Tisztelt Érdeklődőnk, Tisztelt Ügyfelünk!
Ezt a menüpontot azért hoztuk létre, hogy részletesen ismertessük a cégeladás menetét, buktatóit, egyéb tudnivalóit annak érdekében, hogy Ön felelősen dönthessen a cégeladásról, illetve – ha már eldöntötte, hogy eladja cégét – szakszerűen és törvényesen tudjon eljárni; a cégeladást követően pedig meglegyen a biztonsága és a nyugodt alvása. Ha ezzel kapcsolatban kérdése van és szeretne biztonságosan kiszállni, hívja a szakterületért felelős munkatársaink valamelyikét:
Ardai Attila 06-20-949-2069
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Kérjük, hogy sikeres és biztonságos cégeladása érdekében tanulmányozza az alábbiakat:
I. Cégeladás menete
Cégeladás menete 1. lépés: Telefonos vagy e-mailes megkeresés a cégeladás szándékával
Cégeladás menete 2. lépés: Cégadatok megküldése részünkre sms-ben vagy e-mailben
Cégeladás menete 3. lépés: A cég ellenőrzése, kritikus kérdések tisztázása feleslegessé vált cégek esetén; továbbá működő cégek esetén bővebb információk szolgáltatása közvetítőirodánk részére az erre szolgáló adatlapon
Cégeladás menete 4. lépés: Feleslegessé vált cégek eladása esetén szóbeli megállapodás a vételárról és a közvetítési díjról; működő cégek eladása estén írásbeli megállapodás a cégeladás feltételeiről és a közvetítési díjról
Cégeladás menete 5. lépés: Hirdetés, kiajánlás feleslegessé vált cégek esetén a Céghmester weboldalán; működő cégek esetén egyéb platformokon és szakirányú kapcsolatrendszereken keresztül is
Cégeladás menete 6. lépés: Vevőjelölt jelentkezése esetén egyeztetés az eladóval és a könyvelővel, komoly érdeklődés esetén kaució bekérése a vevőjelölttől (feleslegessé vált cégek esetén); előszerződés megkötése és vételi szándékot megerősítő összeg bekérése a vevőjelölttől (működő cégek esetén)
Cégeladás menete 7. lépés: Végleges megállapodás esetén a jogi és az ügyviteli átadás megszervezése az eladóval, a vevővel, a könyvelővel és az eljáró ügyvéddel egyeztetve (feleslegessé vált cégek és működő cégek eladása esetén)
Cégeladás menete 8. lépés: Sikeres egyeztetés esetén jogi és ügyviteli átadás-átvételi aktus, benne az átadás-átvételi jegyzőkönyv elkészítése a közvetítőiroda koordinálásával (feleslegessé vált cégek esetén, időigény: kb. 1-1,5 óra ügylettől függően); működő cégek esetén ezen túlmenően eszközök, készletek, munkavállalók, stb. részletekbe menő átadás-átvétele (időigény: szükség szerint, akár 1-2 nap is lehet)
Kérje közvetlen, személyes segítségünket:
Ardai Attila 06-20-949-2069
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
EXIT Support - részletes és kiegészítő információk
Végelszámolás alapfogalmak | Cégeladás kisokos |
Azonnali cégátvétel kisokos | Cégadásvétel-cégátírás menedzselése |
Cégöröklés kisokos |
Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.
Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.
Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.
Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!