Hatályos díjjegyzék



Nagyon sürgős a cégalapítás? Díjvisszatérítéssel garantáljuk a nagyon gyors cégalapítást/cégbejegyzést!

 

Kérjük, hogy ügyintézésének hatékonysága és biztonsága érdekében tanulmányozza a díjjegyzék végén található információkat is!

 

Céghmester hatályos díjjegyzék – Érvényes: 2019. április 1-től


Díjmottónk: nem az a lényeg, hogy "mennyi?", hanem az, hogy "MI MENNYI?"! (Hofi Géza nyomán)

 

Adóellenőrzés, cégprobléma menedzselés díjai:
 

Váratlan helyszíni adóellenőrzés, egyéb, ellenőrzéshez kapcsolódó azonnali telefonos jogi segítségnyújtás díja:

10.000 Ft + ÁFA/alkalom

További jogi-ügyvédi segítségnyújtás díja: feladattól függően megegyezés szerint

 

Adóellenőrzésre, cégprobléma kezelésre felkészítő tanácsadás:

50.000 Ft – 300.000 Ft + ÁFA feladattól, időtartamtól függően (Készpénzben fizetendő a konzultációval egyidejűleg)
 

NAV-os nyilatkozattételre felkészítés:

50.000 Ft – 300.000 Ft + ÁFA feladattól, időtartamtól függően (Készpénzben fizetendő a konzultációval egyidejűleg)
 

Jogkövetési vizsgálat teljeskörű menedzselése, ügyvéd, adószakértő, stb. aktív bevonásával:

300.000 Ft – 1.000.000 Ft + ÁFA bonyolultságtól, ügyértéktől, időtartamtól függően (fizetési mód és ütemezés megegyezéstől függően)
 

Adóellenőrzés teljeskörű menedzselése ügyvéd, adószakértő, stb. aktív bevonásával:

500.000 Ft – 10.000.000 Ft + ÁFA bonyolultságtól, ügyértéktől, időtartamtól függően sikerdíjas alapon is (fizetési mód és ütemezés, letétbe helyezés megegyezéstől függően)
 

 

Cégközvetítés díjai:

– feleslegessé vált, nem működő cégek közvetítése:

A közvetítési díj: a vételár 10%-a, de min. 120.000 Ft + ÁFA, melyet az eladónak és a vevőnek sikeres közvetítés esetén együttesen kell megfizetni.
(az ilyen cégeket hirdetéseink azonosítójában "F"-el jelöljük)
Foglalás: 60.000 Ft kaucióval, mely az eladó miatti meghiusulás esetén a befizetőnek visszajár

– hitel- és pályázatképes cégek közvetítése:

A közvetítési díj: a vételár 10%-a, de min. 200.000 Ft + ÁFA, melyet az eladónak kell megfizetni sikeres közvetítés esetén.
(az ilyen cégeket hirdetéseink azonosítójában "HPK"-val jelöljük)
Foglalás: 100.000 Ft kaucióval, mely az eladó miatti meghiusulás esetén a befizetőnek visszajár

– működő (know-how-val, eszközökkel, vagyonnal rendelkező) cégek közvetítése:

A közvetítési díj: a vételár 10%-a, de min. 500.000 Ft + ÁFA, melyet az eladónak kell megfizetni sikeres közvetítés esetén.
(az ilyen cégeket hirdetéseink azonosítójában "MŰK"-kel jelöljük)
Foglalás: 200.000 Ft kaucióval, mely az eladó miatti meghiusulás esetén a befizetőnek visszajár

Kedvezmények:
Apostol kedvezmény:Új megbízással visszatérő partnerek és az ő általuk ajánlott ügyfelek vehetik igénybe a cégcsoport igazgató által jóváhagyott, max. 20% mértékben.

FONTOS: egy cég – szolgáltatásonként – egyféle kedvezmény igénybevételére jogosult, amennyiben a kedvezményezettnek a Céghmester bármelyik szolgáltatására vonatkozóan díjhátraléka keletkezik, úgy a kedvezményt azonnali hatállyal elveszíti!

 

Székhelyszolgáltatás díjai (listaárak):

Classic szolgáltatáscsomag: bruttó 12.000 Ft/hó, 12 havi díj előre fizetendő.

(Küldemény, levélkezelés szempontjából a lényeg: értesítés küldemény érkezéséről; tartalmáról e-mailben és az eredeti küldemény postázása.)

Alap szolgáltatáscsomag: bruttó 9.000 Ft/hó, 12 havi díj előre fizetendő.

(Küldemény, levélkezelés szempontjából a lényeg: értesítés küldemény érkezéséről és tartalmáról e-mailben.)

Mini szolgáltatáscsomag: bruttó 5.000 Ft/hó, 12 havi díj előre fizetendő.

(Küldemény, levélkezelés szempontjából a lényeg: értesítés küldemény érkezésének tényéről SMS-ben vagy e-mailben.)
 

