Azonnali cégátvétel fontos infó 1#
Hogyan indítható el az azonnali cégátvétel folyamata?
Ha szeretné részünkre átadni feleslegessé vált cégét, akkor először kérjen ingyenes ajánlatot oly módon, hogy telefonon SMS-ben vagy email-ben megküldi részünkre az átadásra szánt cég adatait (cégnév, cégjegyzékszám, esetleg adószám), illetve gazdálkodási adatait (főkönyvi kivonat). Ezt követően a céget a nyilvános cégadatok és a gazdálkodási adatok alapján átvilágítjuk és ajánlatot teszünk (vagy nem teszünk).
Azonnali cégátvétel fontos infó 2#
Az azonnali cégátvétel jogi feltételei a Céghmester Business Support csoportnál
A cégnek érvényes adószámmal kell rendelkeznie, nem állhat kényszertörlés, felszámolás és végelszámolás hatálya alatt. Nem lehet köztartozása, illetve egyéb tartozása. A könyvelésnek lehetőleg rendezettnek és naprakésznek kell lennie, de ha nem az, akkor ebben – külön díjazás fejében – segítséget nyújtunk.
Azonnali cégátvétel fontos infó 3#
Az azonnali cégátvétel szolgáltatási díja
Az azonnali cégátvétel minimális szolgáltatási díja Kft-knél br. 220.000 Ft-tól; Bt-k esetén br. 350.000 Ft-tól.
A szolgáltatási díj azt az értéket testesíti meg, melyet szolgáltató nyújt az átadó(k)nak azáltal, hogy rövid időn belül mentesül(nek) a cég további fenntartásának, lezárásának költségeitől, feladataitól és felelősségétől. A szolgáltatás díját a cég kilépő tulajdonosainak és/vagy leköszönő vezető tisztségviselőinek kell megfizetniük. A szolgáltatás valós díjáról (tehát semmi “mutyi”) számlát állítunk ki, mely fizethető átutalással és készpénzben is.
Azonnali cégátvétel fontos infó 4#
Az átadás-átvételi jegyzőkönyv célja és fontossága
Tekintettel arra, hogy az azonnali cégátvétel esetén a tulajdonosi szerkezettel egyidejűleg megváltozik az ügyvezetés, így a leköszönő ügyvezetőnek át kell adnia a cég iratait és a cég ügyvitelét az új ügyvezető részére. Ezt későbbi problémák, félreértések, esetleges jogviták megelőzése céljából célszerű – kellő körültekintéssel és maximális pontossággal – jegyzőkönyvbe foglalni. Mi a Céghmester Business Supportnál minden cégátvétel, illetve általunk közvetített cégadásvétel esetén ragaszkodunk az átadás-átvételi jegyzőkönyv részletes és pontos felvételéhez. Ennek jelentőségét ügyfeleink nagy többsége érti és hálásan fogadja.
Azonnali cégátvétel fontos infó 5#
Mennyi idő alatt bonyolítható le az azonnali cégátvétel?
A Céghmester Business Supportnál az azonnali cégátvétel 1-3 hét alatt lebonyolítható az iroda terheltségétől függően. Azokat a cégeket, ahol a magas havi járulékterhek miatt sürgős a cégátadás – ha tehetjük – előre soroljuk.
Azonnali cégátvétel fontos infó 6#
Milyen esetben hiúsulhat meg vagy húzódhat el az azonnali cégátvétel?
Egy ilyen eset van, ha a könyvelő nem működik együtt és nem készíti el az átadás-átvételhez szükséges számviteli kimutatásokat.
Kérje közvetlen, személyes segítségünket:
Ardai Attila
06-20-949-2069
Cégcsoportunk szellemiségéből, küldetéséből következik, hogy Ügyfeleink, Megbízóink választott ügyvédjét, saját könyvelőjét nem riválisként/konkurensként kezeljük. Sokkal inkább együttműködő partnerként gondolunk-számítunk rájuk, annak érdekében, hogy Ügyfele/Ügyfelünk problémájának megoldása érdekében – a közös munka eredményeképpen – minél jobb megoldás születhessen. Az együttműködéshez mindössze az szükséges, hogy az Ügyfele érdekében eljáró ügyvéd, könyvelő felvegye velünk a kapcsolatot.
Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.
Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.
Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.
Weboldalunkon történő hatékony eligazodás érdekében az oldal struktúráját úgy alakítottuk ki, hogy az információk hármas – a vállalkozások életciklusához igazodó – szakmai tagozódásban (START Support, OPERATION Support, EXIT Support) és háromszintű információ megosztási struktúrában (rendszerező információk; általános információk; részletes és kiegészítő információk) kerüljenek bemutatásra.
A rendszerező és általános információk a „menüből” közvetlenül, a részletes és kiegészítő információk pedig a főoldalról és/vagy az általános információkat ismertető oldalakról közvetlenül érhetők el.
Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!