Tisztelt Ügyfelünk! Tisztelt Érdeklődőnk!

Alábbi problémáinak megoldásában gyorsan, soron kívül segítünk:

Azonnali cégalapítás garanciával 1-3 munkanap alatt, azoknak is, akiknek máshol elnyújtották, elrontották! Ardai Bálint   Telefon:06-20-476-6105 Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Elmaradt adóbevallások, NAV tartozások, részletfizetés, házipénztár problémák Gyors és legális megoldása azoknak is, akiknek a jelenlegi könyvelője nem tudja vagy nem akarja megoldani. Czene Virág   Telefon:06-20-924-0590

Adóellenőrzések menedzselése Felkészítés nyilatkozattételre, gyors önrevízió, észrevétel, fellebbezés, stb. Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069

EXIT support - kiszállás támogatás Pl. feleslegessé vált cégek azonnali átvétele garanciával, akár végelszámolás helyett Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069


Cégalapítás csapdák



Cégalapítás csapdák elkerülése, cégalapítás jótanácsok, cégalapítás fontos információk, cégalapítás problémamegoldások

Tisztelt Érdeklődőnk, Tisztelt Ügyfelünk!

Amennyiben veszi a fáradtságot és áttanulmányozza alábbi írásainkat, úgy sikeresen elkerülheti a cégalapítás leggyakoribb és leghúsbavágóbb csapdáit. Ezen cikkek egy részének (pl.: a gagyiság belső lélektana, ígéret és valóság) tanulmányozásával az abban foglalt elvek alkalmazásával saját vállalkozásának sikerét is megalapozhatja.

Sok sikert kívánunk a cégalapításhoz és a nyereséges vállalkozáshoz! Íme a cikkek:

Cégalapítás – Tájékoztató információ: Hogyan célszerű készülni, ha a Céghmestert kívánja megbízni cégalapítás / cégmódosítás megszervezésével

Cégalapítás csapda elkerülés 1#: “KI SZAKMÁJÁNAK NEM MESTERE, HÓHÉRA ANNAK!”

Cégalapítás csapda elkerülés 2#: “Vizsgáztassa” a kiszemelt cégalapító/ügyvédi irodát

Cégalapítás – Jótanács 1#: Nem minden papsajt

Cégalapítás – Jótanács 2#: Minden ügyintézés egy helyen, stressz és idegeskedés nélkül

Cégalapítás – Fontos információ 1#: A sikertelen cégalapítás emberi tényezői

Cégalapítás – Fontos információ 2#: Miért érdemes a Céghmester segítségét kérni pl. cégalapítás előtt

Cégalapítás – Fontos információ 3#: Céghmester ügyvédajánlás rendje

Cégalapítás – Fontos információ 4#: Ügyfél, ügyvéd, Céghmester (jog)viszony

Cégalapítás – Fontos információ 5#: Hányan és miért bíznak a 20 éves múltú Céghmester cégalapítás előkészítő és szervező tevékenységében

Cégalapítás – Fontos információ 6#: Feladathoz, felelősséghez igazodó díjazás

Cégalapítás – Fontos információ 7#: A gagyiság belső lélektana

Cégalapítás – Fontos információ 8#: Kik azok, akiknek tud segíteni a Céghmester és kik azok, akiknek nem

Cégalapítás – Fontos információ 9#: Ígéret és valóság

Cégalapítás – Problémamegoldás 1#: Kiknek és milyen esetekben célszerű azonnali cégalapítást kérni a Céghmestertől?

Cégalapítás – Problémamegoldás 2#: Hogyan fizethetünk legálisan minél kevesebb járulékot

Cégalapítás – Problémamegoldás 3#: KATA-s Bt feltételei

Cégalapítás – Gyakori kérdések: Ön is ezeket kérdezné? Vagy valami mást is?

Cégalapítás – Hasznos infó 1#: Cégalapítás jogi háttere

Cégalapítás – Hasznos infó 2#: Cégalapítás legfontosabb jogi szakkifejezései

CÉGALAPÍTÓS TANMESE 2013

CÉGALAPÍTÓS TANMESE 2009

 

 

Cégalapítás – Tájékoztató információ

Hogyan célszerű készülni, ha a Céghmestert kívánja megbízni cégalapítás / cégmódosítás megszervezésével

Hogyan célszerű készülni, ha a Céghmestert kívánja megbízni?

1. Telefonon történő időpont egyeztetéskor adja meg nevét és telefonszámát és azt, hogy mivel kíván minket megbízni.

2. A cégadatok ügyvéd részére történő leadásához készüljön fel cégnévvel, székhely (telephely, fióktelep) címével és helyrajzi-számával, személyi adatokkal stb.

3. Gondoskodjon róla, hogy a foglalót, illetve a díjakat és költségeket ki tudja fizetni.

4. Kérjük, hogy személyes konzultációkra, szerződéskötésekre, ügyvéd előtti aláírásra pontosan érkezzen, esetleges akadályoztatását, késését stb. jelezze mind az ügyvédi iroda, mind a Céghmester felé.

Cégalapítás csapda elkerülés 1#:

“KI SZAKMÁJÁNAK NEM MESTERE, HÓHÉRA ANNAK!”

Nagyon sok cégiroda és sajnos ügyvédi iroda – tudatlanságból, szakmai rövidlátásból, vagy éppen etikátlan önző érdekből (jöjjön vissza az ügyfél és fizessen minél többször) – olyan tippeket, tanácsokat ad ügyfeleiknek, amelyek pillanatnyilag jónak tűnnek és könnyen kivitelezhetőek, hosszabb távon azonban tönkre tehetik, ellehetetleníthetik a céget. Ezeket a tippeket/tanácsokat neveztük el „hóhér” tippeknek.

Kérjük, tanulmányozza a cégalapítás és székhelyszolgáltatás leggyakoribb „hóhér” tippjeit, melyektől hemzseg az internet. Ezek azok a tippek, amelyeket soha semmilyen körülmények között nem szabad megfogadni!

Az elmúlt évek egyik legtipikusabb és legkártékonyabb „hóhér” tippje az volt, hogy alapítsa Kft-jét 500 ezer Ft törzstőkével 100ezer Ft befizetéssel. A legvadabb hóhérok még 2014. márciusában is ezt hirdették és javasolták, holott kb. 2012 nyara-ősze óta ismert, hogy 2014. március 15-től 3M Ft lesz a Kft törzstőke minimális összege.

A „hóhér” iroda legtöbbször „olcsó”! Nem értékeli sokra sem Ügyfeleit, sem Önmagát, szakértelem nulla, etika nulla, egy a lényeg: ügyfelet szerezni bármi áron!

