Azonnali cégátvétel menete, határideje
- Megegyezés a feltételekről.
- A könyvelő által készítendő anyagok eljuttatása a Céghmester részére (köztes főkönyv, köztes beszámoló és aktuális adófolyószámla kivonat). Könyvelő nélkül nem létezik cég átadás-átvétel!!!
- A cégátadás-átvétel jogi iratainak aláírása ügyvéd előtt, és ezek beküldése a cégbíróságra ügyvéd által.
- A cég könyvelési anyagának és egyéb iratainak átadás-átvétele; az erről készülő átadás-átvételi jegyzőkönyv aláírása a felek által.
- Elszámolás, számla kiállítása, fizetés (átutalással vagy készpénzben)
- A cégbíróság bejegyzi a módosítást, mellyel a korábbi ügyvezető(k), illetve tag(ok) jogviszonya megszűnik a cégátadásra szánt cégben.
A fentiek szerinti cég átadás-átvételt ügylettől függően 1-3 héten belül tudjuk lebonyolítani.
A cégátadásra szánt cég cégformája lehetőleg Kft vagy Bt legyen; pénzeszköz, illetve tagi kölcsön állomány nem feltétlenül akadály; a Kft-k azonnali átvételének minimális szolgáltatási díja: 220.000 Ft, a Bt-k azonnali átvételének minimális szolgáltatási díja: 350.000 Ft.
Kérje közvetlen, személyes segítségünket:
Ardai Attila
06-20-949-2069
Cégcsoportunk szellemiségéből, küldetéséből következik, hogy Ügyfeleink, Megbízóink választott ügyvédjét, saját könyvelőjét nem riválisként/konkurensként kezeljük. Sokkal inkább együttműködő partnerként gondolunk-számítunk rájuk, annak érdekében, hogy Ügyfele/Ügyfelünk problémájának megoldása érdekében – a közös munka eredményeképpen – minél jobb megoldás születhessen. Az együttműködéshez mindössze az szükséges, hogy az Ügyfele érdekében eljáró ügyvéd, könyvelő felvegye velünk a kapcsolatot.
Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.
Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.
Cégnevünket és brandünket fennállásunk 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Fennállásunk 30. évfordulója alkalmából különleges kedvezmény-bombákkal is készültünk, melyek 2025. január 6-tól egész évben igénybevehetők.
Weboldalunkon történő hatékony eligazodás érdekében az oldal struktúráját úgy alakítottuk ki, hogy az információk hármas – a vállalkozások életciklusához igazodó – szakmai tagozódásban (START Support, OPERATION Support, EXIT Support) és háromszintű információ megosztási struktúrában (rendszerező információk; általános információk; részletes és kiegészítő információk) kerüljenek bemutatásra.
A rendszerező és általános információk a „menüből” közvetlenül, a részletes és kiegészítő információk pedig a főoldalról és/vagy az általános információkat ismertető oldalakról közvetlenül érhetők el.
Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!