Tisztelt Ügyfelünk! Tisztelt Érdeklődőnk!

Alábbi problémáinak megoldásában gyorsan, soron kívül segítünk:

Azonnali cégalapítás garanciával 1-3 munkanap alatt, azoknak is, akiknek máshol elnyújtották, elrontották! Ardai Bálint   Telefon:06-20-476-6105 Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Elmaradt adóbevallások, NAV tartozások, részletfizetés, házipénztár problémák Gyors és legális megoldása azoknak is, akiknek a jelenlegi könyvelője nem tudja vagy nem akarja megoldani. Czene Virág   Telefon:06-20-924-0590

Adóellenőrzések menedzselése Felkészítés nyilatkozattételre, gyors önrevízió, észrevétel, fellebbezés, stb. Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069

EXIT support - kiszállás támogatás Pl. feleslegessé vált cégek azonnali átvétele garanciával, akár végelszámolás helyett Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069


Székhelyszolgáltatás infók, tanácsok



 

EXTRA GONDOS, BIZTONSÁGOS SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS, SZÉKHELYSZOLGÁLAT a CÉGHMESTERNÉL

Székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Budapesten 4 irodában

 

“Céghmester: Magyarország legmegbízhatóbb székhelyszolgáltatása – aki nem hiszi járjon utána!”

Fenti, média hirdetéseinkből idézett szövegrész azt jelenti, hogy a Céghmester székhelyszolgáltatás ügyfeleinél nincs elveszett levél, nincs adószám törlés (legalább is a Céghmester székhelyszolgáltatás munkatársainak hibájából)!

 

Vidéken lakik, de Budapesten lenne cége székhelye és nem szeretne utazni?

A Céghmesterrel megkötendő székhelyhasználati szerződését saját ügyvédje előtt is megkötheti, azaz aláírhatja, illetve kifizetheti! Ehhez mindössze az kell, hogy Ön és/vagy ügyvédje vegye fel a kapcsolatot a Céghmester székhelyszolgáltatási üzletág vezetőjével vagy helyetteseivel!

Menüpontunknak a székhelyszolgálat, illetve a székhelyszolgáltatás bemutatása a célja.

A Céghmester a székhelyszolgáltatás piac legrégebbi szolgáltatója. Küldetésünk székhelyszolgáltatás, illetve székhelyszolgálat egyre jobb, egyre ügyfél-barátabb, legbiztonságosabb ellátása. A Céghmester székhelyszolgálat, illetve székhelyszolgáltatás jelenleg kb. 1500 cégnek látja el a székhelyszolgálat, illetve székhelyszolgáltatás felelősségteljes munkáját.

Székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás főmenüpontunkban kiemelkedően fontos információkat, hasznos tanácsokat, probléma megoldásokat találhat a székhelyszolgáltatás legfontosabb tudnivalóiról; a leggyakoribb buktatóiról; a székhelyszolgáltatás során felmerülő problémák megoldásáról.

Mi Ön helyett is figyelünk többek között arra, hogy fontosabb leveleit, akár cégének könyvelője is megkapja, hogy testreszabott szolgáltatáscsomagot választhasson, hogy szerződését kényelmesen, akár saját ügyvédje előtt is megköthesse…

 

Saját érdekében kérjük, tanulmányozza az alábbi fontos információkat, hasznos tanácsokat, problémamegoldásokat!

 

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Fontos infó 1#: Mit jelent pontosan az “extra gondos, biztonságos” székhelyszolgáltatás és miért a Céghmester a legbiztonságosabb székhelyszolgáltató?

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Fontos infó 2#: Hány irodában nyújt jelenleg székhelyszolgáltatást a Céghmester?

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Hasznos tanács 1#: Kiknek érdmes igénybe venni a Céghmester székhelyszolgáltatását?

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Hasznos tanács 2#: Aki megengedheti magának ne kizárólag ár alapján döntsön!

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Hasznos tanács 3#: Kerülje a “2 BIG MAC-es” székhelyszolgáltatókat!