Székhelyszolgáltatás esetén igénybe vehető kedvezmények:

A.) "Nyitási akció": új székhelyszolgáltató irodák nyitásakor vehető igénybe, külön meghirdetett feltételek szerint

Classic szolgáltatáscsomag: bruttó 9.000 Ft/hó,

Alap szolgáltatáscsomag: bruttó 6.000 Ft/hó,

Mini szolgáltatáscsomag: bruttó 3.000 Ft/hó, mindhárom esetben min. 1 év szolgáltatási díj előre fizetendő.

B.) "Libikóka akció": a kijelölt alacsony ügyféllétszámú irodákban vehető igénybe, külön meghirdetett időtartamra

Classic szolgáltatáscsomag: bruttó 10.000 Ft/hó,

Alap szolgáltatáscsomag: bruttó 7.000 Ft/hó,

Mini szolgáltatáscsomag: bruttó 3.500 Ft/hó, mindhárom esetben min. 1 év szolgáltatási díj előre fizetendő.

C.) "Bizalom kedvezmények": új és régi, székhelyszolgáltatást hosszú távra igénybe vevő ügyfelek részére

Díjazása:
12 hónap székhelyszolgáltatási díj előre megfizetése esetén 10% kedvezmény a listaárból, bármelyik szolgáltatási csomag
választása esetén
18 hónap székhelyszolgáltatási díj előre megfizetése esetén 15% kedvezmény a listaárból, bármelyik szolgáltatási csomag választása esetén
24 hónap székhelyszolgáltatási díj előre megfizetése esetén 20% kedvezmény a listaárból, bármelyik szolgáltatási csomag választása esetén

D.) "Apostol kedvezmény": Új megbízással visszatérő partnerek és az ő általuk ajánlott ügyfelek vehetik igénybe a cégcsoport igazgató által jóváhagyott mértékben.

Díjazása:
max. 50% mértékű, a megadott kedvezmény mértékétől függően, minimum félév, maximum két év szolgáltatási díj előre fizetendő.

FONTOS: egy cég – szolgáltatásonként – egyféle kedvezmény igénybevételére jogosult, amennyiben a kedvezményezettnek a Céghmester bármelyik szolgáltatására vonatkozóan díjhátraléka keletkezik, úgy a kedvezményt azonnali hatállyal elveszíti!

FIGYELEM!

A Céghmesterrel megkötendő  székhelyszolgáltatási szerződését és/vagy könyvelési szerződését saját ügyvédje előtt is aláírhatja és a szolgáltatás díjait nála kifizetheti! (Nem kell időt, pénzt és energiát pazarolnia az utazásra, sőt az ügyvédje által végzett plusz munka ügyvédi díját is mi fizetjük, az ügyvéddel történő megegyezésünk alapján.)


 

Könyvelés díjai (listaárak):

Start szolgáltatáscsomag: 20.000 Ft + ÁFA/hómin. 3 havidíj előre fizetendő. A megfizetett díj tartalmazza az üzleti és a jogi képzést.
(Javasolt: újonnan alakuló társas vállalkozások, havi ÁFA-bevallók, negyedéves ÁFA-bevallók, EVÁ-sok részére, évi 30 M Ft árbevételig)

Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 20.000 Ft + ÁFA/hó

Alvó cég szolgáltatáscsomag: első hónap 20.000 Ft + ÁFA, további hónapok 10.000 Ft + ÁFA/hó, szerződéskötéskor min. 4 havidíj előre fizetendő. A megfizetett díj tartalmazza az üzleti és a jogi képzést.
(Javasolt: újonnan alakuló társas vállalkozások, havi ÁFA-bevallók, negyedéves ÁFA-bevallók, éves ÁFA-bevallók, KATA-sok részére, évi 5 M Ft árbevételig)

Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 10.000 Ft + ÁFA/hó

Normál szolgáltatáscsomag: 60.000 Ft + ÁFA/hómin. 3 havidíj előre fizetendő. A megfizetett díj tartalmazza az üzleti és a jogi képzést.
(Javasolt: elsősorban havi ÁFA-bevallók, valamint kifejezetten nagy forgalmú vállalkozások részére, évi 100 M Ft árbevételig)

Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 30.000 Ft + ÁFA/hó

Extra I. szolgáltatáscsomag: 120.000 Ft + ÁFA/hómin. 3 havidíj előre fizetendő. A megfizetett díj tartalmazza az üzleti és a jogi képzést.

Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 30.000 Ft + ÁFA/hó

Extra II. szolgáltatáscsomag: 200.000 Ft + ÁFA/hómin. 3 havidíj előre fizetendő. A megfizetett díj tartalmazza az üzleti és a jogi képzést.

Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 30.000 Ft + ÁFA/hó

Top extra szolgáltatáscsomag: megegyezés szerint, de min. 350.000 Ft + ÁFA-tólmin. 3 havidíj előre fizetendő. A megfizetett díj tartalmazza az üzleti és a jogi képzést.

Külföldi képviselővel rendelkező vállalkozások adminisztrációs pótdíja: 30.000 Ft + ÁFA/hó

Kedvezmények:
Bizalom kedvezmények:
min. 6 havi szolgáltatási díj előre megfizetése esetén 10%,
min. 9 havi szolgáltatási díj előre megfizetése esetén 15%,
min. 12 havi szolgáltatási díj előre megfizetése esetén 20%
Apostol kedvezmény: Új megbízással visszatérő partnerek és az ő általuk ajánlott ügyfelek vehetik igénybe a cégcsoport igazgató által jóváhagyott mértékben.

