Cégalapítás menete - az extra gondos cégalapítás menete



CÉGALAPÍTÁS MENETE – AHOGY A CÉGHMESTER SZERINT HELYES!

A cégalapítás menete viszonylag egyszerű folyamat, mégis sok iroda elrontja. Ne válasszon olyan szolgáltatót, ahol a cégalapítás, Kft alapítás stb. menetének részletes ismertetése helyett cégalapítás, Kft alapítás stb. „akciókat” és „díjcsomagokat” kínálnak, ahol futárszolgálat viszi ki aláíratni a Kft alapítás iratait, ahol nem tudja előre, hogy mi, mikor, miért, hogyan történik a cégalapítás menete során.

Fontos tudnia, hogy a Céghmester cégalapítás (cégmódosítás) előkészítésére, megszervezésére szakosodott munkatársai mindent megtesznek, hogy a cégalapítás menete, folyamata minél gyorsabban, egyszerűbben, átláthatóbban, stressz és idegeskedés nélkül elintézésre kerüljön! Ajánlataink, ígéreteink megalapozottak, azokat garanciavállalással is alátámasztjuk! Érdemes odafigyelni az elsőre jelentéktelennek tűnő részletekre is, aki nem így jár el, az sok időt, energiát, pénzt bukhat el a cégalapítás menete, folyamata közben és azután is. Kérjük olvassa el tanmesénket, kívánjuk Önnek, hogy következő tanmesénknek ne Ön legyen a főszereplője!

Ha Önnek sürgős a cégalapítás, kérjen azonnali cégalapítást!

 

Az extra gondos cégalapítás menete alapvetően három fő szakaszból áll:

 

I. Előkészítés: a cégalapítás ügyvédi/jogi teendőit megelőző (preventív) kérdéskörök tisztázása

A cégalapítás menete ezen szakaszban 3 részből áll:

A.) A cégalapítás adóregisztrációs és összeférhetetlenségi problémáinak tisztázása

B.) Adó és járulék tervezés/megtakarítás milliókat jelentő szempontjainak feltérképezése

C.) Üzleti tervezés kérdéseinek feltérképezése a kezdeti buktatók elkerülése céljából

 

II. A cégalapítás ügyvédi/jogi menetének sikeres végigvitele, melynek eredménye a bejegyzett cég

A cégalapítás menete ezen szakaszban 6 lépésre osztható:

Cégalapítás menete 1. lépés: Adatfelvétel

Cégalapítás menete 2. lépés: Ügyvéd általi okirat iratkészítés

Cégalapítás menete 3. lépés: Az eljárási költségek szükség szerinti megfizetése

Cégalapítás menete 4. lépés: Az okiratok ügyvéd előtti aláírása

Cégalapítás menete 5. lépés: Az okiratok ügyvéd általi elektronikus beküldése a cégbíróságra

Cégalapítás menete 6. lépés: A bejegyzett cég cégiratainak átadása ügyfelünk részére

III. A cégalapítás bejegyzését követő adatbejelentési és egyéb adminisztratív kötelezettségek teljesítése

A cégalapítás menete ezen záró szakaszban az alábbi feladatokból áll:

1. Kamarai regisztráció

2. Bankszámlanyitás (kft alapítás esetén törzstőke befizetés is)

3. A leendő könyvelő megbízása

4. NAV, KSH, Iparűzés adó hatálya alá történő bejelentkezés

5. Hatósági engedély, működési engedély, egyéb törtvényben előírt bejelentési kötelezettségek teljesítése

A cégbejegyzés várható, reális átfutási ideje 2-10 cégbírósági munkanap, az adóregisztrációs eljárás (1-8 munkanap) időtartamától függően. 2012. január 2-a óta már némi tapasztalat is felhalmozódott az új törvények alapján történő cégalapítás területén, elmondható, hogy a legtöbb céget 2-3 cégbírósági munkanap alatt bejegyzik, csak néhány esetben húzódik el ennél tovább a cégalapítás menete.

Tájékoztatjuk, hogy az azonnali cégalapítás menete, gyors cégalapítás menete, lassú cégalapítás menete és azok majdani végeredménye jogilag teljesen megegyezik, ezek csak az iratkészítési határidőkben, a kommunikáció módjaiban és ezekből eredően az ügyvédi munkadíjban térnek el egymástól.

Kérje közvetlen, személyes segítségünket:

Hétköznap hívható munkatársaink:
Ardai Bálint 06-20-476-6105
Marosvölgyi Diána 06-20-296-2613
Dánielné Kormány Mónika 06-20-803-1133
Cégiroda központi száma: 06-1-410-7997
(H-Cs: 9-15.30 óra    P: 9-13 óra)

Azonnali cégalapítás vagy egyéb sürgős esetben hétvégén is hívható telefonszámunk: Ardai Attila 06-20-949-2069

 

Cégcsoportunk szellemiségéből, küldetéséből következik, hogy Ügyfeleink, Megbízóink választott ügyvédjét, saját könyvelőjét nem riválisként/konkurensként kezeljük. Sokkal inkább együttműködő partnerként gondolunk-számítunk rájuk, annak érdekében, hogy Ügyfele/Ügyfelünk problémájának megoldása érdekében – a közös munka eredményeképpen – minél jobb megoldás születhessen. Az együttműködéshez mindössze az szükséges, hogy az Ügyfele érdekében eljáró ügyvéd, könyvelő felvegye velünk a kapcsolatot.

Szándékaink szerint a Céghmester Business Support a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, észszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat nyújtani, minden esetben a Megbízónk/Ügyfelünk jogi, pénzügyi és személyes érdekeinek az elsődlegessége alapján.

Tájékoztatjuk Tisztelt Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk korábbi nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com oldalhoz és annak üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Egyebek mellett emiatt is változtattuk-bővítettük cégnevünket, brandünket Céghmester Business Support cégcsoportra. Ugyancsak elhatárolódunk a cegmester.com-hoz hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.

Cégnevünket és brandünket fennállásunk közelgő 30. évfordulója alkalmából újítjuk-változtatjuk meg, az új nevünk Céghmester Business Support cégcsoport. Az évforduló alkalmából üzleti struktúránkat is újragondoljuk, szolgáltatásainkat a vállalkozások életciklusához igazodva átstruktúráltuk/struktúráljuk. Ennek szerves része a weboldalaink – főleg a ceghmester.hu oldal – új struktúrához igazodó átrendezése-átszövegezése. Az esetleges üzemzavarokért, pontatlanságokért elnézésüket és türelmüket kérjük.  

Weboldalunkon történő hatékony eligazodás érdekében az oldal struktúráját úgy alakítottuk ki, hogy az információk hármas – a vállalkozások életciklusához igazodó – szakmai tagozódásban (START Support, OPERATION Support, EXIT Support) és háromszintű információ megosztási struktúrában (rendszerező információk; általános információk; részletes és kiegészítő információk) kerüljenek bemutatásra.
A rendszerező és általános információk a „menüből” közvetlenül, a részletes és kiegészítő információk pedig a főoldalról és/vagy az általános információkat ismertető oldalakról közvetlenül érhetők el.

Felhívjuk figyelmüket, hogy irodáink kisállatbarát irodák, ügyintézési idejük alatt szívesen látjuk négylábú kedvenceiket is!

START Support - részletes és kiegészítő információk

Cégalapítás menete Kft alapítás menete
Cégalapítás csapdák Cégvásárlás menete
Cégvásárlás fontos infók Cégvásárlás buktatói
Székhelyszolgáltató irodák/díjcsomagok Székhelyszerződés megkötése
Székhelyszolgáltatás fontos infók