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Hasznos tanács 4#: Hogyan azonosítsuk be a székhelyszolgáltatás piac “trükkös” résztvevőit és hogyan menekülhetünk meg tőlük?

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Problémamegoldás 1#: Hol és hogyan köthet a Céghmesterrel székhelyszerződést?

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Problémamegoldás 2#: Mit tegyen, ha székhelyszolgáltató hibája miatt törölték cége adószámát?

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Problémamegoldás 3#: Mit tegyen, ha a székhelyszolgáltató hibája miatt idézési, fellebbezési stb. határidőt mulasztott?

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Problémamegoldás 4#: Árlélektan, avagy kinek milyen árszintű irodát célszerű választania és miért?

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Fontos infó 1#:

Mit jelent pontosan az “extra gondos, biztonságos” székhelyszolgáltatás és miért a Céghmester a legbiztonságosabb székhelyszolgáltató?

Az extra gondos, biztonságos székhelyszolgáltatás komoly képzésben részesült és folyamatos kontroll alatt tartott munkatársakat; valamint minden irodában egységes, olyan ügyviteli rendszert jelent, amely biztosítja, hogy a székhelyszolgáltatást igénybe vevő cég a kézbesítéstől számított 1 napon belül értesülhet hivatalos küldeményeinek érkezéséről (szolgáltatáscsomagtól függően a tartalmáról is). Az extra gondos, biztonságos székhelyszolgáltatás azt is jelenti,hogy a fontos iratok másolatait – külön utasításra – a székhelyszolgáltatást igénybe vevő cég könyvelőjének is megküldjük, így biztosabban teljesíthetők a határidőkhöz kötött jogorvoslatok, illetve kötelezettségek.

Szerintük a legnagyobb hiba, amit egy székhelyszolgáltató elkövethet ügyfelével szemben:

Ha a székhelyszolgáltató nem gondoskodik arról, hogy az általa átvett végzések, határozatok stb. tartalmáról a székhelyszolgáltatást igénybe vevő cég még a kézbesítés napján vagy legkésőbb másnap értesülhessen.

A Céghmester azért a legbiztonságosabb székhelyszolgálat, mert az egységes ügyviteli rendszer csökkenti, sőt majdnem kiküszöböli a hibázási lehetőségeket, ezért a Céghmester hibájából szinte sohasem fordul elő, hogy a székhelyszolgáltatást igénybe vevő cég idézési időpontot, vagy fontos jogvesztő határidőt (pl. fellebbezési határidő stb.) mulasztana el. Ugyancsak a biztonságos ügyviteli rendszernek köszönhetően a Céghmester székhelyszolgáltatását igénybe vevők körében lényegesen kevesebb az adószám törlés, illetve a cég törlése, vagy más a cég ellen indított megszüntetési eljárás.  

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Fontos infó 2#:

Hány irodában nyújt jelenleg székhelyszolgáltatást a Céghmester?

A Céghmester 2023. január 1-től 4 budapesti irodában nyújt székhelyszolgáltatást, ebből 2 a XV. kerületben, 1 a XIII. kerületben, 1 a IX. kerületben.

Tisztelt Ügyfeleink!

Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!

 

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Hasznos tanács 1#:

Kiknek érdmes igénybe venni a Céghmester székhelyszolgáltatását?

A Céghmester székhelyszolgáltatását azon cégeknek érdemes igénybe venni, akik kifejezetten igényt tartanak a precíz, pontos, biztonságos levél és ügykezelésre és akik hajlandóak ezt korrekt áron megfizetni! A Céghmester mindegyik szolgáltatáscsomagja lehetővé teszi, hogy a székhelyszolgáltatást igénybe vevő cég az átvétel napján, de legkésőbb másnap értesülhessen küldeményei tartalmáról.