Íme, az aktuális „hóhér” tippek, melyeket semmiképpen sem szabad megfogadni:

NR. 1. CÉGALAPÍTÁS „HÓHÉR” TIPP, MELYET NEM SZABAD MEGFOGADNI

„Alapítsa Kft-jét akár 100ezer Ft vagy akár 0 Ft befizetéssel, a fennmaradó összeget ráér befizetni később, akár 1 éven túl is!”

A tanács jól hangzik, könnyen kivitelezhető, a jogszabálynak is megfelel, mégis „hóhér” sőt „kegyetlen hóhér” az alábbi 6 ok miatt:

Első: Ha az alapításkori vagyoni hozzájárulás olyan alacsony, hogy még az induló költségeket sem fedezi (pl.: ügyvéd, könyvelő, szakmai és személyi beruházás költségei), akkor a cég kezdetektől „tagi kölcsön problémákkal” fog küzdeni. A tagi kölcsön 2013-tól adóalapot képez és az elvárt adó szabályai szerint adózik.

Aki nem tudja miért baj igazán a tagi kölcsön, tanulmányozza itt: http://cegproblemak.hu/tagi-kolcson

Második: Fentiek miatt (tehát az alaptőke kis hányadának rendelkezésre bocsátása miatt) a cég a gazdasági céljai megvalósításához szükséges pénzügyi fedezettel nem rendelkezik.

Harmadik: Felelősségi szempontból egyértelműen gyilkos tanács a törzsbetétek felénél kisebb befizetéséről, illetve a törzsbetétek egy éven túli rendelkezésre bocsátásáról rendelkezni a társasági szerződésben, ugyanis ilyen esetben a tag a még meg nem fizetett törzsbetétje erejéig köteles helytállni a társaság kötelezettségeiért, lényegében nem illeti meg a korlátolt felelősség (Ptk. 3:162. §).

Negyedik: Nem ruházható át az üzletrész, amíg a törzsbetétek befizetése teljes egészében nem történt meg. A hirtelen-gyorsan „szükségessé váló” üzletrész átruházások, fura „cégeladások” éppen a „hóhér” irodák „hóhér” tippjeit megfogadó ügyfeleit érintik leggyakrabban.

Ötödik: Pályázatnál, hitelnél is akadály, ha nincs befizetve a törzstőke egésze, szinte biztos, hogy elutasítják mind a pályázatot, mind pedig a hitelkérelmet.

Hatodik: Amíg a tag törzsbetéte nincs teljes egészében rendelkezésre bocsátva, addig nem fizethető ki részére sem osztalék, sem osztalékelőleg.

NR. 2. CÉGALAPÍTÁS „HÓHÉR” TIPP, MELYET NEM SZABAD MEGFOGADNI

„A törzstőkét nem kell befizetni bankszámlára, elég ha az ügyvezető leigazolja!”

Ez a „hóhér” tipp (is) jól hangzik, könnyen kivitelezhető, de nem felel meg a Ctv. 30. § (5) bekezdésének. A jegyzett tőkét a cég bejegyzését követő 8 napon belül a bankszámlára is be kell fizetni. Ezt az adóhatóság (pl. kockázatelemzésnél) és a Cégbíróság is (mint törvényességi felügyelet gyakorlója) ellenőrizheti.

NR. 3. CÉGALAPÍTÁS „HÓHÉR” TIPP, MELYET NEM SZABAD MEGFOGADNI

„Ráér könyvelőt fogadni 2-3 hét múlva, sőt akár később is!”

Ez is gyilkos „hóhér” tipp, melyet sok esetben ügyvédek tanácsolnak. Nézzük, mi a gond ezzel:

Első: A társaságnak az ügyvezető jogviszonyáról már a bejegyzés napjától bejelentési, de legalább adatszolgáltatási kötelezettsége van, attól függően, hogy munkáltatói vagy megbízási jogviszony jön létre a társaság és annak ügyvezetője között. Ha nincs könyvelő, ki oldja meg a feladatot?

Második: Kamarai bejelentkezés a bejegyzéstől számított 5 napon belül kötelező. Ha nincs könyvelő, ki oldja meg a feladatot?

Harmadik: NAV, KSH, helyi iparűzési-adó hatálya alá történő bejelentkezés a bejegyzéstől számított 15 napon belül kötelező. Ha nincs könyvelő, ki oldja meg a feladatot?

NR. 4. CÉGALAPÍTÁS „HÓHÉR” TIPP, MELYET NEM SZABAD MEGFOGADNI

„Nem baj, ha bedől a cége, alapítunk másikat.”

Ez lehet, hogy jól hangzik, de nagyon nem igaz! A cégalapításból és a meglévő cégbe való belépésből való adminisztratív kizárást nem csak az Art. 19. § rendelkezései, hanem a Ctv. 9/B. §, 9/C. §-ai is intézményesítik (eltiltás). Aki cégében jelentős köztartozást halmoz fel (5MFt felett) vagy cégét szabálytalanul működteti, esetleg „magára hagyja”, az 5 évig nem lehet gazdasági társaságnak sem vezető tisztségviselője, sem többségi tulajdonosa.

NR. 5. CÉGALAPÍTÁS „HÓHÉR” TIPP, MELYET NEM SZABAD MEGFOGADNI

„Kft alapításból nem lehet semmi gondja, hiszen korlátolt felelőssége van.”

Többszörösen „hóhér” tipp: egyrészt fenti tipp nem is próbálja megkülönböztetni a vezető tisztségviselői felelősséget a tagi felelősségtől, pedig nagyon indokolt.

Gazdasági társaság tagja főszabályként – a vállalt vagyoni hozzájárulás teljesítéséért felel. Természetesen egyéb esetekben is felelősségre vonható (pl. negatív gazdálkodás, törzstőke csorbítása, gondatlanul vagy szándékosan kárt okozó határozat meghozatala, stb.). Szó sincs tehát szent és sérthetetlen korlátolt felelősségről sem Kft-nél, sem Rt-nél.

A vezető tisztségviselő felelőssége sokkal szigorúbb: egyértelműen felel a jogi személyeknek okozott kárért, legyen az az általa képviselt jogi személy, vagy más jogi személy (Ptk. 3:24. §, Ptk. 3:118. §).

Ha valaki egy személyben társasági tag és vezető tisztségviselő is, akkor konkrét cselekedeteit aszerint kell értékelni, hogy azokat melyik „minőségében” végezte. Így könnyen elhatárolható a tagi és a vezető tisztségviselői felelősség.