FONTOS: egy cég – szolgáltatásonként – egyféle kedvezmény igénybevételére jogosult, amennyiben a kedvezményezettnek a Céghmester bármelyik szolgáltatására vonatkozóan díjhátraléka keletkezik, úgy a kedvezményt azonnali hatállyal elveszíti!

 

Munkabérszámfejtés díjai (listaárak):

Ügyvezetők, cégtulajdonosok részére: 1.900 Ft + ÁFA/hó

Normál munkavállalók részére: 2.400 Ft + ÁFA/hó

Alkalmi munkavállalók részére: első bejelentés: 1.500 Ft + ÁFA/hó/fő, további bejelentés: 800 Ft+ÁFA/hó/fő

Kiegészítő adatszolgáltatás, máshol már foglalkoztatási jogviszonnyal rendelkező vezető tisztségviselők után: 800 Ft + ÁFA/hó

Kedvezmények:
Mennyiségi kedvezmények:
10 fő normál munkavállaló felett 10% kedvezmény,
50 fő normál munkavállaló felett 20% kedvezmény
Apostol kedvezmény: Új megbízással visszatérő partnerek és az ő általuk ajánlott ügyfelek vehetik igénybe a cégcsoport igazgató által jóváhagyott, max. 10% mértékben.

FONTOS: egy cég – szolgáltatásonként – egyféle kedvezmény igénybevételére jogosult, amennyiben a kedvezményezettnek a Céghmester bármelyik szolgáltatására vonatkozóan díjhátraléka keletkezik, úgy a kedvezményt azonnali hatállyal elveszíti!

 

Kft., Bt., Kkt. alapítás megszervezése:


"Azonnali" cégalapítás (iratkészítés 1-4 óra) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával, egyszerűsített eljárásban: 65-75.000 Ft (bruttó)

"Azonnali" cégalapítás (iratkészítés 3-5 óra) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével: 80.000-100.000 Ft (bruttó)

"Gyors" cégalapítás (iratkészítés 1-3 munkanap) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával, egyszerűsített eljárásban: 55-65.000 Ft (bruttó)

"Gyors" cégalapítás (iratkészítés 1-3 munkanap) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével: 70.000-90.000 Ft (bruttó)

"Lassú" cégalapítás (iratkészítés 3 munkanapon túl) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával, egyszerűsített eljárásban: 45-55.000 Ft (bruttó)

"Lassú" cégalapítás (iratkészítés 3 munkanapon túl) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével: 60.000-80.000 Ft (bruttó)

Illeték (Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazása esetén): nincs, Közzététel: nincs

Illeték (egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével): Kft alapítás: 100.000 Ft, Bt alapítás: 100.000 Ft, Közzététel: nincs

Szükség esetén hiteles tulajdoni lap (székhely, telephely, fióktelep bejegyeztetése esetén): 3.600 Ft/ingatlan, nem hiteles tulajdoni lap: 1.000 Ft/ingatlan

Kedvezmények:
Apostol kedvezmény: Új megbízással visszatérő partnerek és az ő általuk ajánlott ügyfelek vehetik igénybe a cégcsoport igazgató által jóváhagyott, max. 20% mértékben.
Day Flow kedvezmények: Hétfői napokon a Céghmester Damjanich, a Céghmester Városliget és a Céghmester Lurdy irodáinkban cégalapításra / cégmódosításra irányuló megbízások munkadíjából 20% kedvezmény.
Pénteki napokon a Céghmester Lurdy és a Céghmester Városliget irodáinkban cégalapításra / cégmódosításra irányuló megbízások munkadíjából 20% kedvezmény.
Szombati napokon a Céghmester Lurdy irodában cégalapításra / cégmódosításra irányuló megbízások munkadíjából 30% kedvezmény.
A Day Flow kedvezmények a keddi / szerdai / csütörtöki napok túlterheltségének csökkentését célozzák. Előzetes időpont egyeztetése szükséges. A Day Flow kedvezmények keretében az azonnali cégalapítás / cégmódosítás nem elérhető.

FONTOS: egy cég – szolgáltatásonként – egyféle kedvezmény igénybevételére jogosult, amennyiben a kedvezményezettnek a Céghmester bármelyik szolgáltatására vonatkozóan díjhátraléka keletkezik, úgy a kedvezményt azonnali hatállyal elveszíti!