A Céghmester székhelyszolgáltatás egyszerű és törvényes lehetőség azoknak, akiknek nincs lehetőségük a törvényben előírt kellékekkel cégük székhelyét biztosítani, továbbá lehetőség azoknak, akiknek nem célszerű vagy szükséges magas költséggel, önálló személyzettel külön központi irodát fenntartani. Az általunk nyújtott székhelyszolgáltatás főleg jelentős irodai hátteret nem igénylő, változó munkahelyeken tevékenykedő, mikro- és kisvállalkozásoknak ajánlott. Jelenleg 4 budapesti irodában tudunk székhelyszolgálatot, illetve székhelyszolgáltatást biztosítani.

 

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Hasznos tanács 2#:

Aki megengedheti magának ne kizárólag ár alapján döntsön!

Az árakkal kapcsolatban elhangzó leghelytelenebb, legpontatlanabb kérdés: “mennyi?” A helyes és pontos kérdés: “Mi mennyi?”. Aki az utóbbi – helyes – szempont szerint dönt, az mérlegeli az ajánlott szolgáltatások pontos tartalmát és a szolgáltatásnyújtás körülményeit és ezeket összehasonlítva hoz döntést. (Autót sem autóval hasonlítunk össze, hanem konkrét gyártmányt, típust, évjáratot, állapotot, stb. hasonlítunk össze.)

A Céghmester székhelyszolgáltatás csomagjai a székhelyszolgálat tudnivalói menüpontban tanulmányozhatók!

 

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Hasznos tanács 3#:

Kerülje a “2 BIG MAC-es” székhelyszolgáltatókat!

A székhelyszolgáltatás piacon azokat hívják “2 BIG MAC-es” székhelyszolgáltatónak, akik általában 1-2 esetleg 3 BIG MAC áráért nyújtanak székhelyszolgáltatást. (Gyengébbek kedvéért: 1 BIG MAC szendvics ára kb.: 7-800 Ft.) Az ilyen szolgáltatók nagyjából ennyire becsülik saját szolgáltatásuk értékét, azaz nem túl sokra! Úgy is fogalmazhatunk, hogy saját magukat sem veszik komolyan.  Felmerül a kérdés: ha saját magukat sem veszik komolyan, akkor komolyan veszik-e ügyfeleik cégügyeit, problémáit? Reális dolog-e “2 BIG MAC” áráért felelős, jogi természetű szolgáltatást nyújtani? (A céges ügyek, céges levelezések pontos, biztonságos ügyintézése a Céghmester szerint egyértelműen jogi természetű szolgáltatás, hiszen hiba esetén a székhelyszolgáltatást igénybe vevő cég igen komoly jogkövetkezményekre számíthat.) A helyes választ szerintünk minden reálisan gondolkozó vállalkozó érzi, illetve tudja!

Szolgáltatás igénybe vevői szempontból megfogalmazva ugyanezt a problémát, egyik régi ügyfelünkkel értünk egyet, aki szerint: aki “2 BIG MAC” árát szánja arra, hogy cégének hivatalos levelezését, egyéb székhelyszolgáltatáshoz kapcsolódó ügyeit rendben tartassa, az meg is érdemli a sorsát!

 

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Hasznos tanács 4#:

Hogyan azonosítsuk be a székhelyszolgáltatás piac “trükkös” résztvevőit és hogyan menekülhetünk meg tőlük?

1. Kérdezzük meg, hogy hibájuk, károkozásuk vagy szerződésszegésük esetén hogyan kártalanítják ügyfeleiket!

2. Kérdezzük meg, hogy pontosan mit szolgáltatnak az általuk kért havidíjakért! (Nem az a fontos, hogy mennyi, hanem, hogy mi mennyi?) Beletartozik-e az ingyenes tárgyalóhasználat, a rendszeres postázás, a telefon és fax használat, a számítógép- és internethasználat!