NR. 1. SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS „HÓHÉR” TIPP, MELYET NEM SZABAD MEGFOGADNI

„Székhelyhasználati szerződés helyett bérleti szerződést kötünk, mert abba nem köt bele a NAV!”

Igen! Van néhány tájékozatlan-pontatlan NAV-os dolgozó, aki nem hogy nem köt bele, hanem még ajánlja-javasolja a bérleti szerződést!

Ezzel az a probléma, hogy a bérleti jogviszony a bérlet tárgyának (kizárólagos) használatát feltételezi a bérlet időtartamára (Ptk. 6:331. §). A székhelyhasználatnál nincs sem kizárólagosan használt ingatlanterület, sem egyéb kizárólagosan használt dolog – nincs a bérletnek tárgya. Ezért az ilyen szerződés színlelt szerződés, ami Ptk. és jogellenes.

2017. július 1. óta egyes székhelyszolgáltatók lehet, hogy azért akarnak bérleti szerződést kötni, mert nem rendelkezek a 7/2017. (VI.1.) IM rendeletben foglalt kellékekkel és lehet, hogy nem is jogosultak székhelyszolgáltatás nyújtására.

A NAV az adatbejelentési nyomtatványokból információt szerez arról, hogy a cég székhelye székhelyszolgáltatóhoz van bejelentve és arról is, hogy melyik székhelyszolgáltatóhoz. Saját érdekében ellenőrizze, hogy a kiválaszott székhelyszolgáltató rendelkezik-e a 7/2017. (VI.1.) IM rendeletben foglalt jogosultságokkal és feltételekkel. Ellenőrizze a tulajdoni lapon a székhelyszolgáltató jogosultságát és ne írjon alá bérleti szerződést vagy ahhoz hasonló – megtévesztő – okiratot. 

A téma adóhatóság általi kezelése két kérdést is felvet:

Első: Miért nincsenek tisztában az adóhatóság munkatársai az ellenőrzési tevékenységüket érintő jogszabályok lényegével?

Második: Egyes adóhatósági munkatársak honnan veszik a bátorságot és a jogalapot, hogy beleavatkozzanak a független vállalkozások – szerződéses szabadságon alapuló – jogviszonyaiba?

NR. 2. SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS „HÓHÉR” TIPP, MELYET NEM SZABAD MEGFOGADNI

„Tegye a székhelyét iparűzési adómentes településre!”

Korrektnek látszó tanács, de az ilyen helyre bejelentett cégek egy részének előbb-utóbb törlik az adószámát. Olyan „iparűzési-adómentes székhelyen” törlik az oda bejelentett cégek adószámát, ahol a székhelyszolgáltató nem üzemelteti a székhelyet (nincs személyzet, ebből adódóan üzleti órák alatt nincs nyitva) csak a cégtábla van kint, de akik személyesen keresik a cégeket (pl. NAV) nem találnak ott senkit.

Így lesz egy egyébként jó ötletből rémálom, rengeteg elúszott pénz, idő és energia!

Megoldás: Korrekt budapesti székhelyszolgáltató megbízása, a vidéki iroda csak fióktelep legyen, ott nem keresik a céget, nem kell leveleket átvenni. Ha a bevétel ottani tevékenységből származik – megosztással – az iparűzési adó csökkenthető, illetve elkerülhető!

NR. 3. SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS „HÓHÉR” TIPP, MELYET NEM SZABAD MEGFOGADNI

„Nem lehet a cégük székhelye székhelyszolgáltatónál, mert a székhelyszolgáltatás megszűnt!”

Ezt a „hóhér” tippet NAV-osok terjesztik széltében-hosszában, főleg tájékozatlanságból és/vagy érzelmi okokból, mert nem nagyon szeretik a székhelyszolgáltatókat.

A dologban az a fals, hogy az ügyvédi székhelyszolgáltatás szűnt meg, mégpedig 2012-ben. A független, erre szakosodott vállalkozások székhelyszolgáltatása teljesen legális tevékenység, melyet mind a Ctv., mind a Ptk. idevonatkozó rendelkezései lehetővé tesznek.

Tisztelt Érdeklődőnk, Tisztelt Ügyfelünk!

Saját érdekében tanácsoljuk Önnek, hogy ne adjon megbízást olyan ügyvédek, cégirodák, székhelyszolgáltató irodák részére, ahol a fenti „hóhér” tippek szellemiségét tükröző tanácsokat adnak Önnek.

Cégalapítás csapda elkerülés 2#:

“Vizsgáztassa” a kiszemelt cégalapító/ügyvédi irodát

Hogyan azonosítsa be és védje meg magát a cégalapítás piac felelőtlen és kiszámíthatatlan szereplőitől? Ügyvédválasztáskor az alábbi 5 témakört minden esetben vesse fel és körültekintően értékelje a válaszokat és egyéb reakciókat!

1. A cégalapítás ügyvédi/jogi megkezdése előtt kérjen adó/járuléktervezési tanácsadást, ezzel összefüggésben gondosan mérlegelje, hogy üzleti elképzeléséhez milyen cégformára és mekkora alaptőkére van szükség.  Ne bízza olyan ügyvédre cégalapítását, ahol ezekre a kérdésekre nem kap megbízhatóan alátámasztott válaszokat.

A gondosan, precízen készített társasági szerződés és az átgondolatlanul, kapkodva készített társasági szerződés között a különbség:

TÖBB MILLIÓ FORINT!

 

2. Cégalapítás / cégmódosítás esetén kérdezzen rá a pontos határidőkre – adatfelvétel – aláírás – iratbeküldés – bejegyzés. Kérdezzen rá a 2017-ben megváltozott törvények legfontosabb részeire (pl. adóregisztráció, összeférhetetlenség, stb.).

3. Cégalapítás esetén kérdezzen rá, hogy mivel garantálják a bejegyzési határidőt, illetve mivel kártalanítják ügyfeleiket, ha ezt nem tartják be.

4. Kérdezzen rá, hogy Önnek cégalapítás / cégmódosítás esetén pontosan mit kell intézni a cégbejegyzésig az aláíráson kívül.

5. Cégalapítás / cégmódosítás során soha ne döntsön csak az árak alapján, mindig tudja meg – előre – , hogy mennyi lesz a cégalapítás / cégmódosítás pontos végösszege! (Sok iroda alkalmazza azt a trükköt, hogy nagyon olcsónak látszó díjakat tüntet fel és csak a végösszeg kifizetésénél derül ki, hogy az ajánlat köszönő viszonyban sincs a cégalapítás / cégmódosítás valódi költségeivel.)

