Feleslegessé vált tartozásmentes cégek azonnali átvétele
Kiknek/mikor ajánlott az azonnali cégátvétel szolgáltatás igénybevétele
- azoknak, akiknek egyáltalán nincs bevételük, de magasak a bér- és járulék terheik (a kötelező min. 36 órás jogviszony miatt)
- azoknak, akiknek nem jött össze az üzlet, de a cég nyűgként, teherként a nyakukon maradt
- azoknak, akiknek tagi kölcsön van a cégükben és emiatt nem lehet végelszámolni
- azoknak, akiknél jogi összeférhetetlenség merül fel pl. közalkalmazott, stb., akik nem lehetnek gazdasági társaság vezető tisztségviselői, tagjai, tulajdonosai
- azoknak, akik tartósan külföldre mennek és nem akarnak rendezetlen, problémás ügyet (ilyen egy felesleges cég fenntartása) maguk után hagyni
- azoknak, akik nyugdíjba mentek, kiöregedtek és emiatt azonnal ki akarnak szállni
- azoknak, akik súlyos, esetleg gyógyíthatatlan betegségben szenvednek és nem akarják a családjukat üzleti ügyekkel is terhelni
- azoknak, akik hagyatéki eljárásban céget/üzletrészt örököltek, de azt nem akarják, nem tudják működtetni
- azoknak, akiknél cégen belül problémák keletkeztek, megromlottak az emberi kapcsolatok és emiatt gyorsan ki akarnak szállni
Feltételek:
- tartozásmentes, köztartozásmentes legyen a cégátadásra szánt cég
- az átadásra szánt cég ne rendelkezzen pénzeszközökkel és egyéb eszközökkel
- a cégátadásra szánt cég cégformája csak Kft vagy Zrt lehet
- a cégátadásra szánt cég rendelkezzen legalább egy lezárt üzleti évvel
- könyvelése legyen rendezett, naprakész, elmaradt bevallási- és adatszolgáltatási kötelezettség lehetőleg ne legyen; ha esetleg van kisebb probléma, akkor segítünk
- érvényes legyen a cég adószáma, ne álljon kényszertörlés és felszámolás, végelszámolás hatálya alatt
Az azonnali cégátadás-cégátvétel szolgáltatás lényege és kifejezett előnye az átadó(k) szempontjából, hogy – az azonnali cégátvétel szolgáltatási díjának számla ellenében történő megfizetése fejében – azonnal mentesül(nek) a céggel összefüggő problémák ügyintézésének teendői; az ezzel összefüggő költségek viselése (pl. könyvelő, munkabér, járulék, stb.); és az ezzekkel járó jogi felelősség alól. Fenti mentesülés az átadás-átvétel napján lép hatályba.
Hogyan tudjuk megoldani a cégátadás-átvételt
Kérjen ingyenes ajánlatot a 06-20-949-2069-es számon Ardai Attilától rövid telefonos konzultáció keretében. Küldje el az átadásra szánt cég cégnevét, cégjegyzékszámát, illetve saját nevét, telefonszámát sms-ben. Ezt követően az átadás-átvételre szánt céget a nyilvánosan elérhető cégadatok és céginformációk alapján átvilágítjuk és ajánlatot teszünk. Minimálisan fizetendő szolgáltatási díj: 120.000 Ft-tól. A szolgáltatási díj azt az értéket testesíti meg, melyet szolgáltató nyújt az átadó(k)nak azáltal, hogy rövid időn belül mentesül(nek) a cég további fenntartásának, lezárásának költségeitől, feladataitól és felelősségétől. A szolgáltatás díját a cég kilépő tulajdonosainak és/vagy leköszönő vezető tisztségviselőinek kell megfizetniük. A szolgáltatás valós díjáról (tehát semmi “mutyi”) számlát állítunk ki, mely fizethető átutalással és készpénzben is.
Cégátadás-átvétel menete, határideje:
- Megegyezés a feltételekről.
- A könyvelő által készítendő anyagok eljuttatása a Céghmester részére (köztes főkönyv, köztes beszámoló és aktuális adófolyószámla kivonat). Könyvelő nélkül nem létezik cég átadás-átvétel!!!
- A cégátadás-átvétel jogi iratainak aláírása ügyvéd előtt, és ezek beküldése a cégbíróságra ügyvéd által.
- A cég könyvelési anyagának és egyéb iratainak átadás-átvétele; az erről készülő átadás-átvételi jegyzőkönyv aláírása a felek által.
- Elszámolás, számla kiállítása, fizetés (átutalással vagy készpénzben)
- A cégbíróság bejegyzi a módosítást, mellyel a korábbi ügyvezető(k), illetve tag(ok) jogviszonya megszűnik a cégátadásra szánt cégben.
A fentiek szerinti cég átadás-átvételt ügylettől függően 1-3 héten belül tudjuk lebonyolítani.
Segítünk, bővebb információ:
Ardai Attila
06-20-949-2069
Szándékaink szerint a Céghmester a rendszerető és rendszerben gondolkodó, intelligens, megfontolt, ésszerű kockázatokat vállaló, kevésbé árérzékeny mikro- és kisvállalkozóknak kíván szakszerű, intelligens, gyors, átfogó és rendszerezett problémamegoldásokat kínálni.
Tájékoztatjuk Érdeklődőinket és Ügyfeleinket,hogy a cégünk nevéhez (Céghmester) megtévesztésig hasonló cegmester.com, illetve cehmester.hu oldalakhoz és azok üzemeltetőihez semmi közünk, azoktól mind szakmailag, mind etikailag maximálisan elhatárolódunk! Ugyancsak elhatárolódunk az ehhez hasonló etikájú, szellemiségű, olcsó vagy olcsónak látszó szolgáltatásokat kínáló vállalkozások szakmailag – olykor-olykor büntetőjogilag is – aggályos ajánlataitól, tevékenységétől.
Bónusz a sikeredhez – kerülj be a kiváltságos kisebbségbe
Tudtad, hogy az induló vállalkozások 80%-a 1 éven belül ellehetetlenül, azaz tönkre megy vagy be sem indul?!
Csak 20% éli túl az első évet és ezeknek is csak a 20%-a éli túl az első 5 évet!
Ha szeretnél a sikeres 20%-ba vagy még inkább a kiváltságos 4%-ba tartozni, jelentkezz személyes, kis csoportos üzletépítési konzultációnkra, ahol ráállítjuk az agyadat a sikeres üzleti gondolkodásra, illetve a leggyakoribb buktatók felismerésére és elkerülésére!
Részvételi feltétel: nettó 150.000 Ft értékű szolgáltatási díj megfizetése fél éven belül
Konzultáció időtartama: 60-90 perc
Konzultáció helye: cégünk központi irodája, 1154 Budapest, Damjanich János utca 2.
Részvételi létszám: 1 vállalkozástól maximum 3 fő
Lemondási kaució: 20.000 Ft / fő
Konzultáció tematikája:
– üzleti struktúra/szervezet felépítése
– vezetési alapok
– marketing, értékesítés, árazás
– adminisztrációtól az adózásig
– ne dőlj be a “lehúzás”-nak, inkább tanulj meg néhány jogi trükköt
– a sikeres ügyvitel titkai – ne hagyd, hogy bedaráljon a mókuskerék
– könyvek, amelyeket el kell olvasnod
Ha nem csak mi akarjuk, hogy a kiváltságos 4%-ba tartozz, hanem Te is és ezért hajlandó vagy tenni is (azaz nem csak ábrándozol a sikerről), akkor jelentkezz és gyere el!
Jelentkezés: Leskó Veronika, 06-20-571-5710