3. Kérdezzük meg, hogy a székhelyen átveszik-e a leveleket! (Ha nem, az jogellenes Ctv. 7.§.)

4. Győződjön meg róla, hogy biztosítanak-e iratőrzést, illetve hogy ezt tartalmazza-e a székhelyszerződés.

5. Nézze meg, hogy a szerződés székhelyszolgáltatási jogviszonyról vagy bérleti jogviszonyról szól-e. Ha bérleti szerződésről szól, akkor az jogellenes. (bérlet esetén a bérlőnek kizárólagos használati joga van az adott ingatlanra vagy annak egy adott részére.) Ellenőrizze, hogy a szolgáltató megfelel-e a 7/2017. (VI.1.) IM rendeletben foglaltaknak. Kérjen tulajdoni lapot és ellenőrizze, hogy a szolgáltató tulajdonos-e, illetve ha nem, akkor be van-e jegyezve a javára az ingatlan használat joga.

6. Diszkréten győződjön meg róla, hogy a kiszemelt székhelyszolgáltató iroda nyitva tart-e egyáltalán az elvárható irodai órák alatt. A túl olcsó irodák “trükkje”, hogy csak ritkán vagy egyáltalán nincsenek nyitva. Ennek következménye, hogy nem találják a céget és emiatt törlik a cég adószámát, rosszabb esetben törlik a céget.

7. Soha ne döntsön csak az árak alapján, a székhelyszolgálat nem ár kérdés, hanem elsősorban jogi-pontossági, másodsorban ügyintézés-pontossági kérdés. Ha nincs rendben a székhelyszolgálat, akkor lehet, hogy a céget be sem jegyzik (tulajdonosi befogadó nyilatkozat hiánya) de, ha be is jegyzik, akkor a legkisebb probléma esetén is (pl. levelek visszamennek, vagy a céget bármely okból nem találják meg a székhelyen) törlik az adószámot, sõt akár törölhetik is a céget.

8. Kerülje az olyan székhelyszolgáltatókat, amelyek weboldalukon főleg díjcsomagokat és akciókat hirdetnek, viszont a székhelyszolgáltatás lényegéről, buktatóiról kevés információval szolgálnak! Ha kérdéseire nem kap egyértelmű és korrekt választ, akkor nem szabad székhelyszolgáltatási szerződést kötni az adott irodával!

 

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Problémamegoldás 1#:

Hol és hogyan köthet a Céghmesterrel székhelyszerződést?

1. A Céghmesterrel megkötendő székhelyszolgáltatási szerződését saját ügyvédje előtt is aláírhatja és az első részletet nála kifizetheti! (Nem kell időt, pénzt és energiát pazarolni az utazásra, sőt az ügyvédje által végzett plusz munka ügyvédi díját is mi fizetjük, az ügyvéddel történő megegyezésünk alapján.) Amennyiben szeretné saját ügyvédje előtt megkötni székhelyhasználati szerződését, hívja Tamás Mária üzletágvezetőt a 06-20-589-0900 mobilszámon vagy a 06-1-410-7997-es központi számunkat! (A Céghmester megérti és segíti azokat, akik ragaszkodnak saját ügyvédjükhöz!)

2. Székhelyszolgáltatási szerződését a Céghmester Központi irodájában (1154 Bp., Damjanich János utca 2., nyitva tartás: H-Cs: 09-15.30-ig, P: 09-13-ig) kötheti meg.

 

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Problémamegoldás 2#:

Mit tegyen, ha székhelyszolgáltató hibája miatt törölték cége adószámát?

Ha már törölték a cég adószámát sokkal nagyobb a baj. Teendő: új céget kell alapítani, azonban az a személy aki a törölt adószámú cégben képviselő és/vagy többségi tulajdonos volt – az adóregisztráció jogszabályai miatt – nem lehet sem képviselő, sem többségi tulajdonos.

 

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Problémamegoldás 3#:

Mit tegyen, ha a székhelyszolgáltató hibája miatt idézési, fellebbezési stb. határidőt mulasztott?

