Elmaradt könyvelés, bérszámfejtés, elmaradt adóbevallások pótlása
Könyvelőirodánk vállalja elmaradt könyvelés és adóbevallások soron kívüli pótlását rövid határidővel az alábbi esetekben:
- NAV tartozáshoz, részletfizetéshez kapcsolódóan fontos tudni, hogy részletfizetést csak rendezett könyveléssel, rendezett házipénztárral rendelkező cégnek érdemes kérni, különben a NAV elutasítja. A könyvelés, a házipénztár gyors és legális rendbetételét, a részletfizetési kérelem benyújtását azoknak is vállaljuk, akiknek a jelenlegi könyvelője nem tudja vagy nem akarja ezeket megoldani, elvégezni.
- Adó ellenőrzéshez, jogkövetési vizsgálathoz kapcsolódóan: fontos tudni, hogy a revízió nem folytatható le rendezetlen könyvelési anyaggal, elmaradt adóbevallásokkal, az ilyen esetekben a mulasztó cégeket a NAV jelentős bírsággal szankcionálja, ezért fontos a bevallások és a kötelező adatszolgáltatások mielőbbi pótlása.
- Törölt adószámhoz kapcsolódóan: amennyiben az adószámtörlés okai között a bevallások hiánya, illetve a beszámolók hiánya szerepel, úgy azokat pótolni kell és ezt követően állítható vissza az adószám, illetve a cég törvényes működése.
- Kényszertörléshez kapcsolódóan: ha a cég az adószámtörlést követően sem pótolta elmaradt adóbevallásait, illetve beszámolóit, elrendelik a cég kényszertörlését. Csak abban az esetben állítható helyre a cég működése, illetve fordítható vissza a kényszertörlés, ha a cég pótolja az elmaradásait.
- Felszámoláshoz kapcsolódóan: ha a cég felszámolásra kerül, a könyvelési anyag csak rendezetten, az elmaradt adatszolgáltatások pótlása esetén adható át a felszámolónak. Ha ez nincs rendben, akkor a cég képviselője – tehát nem a cég, aki már fizetésképtelen – 2 millió Ft-ig terjedő bírsággal sújtható.
- Végelszámoláshoz kapcsolódóan: végelszámolás esetén a NAV minden esetben végigellenőrzi a bevallások és egyéb kötelező adatszolgáltatások megtörténtét, ezek hiányában a végelszámolás nem vihető végig, nem fejezhető be.
- Cégeladáshoz kapcsolódóan: az üzletrészek átruházása, illetve az ehhez kapcsolódó ügyvezető váltás esetén is rendezni kell a könyvelést és pótolni az esetleges elmaradásokat, ezek hiányában a “cégeladás” nem tekinthető jogszerűnek.
Fenti problémák megoldásával forduljon hozzánk bizalommal!
Díjazás: feladattól függően, megegyezés szerint
Kérje közvetlen, személyes segítségünket:
Czene Virág 06-20-924-0590
Cégcsoportunk szellemiségéből, küldetéséből következik, hogy Ügyfeleink, Megbízóink választott ügyvédjét, saját könyvelőjét nem riválisként/konkurensként kezeljük. Sokkal inkább együttműködő partnerként gondolunk-számítunk rájuk, annak érdekében, hogy Ügyfele/Ügyfelünk problémájának megoldása érdekében – a közös munka eredményeképpen – minél jobb megoldás születhessen. Az együttműködéshez mindössze az szükséges, hogy az Ügyfele érdekében eljáró ügyvéd, könyvelő felvegye velünk a kapcsolatot.
Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.
Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.
Cégnevünket és brandünket fennállásunk közelgő 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Az esetleges üzemzavarokért, pontatlanságokért elnézésüket és türelmüket kérjük.
Weboldalunkon történő hatékony eligazodás érdekében az oldal struktúráját úgy alakítottuk ki, hogy az információk hármas – a vállalkozások életciklusához igazodó – szakmai tagozódásban (START Support, OPERATION Support, EXIT Support) és háromszintű információ megosztási struktúrában (rendszerező információk; általános információk; részletes és kiegészítő információk) kerüljenek bemutatásra.
A rendszerező és általános információk a „menüből” közvetlenül, a részletes és kiegészítő információk pedig a főoldalról és/vagy az általános információkat ismertető oldalakról közvetlenül érhetők el.
Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!