Tisztelt Ügyfelünk! Tisztelt Érdeklődőnk!

Alábbi problémáinak megoldásában gyorsan, soron kívül segítünk:

Vállalkozásindítás azonnali cégalapítással
1-3 munkanap alatt, azoknak is, akiknek máshol elnyújtották, elrontották!
Ardai Bálint   Telefon:06-20-476-6105
Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Vállalkozás indítás cégvásárlással
azoknak, akiknek nem jó az új cég!
Marosvölgyi Diána   Telefon: 06-20-296-2613

Székhelyszolgáltatás 4 budapesti irodában; bankszámlanyitásnál is elfogadott székhelymegoldások
Tamás Mária   Telefon: 06-20-589-0900

Cégmódosítás-változásbejegyzés azonnali ügyintézése
Dánielné Kormány Mónika   Telefon:06-20-803-1133

Könyvelés, bérszámfejtés, elmaradt adóbevallások pótlása, magas tagi kölcsön, negatív saját tőke, "magas házipénztár" problémák megoldása 
Czene Virág   Telefon:06-20-924-0590

EXIT support - kiszállás támogatás
Haláleset, cégörökölés, betegség, nyugdíj, stb. miatt feleslegessé vált cégek azonnali átvétele, akár végelszámolás helyett, magas tagi kölcsön, negatív saját tőke, "magas házipénztár" problémákkal is!
Ardai Attila   Telefon:06-20-949-2069

Használja ki, hogy 30 évesek lettünk!
https://ceghmester.hu/dijjegyzek.html


Azonnali cégátvétel kisokos



Tisztelt Érdeklődőnk, Tisztelt Ügyfelünk!

Ezt a menüpontot azért hoztuk létre,hogy ismertessük a cégátadás/cégátvétel pontos fogalmát, menetét és minden olyan kapcsolódó információt, mely a felelős döntés meghozatalához szükséges; illetve – ha már eldöntötte, hogy átadja cégét – szakszerűen és törvényesen tudjon eljárni, a cégátadást követően meglegyen a biztonsága és a nyugodt alvása. Ha szeretné sikeresen, gyorsan és biztonságosan átadni cégét, és ezzel kapcsolatban kérdése van, hívja a szakterületért felelős munkatársunkat: 

Ardai Attila 06-20-949-2069

 

Kérjük, hogy sikeres és biztonságos cégátadása érdekében tanulmányozza az alábbiakat:

Fogalommeghatározások:

Cégátadás fogalma: A feleslegessé vált cég tulajdonjogának, ügyvezetésének, stb. átadása oly módon, hogy az átadó szolgáltatási díjat fizet az átvevőnek.

Cégátvétel fogalma: A feleslegesé vált cég tulajdonjogának, ügyvezetésének, stb. átvétele meghatározott szolgáltatási díj megfizetése ellenében. Nyilvánvaló, hogy a két fogalompár ugyanazt az ügyletet takarja, egyik az átadó, másik az átvevő szemszögéből.
Az azonnali cégátvétel szolgáltatás előnye, hogy gyorsan intézhető, átadó(k) azonnal “szabadul(nak)” a cégtől, ezzel együtt a vele járó kötelezettségektől és felelősségtől.

Kiknek ajánljuk azonnali cégátvétel szolgáltatásunkat:

Azonnali cégátvétel szolgáltatásunkat azoknak ajánljuk, akik feleslegessé vált cégükből azonnal ki akarnak szállni, akik még a végelszámolás 4-6 hónapos átfutási idejét sem akarják megvárni. A szolgáltatási díj minimum 220.000 Ft, a pontos összegre a cég főkönyvének ismeretében teszünk ajánlatot. A szolgáltatási díjról számlát állítunk ki, melyet akár átutalással, akár készpénzben fizethet. A szolgáltatás igénybevételéhez kérje könyvelője, ügyvédje segítségét, akivel maximálisan együtt fogunk működni. Fontos tudnia, hogy sem a cégátadás, sem a cégeladás könyvelő nélkül nem működik. Ha nincs könyvelő, ebben is segítünk. Az azonnali cégátadás lényege, illetve előnye az átadó(k) szempontjából, hogy – szolgáltatási díj megfizetése ellenében – azonnal mentesül(nek) a céggel összefüggő problémák ügyintézésének teendői, az ezzel összefüggő költségek viselése; és az ezekkel járó jogi felelősség alól. Az azonnali cégvételben magas házipénztár, magas tagi kölcsön és negatív saját tőke problémákkal küszködő Kft-knek és Bt-knek is tudunk segíteni, továbbá azoknak is, akik haláleset, illetve cégöröklés útján váltak ügyvezetővé, cégtulajdonossá.  Megjegyezzük, hogy a magas házipénztár – jogi típusú kreativitással – a legtöbb esetben valósan és legálisan csökkenthető, mely által az azonnali cégátvétel szolgáltatási díja is csökkenthető. Részletek a https://ceghmester.hu/exit-support/azonnali-cegatvetel.html menüpontban, valamint a https://ceghmester.hu/vegelszamolas.html menüpontban.

Azonnali cégátvétel menete:

Azonnali cégátvétel menete 1. lépés: Egyeztetés a feltételekről, kapcsolatfelvétel a könyvelővel.

Azonnali cégátvétel menete 2. lépés: Az átadás-átvételi aktus időpontjának rögzítése, ügyvéd általi iratkészítés, könyvelő által előkészített kimutatások – köztes főkönyv, köztes beszámoló, adószámla – előkészítése és megküldése.

Azonnali cégátvétel menete 3. lépés: Az elkészült iratok ügyvéd előtti aláírása, ügyvédi ellenjegyzése; átadás-átvételi jegyzőkönyv felvétele. Egyéb szükséges iratok elkészítése és aláírása.

Azonnali cégátvétel menete 4. lépés: Az iratok ügyvéd általi beküldése a cégbíróságra; eszközök, bank, egyéb teendők ügyintézése a leköszönő ügyvezető, illetve az új ügyvezető által.

Azonnali cégátvétel menete 5. lépés: A változásbejegyzés végzésének és iratainak ügyvéd általi megküldése a felek részére; egyéb még szükséges ügyintézés az átadás-átvételi jegyzőkönyvben rögzítettek szerint.

Azonnali cégátvétel díjazása:

Az azonnali cégátvétel minimális díja Kft-k esetében br. 220.000 Ft, Bt-k esetében br. 350.000 Ft. A pontos díjra a főkönyvi gazdálkodási adatok ismeretében teszünk ajánlatot, megfelelő indoklással. Jelentős tagi kölcsön állomány, negatív saját tőke probléma, eszközproblémák – ilyen pl. a “magas házipénztár” (mely nem magas, hanem hiányos) – a szolgáltatási díjat növelik.

Kiknek javasoljuk azonnali cégátvétel szolgáltatásunk igénybevételét:

Az azonnali cégátvétel szolgáltatásunkat főleg – de nem kizárólag – azoknak javasoljuk, akiknek könyvelésük rendezett, tartozásuk, köztartozásuk nincs és

  • tagi kölcsön problémákkal
  • negatív saját tőke problémákkal
  • kintlévőségekkel
  • eszközproblémkkal
  • “magas házipénztár” problémával, stb. küzdenek és ezeket szeretnék végelegesen, törvényesen és biztonságosan megoldani.
  • haláleset, illetve cégöröklés útján váltak cégtulajdonossá, ügyvezetővé, és nem kívánják a megörökölt céget tovább működtetni

Melyek azok a kizáró okok, melyek fennállta esetén nem tudjuk átvenni feleslegessé vált cégét:

  • köztartozás, egyéb tartozás
  • rendbehozhatatlan könyvelés
  • törölt adószám
  • folyamatban lévő NAV ellenőrzés
  • végrehajtás, illetve foglalás az üzletrészeken
  • ha végelszámolás, kényszertörlés, felszámolás van folyamatban

 

Kérjük, hogy saját biztonsága és megnyugvása érdekében tekintse át milyen iratok készülnek a cégátadáshoz/cégátvételhez kapcsolódóan:

  • ügyvéd által készített, ellenjegyzett cégjogi iratok, melyek alapján a jelenlegi tulajdonos(ok) és ügyvezető(k) törlésre kerülnek, ezzel egyidejűleg az új tulajdonos és új ügyvezető bejegyzésre kerül
  • részletes átadás-átvételi jegyzőkönyv a leköszönő ügyvezető és az új ügyvezető között, melynek funkciója a későbbi problémák megelőzése
  • egyéb, esetleg még szükséges magánjogi iratok a felek kölcsönös védelme érdekében

Fontos: ha olyan helyen intézi a cégátadást, ahol ez a gondosság és részletesség nincs meg – legtöbb helyen csak a cégjogi részt intézik, a többivel nem törődnek – akkor Ön bizonyosan rossz helyen jár.

Kérjük, tanulmányozza “Azonnali cégátvétel” és az Operation Support szolgáltatáscsoportban található “Ügyvezetőváltás menedzselése” menüpontjainak is annak érdekében, hogy felelős döntéséhez szükséges információkat értelmezhesse és értékelhesse.

Amennyiben körültekintően, törvényesen és biztonságosan szeretné intézni cégátadását és szeretne nyugodtan aludni előtte, alatta, utána – főleg utána – bízzon meg minket.

Kérje közvetlen, személyes segítségünket:

Ardai Attila 06-20-949-2069

Azonnali cégátvétel menete, határideje
  1. Megegyezés a feltételekről.
  2. A könyvelő által készítendő anyagok eljuttatása a Céghmester részére (köztes főkönyv, köztes beszámoló és aktuális adófolyószámla kivonat). Könyvelő nélkül nem létezik cég átadás-átvétel!!!
  3. A cégátadás-átvétel jogi iratainak aláírása ügyvéd előtt, és ezek beküldése a cégbíróságra ügyvéd által.
  4. A cég könyvelési anyagának és egyéb iratainak átadás-átvétele; az erről készülő átadás-átvételi jegyzőkönyv aláírása a felek által.
  5. Elszámolás, számla kiállítása, fizetés (átutalással vagy készpénzben)
  6. A cégbíróság bejegyzi a módosítást, mellyel a korábbi ügyvezető(k), illetve tag(ok) jogviszonya megszűnik a cégátadásra szánt cégben.

A fentiek szerinti cég átadás-átvételt ügylettől függően 1-3 héten belül tudjuk lebonyolítani.

A cégátadásra szánt cég cégformája lehetőleg Kft vagy Bt legyen; magas eszközállomány, magas tagi kölcsön állomány, illetve negatív saját tőke nem akadály; a Kft-k azonnali átvételének minimális szolgáltatási díja: 220.000 Ft, a Bt-k azonnali átvételének minimális szolgáltatási díja: 350.000 Ft.

Kérje közvetlen, személyes segítségünket:

Ardai Attila

06-20-949-2069

 


 
Azonnali cégátvétel fontos infó 1#

Milyen esetekben ajánlott feleslegessé vált céget azonnal átadni:
– nincs a cégnek árbevétele, költséges a fenntartása (pl. könyvelő, bérköltség, stb.)
– sürgős külföldre költözés miatt
– jogi összeférhetetlenség miatt, olyan esetekben, amikor elvárás, hogy ne legyen vállalkozása az adott személynek pl. közalkalmazott
– kiöregedés, nyugdíjba vonulás miatt, ha a cég nem eladható
– halálesetek kapcsán a hagyatéki eljárás lezárását követően, amennyiben az örökösök nem kívánják a céget üzemeltetni
– magas tagi kölcsön állomány esetén
– könyvelésben nagy értékű, de egyébként használhatatlan eszközállomány esetén
– negatív saját tőke esetén, amennyiben a saját tőke folyamatosan 2 évnél hosszabb ideje negatív
– végelszámolás helyett, amennyiben a végelszámoláshoz kapcsolódó fizetendő adóteher jelentős lenne. (Végelszámolás esetén mind az eszközállomány, mind a kötelezettségállomány jelentős mértékű adóterhet képezhet.)
– sürgős esetben, ha a cég egyébként eladható lenne, de nincs idő kivárni a cégeladás akár több hónapos átfutási idejét

Fenti problémák közül egyidejűleg akár több is felmerülhet, ilyen esetekben kérje azonnali segítségünket!