Ha a székhelyszolgáltató hibája miatt késve kapott meg egy idézést és azon már nem tud(ott) megjelenni, vagy kicsúszott a fellebbezési vagy egyéb jogvesztő határidőből, kötelezze a székhelyszolgáltatót, hogy írásos jognyilatkozatban ismerje el mulasztását, illetve hibáját! Ezen írásbeli jognyilatkozat birtokában igazolási kérelmet terjeszthet elő, melyben bizonyítja, hogy a mulasztás nem az Ön, illetve cége hibájából, hanem a székhelyszolgáltató hibájából következett be. Így a fenti hibák a legtöbb esetben helyrehozhatók, azonban célszerű ott hagyni az olyan székhelyszolgáltatót, akinek az ügykezelése annyira lassú és pontatlan, hogy a hivatalos levelek tartalmáról a székhelyszolgáltatást igénybe vevő cég csak a határidők lejártát követően értesül.

 

Céghmester székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás – Problémamegoldás 4#:

Árlélektan, avagy kinek milyen árszintű irodát célszerű választania és miért?

Mi a Céghmesternél tudjuk, hogy nem könnyű meghozni azt a döntést, hogy kire bízzuk cégügyeinket. Azt is tudjuk, hogy a legtöbb vállalkozó hajlamos kizárólag az árak alapján dönteni. Ez a felfogás utóbb nem mindig bizonyul helyesnek, a Céghmester azt javasolja (leendő) ügyfeleinek, hogy az árak összehasonlításakor, illetve döntésük meghozatala előtt vegyék figyelembe az adott ajánlathoz szervesen kapcsolódó egyéb körülményeket és paramétereket is! (pl.: biztonság, gyorsaság, garanciák-felelősségvállalás, szolgáltatás nyújtás környezete, stb.) Alábbi írásainkkal Tisztelt Érdeklődőink és Ügyfeleink választását, illetve döntését szeretnénk megkönnyíteni. Minden Érdeklődőnknek, Ügyfelünknek javasoljuk, hogy gondolja át mélységében Hofi Géza örökbecsű mondását miszerint: nem az a lényeg, hogy “MENNYI?”, hanem az, hogy “MI MENNYI?”

A “gyanúsan olcsó” díjak kockázata

A gyanúsan olcsó díjakat alkalmazó irodákkal az a legfőbb gond, hogy ők a minél több bevétel megszerzésére koncentrálnak és nem a szolgáltatás minőségi, pontos teljesítésére. Az ilyen irodák szolgáltatásainak minősége hullámzó, esetleges, nincs minőségbiztosítás, azaz nincs folyamatosan megbízható, kiszámítható, elfogadható minőségű szolgáltatás. Ebből következik, hogy akiknek nem szúrták el a dolgaikat, azok elégedettek (mindaddig, amíg nincs probléma), akiknek viszont elszúrtak, elrontottak valamit, azok már hanyatt-homlok menekülnek. Az ilyen szolgáltatókra jellemző, hogy hibáikat, mulasztásaikat titkolják, tagadják! Ha kiderül mulasztásuk, károkozásuk mentségeket, magyarázatokat keresnek (és találnak), főleg azért, hogy – az általában jogos – felelősségre vonást és kártérítést elkerüljék! Ez nem szimplán etikai kérdés: az irreálisan alacsony díjakból nem jut keret felellősségbiztosításra, garanciavállalásra, az ilyen vállalkozások nem tudják megtenni, hogy elegánsan beismerjék hibájukat és gálánsan, nagyvonalúan kártalanítsák ügyfelüket.

A gyanúsan olcsó díjakat alkalmazó szolgáltatóknál a legnagyobb kockázatot a kiszámíthatatlanság jelenti. Kiszámíthatatlan, hogy lesz-e valamilyen probléma vagy sem, illetve, ha lesz valamilyen probléma az mikor derül ki és mennyi kár, kellemetlenség származik belőle. (Pl.: egy gyenge székhelyszolgáltató hibájából törölt adószám, lehet, hogy csak hónapok múlva derül ki, az anyagi kár már ilyenkor nagyon jelentős, az erkölcsi kár pedig nem biztos, hogy meghatározható.)

A gyenge, rossz minőséget szolgáltatók, saját maguk is érzik, illetve tudják, hogy az általuk nyújtott szolgáltatásért csak minimális díjat kérhetnek el. Erről szól “A gagyiság belső lélektana” című írásunk.