Cégalapítás – Jótanács 1#

Nem minden papsajt

Vigyázzon az átgondolatlan, elkapkodott, olcsó(nak látszó) cégalapítással!

A cégalapítás során így megspórolható 20-30.000 Ft csak töredéke annak az összegnek, ami körültekintő (adó)tervezést követő cégalapítással megtakarítható. Az így megtakarított összeg már az első hónapban 100.000 Ft-os nagyságrendű lehet, egy adóévben pedig a megtakarítás akár a több millió forintot is elérheti.

Ne indítsa meg a cégalapítás ügyvédi/jogi eljárását, amíg nem tanulmányozta részletesen a cégalapítás megkezdése előtt megfontolandó három preventív kérdéskört:

A.) Adóregisztrációs és összeférhetetlenségi kérdések

B.) Adó és járulék-tervezés/megtakarítás milliókat jelentő szempontjai

C.) Az üzleti tervezés főbb szempontjai

Cégalapítás – Jótanács 2#

Minden ügyintézés egy helyen, stressz és idegeskedés nélkül

A Céghmester ügyfelei gyorsan, kényelmesen, egy helyen intézhetik cégügyeiket (cégalapítás, székhelyszolgáltatás, könyvelés, kézbesítési megbízott stb.), mellyel rengeteg idő, energia, költség megtakarítható! Mégis, szerintünk a stresszmentesség, az ügyintézések egyszerűsége és átláthatósága az egyik legfontosabb érték, amit ügyfeleinknek nyújtani tudunk.

Cégalapítás – Fontos információ 1#

A sikertelen cégalapítás emberi tényezői

A sikertelen cégalapítás sok esetben emberi hozzáállás-mulasztás miatt következik be. Cégalapítás során vagy az ügyvéd, vagy az ügyfél, vagy mindkettő adminisztratív hibákat vét, mely lassítja, vagy meghiúsítja a cégalapítás bejegyzését. Például az ügyfél részéről hiányzik valamilyen adat, vagy irat, az ügyvéd rosszul, késve nyújtja be a cégbejegyzési kérelmet. A cégalapítás ezen hibái kellő odafigyeléssel, a cégalapítást végző ügyvéd körültekintő kiválasztásával könnyen elkerülhetők.

Aki megfogadja a Céghmester tanácsait, az a cégalapítás kezdő lépéseit buktatók nélkül teheti meg. Az extra gondos Céghmester főleg azoknak segít a cégalapítás (cégmódosítás) előkészítésében és megszervezésében, akiknek korábban máshol már rontották el cégalapítását (cégmódosítását). Ha nem szeretne csalódni, használja ki a cégügyi területen szerzett 15 éves tapasztalatunkat, tudásunkat. Kérjük, tanulmányozza alábbi  menüpontjainkat, melyekből részleteiben is képet kaphat arról, mennyi mindenre kell odafigyelni cégalapítás/cégmódosítás kapcsán!

Kft. alapítás menete

Bt. alapítás menete

 

 

 

Cégalapítás – Fontos információ 2#

Miért érdemes a Céghmester segítségét kérni pl. cégalapítás előtt

– Szélesebb körű rálátás, komplex szolgáltatás(ok) pl. könyvelés-adóügyek, székhelyszolgáltatás, kézbesítési megbízott, cégproblémakezelés, üzletépítési- és marketing segítség miatt.

– Több ügyvéddel állunk kapcsolatban, mindig tudunk ajánlani ügyéhez/problémájához megfelelő ügyvédet.

– A Céghmester szolgáltatásainak ár-érték aránya miatt.

– A Céghmester etikus hozzáállása, korrektsége, minőségbiztosítási rendszere, gyorsasága, pontossága miatt (ezeket nem mi állítjuk magunkról, hanem ügyfeleink jellemeznek így minket).

 

Cégalapítás – Fontos információ 3#

Céghmester ügyvédajánlás rendje

Tájékoztatjuk, hogy a Céghmester nem ügyvédi iroda, ezért a cégalapítás ügyvédi/jogi teendőiben – szervezői segítségnyújtás kivételével – nem vesz részt. Fentiek miatt a Céghmester az alábbi ügyvédválasztási lehetőségeket kínálja:

– Kérjen személyes ügyvédajánlást irodánkban. A személyesen ajánlott ügyvéd elfogadása és megbízása esetén a Céghmester segít a cégalapítás előkészítésében, megszervezésében és mind a saját, mind a személyesen ajánlott, illetve ajánlására megbízott ügyvéd tevékenységéért garanciát és felelősséget vállal.

– Kérjen ügyvédajánlást telefonon vagy e-mailben. Ebben az esetben a Céghmester nem vesz részt a cégalapítás előkészítésében és megszervezésében, így az ajánlott ügyvéd tevékenységéért felelősséget nem vállal, de együttműködik az eljáró ügyvéddel székhelyszolgáltatás, könyvelés, kézbesítési megbízott stb. ügyintézése kapcsán

Tájékoztatjuk, hogy az ajánlásért sem az ügyvéd, sem a Céghmester díjazást nem kér, illetve nem fogad el senkitől. Munkadíjat mind a Céghmester, mind az általa ajánlott ügyvédek csak valós tevékenységükért számítanak fel.

Cégalapítás – Fontos információ 4#

Ügyfél, ügyvéd, Céghmester (jog)viszony

Abban az esetben, ha a személyes ügyvédajánlást követően a Céghmester részt vesz a cégalapítás/cégmódosítás előkészítésében és megszervezésében, úgy a megbízónak mind a Céghmester, mind az ügyvéd részére közvetlen megbízást kell adnia. Az ügyvéd és a Céghmester egyenrangú-mellérendelt viszonyban végzik saját tevékenységüket – természetesen egyeztetve és együttműködve  – a megbízó/ügyfél érdekeinek elsődlegessége alapján. Fentiek szerint jár el a Céghmester minden olyan cégügyben, amelyhez ügyvédi közreműködésre (is) szükség van (adóügyek, cégproblémák kezelése stb.).

Cégalapítás – Fontos információ 5#

Hányan és miért bíznak a 20 éves múltú Céghmester cégalapítás előkészítő és szervező tevékenységében

A Céghmester évente kb. 600-800 cégalapítás és cégmódosítás előkészítésében és megszervezésében közreműködik. A bizalom alapja az ügyfeleink valós érdekeit előtérbe helyező, gyors, extra gondos ügyintézés!

