Azonnali cégalapítás / gyors cégalapítás / lassú cégalapítás – alapinformációk
1. Azonnali cégalapítás – cégalapítás azonnal
Kiknek ajánljuk: költség semleges ügyfelek részére, akiknek nagyon sürgős a cégalapítás, vagy akiknek valahol máshol elrontották, elnyújtották a cégalapítását
Ügyintéző iroda (helyszín): Céghmester Damjanich
Ügyintézési napok: Hétfő, Kedd, Szerda, Csütörtök, Péntek
Szerdán hosszított nyitvatartás a központi irodában azoknak, akik napközben dolgoznak, illetve nem tudnak eljönni munkahelyükről!
Adategyeztetés módjai és időpontjai: személyes, helyszíni adategyeztetés vagy online adategyeztetés (e-mailben)
Személyes adategyeztetés: előzetesen egyeztetett időpontban, lehetőleg délelőtt 9:00-11:00 óra között, így még akár aznap megtörténhet az okiratok ügyvéd előtti aláírása és cégbírósági beküldése
Online adategyeztetés: e-mailben a megadott ügyintézési napokon, az általunk megküldött adatlap hiánytalan, pontos kitöltésével és visszaküldésével
Az adategyeztetés tartalmazza a nem megfelelő cégnév és az esetlegesen eltiltott és/vagy problémás személyek (vezető tisztségviselő, tag) kiszűrését is!
Ügyvéd előtti aláírás várható időpontjai: az adatfelvétel napján vagy másnapján, szerdai napokon 12-18 óra között, hétfői, keddi és csütörtöki napokon 12-15 óra között
Cégbírósági iratbeküldés: az aláírás napján
Bejegyzés jogi határideje: adóregisztráció maximum 8 nap, cégbírósági bejegyzés 1 nap, összesen a beküldéstől számított 9 munkanap
Bejegyzés reálisan várható ideje (tapasztalataink alapján): adóregisztráció 1-2 nap, cégbírósági bejegyzés 1 nap, összesen a beküldéstől számított kb 2-3 munkanap
Bejegyzési garancia: amennyiben az eljáró ügyvéd és/vagy a Céghmester hibájából a cégbejegyzés nem történik meg a benyújtástól számított 3 munkanapon belül, úgy a Céghmester az azonnali cégalapítás munkadíjából 20.000 Ft összeget visszatérít Megbízója részére.
Amennyiben az eljáró ügyvéd és/vagy a Céghmester hibájából a cégbejegyzés nem történik meg, úgy a Céghmester az azonnali cégalapítás teljes munkadíját visszatéríti Megbízója részére.
Bejegyzett cég iratainak átadása: az ügyintéző irodában, nyitvatartási időben, előzetes időpont egyeztetés nem szükséges
E-akta átküldése bankszámla nyitáshoz: irodai órák alatt bármikor, de célszerű a bankszámlanyitást megelőző napon átküldetni, így a bank a számlanyitáshoz elő tud készülni.
Azonnali cégalapítás díjazása: egyszemélyes Kft br. 46.000.- Ft.; kétszemélyes Kft, Bt, Kkt br. 50.000.- Ft; három vagy több személyes Kft, Bt vagy Kkt br. 54.000.- Ft.
Azonnali cégalapítás díjfizetése: az adategyeztetés befejezéséig 20.000 Ft foglaló megfizetése készpénzben vagy az általunk e-mailben megadott bankszámlaszámra; az ügyvéd előtti aláírás befejezéséig a különbözet megfizetése készpénzben vagy az általunk e-mailben megadott bankszámlaszámra.
Összefoglalva: Az azonnali cégalapítás azt jelenti, hogy az egyszerűsített cégalapítás folyamatát az eljáró ügyvéd 3-36 óra alatt végigviszi, az adatfelvételtől kezdve, az okiratok aláíratásán keresztül, egészen az aláírt cégiratok elektronikus cégbírósági benyújtásáig.
