Cégvásárlás menete a Céghmester Business Supportnál
Cégvásárlás menete 1. lépés
Telefonos vagy email-es megkeresés a cégvásárlás szándékával
Cégvásárlás menete 2. lépés
A megfelelő cég kiválasztása az eladó cégek kínálatából. Ez történhet személyesen a Céghmester Business Support központi irodájában vagy az általunk email-ben megküldött eladó cégek listájából. Ez feleslegessé vált cégek vásárlása esetén viszonylag rövid és egyszerű folyamat, működő cégek vásárlása esetén hosszabb, összetettebb, többkörös egyeztetést igénylő folyamat.
Cégvásárlás menete 3. lépés
A cégvásárlásra kiszemelt cég lefoglalása az erre irányuló kaució megfizetésével, mely történhet személyesen a Céghmester Business Support központi irodájában vagy banki átutalással az általunk email-ben megküldött utalási adatok alapján. Kérjük, tanulmányozza a Cégvásárlási kaució részletes és pontos szabályait is (Cégvásárlás fontos infó 7#)
Cégvásárlás menete 4. lépés
A cégvásárlás kapcsán megváltozó cégadatok megadása az eljáró ügyvéd részére közvetítő irodánkon keresztül, mely történhet személyesen a Céghmester Business Support központi irodájában vagy email-ben az általunk megküldött adatlap kitöltésével és visszaküldésével.
Cégvásárlás menete 5. lépés
Előszerződések (működő cégek vásárlása esetén), üzletrész átruházási szerződés és a változásbejegyzéshez szükséges egyéb jogi iratok ügyvédi elkészítése, ügyvéd előtti aláírása, lehetőleg a felek egyidejű jelenléte mellett a Céghmester Business Support központi irodájában.
Cégvásárlás menete 6. lépés
Az ügyvéd előtti aláírást követően kerül sor a cégiratok, könyvelési anyagok, a cég ügyvitelének átadás-átvételére a leköszönő ügyvezető és az új ügyvezető között, melyről – a Céghmester Business Support, mint közvetítő iroda irányításával és koordinálásával – ún. átadás-átvételi jegyzőkönyv kerül felvételre. Az átadás-átvételi jegyzőkönyv jogi célja a későbbi félreértések és esetleges jogviták elkerülése, illetve megelőzése.
Cégvásárlás menete 7. lépés
A cégiratok, illetve a változásbejegyzési kérelem benyújtása a cégbíróságra; a kérelmezett változások bejegyzése a cégbíróság által; az erről szóló végzés megküldése az eljáró ügyvéd részére.
Cégvásárlás menete 8. lépés
A változásbejegyző végzés és a még szükséges iratok átadása az új ügyvezető részére. Ezt követően lehet és kell bankszámlát nyitni az új ügyvezetőnek vagy a meglévő bankszámla feletti rendelkezést átvenni. Fentieket követően lehet érdemi gazdasági tevékenységet folytatni a megvásárolt céggel.
Kérje közvetlen, személyes segítségünket:
Ardai Attila 06-20-949-2069
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Cégcsoportunk szellemiségéből, küldetéséből következik, hogy Ügyfeleink, Megbízóink választott ügyvédjét, saját könyvelőjét nem riválisként/konkurensként kezeljük. Sokkal inkább együttműködő partnerként gondolunk-számítunk rájuk, annak érdekében, hogy Ügyfele/Ügyfelünk problémájának megoldása érdekében – a közös munka eredményeképpen – minél jobb megoldás születhessen. Az együttműködéshez mindössze az szükséges, hogy az Ügyfele érdekében eljáró ügyvéd, könyvelő felvegye velünk a kapcsolatot.
Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.
Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.
Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.
Weboldalunkon történő hatékony eligazodás érdekében az oldal struktúráját úgy alakítottuk ki, hogy az információk hármas – a vállalkozások életciklusához igazodó – szakmai tagozódásban (START Support, OPERATION Support, EXIT Support) és háromszintű információ megosztási struktúrában (rendszerező információk; általános információk; részletes és kiegészítő információk) kerüljenek bemutatásra.
A rendszerező és általános információk a „menüből” közvetlenül, a részletes és kiegészítő információk pedig a főoldalról és/vagy az általános információkat ismertető oldalakról közvetlenül érhetők el.
Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!