 

Cégalapítás – Fontos információ 6#

Feladathoz, felelősséghez igazodó díjazás

A Céghmester nem a legolcsóbb és nem is a legdrágább iroda! Ugyanakkor díjaink megnyugtatóan magasak ahhoz, hogy Ön biztosan tudja: a cégalapítás/cégmódosítás előkészítése, megszervezése megbízható, szakértő kezekbe kerül! Annyira viszont nem magasak, hogy azt egy igényes vállalkozás ne engedhetné meg magának. Kérjük Önt, hogy a Céghmestert ne hasonlítsa az olcsó és mindent felelőtlenül beígérő irodákhoz! A Céghmester teljesen más dimenziókban gondolkozik ügyfelei valódi érdekeiről és ezek korrekt, precíz kiszolgálásáról.

 

Cégalapítás – Fontos információ 7#

A gagyiság belső lélektana

Saját érdekében javasoljuk, hogy kerülje a gyanúsan olcsó irodákat, ügyvédi irodákat! Az olcsó ár minden esetben kevesebb szolgáltatást és pontatlan, kevésbé gondos ügyintézést takar. Az olcsó ár, az olcsó árat megállapító iroda/ügyvéd önleértékelése/önbevallása arról, hogy maga sem hisz szolgáltatása korrektségében, minőségében! Egy tudásbázisú vállalkozás (pl. ügyvéd, könyvelő) esetében különösen fontos a szolgáltatás korrektsége, pontossága, gondossága. Ha az adott iroda/ügyvéd maga sem hisz saját szolgáltatása minőségi paramétereiben (amit gyanúsan, irreálisan olcsó áraival ki is fejez), hogyan bízhatna benne bárki más? (Kéjük vesse össze a “megnyugatatóan drága” és a “gyanúsan olcsó” kifejezések valódi, mélységi jelentéstartalmát! Félreértés ne essék: nem az olcsóval, hanem a gyanúsan olcsóval van a baj.

 

Cégalapítás – Fontos információ 8#

Kik azok, akiknek tud segíteni a Céghmester és kik azok, akiknek nem

Kik azok, akiknek biztosan tud segíteni a Céghmester:

Akik szeretik gyorsan, pörgõsen (de nem kapkodva, össze-vissza) intézni ügyeiket.
Akik félnek, hogy lemaradnak valamilyen üzletről, gyors lehetőségről
Akik nem szeretnének szégyenkezni amiatt, hogy még egy cégalapítás szervező irodát sem tudnak jól kiválasztani.
Akik szeretik egy helyen intézni cégükkel, illetve vállalkozásukkal kapcsolatos ügyeiket
Akik cégügyeik ügyintézése során is szeretnek a lényegre koncentrálni, akik röviden, hatékonyan szeretnek kommunikálni.
Akik szeretik a biztonságot, sőt a garantált biztonságot.
Akik döntésükhöz szeretnek minden információt megkapni, jót is, rosszat is.
Akik nem szeretnek tévhitben élni, téves információk alapján dönteni.
Akik szeretik a nyugalmat és a kényelmet.
Akik szeretik, ha meghallgatják szempontjaikat, érveiket, akik szeretik, ha megértik őket.
Akik szeretik, ha döntéseik annyira jók, hogy azokat nem kell megmagyarázni környezetük számára.
Akik szeretik stressz és idegeskedés nélkül intézni ügyeiket.
Akik szeretnek jó személyes kapcsolatokat kiépíteni és fenntartani.
Akik nem szeretik, ha kikerülnek a dolgok az irányításuk és ellenőrzésük alól (például egy hibás döntéssel).
Akik szeretik pontosan, határozottan intézni ügyeiket.
Akik szeretnek üzleti partnereik, barátaik stb. előtt jó ajánlásokkal is kedvező benyomásokat tenni.

Kik azok, akiknek nem biztos, hogy tud segíteni a Céghmester:

Akik a kapkodást, az össze-vissza csapongást összekeverik a gyorsasággal.
Akik kizárólag ár alapján döntenek.
Akik nem hajlandók mélységében átgondolni döntéseiket (amelyektől adott esetben személyük és családjuk jövője, sorsa függ).
Akik csak másoktól várják el a gondosságot, pontosságot, felelősségteljes hozzáállást, de õk maguk pont ellenkezőleg cselekednek, viselkednek.

Cégalapítás – Fontos információ 9#

Ígéret és valóság

Biztos Ön is tapasztalt már olyat, hogy szolgáltatásvásárlás esetén az ígért szolgáltatás és a teljesített szolgáltatás között jelentős eltérés volt, azaz nem azt kapta, amit ígértek, illetve, amire az előzetes marketing és egyéb információk alapján számított.

Ez azért van így, mert amikor szolgáltatást vásárolunk, akkor ígéretet vásárolunk és a „terméket” később kapjuk meg. (Szemben a kereskedelmi termékekkel, ahol a termék – elvben – előzetesen kipróbálható, megismerhető.)

Ez azt jelenti, hogy szolgáltatást vásárolni jóval nagyobb kockázatot jelent. (Gondoljunk a fodrászra, a kőművesre és hasonlókra.)

Székhelyszolgáltatás, könyvelés, cégalapítás esetén is jelentősek a kockázatok, amelyeket alapos előtájékozódással lehet csökkenteni.

Egyrészt meg kell vizsgálni az ajánlat életszerűségét, realitását. Díjak, költségek, szolgáltatásnyújtásban közreműködők tudása, hozzáállása, szolgáltatás nyújtás környezete, egyéb jellemzői. Ha az ajánlat eleve irreális, gyanús, nem szabad megbízást adni.

Ha az ajánlat reális, életszerű (díjak, költségek, szaktudás, környezet, stb.), akkor azt kell vizsgálni, hogy a szolgáltató ígéretének betartása mennyire valószínűsíthető.

Ezek, jól irányzott pontos kérdésekkel eldönthetők, felelősségvállalás, probléma-menedzselés, hasonlók. Az ún. „túlígérő” szolgáltatók – megfelelő odafigyeléssel – általában kiszúrhatók, beazonosíthatók. Pl.: személyes konzultációban a testbeszéd önmagában sokat elárul; ugyancsak sokat elárul, ha az ajánlat határidőit nem merik rögzíteni és csak azt ígérik, hogy igyekeznek; szintén sokat elárul, ha a fizetendő összeget (legalább közelítőleg) nem mondják meg előre; szintén sokat elárul a szolgáltatás tárgyi környezete (Pl.: ha egy ügyvéd nem rendelkezik az ingatlan-nyilvántartás és a céginformációs adatokhoz szükséges előfizetéssel, az biztos, hogy nem lesz gyors.); szintén sokat elárul a weboldal tartalma, szakmaisága (ahol csak díjcsomagok sokasága, valamint „jók vagyunk, bízza ránk magát” típusú mondatok vannak, de ehhez képest a szaktudás mélységében nem nyilvánul meg, ott érdemes fenntartással kezelni az ígéreteket).