Segítünk:
Hétköznap hívható munkatársaink:
Ardai Bálint 06-20-476-6105
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
Leskó Veronika 06-20-571-5710
Cégiroda központi száma: 06-1-410-7997
(H-Cs: 9-15.30 óra P: 9-13 óra)
Azonnali cégalapítás vagy egyéb sürgős esetben hétvégén is hívható telefonszámunk: Ardai Attila 06-20-949-2069
2. Gyors cégalapítás – cégalapítás gyorsan
Kiknek ajánljuk: költség semleges ügyfelek részére, akiknek közepesen sürgős a cégalapítás, vagy akiknek valahol máshol elrontották a cégalapítását
Ügyintéző irodáink(helyszínek): Céghmester Városliget, Céghmester Damjanich
Ügyintézési napok: Hétfő, Kedd, Szerda, Csütörtök, Péntek
Szerdán hosszított nyitvatartás a központi irodában azoknak, akik napközben dolgoznak, illetve nem tudnak eljönni munkahelyükről!
Adategyeztetés módjai és időpontjai: személyes, helyszíni adategyeztetés vagy online adategyeztetés (e-mailben)
Személyes adategyeztetés: előzetesen egyeztetett időpontban, az ügyintézési napokon, szerda: 9:00-18:00 óra között; hétfő, kedd, csütörtök 9:00-15:00 óra között; pénteken 9:00-13:00 óra között
Online adategyeztetés: e-mailben a megadott ügyintézési napokon, az általunk megküldött adatlap hiánytalan, pontos kitöltésével és visszaküldésével
Az adategyeztetés tartalmazza a nem megfelelő cégnév és az esetlegesen eltiltott és/vagy problémás személyek (vezető tisztségviselő, tag) kiszűrését is!
Ügyvéd előtti aláírás várható időpontjai: az adatfelvételtől számított 2-3 munkanapon belül, jellemzően szerdai napokon 10:00-18:00 óra között; hétfői, keddi, csütörtöki napokon 10:00-15:00 óra között
Cégbírósági iratbeküldés: az aláírás napján
Bejegyzés jogi határideje: adóregisztráció maximum 8 nap, cégbírósági bejegyzés 1 nap, összesen a beküldéstől számított 9 munkanap
Bejegyzés reálisan várható ideje (tapasztalataink alapján): adóregisztráció 1-2 nap, cégbírósági bejegyzés 1 nap, összesen a beküldéstől számított kb 2-3 munkanap
Bejegyzési garancia: amennyiben az eljáró ügyvéd és/vagy a Céghmester hibájából a cégbejegyzés nem történik meg a benyújtástól számított 3 munkanapon belül, úgy a Céghmester a gyors cégalapítás munkadíjából 10.000 Ft összeget visszatérít Megbízója részére.
Amennyiben az eljáró ügyvéd és/vagy a Céghmester hibájából a cégbejegyzés nem történik meg, úgy a Céghmester a gyors cégalapítás teljes munkadíját visszatéríti Megbízója részére.
Bejegyzett cég iratainak átadása: az ügyintéző irodában, nyitvatartási időben, előzetes időpont egyeztetés nem szükséges
E-akta átküldése bankszámla nyitáshoz: irodai órák alatt bármikor, de célszerű a bankszámlanyitást megelőző napon átküldetni, így a bank a számlanyitáshoz elő tud készülni.
Gyors cégalapítás díjazása: egyszemélyes Kft br. 36.000.- Ft.; kétszemélyes Kft, Bt, Kkt br. 40.000.- Ft; három vagy több személyes Kft, Bt vagy Kkt br. 44.000.- Ft.
Gyors cégalapítás díjfizetése: az adategyeztetés befejezéséig 20.000 Ft foglaló megfizetése készpénzben vagy az általunk e-mailben megadott bankszámlaszámra; az ügyvéd előtti aláírás befejezéséig a különbözet megfizetése készpénzben vagy az általunk e-mailben megadott bankszámlaszámra.