Bankszámlanyitás megszervezése, segítése személyi kísérővel (csak Budapesten):

1. óra ajándék, a továbbiakban minden megkezdett óra 15.000 Ft+ÁFA/óra


 

Kft., Bt., Kkt. módosítás megszervezése:


"Azonnali" cégmódosítás (iratkészítés: kb. 1-4 óra) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen): 65-75.000 Ft (bruttó)

"Gyors" cégmódosítás (iratkészítés: kb. 1-3 munkanap) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen): 55-65.000 Ft (bruttó)

"Lassú" cégmódosítás (iratkészítés: 3 munkanapon túl) munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen): 45-55.000 Ft (bruttó)


Tulajdonos változást is érintő módosítás munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) minimum: 80.000 Ft (bruttó),


Illeték és közzététel: 15.000 Ft + 3.000 Ft

CSAK TEÁOR módosítás munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen): 30.000 Ft (bruttó)

Illeték, közzététel nincs

Tőkeváltozást is érintő módosítás munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) minimum: Kft esetén: 60.000 Ft (bruttó), Bt., Kkt. esetén: 50.000 Ft (bruttó), mely tartalmazza az üzleti és a jogi képzést

Illeték: Kft. esetén: 15.000 Ft, Bt./Kkt. esetén: 15.000 Ft

Közzététel tőkeemelés esetén: Kft., Bt., Kkt. esetén: 3.000 Ft

Közzététel tőke leszállítás esetén: Kft., Bt., Kkt. esetén: 3.000 Ft

+ Kft-nél Cégközlöny közzététel: 2×15.000 Ft

+ Bt-nél Cégközlöny közzététel: 2×15.000 Ft


Befolyásszerzés illetéke: 50.000 Ft (csak Kft. esetén)

Szükség esetén hiteles tulajdoni lap (székhely, telephely, fióktelep bejegyeztetése esetén): 3.600 Ft/ingatlan, nem hiteles tulajdoni lap: 1.000 Ft/ingatlan
 

Kedvezmények:
Apostol kedvezmény: Új megbízással visszatérő partnerek és az ő általuk ajánlott ügyfelek vehetik igénybe a cégcsoport igazgató által jóváhagyott, max. 20% mértékben.
Day Flow kedvezmények: Hétfői napokon a Céghmester Damjanich, a Céghmester Városliget és a Céghmester Lurdy irodáinkban cégalapításra / cégmódosításra irányuló megbízások munkadíjából 20% kedvezmény.
Pénteki napokon a Céghmester Lurdy és a Céghmester Városliget irodáinkban cégalapításra / cégmódosításra irányuló megbízások munkadíjából 20% kedvezmény.
Szombati napokon a Céghmester Lurdy irodában cégalapításra / cégmódosításra irányuló megbízások munkadíjából 30% kedvezmény.
A Day Flow kedvezmények a keddi / szerdai / csütörtöki napok túlterheltségének csökkentését célozzák. Előzetes időpont egyeztetése szükséges. A Day Flow kedvezmények keretében az azonnali cégalapítás / cégmódosítás nem elérhető.

FONTOS: egy cég – szolgáltatásonként – egyféle kedvezmény igénybevételére jogosult, amennyiben a kedvezményezettnek a Céghmester bármelyik szolgáltatására vonatkozóan díjhátraléka keletkezik, úgy a kedvezményt azonnali hatállyal elveszíti!

Bankszámlanyitás megszervezése, segítése személyi kísérővel (csak Budapesten):

1. óra ajándék, a továbbiakban minden megkezdett óra 15.000 Ft+ÁFA/óra

 
 

Zárt Rt. alapítás megszervezése:

Munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával: 100-140.000 Ft (bruttó)

Munkadíja (Céghmester+ügyvéd összesen) egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével: 120.000 – 150.000 Ft (bruttó)

Illeték (Cégtörvény szerinti iratminta alkalmazásával): 50.000 Ft, közzététel: nincs

Illeték (egyedi – testreszabott létesítő okirat készítésével): 100.000 Ft, közzététel: nincs

Zrt. alapítás esetén azonnali ügyvédi iratbeküldés nem lehetséges (alaptőke befizetés miatt)!

Szükség esetén hiteles tulajdoni lap (székhely, telephely, fióktelep bejegyeztetése esetén): 3.600 Ft/ingatlan, nem hiteles tulajdoni lap: 1.000 Ft/ingatlan
 

Kedvezmények:
Apostol kedvezmény: Új megbízással visszatérő partnerek és az ő általuk ajánlott ügyfelek vehetik igénybe a cégcsoport igazgató által jóváhagyott, max. 20% mértékben.

FONTOS: egy cég – szolgáltatásonként – egyféle kedvezmény igénybevételére jogosult, amennyiben a kedvezményezettnek a Céghmester bármelyik szolgáltatására vonatkozóan díjhátraléka keletkezik, úgy a kedvezményt azonnali hatállyal elveszíti!

Bankszámlanyitás megszervezése, segítése személyi kísérővel (csak Budapesten):

1. óra ajándék, a továbbiakban minden megkezdett óra 15.000 Ft+ÁFA/óra


 

Bt./Kkt. normál végelszámolás megszervezése:


Munkadíj (Céghmester+ügyvéd összesen): 60-80.000 Ft (bruttó)

Illeték és közzététel: 15.000 Ft + 3.000 Ft

Szükség esetén hiteles tulajdoni lap lehívásának díja: 3600 Ft/ingatlan, nem hiteles tulajdoni lap: 1.000 Ft/ingatlan

Figyelem: irodánk egyszerűsített végelszámolás ügyintézését nem vállalja, ilyen igénye esetén forduljon könyvelőjéhez.

