Tisztelt Ügyfelünk! Tisztelt Érdeklődőnk!

Alábbi problémáinak megoldásában gyorsan, soron kívül segítünk:

Azonnali cégalapítás garanciával 1-3 munkanap alatt, azoknak is, akiknek máshol elnyújtották, elrontották! Ardai Bálint   Telefon:06-20-476-6105 Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Elmaradt adóbevallások, NAV tartozások, részletfizetés, házipénztár problémák Gyors és legális megoldása azoknak is, akiknek a jelenlegi könyvelője nem tudja vagy nem akarja megoldani. Czene Virág   Telefon:06-20-924-0590

Adóellenőrzések menedzselése Felkészítés nyilatkozattételre, gyors önrevízió, észrevétel, fellebbezés, stb. Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069

EXIT support - kiszállás támogatás Pl. feleslegessé vált cégek azonnali átvétele garanciával, akár végelszámolás helyett Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069


Cégalapítás / cégmódosítás ügyviteli tájékoztató



 Ügyviteli tájékoztató

A Céghmester cégalapításhoz/cégmódosításhoz kapcsolódó szolgáltatásairól

 

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a Céghmester nem ügyvédi iroda, a cégalapítás ügyvédi/jogi teendőiben csak szervezői segítséget nyújt. A cégalapítás/cégmódosítás ügyvédi/jogi teendőit kizárólag ügyvédek végzik a rájuk vonatkozó előírások alapján, saját felelősségükre. Ugyanakkor a Céghmester aktívan részt vesz a cégalapítás előkészítésében és a cégbejegyzést követő adatbejelentések és egyéb törvényben előírt kötelezettségek teljesítésében. Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a cégalapítás/cégmódosítás ügyvédi/jogi teendőire irányuló megbízásaikat közvetlenül a választott ügyvéd részére kell megadni! Ugyancsak tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a cégalapítás/cégmódosítás előkészítésére, szervezésére, illetve a cégbejegyzést követő teendők ellátására irányuló megbízásaikat a Céghmester részére kell megadni. Az ügyvéd és a Céghmester egyenrangú-mellérendelt viszonyban végzik saját tevékenységüket – természetesen egyeztetve és együttműködve – a megbízó/ügyfél érdekeinek elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk, hogy a cégalapítás ügyvédi/jogi teendőiben – szervezői segítségnyújtás kivételével – a Céghmester nem vesz részt. Fentiek miatt a Céghmester az alábbi ügyvédválasztási lehetőségeket kínálja, melyek igénybevétele természetesen nem kötelező:

 – Kérjen személyes ügyvédajánlást irodánkban. A személyesen ajánlott ügyvéd elfogadása és megbízása esetén a Céghmester segít a cégalapítás előkészítésében, megszervezésében és mind a saját, mind a személyesen ajánlott, illetve ajánlására megbízott ügyvéd tevékenységéért garanciát és felelősséget vállal.

 – Kérjen ügyvédajánlást telefonon vagy e-mailben.

 – Válasszon ügyvédet a http://cegugyvedek.hu/ oldalról.

Fenti két esetben a Céghmester nem vesz részt a cégalapítás előkészítésében és megszervezésében, így az ajánlott ügyvéd tevékenységéért felelősséget nem vállal, de együttműködik az eljáró ügyvéddel azonnali cégalapítás, gyors cégalapítás, cégmódosítás, cégeladás, cégközvetítés, székhelyszolgáltatás, könyvelés, kézbesítési megbízott stb. megkötése esetén.

 Tájékoztatjuk Érdeklődőinket, hogy az ügyfélválasztás szabadsága az ügyvédet ugyanúgy megilleti, mint az ügyfelet a szabad ügyvéd választás joga, ezért a választott ügyvéd a megbízás elfogadását saját döntési körében megtagadhatja.

 Az ügyvédajánlás díjmentes, ezért a Céghmester sem az ügyféltől, sem az ügyvédtől díjazást nem kér és nem fogad el. Cserébe viszont kéri, hogy vegye igénybe a Céghmester egyéb szolgáltatásait (székhelyszolgáltatás, cégeladás, cégközvetítés, könyvelés, adóellenőrzések menedzselése, cégprobléma kezelés stb.) vagy, ha azokra nincs szüksége, akkor ajánlja azokat másoknak!