Aki veszi a fáradtságot és rászán némi időt az előtájékozódásra, sok bosszúságtól, stressztől, felesleges kiadástól kímélheti meg magát.

Kérjük, olvassa el a “Vizsgáztassa a kiszemelt cégalapító/ügyvédi irodát” című írásunkat is!

 

Cégalapítás – Problémamegoldás 1#

Kiknek és milyen esetekben célszerű azonnali cégalapítást kérni a Céghmestertől?  

Azoknak érdemes hozzánk fordulni, akiknek nagyon sürgős a cégbejegyzés, akik biztosak akarnak lenni benne, hogy a cégbejegyzés gyorsan és biztosan megtörténik és akik a gyorsaságért és a biztonságért hajlandóak az átlagosnál kicsivel többet fizetni.

Általában 2 féle esetben fordulnak hozzánk azonnali cégalapítással:

Első eset: Ha valaki késve indította/indítja meg a cégalapítás folyamatát, de nagyon sürgős a bejegyzés és biztos akar lenni abban, hogy a cégbejegyzés tényleg gyorsan megtörténik!

Második eset: Időben megindította ugyan a cégalapítás folyamatát, de esetleges adathiány, adóregisztrációs probléma, vagy az ügyvédi iroda lassúsága, hibája miatt a cégbejegyzés nem történt meg és szeretné (legalább részben) enyhíteni az ebből eredő kárait, illetve “utolérni magát”.

2007 óta  – amióta az azonnali cégalapítás egyáltalán kivitelezhető – a Céghmester kb. 2000 cégnek szervezett azonnali cégalapítást, ezen ügyfeleink kb. fele késve indíttatta meg a cégalapítási eljárást, másik fele viszont időben megindította, de legtöbb esetben a szervező/ügyvédi iroda hibája miatt a cégbejegyzés elhúzódott, vagy meg sem történt.

A Céghmester azonnali cégalapítás szolgáltatása országos, Magyarország bármely megyéjében vállaljuk a gyors (1-3 napos) cégbejegyzés előkészítését és megszervezését.

 

Cégalapítás – Problémamegoldás 2#

Hogyan fizethetünk legálisan minél kevesebb járulékot

Minden induló vállalkozás szembesül azzal a problémával, hogy még nincs rendszeres bevétele, de máris adó-és járulékfizetési kötelezettsége keletkezik az ügyvezetője miatt, ha nincs máshol 8 órás, bejelentett munkahelye és a munkavállalóik miatt is. Ezek az összegek havonta több százezer forintra is rúghatnak.

Ezért javasoljuk az induló vállalkozásoknak, hogy az ügyvezetői feladatokat olyan személy lássa el a kezdeti időszakban, aki nappali tagozatos diák, aktív státuszban, saját jogú nyugdíjas, vagy van máshol bejelentett 8 órás állása. A nappali tagozatos diák ügyvezető után egyáltalán nem kell járulékot fizetni. A saját jogú nyugdíjas ügyvezető után mindössze 7.500 Ft járulékot kell fizetni.

A tevékenység végzéséhez nélkülözhetetlen munkavállalókat kezdetben, amíg be nem indul a cég részmunkaidőben is lehet foglalkoztatni, vagy ha nem állandó jelenlétet igénylő munkáról van szó, akkor alkalmi munkavállalóként is be lehet jelenteni őket.

Főleg a cégek első évében érdemes tartózkodni a jelentős bér költségektől és az azzal együtt járó fizetendő járulékoktól, mert a cég összes bevételét elvihetik.

Az ügyvezetői feladatkört elláthatja az új ügyvezető megbízási vagy munkaviszonyban is, erről a társasági szerződésben vagy az alapító okiratban kell nyilatkoznia.

Ha megbízási jogviszonyt választ, akkor a hatályos előírások szerint, legalább a mindenkori minimálbér után kell az adókat és a járulékokat megfizetnie, a szociális hozzájárulási adónál és az egészségbiztosítási járuléknál viszont ezt megemelt összeg alapján kell megfizetnie.

Mivel az ügyvezetés nem minősül betanított, szakképzést nem igénylő munkának, ezért a garantált bérminimum lesz járulékok alapja.

Csak munkaviszony választása esetén van lehetőség a csökkentett munkaidő alkalmazására az ügyvezetői munkakör esetén. Nagyon gondosan kell mérlegelni a választást, mivel a csökkentett munkaidővel arányosan csökken a megszerezhető jövedelem, a táppénz összege, valamint a nyugdíjhoz szükséges szolgálati idő hossza, valamint a nyugdíj alapját képező jövedelem összege is.

A vállalkozást terhelő adók

A vállalkozásban dolgozók miatt felmerülnek a következő fizetnivalók

19,5% szocho             a cég fizeti                              alap a bruttó bér

1,5% szakképzési       a cég fizeti                              alap a bruttó bér

15% SZJA                  a munkavállaló fizeti              alap a bruttó bér

10% nyugdíj járulék   a munkavállaló fizeti              alap a bruttó bér

7% eü szolg. Járulék   a munkavállaló fizeti              alap a bruttó bér

1,5% munkaerőpiaci   a munkavállaló fizeti              alap a bruttó bér

A munkavállalók nem is látják soha a bruttó fizetésüket, mert az állam már a kifizetés előtt levonatja a munkáltatóval a munkavállalókat terhelő adókat és járulékokat.(Őket azért büntetik így, mert nem állnak sorba különböző segélyekért, hanem még hisznek abban, hogy munkával, szorgalommal, kitartással meg lehet élni.)

Néhány adókedvezményt kap a munkáltató is:

Szociális hozzájárulási adóból igénybe vehető kedvezmények:

  • Pályakezdő munkavállaló,
  • szakképzettséget nem igénylő munkakörben foglalkoztatott munkavállaló,
  • tartósan álláskeresők,
  • 3 vagy több gyermek után munkaerőpiacra visszatérő nők,
  • megváltozott munkaképességű személy,
  • kutatók, doktori vagy Phd képzésben résztvevők,
  • K+F -ben résztvevők után,

Közös szabály, hogy egyféle adókedvezményt lehet egy munkavállaló után igénybe venni és az adókedvezmény igénybevételi lehetőségéről az Adóhatóság értesíti a munkáltatót.