 
 

Kft. normál végelszámolás megszervezése:

Munkadíj (Céghmester+ügyvéd összesen): 80-100.000 Ft (bruttó)

Illeték és közzététel: 15.000 Ft + 3.000 Ft

Szükség esetén hiteles tulajdoni lap lehívásának díja: 3600 Ft/ingatlan, nem hiteles tulajdoni lap: 1.000 Ft/ingatlan

Figyelem: irodánk egyszerűsített végelszámolás ügyintézését nem vállalja, ilyen igénye esetén forduljon könyvelőjéhez.

 

Kézbesítési megbízotti szolgáltatás díja: 40.000 Ft + ÁFA/fő/év
(több személy, több szolgáltatás igénybevétele esetén kedvezményesen: 30.000 Ft + ÁFA/fő/év)

 

Külföldi személy adóazonosító jelének ügyintézése: 15.000 Ft + ÁFA/fő (előre fizetendő)


 

Képzéseink:

4+2 órás üzleti képzés:
Céghmester ügyfelek és az ő partnereik részére: ingyenes. Kaució: 8.000 Ft

Nem Céghmester ügyfelek részére: 72.000 Ft + ÁFA/fő/alkalom, a képzés díja a Céghmesternél "levásárolható", így utólag ingyenessé válik.

5+2 órás jogi képzés:
Céghmester ügyfelek és az ő partnereik részére: ingyenes. Kaució: 8.000 Ft

Nem Céghmester ügyfelek részére: 84.000 Ft + ÁFA/fő/alkalom, a képzés díja a Céghmesternél "levásárolható", így utólag ingyenessé válik.

Kaució célja: a kaució biztosítja, hogy a képzés vendégei pontosan érkezzenek és a képzés végéig maradjanak.

 

Segítünk:

Az esti órákban és szombaton is hívható telefonszámaink:

Központi iroda: 06-1-410-7997

Lurdy Tel/Fax: 06-1-456-1429, Lurdy mobil: 06-20-626-9194

Hétköznap hívható telefonszámaink:

Cégügyek, cégközvetítés

Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133

Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613

Zsupek Erzsébet 06-20-422-2975

Balla Tünde 06-20-626-9324

Teiter Zsuzsanna 06-20-295-5984

Leskó Veronika 06-20-571-5710

Ardai Attila 06-20-949-2069

 

Székhelyszolgáltatás

Földi Enikő 06-20-589-0900

Somogyi Angéla 06-20-296-7030

Tamás Mária 06-20-295-3933

Könyvelés, bérszámfejtés

Kertész Mária 06-20-442-8466

Simon Alexandra 06-20-217-1777

Macek Gáborné, Zsuzsa 06-20-919-4864

Cégcsoport igazgató

Ardai Attila 06-20-949-2069

 

 

Tisztelt Érdeklődőnk, Tisztelt Ügyfelünk!

Tekintettel a cégalapítás és székhelyszolgáltatás piacon kialakult szélsőségekre, melyek a szolgáltatások színvonalában/minőségében és díjaiban öltenek testet, saját érdekében javasoljuk, hogy tanulmányozza az alábbi tájékoztató információkat!

 

Tájékoztató információ 1# – Árlélektan, avagy kinek mi olcsó és mi drága?

Tájékoztató információ 2# – Céghmester: drága vagy olcsó?

Tájékoztató információ 3# – Ígéret és valóság

Tájékoztató információ 4# – Hogyan célszerű készülni, ha a Céghmestert kívánja megbízni cégalapítás / cégmódosítás megszervezésével

Tájékoztató információ 5# – Kik azok, akiknek tud segíteni a Céghmester és kik azok, akiknek nem?

 

 Tájékoztató információk a díjakkal, illetve a díjjegyzékkel kapcsolatban

 

Tájékoztató információ 1#

Árlélektan, avagy kinek mi olcsó és mi drága?

Mi a Céghmesternél tudjuk, hogy nem könnyű meghozni azt a döntést, hogy kire bízzuk cégügyeinket. Azt is tudjuk, hogy a legtöbb vállalkozó hajlamos kizárólag az árak alapján dönteni. Ez a felfogás utóbb nem mindig bizonyul helyesnek, a Céghmester azt javasolja (leendő) ügyfeleinek, hogy az árak összehasonlításakor, illetve döntésük meghozatala előtt vegyék figyelembe az adott ajánlathoz szervesen kapcsolódó egyéb körülményeket és paramétereket is! (pl.: biztonság, gyorsaság, garanciák-felelősségvállalás, szolgáltatás nyújtás környezete, stb.) Alábbi írásainkkal Tisztelt Érdeklődőink és Ügyfeleink választását, illetve döntését szeretnénk megkönnyíteni. Minden Érdeklődőnknek, Ügyfelünknek javasoljuk, hogy gondolja át mélységében Hofi Géza örökbecsű mondását miszerint: nem az a lényeg, hogy "MENNYI?", hanem az, hogy "MI MENNYI?"