Nem állítjuk, hogy minden olcsó szolgáltató mindig mindent elront-elhibáz, csak azt, hogy ennek igen nagy a kockázata. Azoknak érdemes a gyenge olcsó irodákhoz fordulni, akiknek belefér, hogy 10-30e Ft. pillanatnyi megtakarítás fejében később esetleg 2-3-500e Ft-ot is elbuknak, magyarul azoknak, akik a reálisnál nagyobb kockázatot (1/20, 1/30 stb.) is bevállalnak. Akik nem jól tűrik a kockázatokat, akik szeretik a biztonságot, a nyugalmat, azoknak normál-középáras irodákat célszerű választaniuk.

A gagyiság belső lélektana

Az olcsó ár minden esetben gyengébb, rosszabb minőséget, kevesebb szolgáltatást és pontatlan, kevésbé gondos ügyintézést takar. Az olcsó ár, az olcsó árat megállapító iroda/ügyvéd önleértékelése/önbevallása arról, hogy maga sem hisz szolgáltatása korrektségében, minőségében! Egy tudásbázisú vállalkozás (pl. ügyvéd, könyvelő) esetében különösen fontos a szolgáltatás korrektsége, pontossága, gondossága. Ha az adott iroda/ügyvéd maga sem hisz saját szolgáltatása minőségi paramétereiben (amit gyanúsan, irreálisan olcsó áraival ki is fejez), hogyan bízhatna benne bárki más? (Kéjük vesse össze a “megnyugtatóan drága” és a “gyanúsan olcsó” kifejezések valódi, mélységi jelentéstartalmát!

Tanulság: Saját érdekében kerülje a gyanúsan olcsó irodákat, ügyvédi irodákat! A gyanúsan olcsó, gyenge iroda miatt meghiúsult cégbejegyzés, adószám törlés, cégtörlés stb. kárainak elhárítása utólag sokkal több pénzbe, energiába, plusz időbe kerül, mintha egyből megbízható, korrekt szolgáltatót választ.

A kiemelkedően magas díjak hátránya

A kiemelkedően magas extra díjaknak jóval kisebbek a kockázatai. A magas díjakat alkalmazó szolgáltatók általában gondos, precíz munkát végeznek, ritkán fordul elő hiba, mulasztás, ha mégis előfordul általában vállalják a felellőséget és korrektül kezelik az ügyet. Az extra magas díjaknak alapvetően egy hátrányuk van: sokkal többet fizetünk ugyanazért a minőségű-mennyiségű szolgáltatásért, mint amennyit egy normál-középáras szolgáltatónál fizettünk volna. Az összképhez hozzátartozik, hogy az extra magas djíakat alkalmazóknál általában magas színvonalú a szolgáltatás kényelmi környezete, ugyanakkor ettől maga a termék még nem lesz (sok esetben nem is lehet) magasabb színvonalú. Azoknak, akiknek (pl. presztízs okok miatt) fontos a magas színvonalú, extra kényelmi környezet és szolgáltatás – belső-lelki igényeik kielégítése miatt – célszerű ilyen irodákban intézni cégügyeiket.

Összegzés

Reméljük, hogy fenti írásaink minden Érdeklődőnk, Ügyfelünk számára megvilágítják, hogy kinek milyen árszintű irodát célszerű választania. A kockázatokat, az esetleg későbbi jelentős ráfizetéseket/problémákat jól viselőknek olcsó irodát; a kockázatokat rosszul tűrőknek, a biztonságra, stressz-mentességre törekvőknek normál-középáras irodát; az extra, esetleg luxus színvonalú kiszolgálásra-körülményekre vágyóknak kifejezetten drága irodát célszerű választaniuk.

A Céghmester normál-középáras árszintű vállalat, minket tehát azoknak célszerű választaniuk, akiknek fontos az extra gondos, biztonságos szolgáltatás, a felelősségvállalás, illetve a garancia.