Munkavállalók is érvényesítetnek adókedvezményeket:

  • családi adókedvezmény, gyermekenként és havonta,
  • első házasok kedvezménye, havonta,
  • súlyos betegségekkel összefüggő kedvezmény, havonta

A felsorolások csupán példaként szolgálnak, pontos javaslatokat csak konkrét információk esetén tudunk adni.

Cégalapítás – Problémamegoldás 3#

KATA-s Bt feltételei

A törvény megalkotásával az Országgyűlésnek az volt a célja, hogy a kis- és közepes méretű vállalkozások adózását egyszerűbbé és olcsóbbá tegye, így ösztönözve a vállalkozóvá válást.

KATA adózási módot a társasági formát választó vállalkozások közül a kizárólag magánszemély tagságú betéti és közkereseti társaság választhatja.

A KATA adózást választó társaság bevétele: a vállalkozási tevékenység bevétele, amit bármilyen jogcímen és bármilyen formában kapott, beleszámít a külföldön megszerzett bevétel is és a kapott támogatás, de nem bevétel számukra az ÁFA, a kapott kölcsön, hitel, nem bevétel a visszakapott kölcsön, az arra felszámított kamat, a nem jövedelempótlásként kapott kártérítés, a fejlesztési célra kapott támogatás.

KATA adózást választhatja az új alapítású BT és KKT az alapítás napján, vagy év közben, a bejelentést követő hónap első napjától a már létező BT és KKT.

Nem lehet KATA adóalany az BT vagy KKT, amelynek az adószámát a bejelentés évében vagy a bejelentést megelőző 12 hónapban törölte, nem KATA-zhat a végelszámolás, felszámolás, kényszertörlés alatt álló vállalkozás.

Nem lehet KATA adózást választani az ingatlan bérbeadásra, üzemeltetésre.

A KATA hatálya alá be kell jelenteni legalább egy kisadózó magánszemélyt, aki lehet főállású vagy mellékállású. Ez a személy általában a megbízási jogviszonyban tevékenykedő beltag, akinek a személyes közreműködési kötelezettségét a Ptk. írja elő.  A Bt, KKT munkavállalóira azonban nem vonatkozik a kedvezményes adózás, ők továbbra is a munkavállalókra vonatkozó szabályok szerint viselik a közterheket.

A főállású KATA-s havi 50.000 Ft-ot fizet, a mellékállású KATA-s havi 25.000 Ft-ot fizet, de lehetőség van emelt 75.000 Ft-os KATA fizetésére is, ezt az összeget minden hónap 12-ig kell megfizetni.

A KATA adóval megfizetett bevételi értékhatár évi 12 millió Ft, az e fölötti részre 40%-os különadó fizetési kötelezettség van, valamint a kisadózóként be nem jelentett kültag számára fizetett osztalék után az osztalékot terhelő adók.

Minden olyan leendő ügyfelünknek javasoljuk a KATA adózási módot, akik olyan tevékenységgel szereznek bevételt, ahol nem lesz jelentős anyag, alvállalkozói, vagy egyéb költségük.

A KATA adózást választó vállalkozás bevételeit köteles nyilvántartani, de a költségeinek elszámolására nincs módja.

Évente egyszer kell a bevételeiről bevallást benyújtani, ha nincs alkalmazottja; ha van, akkor köteles a munkavállalókra vonatkozó havi járulékbevallások beküldésére.

Javasoljuk minden leendő kis bevételű ügyfelünknek a KATA adózás választását, mert a legegyszerűbb, legolcsóbb adózási forma jelenleg, kimondottan kis forgalmú vállalkozások számára.

Cégalapítás – Gyakori kérdések: Ön is ezeket kérdezné? Vagy valami mást is?

TOP 6 Cégalapítás kérdés, amit a Céghmesternél leggyakrabban kérdeznek

Cégalapítás gyakori kérdés Nr1 – Milyen cégformát válasszak?

Cégalapítás gyakori kérdés Nr2- Mennyi idő alatt készül el a cégalapítás?

Cégalapítás gyakori kérdés Nr3 – Cégalapítás során kell -e máshová menni az ügyvédi irodán kívűl?

Cégalapítás gyakori kérdés Nr4 – Veszélyes -e ha a székhelyszolgáltatónál lesz a cégem székhelye?

Cégalapítás gyakori kérdés Nr5- Hogyan fog adózni a cégem? Áfa körös legyek -e vagy sem?

Cégalapítás gyakori kérdés Nr6 – Sajnos nem jegyezték be a cégemet, tudnak e segíteni?

Ön is ezeket kérdezné: Vagy valami mást is? Segítünk! Ardai Attila 0620-949-2069

Cégalapítás – Hasznos infó 1#

Cégalapítás jogi háttere

Tisztelt Érdeklődőnk! Ez a cikk jelenleg szerkesztés alatt áll!

Cégalapítás – Hasznos infó 2#

Cégalapítás legfontosabb jogi szakkifejezései

Tisztelt Érdeklődőnk! Ez a cikk jelenleg szerkesztés alatt áll!

CÉGALAPÍTÓS TANMESE 2013

Egyik új ügyfelünk 2013. májusában megbízott minket cégalapítás előkészítésével és megszervezésével. A cégalapítást előkészítő adóregisztrációs vizsgálódás/tanácsadás során megállapítottuk, hogy az adóregisztráció jogszabályai alapján nem lehet gazdasági társaságnak sem vezető tisztségviselője (Kft-ben ügyvezető), sem többségi tulajdonosa.

Fontos leszögezni, hogy ha valamiről díjazás ellenében tanácsot adunk, azt megfelelő információk birtokában, azok körültekintő értékelése alapján, felelősséggel tesszük. (A kibicek által kéretlenül mondott véleményeknek nincs tétjük; a felelős, díjazás fejében végzett tanácsadásnak viszont igen, ez elsősorban etikai kérdés!)

Az ügyfelünk, tanácsunk ellenére ragaszkodott hozzá, hogy ő legyen a Kft ügyvezetője és egyszemélyi tulajdonosa (ő „úgy hallotta”, hogy ez nem probléma).

Fontos leszögezni, hogy ügyfelünk tipikus úgynevezett „külső kontrollos” személyiség típus, ami azt jelenti, hogy mindig másokban keresi a hibákat, saját magában soha, és a felelősséget is mindig környezetére hárítja. Egyszerűen nem hitte el/nem vette tudomásul, hogy korábbi cégét az ő hibája miatt törölték és végig kételkedett szavunkban. „Nem létezik, hogy ilyen apróság miatt nem alapíthatok új céget!”- mondta.