Azonnali cégátvétel fontos infó 2#

Hogyan indítható el az azonnali cégátvétel folyamata?
Ha szeretné részünkre átadni feleslegessé vált cégét, akkor először kérjen ingyenes ajánlatot oly módon, hogy telefonon SMS-ben vagy email-ben megküldi részünkre az átadásra szánt cég adatait (cégnév, cégjegyzékszám, esetleg adószám), illetve gazdálkodási adatait (főkönyvi kivonat). Ezt követően a céget a nyilvános cégadatok és a gazdálkodási adatok alapján átvilágítjuk és ajánlatot teszünk (vagy nem teszünk).

Azonnali cégátvétel fontos infó 3#

Az azonnali cégátvétel jogi feltételei a Céghmester Business Support csoportnál
A cégnek érvényes adószámmal kell rendelkeznie, nem állhat kényszertörlés, felszámolás és végelszámolás hatálya alatt. Nem lehet köztartozása, illetve egyéb tartozása. A könyvelésnek lehetőleg rendezettnek és naprakésznek kell lennie, de ha nem az, akkor ebben – külön díjazás fejében – segítséget nyújtunk. Feltétel még, hogy tagi kölcsön kötelezettség kivételével ne legyen a cégnek tartozása. Eszközállomány (pl. pénzeszköz), negatív saját tőke nem akadály, de a szolgáltatási díjat emeli.

Azonnali cégátvétel fontos infó 4#

Az azonnali cégátvétel szolgáltatási díja
Az azonnali cégátvétel minimális szolgáltatási díja Kft-knél br. 220.000 Ft-tól; Bt-k esetén br. 350.000 Ft-tól.
A szolgáltatási díj azt az értéket testesíti meg, melyet szolgáltató nyújt az átadó(k)nak azáltal, hogy rövid időn belül mentesül(nek) a cég további fenntartásának, lezárásának költségeitől, feladataitól és felelősségétől. A szolgáltatás díját a cég kilépő tulajdonosainak és/vagy leköszönő vezető tisztségviselőinek kell megfizetniük. A szolgáltatás valós díjáról (tehát semmi “mutyi”) számlát állítunk ki, mely fizethető átutalással és készpénzben is.

Azonnali cégátvétel fontos infó 5#

Az átadás-átvételi jegyzőkönyv célja és fontossága
Tekintettel arra, hogy az azonnali cégátvétel esetén a tulajdonosi szerkezettel egyidejűleg megváltozik az ügyvezetés, így a leköszönő ügyvezetőnek át kell adnia a cég iratait és a cég ügyvitelét az új ügyvezető részére. Ezt későbbi problémák, félreértések, esetleges jogviták megelőzése céljából célszerű – kellő körültekintéssel és maximális pontossággal – jegyzőkönyvbe foglalni. Mi a Céghmester Business Supportnál minden cégátvétel, illetve általunk közvetített cégadásvétel esetén ragaszkodunk az átadás-átvételi jegyzőkönyv részletes és pontos felvételéhez. Ennek jelentőségét ügyfeleink nagy többsége érti és hálásan fogadja.

Azonnali cégátvétel fontos infó 6#

Mennyi idő alatt bonyolítható le az azonnali cégátvétel?
A Céghmester Business Supportnál az azonnali cégátvétel 1-3 hét alatt lebonyolítható az iroda terheltségétől függően. Azokat a cégeket, ahol a magas havi járulékterhek miatt sürgős a cégátadás – ha tehetjük – előre soroljuk.

Azonnali cégátvétel fontos infó 7#

Milyen esetben hiúsulhat meg vagy húzódhat el az azonnali cégátvétel?
Egy ilyen eset van, ha a könyvelő nem működik együtt és nem készíti el az átadás-átvételhez szükséges számviteli kimutatásokat.

Kérje közvetlen, személyes segítségünket:

Ardai Attila

06-20-949-2069

 


EXIT Support - részletes és kiegészítő információk

Végelszámolás alapfogalmakCégeladás kisokos
Azonnali cégátvétel kisokosCégadásvétel-cégátírás menedzselése

Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.

Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.

Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!