A "gyanúsan olcsó" díjak kockázata

A gyanúsan olcsó díjakat alkalmazó irodákkal az a legfőbb gond, hogy ők a minél több bevétel megszerzésére koncentrálnak és nem a szolgáltatás minőségi, pontos teljesítésére. Az ilyen irodák szolgáltatásainak minősége hullámzó, esetleges, nincs minőségbiztosítás, azaz nincs folyamatosan megbízható, kiszámítható, elfogadható minőségű szolgáltatás. Ebből következik, hogy akiknek nem szúrták el a dolgaikat, azok elégedettek (mindaddig, amíg nincs probléma), akiknek viszont elszúrtak, elrontottak valamit, azok már hanyatt-homlok menekülnek. Az ilyen szolgáltatókra jellemző, hogy hibáikat, mulasztásaikat titkolják, tagadják! Ha kiderül mulasztásuk, károkozásuk mentségeket, magyarázatokat keresnek (és találnak), főleg azért, hogy – az általában jogos – felelősségre vonást és kártérítést elkerüljék! Ez nem szimplán etikai kérdés: az irreálisan alacsony díjakból nem jut keret felelősségbiztosításra, garanciavállalásra, az ilyen vállalkozások nem tudják megtenni, hogy elegánsan beismerjék hibájukat és gálánsan, nagyvonalúan kártalanítsák ügyfelüket.

A gyanúsan olcsó díjakat alkalmazó szolgáltatóknál a legnagyobb kockázatot a kiszámíthatatlanság jelenti. Kiszámíthatatlan, hogy lesz-e valamilyen probléma vagy sem, illetve, ha lesz valamilyen probléma az mikor derül ki és mennyi kár, kellemetlenség származik belőle. (Pl.: egy gyenge székhelyszolgáltató hibájából törölt adószám, lehet, hogy csak hónapok múlva derül ki, az anyagi kár már ilyenkor nagyon jelentős, az erkölcsi kár pedig nem biztos, hogy meghatározható.)

A gyenge, rossz minőséget szolgáltatók, saját maguk is érzik, illetve tudják, hogy az általuk nyújtott szolgáltatásért csak minimális díjat kérhetnek el. Erről szól "A gagyiság belső lélektana" című írásunk.

Nem állítjuk, hogy minden olcsó szolgáltató mindig mindent elront-elhibáz, csak azt, hogy ennek igen nagy a kockázata. Azoknak érdemes a gyenge olcsó irodákhoz fordulni, akiknek belefér, hogy 10-30e Ft. pillanatnyi megtakarítás fejében később esetleg 2-3-500e Ft-ot is elbuknak, magyarul azoknak, akik a reálisnál nagyobb kockázatot (1/20, 1/30 stb.) is bevállalnak. Akik nem jól tűrik a kockázatokat, akik szeretik a biztonságot, a nyugalmat, azoknak normál-középáras irodákat célszerű választaniuk.

A gagyiság belső lélektana

Az olcsó ár minden esetben gyengébb, rosszabb minőséget, kevesebb szolgáltatást és pontatlan, kevésbé gondos ügyintézést takar. Az olcsó ár, az olcsó árat megállapító iroda/ügyvéd önleértékelése/önbevallása arról, hogy maga sem hisz szolgáltatása korrektségében, minőségében! Egy tudásbázisú vállalkozás (pl. ügyvéd, könyvelő) esetében különösen fontos a szolgáltatás korrektsége, pontossága, gondossága. Ha az adott iroda/ügyvéd maga sem hisz saját szolgáltatása minőségi paramétereiben (amit gyanúsan, irreálisan olcsó áraival ki is fejez), hogyan bízhatna benne bárki más? (Kéjük vesse össze a "megnyugtatóan drága" és a "gyanúsan olcsó" kifejezések valódi, mélységi jelentéstartalmát!

Tanulság: Saját érdekében kerülje a gyanúsan olcsó irodákat, ügyvédi irodákat! A gyanúsan olcsó, gyenge iroda miatt meghiúsult cégbejegyzés, adószám törlés,  cégtörlés stb. kárainak elhárítása utólag sokkal több pénzbe, energiába, plusz időbe kerül, mintha egyből megbízható, korrekt szolgáltatót választ.

A kiemelkedően magas díjak hátránya

A kiemelkedően magas extra díjaknak jóval kisebbek a kockázatai. A magas díjakat alkalmazó szolgáltatók általában gondos, precíz munkát végeznek, ritkán fordul elő hiba, mulasztás, ha mégis előfordul általában vállalják a felelősséget és korrektül kezelik az ügyet. Az extra magas díjaknak alapvetően egy hátrányuk van: sokkal többet fizetünk ugyanazért a minőségű-mennyiségű szolgáltatásért, mint amennyit egy normál-középáras szolgáltatónál fizettünk volna. Az összképhez hozzátartozik, hogy az extra magas díjakat alkalmazóknál általában magas színvonalú a szolgáltatás kényelmi környezete, ugyanakkor ettől maga a termék még nem lesz (sok esetben nem is lehet) magasabb színvonalú. Azoknak, akiknek (pl. presztízs okok miatt) fontos a magas színvonalú, extra kényelmi környezet és szolgáltatás – belső-lelki igényeik kielégítése miatt – célszerű ilyen irodákban intézni cégügyeiket.

