáltatás lényege és kifejezett előnye az átadó(k) szempontjából, hogy – az azonnali cégátvétel szolgáltatási díjának számla ellenében történő megfizetése fejében – azonnal mentesül(nek) a céggel összefüggő problémák ügyintézésének teendői; az ezzel összefüggő költségek viselése (pl. könyvelő, munkabér, járulék, stb.); és az ezekkel járó jogi felelősség alól. Fenti mentesülés az átadás-átvétel napján lép hatályba.
Kérje közvetlen, személyes segítségünket:
Ardai Attila 06-20-949-2069
Cégcsoportunk szellemiségéből, küldetéséből következik, hogy Ügyfeleink, Megbízóink választott ügyvédjét, saját könyvelőjét nem riválisként/konkurensként kezeljük. Sokkal inkább együttműködő partnerként gondolunk-számítunk rájuk, annak érdekében, hogy Ügyfele/Ügyfelünk problémájának megoldása érdekében – a közös munka eredményeképpen – minél jobb megoldás születhessen. Az együttműködéshez mindössze az szükséges, hogy az Ügyfele érdekében eljáró ügyvéd, könyvelő felvegye velünk a kapcsolatot.
Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.
Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.
Cégnevünket és brandünket fennállásunk közelgő 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Az esetleges üzemzavarokért, pontatlanságokért elnézésüket és türelmüket kérjük.
Weboldalunkon történő hatékony eligazodás érdekében az oldal struktúráját úgy alakítottuk ki, hogy az információk hármas – a vállalkozások életciklusához igazodó – szakmai tagozódásban (START Support, OPERATION Support, EXIT Support) és háromszintű információ megosztási struktúrában (rendszerező információk; általános információk; részletes és kiegészítő információk) kerüljenek bemutatásra.
A rendszerező és általános információk a „menüből” közvetlenül, a részletes és kiegészítő információk pedig a főoldalról és/vagy az általános információkat ismertető oldalakról közvetlenül érhetők el.
Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!