Összefoglalva: A gyors cégalapítás azt jelenti, hogy az egyszerűsített cégalapítás folyamatát az eljáró ügyvéd az adatfelvételtől számított 3 munkanapon belül végigviszi, egészen az aláírt cégiratok elektronikus cégbírósági benyújtásáig.
Segítünk:
Hétköznap hívható munkatársaink:
Ardai Bálint 06-20-476-6105
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
Leskó Veronika 06-20-571-5710
Cégiroda központi száma: 06-1-410-7997
(H-Cs: 9-15.30 óra P: 9-13 óra)
Azonnali cégalapítás vagy egyéb sürgős esetben hétvégén is hívható telefonszámunk: Ardai Attila 06-20-949-2069
3. Lassú cégalapítás
Kiknek ajánljuk: költségérzékeny ügyfelek részére, akiknek egyáltalán nem sürgős a cégalapítás
Ügyintéző irodáink(helyszínek): Céghmester Városliget, Céghmester Damjanich
Ügyintézési napok: Hétfő, Kedd, Szerda, Csütörtök, Péntek
Szerdán hosszított nyitvatartás a központi irodában azoknak, akik napközben dolgoznak, illetve nem tudnak eljönni munkahelyükről!
Adategyeztetés módjai és időpontjai: személyes, helyszíni adategyeztetés vagy online adategyeztetés (e-mailben)
Személyes adategyeztetés: előzetesen egyeztetett időpontban, az ügyintézési napokon, szerda: 9:00-18:00 óra között; hétfő, kedd, csütörtök 9:00-15:00 óra között; pénteken 9:00-13:00 óra között
Online adategyeztetés: e-mailben a megadott ügyintézési napokon, az általunk megküldött adatlap hiánytalan, pontos kitöltésével és visszaküldésével
Az adategyeztetés tartalmazza a nem megfelelő cégnév és az esetlegesen eltiltott és/vagy problémás személyek (vezető tisztségviselő, tag) kiszűrését is!
Ügyvéd előtti aláírás várható időpontjai: az adatfelvételtől számított 3 munkanapon túl, jellemzően szerdai napokon 10:00-18:00 óra között; hétfői, keddi, csütörtöki napokon 10:00-15:00 óra között
Cégbírósági iratbeküldés: az aláírás napján
Bejegyzés jogi határideje: adóregisztráció maximum 8 nap, cégbírósági bejegyzés 1 nap, összesen a beküldéstől számított 9 munkanap
Bejegyzés reálisan várható ideje (tapasztalataink alapján): adóregisztráció 1-2 nap, cégbírósági bejegyzés 1 nap, összesen a beküldéstől számított kb 2-3 munkanap
Bejegyzési garancia: amennyiben az eljáró ügyvéd és/vagy a Céghmester hibájából a cégbejegyzés nem történik meg, úgy a Céghmester a lassú cégalapítás teljes munkadíját visszatéríti Megbízója részére.
Bejegyzett cég iratainak átadása: az ügyintéző irodában, nyitvatartási időben, előzetes időpont egyeztetés nem szükséges
E-akta átküldése bankszámla nyitáshoz: irodai órák alatt bármikor, de célszerű a bankszámlanyitást megelőző napon átküldetni, így a bank a számlanyitáshoz elő tud készülni.
Lassú cégalapítás díjazása: egyszemélyes Kft br. 26.000.- Ft.; kétszemélyes Kft, Bt, Kkt br. 30.000.- Ft; három vagy több személyes Kft, Bt vagy Kkt br. 34.000.- Ft.
Lassú cégalapítás díjfizetése: az adategyeztetés befejezéséig 20.000 Ft foglaló megfizetése készpénzben vagy az általunk e-mailben megadott bankszámlaszámra; az ügyvéd előtti aláírás befejezéséig a különbözet megfizetése készpénzben vagy az általunk e-mailben megadott bankszámlaszámra.