Természetesen a társaság nem kapott adószámot, a cégbejegyzés meghiúsult, odaveszett a rengeteg ráfordított idő és energia, valamint a munkadíj egy része.

Ügyfelünk immár megfelelő személlyel új céget alapított, melyet azóta bejegyeztek. Ő csak kisebbségi tulajdonos lett (lehetett) a cégben.

Tanácsaink:

1. Ne hallgasson a felelőtlen, tét nélküli „véleményre”, a szóbeszédre, kibiceknek semmi sem drága! Csak a korrekt, megfelelő díjazás és felelősségvállalás ellenében adott tanácsokat tekintse mérvadónak.

2. Nagyon vigyázzon cég- és adóügyekben! 2012. óta új időszámítás van a NAV-nál: nagy összegű tartozás, adószám törlés, felszámolás, cégtörlés stb. mind negatív adóregisztrációs szempontok.

Sok sikert cégügyei intézéséhez, kívánjuk Önnek, hogy következő tanmesénknek ne Ön legyen a főszereplője!

 

CÉGALAPÍTÓS TANMESE 2009

Egyik ügyfelünk – aki végül is nálunk alapított céget – mesélte el az alábbi történetet:

Amikor eldöntötte, hogy céget alapít, először felhívta az első irodát, amit az interneten talált, ahol potom 200.000 Ft-ért akarták a Kft-jét megalapítani. Hagyományos eljárásban, mert az „elektronikus cégalapítás állítólag nem megbízható”.

Másodszor egy cégalapítással foglalkozó irodát hívott fel, ahol „csak” 150.000 Ft-ért alapították volna meg cégét elektronikus eljárásban. Teljes körű, magas színvonalú tanácsadással, cégnév ellenőrzéssel, a társasági szerződés elkészíttetésével, cégjegyzékszám, adószám, uniós adószám intézésével, gyors bejegyeztetéssel stb. hirdette magát, mintha ezek extrák lennének.

Ügyfelünk operatív autólízinggel foglalkozik, gyakran kényszerül autókat eladni. Elgondolkodott, hogy mi lenne, ha azokat a következőképpen hirdetné meg: „autó eladó járó motorral, guruló kerekekkel, átlátszó szélvédőkkel, kerek kormánnyal, lehúzható ablakokkal, gázpedállal, slusszkulccsal stb.”.

Ezután felhívott egy harmadik irodát is, ahol az ügyintéző azt sem tudta, hogy az egyszerűsített eljárásban nincs közzétételi díj. Megnézte a honlapjukat, amin 5.000 Ft közzétételi költség szerepelt. Ebből kiderült, hogy még a főnök sem ismeri az egyszerűsített cégeljárás költségeit.

Ezután hívott fel minket, ahol lényegre törő, minden faxni nélküli tájékoztatást kapott. Ezek után gyorsan megtörtént a cégalapítás és az aláírást követő harmadik nap már bejegyzett cége volt. Elmondása szerint kb. így képzelt el egy cégalapítást. A díj nem nagyon érdekelte, de azért örült, hogy a cégalapításért és háromhavi könyvelési díjért kevesebbet fizetett, mint 100.000 Ft.

Vigyázat! Ez a mese nem mese!

Tanulság? Ki-ki magának! Szerintünk az alábbiak:

– Az a vállalkozás, amelyik a magas 100-150-200 ezer Ft-os vállalási díjakat alacsonynak, vagy kedvezőnek próbálja beállítani, biztos, hogy nem korrekt!

– Aki szakértelemről, kiválóságról, magas minőségről és nagy tapasztalatról beszél, de semmi konkrétat nem mutat ebből a weboldalán, az szinte biztos, hogy nem rendelkezik a megfelelő tudással és szakértelemmel!

– Szerintünk azok, akik a cégalapítás evidenciáit (cégnév ellenőrzése, adószám ügyintézése, cégjegyzés stb.) extraként tálalják, a szakma igazi kóklerei, az jár jól, aki ilyenekkel szóba sem áll!

– Aki túl alacsony áron (10-15-20ezer Ft körüli díjért) kínál cégalapítást, az „reszket” a megbízásért, pénzt akar (bármily keveset is), nem pedig korrekt szolgáltatást nyújtani!

– Szerintünk mindenkinek kötelező és természetes dolog a munkájáért felelősséget vállalnia, tehát az olyan blablák, mint az „országban egyedülálló bejegyzési garancia”, csak átlátszó porhintések!

 

Szándékaink szerint a Céghmester a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, ésszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com, illetve cehmester.hu oldalakhoz és azok üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Ugyancsak elhatárolódunk az ehhez hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.

Bónusz a sikeredhez – kerülj be a kiváltságos kisebbségbe

Tudtad, hogy az induló vállalkozások 80%-a 1 éven belül ellehetetlenül, azaz tönkre megy vagy be sem indul?!

Csak 20% éli túl az első évet és ezeknek is csak a 20%-a éli túl az első 5 évet!

Ha szeretnél a sikeres 20%-ba vagy még inkább a kiváltságos 4%-ba tartozni, jelentkezz személyes, kis csoportos üzletépítési konzultációnkra, ahol ráállítjuk az agyadat a sikeres üzleti gondolkodásra, illetve a leggyakoribb buktatók felismerésére és elkerülésére!

Részvételi feltétel: nettó 150.000 Ft értékű szolgáltatási díj megfizetése fél éven belül

Konzultáció időtartama: 60-90 perc

Konzultáció helye: cégünk központi irodája, 1154 Budapest, Damjanich János utca 2.

Részvételi létszám: 1 vállalkozástól maximum 3 fő

Lemondási kaució: 20.000 Ft / fő

Konzultáció tematikája
– üzleti struktúra/szervezet felépítése
– vezetési alapok
– marketing, értékesítés, árazás
– adminisztrációtól az adózásig
– ne dőlj be a “lehúzás”-nak, inkább tanulj meg néhány jogi trükköt
– a sikeres ügyvitel titkai – ne hagyd, hogy bedaráljon a mókuskerék
– könyvek, amelyeket el kell olvasnod

Ha nem csak mi akarjuk, hogy a kiváltságos 4%-ba tartozz, hanem Te is és ezért hajlandó vagy tenni is (azaz nem csak ábrándozol a sikerről), akkor jelentkezz és gyere el!

Jelentkezés: Leskó Veronika, 06-20-571-5710