Összegzés

Reméljük, hogy fenti írásaink minden Érdeklődőnk, Ügyfelünk számára megvilágítják, hogy kinek milyen árszintű irodát célszerű választania. A kockázatokat, az esetleg későbbi jelentős ráfizetéseket/problémákat jól viselőknek olcsó irodát; a kockázatokat rosszul tűrőknek, a biztonságra, stressz-mentességre törekvőknek normál-középáras irodát; az extra, esetleg luxus színvonalú kiszolgálásra-körülményekre vágyóknak kifejezetten drága irodát célszerű választaniuk.

A Céghmester normál-középáras árszintű vállalkozás, minket tehát azoknak célszerű választaniuk, akiknek fontos az extra gondos, biztonságos szolgáltatás, a felelősségvállalás, illetve a garancia.

 

 

Tájékoztató információ 2#

 

Céghmester: drága vagy olcsó?

 

Tudjuk, hogy a Céghmester díjai nem a legolcsóbbak. Díjaink megnyugtatóan magasak ahhoz, hogy a szolgáltatásainkat igénybe vevő Ügyfeleink biztosan tudják: ügyük, problémájuk szakértő, etikus kezekbe került. Mi komolyan vesszük ügyfeleinket, azok problémáit, saját magunkat, bízunk szakértelmünkben. Díjainkból szükség esetén fedezni tudunk előre nem kalkulálható költségeket (pl.: plusz szakértő, tanácsadó bevonása) anélkül, hogy ezeket (piti módon) utólag Megbízónkra hárítanánk. Díjaink, saját és partnereink felellőségbiztosítása fedezetet nyújtanak az esetleges kártalanításra.

A Céghmester tudatosan normál-középáras díjakat alkalmaz, díjaink se nem alacsonyak, se nem magasak, összhangban vannak az általunk végzett munka mennyiségével, minőségével, gyorsaságával.

A Céghmester – tudatosan – azoknak is ajánlja szolgáltatásait, akiknek máshol elrontották cégügyeik ügyintézését.

 

Tájékoztató információ 3#

Ígéret és valóság

Biztos Ön is tapasztalt már olyat, hogy szolgáltatásvásárlás esetén az ígért szolgáltatás és a teljesített szolgáltatás között jelentős eltérés volt, azaz nem azt kapta, amit ígértek, illetve, amire az előzetes marketing és egyéb információk alapján számított.

Ez azért van így, mert amikor szolgáltatást vásárolunk, akkor ígéretet vásárolunk és a „terméket" később kapjuk meg. (Szemben a kereskedelmi termékekkel, ahol a termék – elvben – előzetesen kipróbálható, megismerhető.)

Ez azt jelenti, hogy szolgáltatást vásárolni jóval nagyobb kockázatot jelent. (Gondoljunk a fodrászra, a kőművesre és hasonlókra.)

Székhelyszolgáltatás, könyvelés, cégalapítás esetén is jelentősek a kockázatok, amelyeket alapos előtájékozódással lehet csökkenteni.

Egyrészt meg kell vizsgálni az ajánlat életszerűségét, realitását. Díjak, költségek, szolgáltatásnyújtásban közreműködők tudása, hozzáállása, szolgáltatás nyújtás környezete, egyéb jellemzői. Ha az ajánlat eleve irreális, gyanús, nem szabad megbízást adni.

Ha az ajánlat reális, életszerű (díjak, költségek, szaktudás, környezet, stb.), akkor azt kell vizsgálni, hogy a szolgáltató ígéretének betartása mennyire valószínűsíthető.

Ezek, jól irányzott pontos kérdésekkel eldönthetők, felelősségvállalás, probléma-menedzselés, hasonlók. Az ún. „túlígérő" szolgáltatók – megfelelő odafigyeléssel – általában kiszúrhatók, beazonosíthatók. Pl.: személyes konzultációban a testbeszéd önmagában sokat elárul; ugyancsak sokat elárul, ha az ajánlat határidőit nem merik rögzíteni és csak azt ígérik, hogy igyekeznek; szintén sokat elárul, ha a fizetendő összeget (legalább közelítőleg) nem mondják meg előre; szintén sokat elárul a szolgáltatás tárgyi környezete (Pl.: ha egy ügyvéd nem rendelkezik az ingatlan-nyilvántartás és a céginformációs adatokhoz szükséges előfizetéssel, az biztos, hogy nem lesz gyors.); szintén sokat elárul a weboldal tartalma, szakmaisága (ahol csak díjcsomagok sokasága, valamint „jók vagyunk, bízza ránk magát" típusú mondatok vannak, de ehhez képest a szaktudás mélységében nem nyilvánul meg, ott érdemes fenntartással kezelni az ígéreteket).

Aki veszi a fáradtságot és rászán némi időt az előtájékozódásra, sok bosszúságtól, stressztől, felesleges kiadástól kímélheti meg magát.