Segítünk:

Hétköznap hívható munkatársaink:

Tamás Mária 06-20-589-0900
Ardai Bálint 06-20-476-6105

Székhelyszolgáltató irodánk központi telefonszáma:

 06-1-284-3509
(H-Cs: 9-15.30 óra  P: 9-13 óra)

Azonnali cégalapítás vagy egyéb sürgős esetben hétvégén is hívható telefonszámunk: Ardai Attila 06-20-949-2069

 

 Tisztelt Érdeklődők, Tisztelt Ügyfelünk!

Átlagos, sőt gyenge, mindent beígérő, ugyanakkor sokat hibázó székhelyszolgáltatót könnyen találhat.  Az Ön érdekeit-sikerét szem előtt tartó, hibátlan ügykezelést végző, extra gondos, diszkrét, a hatóságok túlkapásaival szemben védelmet nyújtó székhelyszolgáltatót viszont nem könnyű találni! Ha Ön extra gondos, biztonságos székhelyszolgáltatást szeretne és ezt megengedheti magának, válassza a CÉGHMESTERT, mely jelenleg 4 budapesti irodában nyújt székhelyszolgáltatást!

 A Céghmesterrel megkötendő székhelyhasználati szerződését akár saját ügyvédje előtt is aláírhatja.

Amennyiben szeretné saját ügyvédje előtt megkötni székhelyhasználati szerződését, hívja Tamás Mária üzletágvezetőt a 06-20-589-0900 mobilszámon, vagy a 06-1-410-7997-es központi telefonszámunkon!

 

Menüpontunk célja, hogy a honlap látogatói eligazodjanak a székhelyszolgáltatás, illetve székhelyszolgálat főbb kérdéseiben. Jelenleg 4 budapesti irodánkban van székhelyszolgálat, illetve székhelyszolgáltatás:

– székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás Budapest, Béke tér

– székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás Budapest, Szerencs utca

székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás Budapest, Damjanich János utca 

székhelyszolgálat, székhelyszolgáltatás Budapest, Sobieski János utca


Szándékaink szerint a Céghmester a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, ésszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com, illetve cehmester.hu oldalakhoz és azok üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Ugyancsak elhatárolódunk az ehhez hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.

Bónusz a sikeredhez – kerülj be a kiváltságos kisebbségbe

Tudtad, hogy az induló vállalkozások 80%-a 1 éven belül ellehetetlenül, azaz tönkre megy vagy be sem indul?!

Csak 20% éli túl az első évet és ezeknek is csak a 20%-a éli túl az első 5 évet!

Ha szeretnél a sikeres 20%-ba vagy még inkább a kiváltságos 4%-ba tartozni, jelentkezz személyes, kis csoportos üzletépítési konzultációnkra, ahol ráállítjuk az agyadat a sikeres üzleti gondolkodásra, illetve a leggyakoribb buktatók felismerésére és elkerülésére!

Részvételi feltétel: nettó 150.000 Ft értékű szolgáltatási díj megfizetése fél éven belül

Konzultáció időtartama: 60-90 perc

Konzultáció helye: cégünk központi irodája, 1154 Budapest, Damjanich János utca 2.

Részvételi létszám: 1 vállalkozástól maximum 3 fő

Lemondási kaució: 20.000 Ft / fő

Konzultáció tematikája
– üzleti struktúra/szervezet felépítése
– vezetési alapok
– marketing, értékesítés, árazás
– adminisztrációtól az adózásig
– ne dőlj be a “lehúzás”-nak, inkább tanulj meg néhány jogi trükköt
– a sikeres ügyvitel titkai – ne hagyd, hogy bedaráljon a mókuskerék
– könyvek, amelyeket el kell olvasnod

Ha nem csak mi akarjuk, hogy a kiváltságos 4%-ba tartozz, hanem Te is és ezért hajlandó vagy tenni is (azaz nem csak ábrándozol a sikerről), akkor jelentkezz és gyere el!

Jelentkezés: Leskó Veronika, 06-20-571-5710