Összefoglalva: A lassú cégalapítás azt jelenti, hogy az egyszerűsített cégalapítás folyamatát az eljáró ügyvéd a cégiratok aláírásának függvényében tudja befejezni, az iratok cégbírósági beküldése mindenképpen az aláírás napján történik.
Segítünk:
Hétköznap hívható munkatársaink:
Ardai Bálint 06-20-476-6105
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
Leskó Veronika 06-20-571-5710
Cégiroda központi száma: 06-1-410-7997
(H-Cs: 9-15.30 óra P: 9-13 óra)
Szándékaink szerint a Céghmester a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, ésszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.
Tájékoztatjuk Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com, illetve cehmester.hu oldalakhoz és azok üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Ugyancsak elhatárolódunk az ehhez hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.
Bónusz a sikeredhez – kerülj be a kiváltságos kisebbségbe
Tudtad, hogy az induló vállalkozások 80%-a 1 éven belül ellehetetlenül, azaz tönkre megy vagy be sem indul?!
Csak 20% éli túl az első évet és ezeknek is csak a 20%-a éli túl az első 5 évet!
Ha szeretnél a sikeres 20%-ba vagy még inkább a kiváltságos 4%-ba tartozni, jelentkezz személyes, kis csoportos üzletépítési konzultációnkra, ahol ráállítjuk az agyadat a sikeres üzleti gondolkodásra, illetve a leggyakoribb buktatók felismerésére és elkerülésére!
Részvételi feltétel: nettó 150.000 Ft értékű szolgáltatási díj megfizetése fél éven belül
Konzultáció időtartama: 60-90 perc
Konzultáció helye: cégünk központi irodája, 1154 Budapest, Damjanich János utca 2.
Részvételi létszám: 1 vállalkozástól maximum 3 fő
Lemondási kaució: 20.000 Ft / fő
Konzultáció tematikája:
– üzleti struktúra/szervezet felépítése
– vezetési alapok
– marketing, értékesítés, árazás
– adminisztrációtól az adózásig
– ne dőlj be a “lehúzás”-nak, inkább tanulj meg néhány jogi trükköt
– a sikeres ügyvitel titkai – ne hagyd, hogy bedaráljon a mókuskerék
– könyvek, amelyeket el kell olvasnod
Ha nem csak mi akarjuk, hogy a kiváltságos 4%-ba tartozz, hanem Te is és ezért hajlandó vagy tenni is (azaz nem csak ábrándozol a sikerről), akkor jelentkezz és gyere el!
Jelentkezés: Leskó Veronika, 06-20-571-5710
Cégcsoportunk szellemiségéből, küldetéséből következik, hogy Ügyfeleink, Megbízóink választott ügyvédjét, saját könyvelőjét nem riválisként/konkurensként kezeljük. Sokkal inkább együttműködő partnerként gondolunk-számítunk rájuk, annak érdekében, hogy Ügyfele/Ügyfelünk problémájának megoldása érdekében – a közös munka eredményeképpen – minél jobb megoldás születhessen. Az együttműködéshez mindössze az szükséges, hogy az Ügyfele érdekében eljáró ügyvéd, könyvelő felvegye velünk a kapcsolatot.
Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.
Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.
Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.
Weboldalunkon történő hatékony eligazodás érdekében az oldal struktúráját úgy alakítottuk ki, hogy az információk hármas – a vállalkozások életciklusához igazodó – szakmai tagozódásban (START Support, OPERATION Support, EXIT Support) és háromszintű információ megosztási struktúrában (rendszerező információk; általános információk; részletes és kiegészítő információk) kerüljenek bemutatásra.
A rendszerező és általános információk a „menüből” közvetlenül, a részletes és kiegészítő információk pedig a főoldalról és/vagy az általános információkat ismertető oldalakról közvetlenül érhetők el.
Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!