Cégeladás menete



Cégeladás menete

Cégeladás menete 1. lépés: Telefonos vagy e-mailes megkeresés a cégeladás szándékával

Cégeladás menete 2. lépés: Cégadatok megküldése részünkre sms-ben vagy e-mailben

Cégeladás menete 3. lépés: A cég ellenőrzése, kritikus kérdések tisztázása feleslegessé vált cégek esetén; továbbá működő cégek esetén bővebb információk szolgáltatása közvetítőirodánk részére az erre szolgáló adatlapon

Cégeladás menete 4. lépés: Feleslegessé vált cégek eladása esetén szóbeli megállapodás a vételárról és a közvetítési díjról; működő cégek eladása estén írásbeli megállapodás a cégeladás feltételeiről és a közvetítési díjról

Cégeladás menete 5. lépés: Hirdetés, kiajánlás feleslegessé vált cégek esetén a Céghmester weboldalán; működő cégek esetén egyéb platformokon és szakirányú kapcsolatrendszereken keresztül is

Cégeladás menete 6. lépés: Vevőjelölt jelentkezése esetén egyeztetés az eladóval és a könyvelővel, komoly érdeklődés esetén kaució bekérése a vevőjelölttől (feleslegessé vált cégek esetén); előszerződés megkötése és vételi szándékot megerősítő összeg bekérése a vevőjelölttől (működő cégek esetén)

Cégeladás menete 7. lépés: Végleges megállapodás esetén a jogi és az ügyviteli átadás megszervezése az eladóval, a vevővel, a könyvelővel és az eljáró ügyvéddel egyeztetve (feleslegessé vált cégek és működő cégek eladása esetén)

Cégeladás menete 8. lépés: Sikeres egyeztetés esetén jogi és ügyviteli átadás-átvételi aktus, benne az átadás-átvételi jegyzőkönyv elkészítése a közvetítőiroda koordinálásával (feleslegessé vált cégek esetén, időigény: kb. 1-1,5 óra ügylettől függően); működő cégek esetén ezen túlmenően eszközök, készletek, munkavállalók, stb. részletekbe menő átadás-átvétele (időigény: szükség szerint, akár 1-2 nap is lehet)

Kérje közvetlen, személyes segítségünket:

Ardai Attila
06-20-949-2069
Marosvölgyi Diána
06-20-296-2613

 

 

Cégcsoportunk szellemiségéből, küldetéséből következik, hogy Ügyfeleink, Megbízóink választott ügyvédjét, saját könyvelőjét nem riválisként/konkurensként kezeljük. Sokkal inkább együttműködő partnerként gondolunk-számítunk rájuk, annak érdekében, hogy Ügyfele/Ügyfelünk problémájának megoldása érdekében – a közös munka eredményeképpen – minél jobb megoldás születhessen. Az együttműködéshez mindössze az szükséges, hogy az Ügyfele érdekében eljáró ügyvéd, könyvelő felvegye velünk a kapcsolatot.

Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.

Cégnevünket és brandünket fennállásunk közelgő 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Az esetleges üzemzavarokért, pontatlanságokért elnézésüket és türelmüket kérjük.  

Weboldalunkon történő hatékony eligazodás érdekében az oldal struktúráját úgy alakítottuk ki, hogy az információk hármas – a vállalkozások életciklusához igazodó – szakmai tagozódásban (START Support, OPERATION Support, EXIT Support) és háromszintű információ megosztási struktúrában (rendszerező információk; általános információk; részletes és kiegészítő információk) kerüljenek bemutatásra.
A rendszerező és általános információk a „menüből” közvetlenül, a részletes és kiegészítő információk pedig a főoldalról és/vagy az általános információkat ismertető oldalakról közvetlenül érhetők el.

Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!

EXIT Support - részletes és kiegészítő információk

Végelszámolás fontos infókCégátvétel-cégátadás, cégeladás-cégvásárlás
Cégeladás meneteCégeladás fontos infók
Cégeladás akadályaiAzonnali cégátvétel fontos infók
Azonnali cégátvétel menete