– Kérjük, hogy – a Céghmester ajánlására választott ügyvéd esetén – munkatársunk cégbejegyzést követően telefonon feltett kérdéseire történő válaszadásokkal értékelje az ügyvéd tevékenységét! Ezt ügyfeleink érdekében, minőségbiztosítási okokból kérjük a szakszerűség (jogi)pontosság, gyorsaság, határidők, segítőkészség, ügyfél-orientáltság szempontjai alapján.

– Tájékoztatjuk, hogy a Céghmester a gyors cégmódosítás érdekében előre lekért és befizetett illetékeket és közzétételi díjakat tart rendelkezésre, melyek költségtérítés + ügyintézési díj fejében azonnal igénybe vehetők.

– A Céghmester munkatársai cégalapításhoz kapcsolódóan kizárólag tájékoztató jellegű információkat osztanak meg Önnel, jogi tanácsot nem adnak! A tanácsadás és a tájékoztatás között a markáns különbség abban rejlik, hogy míg a tájékoztatás keretein belül mindenki által hozzáférhető információkat és tényeket ismertetünk (információ megosztás), úgy a (jogi) tanácsadás tények, jogszabályok stb. értelmezésére irányul, illetve problémás és eldöntendő kérdésekre ad választ.

– Tájékoztatjuk, hogy 2012. március 1-től az ügyvédeknek kötelező úgynevezett ügyfél azonosítást végezni, mely némileg megnövelheti az aláírási eljárás időtartamát. Az ügyfél azonosításnak költség vonzata is van, belföldi személyek esetén 1.670 Ft/fő, külföldi személyek esetén 2.730 Ft/fő.

– 2012. március 1-től a székhely, telephely, fióktelep használat jogosultságának igazolásához nem hiteles tulajdoni lap másolat csatolása szükséges, melynek költségtérítése 1.000 Ft/ingatlan.

Szándékaink szerint a Céghmester a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, ésszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com, illetve cehmester.hu oldalakhoz és azok üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Ugyancsak elhatárolódunk az ehhez hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag – olykor-olykor büntetőjogilag is – aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.

Bónusz a sikeredhez – kerülj be a kiváltságos kisebbségbe

Tudtad, hogy az induló vállalkozások 80%-a 1 éven belül ellehetetlenül, azaz tönkre megy vagy be sem indul?!

Csak 20% éli túl az első évet és ezeknek is csak a 20%-a éli túl az első 5 évet!

Ha szeretnél a sikeres 20%-ba vagy még inkább a kiváltságos 4%-ba tartozni, jelentkezz személyes, kis csoportos üzletépítési konzultációnkra, ahol ráállítjuk az agyadat a sikeres üzleti gondolkodásra, illetve a leggyakoribb buktatók felismerésére és elkerülésére!

Részvételi feltétel: nettó 150.000 Ft értékű szolgáltatási díj megfizetése fél éven belül

Konzultáció időtartama: 60-90 perc

Konzultáció helye: cégünk központi irodája, 1154 Budapest, Damjanich János utca 2.

Részvételi létszám: 1 vállalkozástól maximum 3 fő

Lemondási kaució: 20.000 Ft / fő

Konzultáció tematikája
– üzleti struktúra/szervezet felépítése
– vezetési alapok
– marketing, értékesítés, árazás
– adminisztrációtól az adózásig
– ne dőlj be a “lehúzás”-nak, inkább tanulj meg néhány jogi trükköt
– a sikeres ügyvitel titkai – ne hagyd, hogy bedaráljon a mókuskerék
– könyvek, amelyeket el kell olvasnod

Ha nem csak mi akarjuk, hogy a kiváltságos 4%-ba tartozz, hanem Te is és ezért hajlandó vagy tenni is (azaz nem csak ábrándozol a sikerről), akkor jelentkezz és gyere el!

Jelentkezés: Leskó Veronika, 06-20-571-5710