Kérjük, olvassa el a „Vizsgáztassa a kiszemelt cégalapító/ügyvédi irodát" című írásunkat is (http://ceghmester.hu/cegalapitas)!

 

 

Tájékoztató információ 4#

Hogyan célszerű készülni, ha a Céghmestert kívánja megbízni cégalapítás / cégmódosítás megszervezésével

 

I. Munkadíjak összetétele "(Céghmester+ügyvéd összesen)":

Ügyvédi munkadíjak: ügyenként bruttó 20.000 Ft-tól, munkától, sürgősségtől függően.

Céghmester díjak (adóregisztrációval, összeférhetetlenséggel, adózással összefüggő preventív tanácsadás, szervezői tevékenység, cégbejegyzést követő bejelentési kötelezettségek teljesítése): bruttó 20.000 Ft/óra, minimum 1 órás díj fizetendő.   

Tájékoztatjuk Érdeklődőinket és Ügyfeleinket, hogy az "ügyvédi munkadíjak" kifejezés a Céghmester által személyesen ajánlott ügyvédek díjait értjük. A Céghmester által személyesen ajánlott ügyvédek díjai a Céghmester tanácsadó és szervező tevékenységének figyelembe vételével kialakított, az átlagosnál kedvezőbb díjak. Fenti díjjegyzékben az ügyvédi díjak és a Céghmester díjak a könnyebb, egyszerűbb kalkulálhatóság miatt lettek együttesen feltüntetve. Az ügyvéd és a Céghmester egyenrangú-mellérendelt viszonyban végzik saját tevékenységüket – természetesen egyeztetve és együttműködve  – a megbízó/ügyfél érdekeinek elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk Érdeklődőinket és Ügyfeleinket, hogy önmagában az ajánlásért sem az ügyvéd, sem a Céghmester díjazást nem kér, illetve nem fogad el senkitől. Munkadíjat mind a Céghmester, mind az ajánlott ügyvéd csak valós tevékenységéért számít fel.
 

II. Hogyan célszerű készülni, ha a Céghmestert kívánja megbízni?

1. Telefonon történő időpont egyeztetéskor adja meg nevét és telefonszámát és azt, hogy mivel kíván minket megbízni.

2. A cégadatok ügyvéd részére történő leadásához készüljön fel cégnévvel, székhely (telephely, fióktelep) címével és helyrajzi-számával, személyi adatokkal stb.

3. Gondoskodjon róla, hogy a foglalót, illetve a díjakat és költségeket ki tudja fizetni.

4. Kérjük, hogy személyes konzultációkra, szerződéskötésekre, ügyvéd előtti aláírásra pontosan érkezzen, esetleges akadályoztatását, késését stb. jelezze mind az ügyvédi iroda, mind a Céghmester felé.

 

Tájékoztató információ 5#

Kik azok, akiknek tud segíteni a Céghmester és kik azok, akiknek nem?


Kik azok, akiknek biztosan tud segíteni a Céghmester:

Akik szeretik gyorsan, pörgősen (de nem kapkodva, össze-vissza) intézni ügyeiket.
Akik félnek, hogy lemaradnak valamilyen üzletről, gyors lehetőségről
Akik nem szeretnének szégyenkezni amiatt, hogy még egy székhelyszolgáltató, vagy könyvelő irodát sem tudnak jól kiválasztani.
Akik szeretik egy helyen intézni cégükkel, illetve vállalkozásukkal kapcsolatos ügyeiket
Akik cégügyeik ügyintézése során is szeretnek a lényegre koncentrálni, akik röviden, hatékonyan szeretnek kommunikálni.
Akik szeretik a biztonságot, sőt a garantált biztonságot.
Akik döntésükhöz szeretnek minden információt megkapni, jót is, rosszat is.
Akik nem szeretnek tévhitben élni, téves információk alapján dönteni.
Akik szeretik a nyugalmat és a kényelmet.
Akik szeretik, ha meghallgatják szempontjaikat, érveiket, akik szeretik, ha megértik õket.
Akik szeretik, ha döntéseik annyira jók, hogy azokat nem kell megmagyarázni környezetük számára.
Akik szeretik stressz és idegeskedés nélkül intézni ügyeiket.
Akik szeretnekszemélyes kapcsolatokat kiépíteni és fenntartani.
Akik nem szeretik, ha kikerülnek a dolgok az irányításuk és ellenőrzésük alól (például egy hibás döntéssel).
Akik szeretik pontosan, határozottan intézni ügyeiket.
Akik szeretnek üzleti partnereik, barátaik stb. előtt jó ajánlásokkal is kedvező benyomásokat tenni.

 

Kik azok, akiknek nem biztos, hogy tud segíteni a Céghmester:

Akik a kapkodást, az össze-vissza csapongást összekeverik a gyorsasággal.
Akik kizárólag ár alapján döntenek.
Akik nem hajlandók mélységében átgondolni döntéseiket (amelyektől adott esetben személyük és családjuk jövője, sorsa függ).
Akik csak másoktól várják el a gondosságot, pontosságot, felelősségteljes hozzáállást, de õk maguk pont ellenkezőleg cselekednek, viselkednek.